henine Skrevet 14. mai 2009 #501 Skrevet 14. mai 2009 Han gliste litt vel mye... Men fortsatt mye bedre enn alle... Hehe. Synes han var bedre når han var i Norge. Jeg det synes jeg også. Men jeg tror dette går veien til finalen uansett.
Søtpotita Skrevet 14. mai 2009 #502 Skrevet 14. mai 2009 men de sa årets snakkis og ja, der satt den og de ville sole seg litt i glansen fordi koreografen var svensk Åååå, ikkje fekk me ha Bobbysocks i fred heller....
Meaty Skrevet 14. mai 2009 #503 Skrevet 14. mai 2009 Virker som om det er mange som skal ha MGP-fest i år. MR. Rybak har fått den yngre generasjonen interessert, ikke verst. Lurer på hva det skyldes. Greit at låten er fengende, men så bra er den vel ikke. Jeg heller mot at det er det vinnermentaliteten i oss, vi øyner en seier. Vi er bortskjemte på mange andre plan, og nå øyner vi endelig en seier der og. Du er sikkert inne på noe, men jeg tror også det har noe å gjøre med at låten har elementer fra norsk folkemusikk, samtidig som den har noe som appellerer til det internasjonale publikum. Og at Alexander er litt eksotisk.
Skravla Skrevet 14. mai 2009 #504 Skrevet 14. mai 2009 Nokon som veit kvifor det sto "Grandmother" før Noreg kom? Og "Friendship" på Kypros? Språkkurs...... Norge var jo helt herlig. Før Norge sang, så sa de svenske kommentarene at de nesten glemte at de var svenske. I presentasjonen på svensk TV "Adresse Moskva" så fikk Norge full pott også.
Søtpotita Skrevet 14. mai 2009 #505 Skrevet 14. mai 2009 Språkkurs...... Så dei har litt pedagogisk vinkling også? GENIALT
Gjest Skya Skrevet 14. mai 2009 #506 Skrevet 14. mai 2009 Nokon som veit kvifor det sto "Grandmother" før Noreg kom? Og "Friendship" på Kypros? De lærer oss russiske ord. Medved betyr altså bear, altså ordet som var før denne sangen.
henine Skrevet 14. mai 2009 #507 Skrevet 14. mai 2009 Morro Ja, da får vi se om de andre landene kommer med noe bedre enn Alexander. Jeg er nesten 100% sikker på finaleplass. Mer sikker nå enn jeg var i fjor.
Gjest Skya Skrevet 14. mai 2009 #508 Skrevet 14. mai 2009 Svenskene sa ingenting om at salen kokte men de sa årets snakkis og ja, der satt den og de ville sole seg litt i glansen fordi koreografen var svensk Nemlig. Men er de like negative som Synnøve? Altså ovenfor de andre landene. Eller de er kanskje mer nøytrale idag de, når den svenske låta ikke er med.
Meaty Skrevet 14. mai 2009 #509 Skrevet 14. mai 2009 Svenskene sa ingenting om at salen kokte men de sa årets snakkis og ja, der satt den og de ville sole seg litt i glansen fordi koreografen var svensk Haha, typisk. Men vi nordmenn er vel ikke stort bedre, vi liker jo å ta vår del av æren når Sverige gjør det bra i noe.
Gjest Skya Skrevet 14. mai 2009 #510 Skrevet 14. mai 2009 Språkkurs...... Norge var jo helt herlig. Før Norge sang, så sa de svenske kommentarene at de nesten glemte at de var svenske. I presentasjonen på svensk TV "Adresse Moskva" så fikk Norge full pott også. Kult! Jeg har lest litt i utenlandske aviser, og det står mye skryt der og altså.
Poppzy Skrevet 14. mai 2009 #511 Skrevet 14. mai 2009 Språkkurs...... Norge var jo helt herlig. Før Norge sang, så sa de svenske kommentarene at de nesten glemte at de var svenske. I presentasjonen på svensk TV "Adresse Moskva" så fikk Norge full pott også. Så morsomt da
Arwen Skrevet 14. mai 2009 #512 Skrevet 14. mai 2009 Nemlig. Men er de like negative som Synnøve? Altså ovenfor de andre landene. Eller de er kanskje mer nøytrale idag de, når den svenske låta ikke er med. De er ganske nøytrale, men de burde vært mer kritiske synes jeg mye surt i dag altså. Et kriterie for å være med burde jo være at de kan synge
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #513 Skrevet 14. mai 2009 Hvorfor ser det ut som alle mimer, er det noe feil med synken, eller gjør de faktisk det? Trodde ikke det var miming i mgp, og dessuten så synger jo folk så falskt så det kan jo ikke være bånd
hjertesukka Skrevet 14. mai 2009 #514 Skrevet 14. mai 2009 Nastrovja, babusca = skål, bestemor! (ikke riktig skrevet, jeg vet) På tide med en skål for å holde seg våken.
Skravla Skrevet 14. mai 2009 #515 Skrevet 14. mai 2009 Danmark har skikkelig Ronan Keating -kopi. Synes stemmen ligner også. Håper både Norge og Danmark går videre i dag. Moro med alle nabolandene i finalen.
Meaty Skrevet 14. mai 2009 #517 Skrevet 14. mai 2009 Uff, han dansken har en veldig svak stemme. Da hjelper det ikke med Springsteen-knekk i knea og Ronan Keating-låt.
Poppzy Skrevet 14. mai 2009 #518 Skrevet 14. mai 2009 Danmark har skikkelig Ronan Keating -kopi. Synes stemmen ligner også. Håper både Norge og Danmark går videre i dag. Moro med alle nabolandene i finalen. Det jo han som har laget sangen også. Kanskje har han plukket ut artisten også og da er det ikke så rart.
Skravla Skrevet 14. mai 2009 #519 Skrevet 14. mai 2009 De er ganske nøytrale, men de burde vært mer kritiske synes jeg mye surt i dag altså. Et kriterie for å være med burde jo være at de kan synge Men om det hadde vært et kriterie så ville Norge slitt enkelte år også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå