Gå til innhold

Liker dere det når gutten styrer showet?


Gjest Gjest_Gutt_*

Anbefalte innlegg

Denne tråden bør vel være en tankevekker for alle sutrete menn som har klaget over at de må "jobbe så mye i senga" og at damene burde jobbe akkurat like mye som dem.

EKTE menn liker å jobbe i senga - de ser ikke på det som en jobb, men som et privilegium å få lov til å være pågående med all sin mannlige seksualitet.

Og jenter LIKER det.

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne tråden bør vel være en tankevekker for alle sutrete menn som har klaget over at de må "jobbe så mye i senga" og at damene burde jobbe akkurat like mye som dem.

EKTE menn liker å jobbe i senga - de ser ikke på det som en jobb, men som et privilegium å få lov til å være pågående med all sin mannlige seksualitet.

Og jenter LIKER det.

Tja, ikke for å unnskylde de jentene som leker planker, men jeg er nok delvis enig. Det er jo greit nok at man deler på hvem som er på toppen og gir oralsex og greier, men jeg klarer rett og slett ikke å jobbe like "hardt" som han gjør. Dessuten får jeg litt følelse av at jeg knuller meg selv når jeg må jobbe mot han og han ikke gjør så mye.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Don Juan_*
Her er det ikke snakk om vold og aggressivitet - men at mannen tar styringen. At han tar initiativ og viser tydelig hva han vil i sengen.

Ja, og noen ser ikke skogen for bare trær..

Og du tror du vet hva en mann tenker når han river av klærne på dama og tar henne hardt og hemningsløst uten tanke for andre en seg selv ? Ha!

Jeg skal love deg at han tenner på makt og underkuelse. Tanken på å bare kunne ta det han vil uten å tenke på annet en personlig nytelse. Tanken på at han tar en prostituert bare for sexens skyld, ikke kjærligheten. Tanken og følelsen av å få lov å slippe løs sin aggresive og egoistiske mørke side - uten at det blir mottat som noe negativt...

Tro ikke at du kjenner menn, da menn ikke forteller dette..

Faktum er at du og mange andre kvinner tenner på mannlig vold og aggresjon, så lenge den er kontrollert og blir utført av en du er glad i. Her snakker jeg ikke om menn som denger kona til blods, men generell maskulin brutalitet.

Glem 40 års kamp om likestilling.

Vi er latterlig enkle og primitive når det kommer til samliv og sex.

Sånn er det bare - innrøm det, eller fornekt det - fakta er det uansett.

Det er ingen her som har ytret ønske om at noe skal være vondt, nedverdigende og mot deres vilje.

Vondt ? Jeg har ikke snakket om det. Da heter det Sadomasochisme...

Det er en helt annen diskusjon..

At han her litt overfor blander sammen disse tingene, er vel det om er urovekkende, vil jeg si.

Urovekkende at jeg påpeker i klartekst at jeg ikke er i stand til å legge en finger på en kvinne ?

Urovekkende at jeg er ærlig å sier ting som det er, i motsetning til kvinner som fornekter eller ikke vil se eller innrømme ?

At man liker å bli tatt litt hardt betyr da ikke at mannen skal være voldelig og ikke respektere kvinnen.

Himle med øynene alt du vil, det forrandrer ikke på fakta...

De fleste av oss drømmer om å få i pose og sekk, men innser at det ikke er realistisk. Andre lever i en konstant drøm, og nekter å se fakta.

Jeg tror ikke en mann som regelmessig ser det som normalt å ta sin kjære brutalt og egoistisk, har noe særlig høye tanker om sin partner når det kommer til stykket..

Jeg tror dere drømmer om å bli tatt brutalt, nettopp fordi det er så mange menn som har samme tankegang som meg selv. Vi vil helst ikke legge en hånd på dere, og det tenner dere på. Dere vet at vi innerst inne helst bare vil feie over dere kort og brutalt, men blir hindret av det moderne samfunnets normer og regler. Og før dere blir for salige nå - det er noe vi vil gjøre med alle kvinner...

Jeg tror fortsatt ikke at en normal mann, som i utgangspunktet ikke ønsker å være hardhendt med en kvinne, har godt av å plutselig skulle legge om til en mere brutal stil, bare fordi hans naive, kåte og korttenkte kjære ønsker det.

Før du vet ordet av det, har han fått smaken på det, og vil ta deg hardt og brutalt, selv når du føler deg sårbar og liten...og bare vil kose. Glem det! Han vil bare nå følge sine innerste primitive ønsker og fantasier, og ta deg hardt og bli ferdig med det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære "gjest" virker for meg som om du er litt naiv og ikke skjønner forskjellen på kvinnes sexuallitet og måten kvinner vil bli behandlet på.

Pluss at du er sykelig dramatisk og virker som om noen har trokket på tåen din.

"40 års kamp bortkastet"?

for at kvinner liker at partneren styrer showet?

Det der er IKKE likeverdighet, med tanken på at du ikke hadde blandet inn hvor egoistiske og onde menn er hvis det var snakk om kvinner som selv liker å ta kontrollen.

Det finnes mange ulike typer mennesker som tenner på mange ulike ting vett, det må du klare å akseptere uten å tro at kvinner har lyst på drittsekker som banner og slår de bare fordi de vil ha en mann som styrer i SEXEN(altså, ikke ALT, men sexen)

ærlig talt..så virker det som om du kødder med oss

Endret av Mona-Lisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktum er at du og mange andre kvinner tenner på mannlig vold og aggresjon, så lenge den er kontrollert og blir utført av en du er glad i.

Jeg tror dere drømmer om å bli tatt brutalt, nettopp fordi det er så mange menn som har samme tankegang som meg selv.

Og hvor har vi ytret at vi ønsker dette hen??

Jeg tror du bør skjønne at det er stor forskjell på brutalitet, aggresjon og flere av de ordene du bruker, og at "gutten styrer showet".

Det er ikke to situasjoner som på noen som helst måte kan sammenliknes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don Juan tenker ikke veldig klart og er kanskje ikke helt oppdatert?

Moderne kvinnekamp/likestillingsidealer handler ikke om at kjønenne skal være mest mulig like.

Det handler om at man er likestilt og likeverdige selv om man har ulike kvaliteter.

Her i heimen er det jeg som dominerer når det gjelder det organisatoriske og mannen som kanskje tar mest initiativ i senga. Skulle forresten ønske at han tok enda mer kontroll der. Vi har 100 % respekt for hverandre og mannen eier ikke et voldelig fiber i kroppen. Skulle noe være det minste ubehgelig for meg, skvetter han unna og han er omsorgsfull og snill. Men han er MANN og liker å bruke kroppen både i senga og utendørs. Det er jeg glad for.

Og jeg er glad for at vi er kommet så langt i kvinnefrigjøringen at vi kan være trygge nok i våre egne kjønnsroller til å dyrke egen mandighet/kvinnelighet samtidig som vi er frie til å tre ut av våre kjønnsroller når vi ønsker det (damer jobber og menn er varme og nære fedre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

Jeg liker det når mannen tar kontroll ja, og viser at han virkelig vil ha meg og slenger meg ned på senga og kjører pikken inn i meg mens han holder meg fast.

Drømmer litt om å bli bundet fast og knullet, men ikke at han skal være slem eller at det skal gjøre vondt eller noe slikt.

Jeg liker å ta styringen selv også noen ganger, kunne godt tenkt meg å binde kjæresten min fast i armene og hatt munnbind på han, og bare kjørt på oppå han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av erfaring så fungerer det i grunn sånn som dette.

ONS: Dominerende partner fungerer best, enten det er mannen eller kvinnen så hjelper det her på at en bare gjør som han\hun vil og ferdig med den saken.

Tidlig i ett forhold\pulevenn: Dominering all the way, selv om du har mye forskjellig sex.

Senere i ett forhold: Maktforholdet i værdagen blir med inn i soverommet, på den måten blir det viktig for begge å ha ett ord med i spillet. Dominant sex blir derfor når han eller hun vil ha seg en kjappis eller for å spice opp sexlivet litt. Men mesteparten av sexen blir delt kontroll

My 5 cents

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer litt om å bli bundet fast og knullet, men ikke at han skal være slem eller at det skal gjøre vondt eller noe slikt.

Gjør ofte slik med madammen. Kan bruke en hel dag på henne før jeg lar henne komme. Ufattelig digg, for oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er jente men jeg liker det mange ganger omvendt. Greit å dele litt på det av og til , men jeg elsker å ha KONTROLLEN.TA han hardt og hemningsløst. Binde han fast i senga, styre showet og gjøre hva jeg vil ;) Jeg simpelthen elsker å føre ann ;) Det å se at gutten også tenner på det er enormt opphissende. Se at han klynker under deg og ber om mer ;)

Hvis mannen ikke liker å være den underdannige er det ikke like morro seff :D Kan godt la gutten styre meg også, er vel en switch men har mer dominans i meg enn underdannighet. Passive gutter som nyter er herlig ! :)

Er vel den eneste jenta på kg som tenner på dette ser det ut til men vi FINNES ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Er vel den eneste jenta på kg som tenner på dette ser det ut til men vi FINNES ;)

Yup, jeg kjenner flere av den sorten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CandyPanty

Jeg digger når kjæresten min tar meg hardt i fitta mens han tar kvelertak på meg. :hjerter: Han elsker å spanke meg på rumpa og lugge meg litt i håret.

Noen ganger leker han pikken litt mot rumpa og fører den fast men forsiktig inn, da kommer jeg nesten alltid med en gang. :wow: Han kan være utrolig hardhent og dominant, men tar alltid hensyn og kysser meg varsomt ofte. :) Blandingen av det harde og myke er himmelsk! Han er også veldig glad i når jeg tar kontrollen og puler han hardt i sofaen. :Hehe::humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjestdeluxe

Det er naturlig for meg å ta full kontroll over sexen og pule dama i "filler". Dama sier hun elsker det. Det er vel det viktigste :) men hvordan synes dere andre damer at det er når gutten tar full kontroll?

Høres bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo kjedelig for mannen da når dama bare ligger der som en madrass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Blir jo kjedelig for mannen da når dama bare ligger der som en madrass.

om dama tenner på at gutten tar kontroll, ligger hun jo ikke som en madrass! En blir jo med på leken og prøver å vri seg vekk, iallfall så lenge en klarer, før du bruker hoftene til å knulle tilbake så hardt at det ljomer og smeller... merkelige madrasser du har! :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...