henine Skrevet 14. mai 2009 #521 Skrevet 14. mai 2009 Dansken var ikke akkurat kjekk Huff, det var ikke fint sagt. Håper han også går videre.
Gjest Skya Skrevet 14. mai 2009 #522 Skrevet 14. mai 2009 Du er sikkert inne på noe, men jeg tror også det har noe å gjøre med at låten har elementer fra norsk folkemusikk, samtidig som den har noe som appellerer til det internasjonale publikum. Og at Alexander er litt eksotisk. Ja, det er nok en kombinasjon. Men jeg for min del hadde nok ikke arrangert noe stort kalas om jeg ikke hadde et lite håp om at det kunne bli en festkveld. Altså seier...
Meaty Skrevet 14. mai 2009 #523 Skrevet 14. mai 2009 Nastrovja, babusca = skål, bestemor! (ikke riktig skrevet, jeg vet) På tide med en skål for å holde seg våken. Prøver å se for meg at jeg drikker den kaffen du har i avataren din...den ser fantastisk god ut!
Skravla Skrevet 14. mai 2009 #524 Skrevet 14. mai 2009 Dansken var ikke akkurat kjekk Huff, det var ikke fint sagt. Håper han også går videre. Nei, Ronan K. er kjekkere. Men han synger ganske bra.
Søtpotita Skrevet 14. mai 2009 #525 Skrevet 14. mai 2009 Kvifor er ikkje Sverige med? Og korleis går avstemminga for seg idag?
Gjest Skya Skrevet 14. mai 2009 #526 Skrevet 14. mai 2009 Kvifor er ikkje Sverige med? Og korleis går avstemminga for seg idag? De var med på tirsdag og gikk videre da. Ingen spesiell avstemming idag, vi får bare vite hvilke 10 som går videre.
Meaty Skrevet 14. mai 2009 #527 Skrevet 14. mai 2009 Ja, det er nok en kombinasjon. Men jeg for min del hadde nok ikke arrangert noe stort kalas om jeg ikke hadde et lite håp om at det kunne bli en festkveld. Altså seier... Det er sant. Ville ikke gjort det da Guri Schanke var med, for å si det sånn. Nå kom hun vel ikke til finalen uansett, men det var jo ingen bombe.
Arwen Skrevet 14. mai 2009 #528 Skrevet 14. mai 2009 Kvifor er ikkje Sverige med? Og korleis går avstemminga for seg idag? Det er jo to semifinaler, sverige sin var på tirsdag.
Søtpotita Skrevet 14. mai 2009 #529 Skrevet 14. mai 2009 Denne songen var då slett ikkje instrumental som kommentatoren sa.... Fioliner er in i år...
Skravla Skrevet 14. mai 2009 #530 Skrevet 14. mai 2009 Kvifor er ikkje Sverige med? Og korleis går avstemminga for seg idag? Sverige, Finland og Island bl.a. var med i semifinalen på tirsdag. Det er vel telefonstemmer, som telles opp. Og så er det litt elektronikk som viser hvem som går videre. Vi slipper alle "deilige" kvinner og menn rundt omkring i Europa. Mulig de kommer på lørdag.
henine Skrevet 14. mai 2009 #531 Skrevet 14. mai 2009 Kvifor er ikkje Sverige med? Og korleis går avstemminga for seg idag? Sverige var i den første semifinalen som var på tirsdag. De gikk videre til finalen.
Søtpotita Skrevet 14. mai 2009 #532 Skrevet 14. mai 2009 De var med på tirsdag og gikk videre da. Ingen spesiell avstemming idag, vi får bare vite hvilke 10 som går videre. Det er jo to semifinaler, sverige sin var på tirsdag. Ah, takk for svar
Haris Pilton Skrevet 14. mai 2009 #533 Skrevet 14. mai 2009 Jeg synes det er fryktelig mye felemusikk og operastemmer i år?
Picatchu Skrevet 14. mai 2009 #534 Skrevet 14. mai 2009 Håper vi går videre, ellers blir det litt kjedelig på Grand Prix-fest på lørdag! Virker som om det er mange som skal ha det i år, som en her tidligere nevnte
Skravla Skrevet 14. mai 2009 #535 Skrevet 14. mai 2009 Denne songen var då slett ikkje instrumental som kommentatoren sa.... Fioliner er in i år... Den var opprinnelig instrumental, men pga at dette er en SONG contest så la de på litt vokal.
Gjest Skya Skrevet 14. mai 2009 #536 Skrevet 14. mai 2009 Sverige, Finland og Island bl.a. var med i semifinalen på tirsdag. Det er vel telefonstemmer, som telles opp. Og så er det litt elektronikk som viser hvem som går videre. Vi slipper alle "deilige" kvinner og menn rundt omkring i Europa. Mulig de kommer på lørdag. Det er jo det morsomste med hele greia!! Lurer på hvem som skal representere Norge i år.
Meaty Skrevet 14. mai 2009 #537 Skrevet 14. mai 2009 Skal hun damen fra Slovenia stå inni boksen der hele tida? Ser for meg et helt Spinal tap-scenario, for dem som har sett den filmen.
hjertesukka Skrevet 14. mai 2009 #538 Skrevet 14. mai 2009 Prøver å se for meg at jeg drikker den kaffen du har i avataren din...den ser fantastisk god ut! Muchas gracias. Burde skiftet til rødvinsavatar ikveld, da...hehe. Sverige gikk vel direkte til finalen, eller? Er jeg helt på jordet....
Skravla Skrevet 14. mai 2009 #540 Skrevet 14. mai 2009 Det er jo det morsomste med hele greia!! Lurer på hvem som skal representere Norge i år. Jeg synes det er kjedelig jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå