Gå til innhold

Liker dere det når gutten styrer showet?


Gjest Gjest_Gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gorgonzola

Vi er rimelig likeverdige og jevnbyrdige når det handler om kommunikasjon, hva vi prater om, hva vi skal gjøre, spise, handle og sånne ting. Når det gjelder pulings er vi begge veldig enige om og veldig glade for at jeg er sjefen over alle sjefer og har manus, regi og produksjon. Det funker som fy for oss i hvert fall. Som de roper ut i et støvete fattig krigsherjet land noen hundre mil unna; "Jeg er rovdyret, hun er byttet" :sjarmor:

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært sammen med dama mi i flere år, og først nylig har eg (og hun for den saks skyld), skjønt at hun elsker det å bli "tatt" hardt og bestemt... kjenne at hun blir alvorlig begjært ;)

Tro meg, det er slik de fleste menn også ønsker å gjøre det. Men det kan være vanskelig for oss menn å skjønne om det er slik hun ønsker det, ettersom man kan bli redd for å misforstå signal og virke påtrengende og "aggressiv".

En kveld vi koste oss begynnte hun å "tulle litt", ved å samle beina og gi meg noen små frekke blikk og smil. Prøvde eg meg så var hun ettergivende, for så å trekke seg unna og gi meg det lekende blikket sitt. Til slutt forstod til og med eg hvordan leken gikk, og beruset av stadig økende begjær tok eg tak i begge lårene og presste de fra hverandre. Hun ble positivt overrasket og prøvde hardt å samle beina igjen og "gjøre motstand". Rusa av effekten tok eg på nytt tak, holdt låra fra hverandre, dro henne ned til meg og trengte resolutt (og lett ;)) inn i henne. Hun stønnet og pustet som eg ikkje har sett henne gjøre på evigheter, hvis i det hele. Etter et ritt av lange, harde støt mens eg ennå holdt i ett av lårene, trakk eg meg ut av henne for at hun skulle få pusten igjen. Uten å nøle gav hun meg et herlig villt blikk, snudde seg rundt og prøvde å krype vekk fra meg. Eg grep tak rundt hoftene, trakk henne tilbake til meg og trengte inn i henne bakfra. Igjen gav hun et herligt stønn ifra seg. Eg lente meg fram og sa med (mest mulig =P) kontrollert stemme "Du slipper ikkje unna så lett". Det var nok det hun ville høre, for etter et par dype støt gav hun en rekke lidenskapelige skrik ifra seg, og hun strammet seg sånn rundt meg at eg kom kraftigt og lenge i henne ganske snart. Kan ikkje huske å ha pumpet så mye i henne heller før ;)

Fantastisk. Men hun ble så anpusten at vi virkelig ble redde at hun skulle besvime =P

...

Nå tror eg at eg ble revet med litt her ja ;)

NÅ ble jeg f***kåt her....god damn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

absolutt BEST når han tar full kontroll..

som å ta meg hardt bakfra imens han tar tak i håret mitt.

liker avogtil å ta kontroll selv og, men han tar kontroll-favoritten ja! ;)

viser at han virkeli vil ha meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Hos oss swinger ;) det begge veier, noen ganger liker vi det ene, andre ganger det andre. Det hadde tatt livet av meg om vi skulle ha samme rollefordeling hver gang, men det er nå meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen 9 1/2 weeks er heeelt fantastisk synes jeg..Rourke er så sexy og kontrollerende med henne i filmen..kan ikke huske at jeg har blitt tent så mye av en film.

En annen film er jo basic instinct.Når han politifyren tar tak i dama si og river av henne klærne,slenger henne inntil en vegg,tar henne hardt bakfra..

Jeg liker virkelig at en mann tar kontrollen..det er så tennende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tsunade

Må bare si meg enig med Mike Waters på den siste der, jeg også liker å variere.

I likhet med de fleste andre jentene her på tråden, ELSKER jeg at mannen tar styringa.

Når han er tydelig så kåt at han ikke klarer å styre seg, får det meg til å føle meg sexy og uimotståelig! :gjeiper:

Hvordan en fyr tidligere på tråden klarte å lese vold og overgrep inn i heftig og saftig sex, sier mer om hans og hans likesinnedes forskrudde tankegang: "Kvinner ønsker å bli voldtatt".

Hallo! Hørt om lidenskap?

Folk som ikke aner forskjell på voldtekt og kåthet, som rører sammen brutalitet og begjær, har et gedigent problem og bør oppsøke profesjonell hjelp.

Dessuten er det ikke fritt fram for hvem som helst å rive av oss klærne og ta oss hardt - det er det bare våre utkårede som får lov til.

Selv kan jeg ha sånn lyst at jeg bare kaster meg over mannen og forsyner meg.

Han blir kjempeopphisset av å se at jeg bare MÅ ha ham! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann og foretrekker ofte å være den som styrer showet. Jeg nyter det og det gjør hun også! Men, av og til så er det digg at dama tar initiativ og er den som er aktiv. En sjelden gang i blant er det deilig å bare nyte å bli "tatt" av dama, bare nyte og motta. Riv av ham klærne og ta ham! Det skjer altfor sjelden! Når kun den ene er aktiv hele tida blir sexen veldig fort drit kjedelig.

Dette blir selvsagt generaliserende, men noen kvinner har litt å lære når det gjelder å ta initiativ. Vær litt aktive, vis at dere virkelig vil ha mannen deres! Om det skjer en gang i blant vil du få kjemperespons!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og jenta mi bytter på litt. Vi er vel begge mest glad i å bli tatt kontrollen over, så lenge vi føler oss helt trygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del ville sexlivet blitt litt "fattig" om jeg så og si alltid skulle være den passive eller den dominante. Jeg er slik at jeg gjerne bytter på litt, og merker jeg kjeder meg raskere i et forhold om jeg vet på forhånd at jeg er utpekt som den dominante. Det er altfor mange kvinner som inntar rollen som passiv, og vil bli behandlet. Da blir det dessverre ofte til at man som mann er nødt til å gjøre hele jobben. Derfor føler jeg det vanvittig frigjørende å møte kvinner som ikke er redd for å ta ansvar i senga. Da slapper jeg av bedre også, og føler ikke at det er min "jobb" å gi henne nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøkte å telle meg gjennom innleggene, se hvor mange som ikke liker at mannen dominerer... Var det egentlig noen i det hele tatt? Og nå velger jeg å overse Don Juan, som tydeligvis har misforstått hele greia.

Det er lite som slår en sprengkåt mann som tar full kontroll!!

(men samtidig gøy å tenke på at det likevel er den underdanige som egentlig styrer showet :lur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forsøkte å telle meg gjennom innleggene, se hvor mange som ikke liker at mannen dominerer... Var det egentlig noen i det hele tatt? Og nå velger jeg å overse Don Juan, som tydeligvis har misforstått hele greia.

Det er lite som slår en sprengkåt mann som tar full kontroll!!

(men samtidig gøy å tenke på at det likevel er den underdanige som egentlig styrer showet :lur: )

Det er fordi kvinner er skapt slik av naturen? Det er derfor "likestilling" er en så håpløs idè. Menn jobber mer og jobber hardere enn kvinner fordi menn er skapt til å bringe hjem "byttet". Kvinnen er skapt til å passe på hjemmet, det er det hun er best tilpasset til.

Selv om statsfeministene er mannshatere så tviler jeg på at det finnes noen eneste kvinne som kunne tenke seg å være sammen med en tøffelhelt. De fleste kvinner trenger en bestemt og dominerende mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om statsfeministene er mannshatere så tviler jeg på at det finnes noen eneste kvinne som kunne tenke seg å være sammen med en tøffelhelt. De fleste kvinner trenger en bestemt og dominerende mann.

De som velger en tøffelhelt skiller seg fra ham før eller siden. Det er bare et spørsmål om tid (og tålmodighet) før hun ikke gidder mer, og aktivt går inn for å finne en Mann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel statistisk påvist at både menn og kvinner foretrekker en dominerende partner i senga. Dvs. en partner som oppfyller alle våre ønsker og behov mens vi bare ligger der? Realiteten er vel at det antagelig er best å dele på det? De fleste menn og kvinner finner også en viss glede i å dominere partneren og ta det vi vil ha - men å være submissiv for en som ikke har peiling er ikke noe særlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir kåtest og mest opphisset av å bli dominert, men får de sterkeste orgasmene av å ta kontroll selv. Konklusjon; Ta meg hardt og lenge, men la meg ta kontrollen til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det beste jeg vet er når min forlovede tar full kontroll når vi har sex og gjør det han vil med meg.Da føler jeg at han har virkelig lyst på meg. :happy: Så elsker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg liker begge deler. Gøy å gi han en skikkelig omgang også. Før trodde jeg at jeg bare likte at han var dominant, men jeg har funnet ut at jeg trives med begge deler. På mange måter er det når jeg har kontroll at jeg ser hvor mye han faktisk nyter det, og jeg elsker den følelsen av makt det gir meg. Men helt normal "likestilt" sex er greit det også ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...