Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dansken var ikke akkurat kjekk :fnise: Huff, det var ikke fint sagt. Håper han også går videre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du er sikkert inne på noe, men jeg tror også det har noe å gjøre med at låten har elementer fra norsk folkemusikk, samtidig som den har noe som appellerer til det internasjonale publikum. Og at Alexander er litt eksotisk.

Ja, det er nok en kombinasjon. Men jeg for min del hadde nok ikke arrangert noe stort kalas om jeg ikke hadde et lite håp om at det kunne bli en festkveld. Altså seier... :sjenert:

Skrevet
Nastrovja, babusca = skål, bestemor! (ikke riktig skrevet, jeg vet)

På tide med en skål for å holde seg våken.

Prøver å se for meg at jeg drikker den kaffen du har i avataren din...den ser fantastisk god ut!

Skrevet
Dansken var ikke akkurat kjekk :fnise: Huff, det var ikke fint sagt. Håper han også går videre.

Nei, Ronan K. er kjekkere. Men han synger ganske bra.

Skrevet

Kvifor er ikkje Sverige med? Og korleis går avstemminga for seg idag?

Skrevet

De var med på tirsdag og gikk videre da. Ingen spesiell avstemming idag, vi får bare vite hvilke 10 som går videre.

Skrevet
Ja, det er nok en kombinasjon. Men jeg for min del hadde nok ikke arrangert noe stort kalas om jeg ikke hadde et lite håp om at det kunne bli en festkveld. Altså seier... :sjenert:

Det er sant. Ville ikke gjort det da Guri Schanke var med, for å si det sånn. Nå kom hun vel ikke til finalen uansett, men det var jo ingen bombe.

Skrevet

Det er jo to semifinaler, sverige sin var på tirsdag.

Skrevet

Denne songen var då slett ikkje instrumental som kommentatoren sa....

Fioliner er in i år...

Skrevet

Sverige, Finland og Island bl.a. var med i semifinalen på tirsdag.

Det er vel telefonstemmer, som telles opp. Og så er det litt elektronikk som viser hvem som går videre. Vi slipper alle "deilige" kvinner og menn rundt omkring i Europa. Mulig de kommer på lørdag.

Skrevet

Sverige var i den første semifinalen som var på tirsdag. De gikk videre til finalen.

Skrevet
De var med på tirsdag og gikk videre da. Ingen spesiell avstemming idag, vi får bare vite hvilke 10 som går videre.

Det er jo to semifinaler, sverige sin var på tirsdag.

Ah, takk for svar :)

Skrevet

Jeg synes det er fryktelig mye felemusikk og operastemmer i år?

Skrevet

Håper vi går videre, ellers blir det litt kjedelig på Grand Prix-fest på lørdag!

Virker som om det er mange som skal ha det i år, som en her tidligere nevnte :danse:

Skrevet
Denne songen var då slett ikkje instrumental som kommentatoren sa....

Fioliner er in i år...

Den var opprinnelig instrumental, men pga at dette er en SONG contest så la de på litt vokal.

Skrevet
Sverige, Finland og Island bl.a. var med i semifinalen på tirsdag.

Det er vel telefonstemmer, som telles opp. Og så er det litt elektronikk som viser hvem som går videre. Vi slipper alle "deilige" kvinner og menn rundt omkring i Europa. Mulig de kommer på lørdag.

Det er jo det morsomste med hele greia!! :ler:

Lurer på hvem som skal representere Norge i år.

Skrevet

Skal hun damen fra Slovenia stå inni boksen der hele tida? Ser for meg et helt Spinal tap-scenario, for dem som har sett den filmen. :fnise:

Skrevet
Prøver å se for meg at jeg drikker den kaffen du har i avataren din...den ser fantastisk god ut!

Muchas gracias. Burde skiftet til rødvinsavatar ikveld, da...hehe.

Sverige gikk vel direkte til finalen, eller? Er jeg helt på jordet....

Skrevet

Vindmaskina lenge leve ;)

Skrevet
Det er jo det morsomste med hele greia!! :ler:

Lurer på hvem som skal representere Norge i år.

Jeg synes det er kjedelig jeg. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...