Gå til innhold

Liker dere det når gutten styrer showet?


Gjest Gjest_Gutt_*

Anbefalte innlegg

Det er naturlig for meg å ta full kontroll over sexen og pule dama i "filler". Dama sier hun elsker det. Det er vel det viktigste :) men hvordan synes dere andre damer at det er når gutten tar full kontroll og kan fremstå som hensynsløs på grunn av at han er så målbevisst?

Mmmmmmmmmm.... får lyst bare ved tanken :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så mange som liker det!! :D Men, noen som har forslag til hvordan man kan få typen sin til å være og gjøre sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann

Har vært sammen med dama mi i flere år, og først nylig har eg (og hun for den saks skyld), skjønt at hun elsker det å bli "tatt" hardt og bestemt... kjenne at hun blir alvorlig begjært ;)

Tro meg, det er slik de fleste menn også ønsker å gjøre det. Men det kan være vanskelig for oss menn å skjønne om det er slik hun ønsker det, ettersom man kan bli redd for å misforstå signal og virke påtrengende og "aggressiv".

En kveld vi koste oss begynnte hun å "tulle litt", ved å samle beina og gi meg noen små frekke blikk og smil. Prøvde eg meg så var hun ettergivende, for så å trekke seg unna og gi meg det lekende blikket sitt. Til slutt forstod til og med eg hvordan leken gikk, og beruset av stadig økende begjær tok eg tak i begge lårene og presste de fra hverandre. Hun ble positivt overrasket og prøvde hardt å samle beina igjen og "gjøre motstand". Rusa av effekten tok eg på nytt tak, holdt låra fra hverandre, dro henne ned til meg og trengte resolutt (og lett ;)) inn i henne. Hun stønnet og pustet som eg ikkje har sett henne gjøre på evigheter, hvis i det hele. Etter et ritt av lange, harde støt mens eg ennå holdt i ett av lårene, trakk eg meg ut av henne for at hun skulle få pusten igjen. Uten å nøle gav hun meg et herlig villt blikk, snudde seg rundt og prøvde å krype vekk fra meg. Eg grep tak rundt hoftene, trakk henne tilbake til meg og trengte inn i henne bakfra. Igjen gav hun et herligt stønn ifra seg. Eg lente meg fram og sa med (mest mulig =P) kontrollert stemme "Du slipper ikkje unna så lett". Det var nok det hun ville høre, for etter et par dype støt gav hun en rekke lidenskapelige skrik ifra seg, og hun strammet seg sånn rundt meg at eg kom kraftigt og lenge i henne ganske snart. Kan ikkje huske å ha pumpet så mye i henne heller før ;)

Fantastisk. Men hun ble så anpusten at vi virkelig ble redde at hun skulle besvime =P

...

Nå tror eg at eg ble revet med litt her ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gir meg absolutt noen idéer. Jeg og kjæresten har lissom aldri helt hatt denne greia, noe jeg ofte har tenkt kanskje har med "seksuell kjemi" å gjøre, men det kan jo godt hende at man definitivt FÅR god seksuell kjemi ved å være sånn! :) Får en liten mindopener her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er naturlig for meg å ta full kontroll over sexen og pule dama i "filler". Dama sier hun elsker det. Det er vel det viktigste :) men hvordan synes dere andre damer at det er når gutten tar full kontroll og kan fremstå som hensynsløs på grunn av at han er så målbevisst?

I like!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er naturlig for meg å ta full kontroll over sexen og pule dama i "filler". Dama sier hun elsker det. Det er vel det viktigste :) men hvordan synes dere andre damer at det er når gutten tar full kontroll og kan fremstå som hensynsløs på grunn av at han er så målbevisst?

Liker best menn som er slik som du beskriver her ja. :-)

Andre er puslinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlig å høre at så mange jetner faktisk liker å bli tatt litt hardi i å kontrollert under sex.. Jeg er gutt og synes dette er fantaskisk deilig å få gjøre det.

Hærlig å kunne ta styruingen og vite at sexen blir gjort på dine premisser.Ikke noe ekstreemt men hærlig er det. Rett å slett extra opphissende.

Jeg har dessverre ikke truffet en jente som dere ennå :(.. Noen som har tips til hvor man kan legge ut en sex annonse om det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Don Juan_*

Ser man det...

Så kvinner generellt vil altså ha en dominerende, aggresiv og på grensen til voldelig partner når det kommer til stykket...

Er dette en kvinnelig tankegang, eller har den vært der hele tiden ?

Hvorfor er i så fall generasjoner med gutter, innkludert nåværende og oppvoksende gutter, blitt innpodet med læren om at man skal behandle alle kvinner med så veldig respekt og ytterste forsiktighet ?

For det er faktisk denne læren som danner grunnlaget for hvordan vi forholder oss til kvinner - også i sengen.

Jeg personlig har en innlært (?) motstand mot i det hele tatt å så mye som smekke en kvinne på stumpen. Så fort tanken melder seg, er det som alle alarmer går av på en gang, og sier at denne er en feil og ondsinnet handling...

Slikt gjør man bare ikke...hverken i sengen eller til vanlig...

Jeg tror det er en relativ vanlig tankegang blant menn, og forklarer hvorfor mange kvinner vil, men ikke får noe..

Men det er altså deres egen feil. Deres kvinnelige medsøstre har i feminismens og likestillingens navn, formet generasjoner av unge guttesinn i en bestemt retning.

Bra på noe områder - ikke fullt så bra når de samme damene blir kåte, og vil ha aggresiv og dyrisk mannesex...

Jeg er også litt i tvil hvor "sunt" det er for ellers fredelige menn, og plutselig skulle begynne å oppføre seg dominerende og voldelige voldtektmenn i sengen...

Åpner man opp en Pandoras eske, via et ellers fredelig mannlig sinn ?

De får gangen jeg personlig har prøvet å bli aggresiv i sengen, merker jeg at jeg får "kontakt" med en del av min personlighet jeg absolutt ikke ønsker å dyrke frem, og i hvert fall ikke ovenfor den jeg er aller mest glad i...

Litt sånn Dr. Jekyll og Mr. Hyde...

Neste gang lapper jeg til henne for å se på noe så tåpelig som Sex in the City...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man det...

Så kvinner generellt vil altså ha en dominerende, aggresiv og på grensen til voldelig partner når det kommer til stykket...

Har noen av oss som har svart i denne tråden, at vi ønsker en aggressiv og på grensen til voldelig partner i senga???

Det er STOR forskjell mellom gutten som styrer showet, og gutten som bruker vold/er aggressiv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Betten, 34
Hvorfor er i så fall generasjoner med gutter, innkludert nåværende og oppvoksende gutter, blitt innpodet med læren om at man skal behandle alle kvinner med så veldig respekt og ytterste forsiktighet ?

For det er faktisk denne læren som danner grunnlaget for hvordan vi forholder oss til kvinner - også i sengen.

Halloen, ikke bland inn likestilling i natur og kjønnsbalansen da...likestilling betyr at mann og kvinne skal ha like muligheter og rettigheter. Det betyr ikke at mannen skal oppføre seg som en kvinne eller kvinnen oppføre seg som en mann. Det er så misforstått!

En ekte mann vet fra naturens side intuitivt h vordan han bør og skal forholde seg til kvinner. Og han vet at feminine kvinner liker det røft og at han er mann.

Pinglete menn i sengen ryker ut fra meg hvertfall. Kun menn som er litt styrende og røffe i sengen går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen, ikke bland inn likestilling i natur og kjønnsbalansen da...likestilling betyr at mann og kvinne skal ha like muligheter og rettigheter. Det betyr ikke at mannen skal oppføre seg som en kvinne eller kvinnen oppføre seg som en mann. Det er så misforstått!

En ekte mann vet fra naturens side intuitivt h vordan han bør og skal forholde seg til kvinner. Og han vet at feminine kvinner liker det røft og at han er mann.

Pinglete menn i sengen ryker ut fra meg hvertfall. Kun menn som er litt styrende og røffe i sengen går videre.

Har du autidion? ;)

Men er enig med de over meg, som svarte på det innlegget om likestilling osv. At man liker å bli tatt litt hardt betyr da ikke at mannen skal være voldelig og ikke respektere kvinnen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke snakk om vold og aggressivitet - men at mannen tar styringen. At han tar initiativ og viser tydelig hva han vil i sengen.

Det er ingen her som har ytret ønske om at noe skal være vondt, nedverdigende og mot deres vilje.

At han her litt overfor blander sammen disse tingene, er vel det om er urovekkende, vil jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Benedicte, 33
Jeg liker definitivt best at mannen tar kontrollen.

Samme her!

Ellers ville jeg føle meg maskulin...og at det ligger en prippen mann i sengen sammen med meg. Boring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden bør vel være en tankevekker for alle sutrete menn som har klaget over at de må "jobbe så mye i senga" og at damene burde jobbe akkurat like mye som dem.

EKTE menn liker å jobbe i senga - de ser ikke på det som en jobb, men som et privilegium å få lov til å være pågående med all sin mannlige seksualitet.

Og jenter LIKER det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...