Arwen Skrevet 12. mai 2009 #421 Skrevet 12. mai 2009 Frankrike Russland Tyskland England Spania er de 5 som har gått rett videre til finalen! Det er det jo hvert år da... utenom russland
Poppzy Skrevet 12. mai 2009 #422 Skrevet 12. mai 2009 Frankrike Russland Tyskland England Spania er de 5 som har gått rett videre til finalen! Syns flere av de landene hadde fine låt. Tyskland f.eks.
ninuska_ Skrevet 12. mai 2009 #426 Skrevet 12. mai 2009 Bosnia hadde den sterkeste sangen i denne blokken. Hvis jeg kunne velge, ville det stått mellom Norge og Bosnia - men det blir vel sikkert ikke noen av de - det slår jo alltid "feil" i Grand Prix.
Meaty Skrevet 12. mai 2009 #427 Skrevet 12. mai 2009 Jeg hadde trodd at Sveits ville gå videre. Men men, dette var jo bare oppvarming. Det er på torsdag at det gjelder! Jeg har til og med fått byttet til meg tidlig skift på jobben, sånn at jeg skal få sett semifinalen da. Men tør nok ikke å se når Alexander skal på scenen!
mocci Skrevet 13. mai 2009 #428 Skrevet 13. mai 2009 (endret) Jeg likte Tyrkia (men skuffet over sceneopptreden, syns koreografien var mye bedre i i videoen samt jenta mye søtere med rett hår), Sverige (men hvorfor må alle kvinnelige artister fra Sverige se ut som dragqueens :klø: ), Bosnia-Hercegovina, Sveits, Finland, likte videoen til Bulgaria`s kastratsanger, sexy , dramatisk middelalder theme men de missa totalt på scenen, hørtes ut som et makkverk. Han fra hviterussland hadde i det minste føna håret igår Han fant vel ut at limahl sveis kanskje ikke drar like mye damer hehehe Jeg likte synnøve Svabo som kommentator, alltid litt frekk og spydig men så likte jeg Jostein Pedersen også da Endret 13. mai 2009 av mocci
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #430 Skrevet 13. mai 2009 Må heie på Bosnia siden min kjære er derfra Tihihi, jeg ønsker meg også en kjære fra Bosnia! :rødme:
Gjest Raptuza Skrevet 13. mai 2009 #432 Skrevet 13. mai 2009 Go Armenia!!! Grin ikkje om me taper for den. Ein verdig vinnar, men vinn nok neppe....
Haris Pilton Skrevet 13. mai 2009 #433 Skrevet 13. mai 2009 Mine poeng for gårsdagen (ja, jeg sitter og fører opp mens jeg ser på ) 01. Montenegro - fikk ikke den med meg 02. Tsjekkia - 2 points 03. Belgia - 2 points 04. Hviterussland - 3 points 05. Sverige - 8 points 06. Armenia - 8 points 07. Andorra - 5 points 08. Sveits - 10 points, fordi det var bra sang, men vokalisten var blæ. 09. Tyrkia - 6 points 10. Israel - 4 points 11. Denne var for grusom til at jeg skrev noe som helst 12. Island - 8 points 13. Makedonia - 2 points 14. Romania - 3 points 15. Finland - 3 points 16. Portugal - 4 points 17. Malta - 10 points 18. Bosnia - 8 points
ninuska_ Skrevet 13. mai 2009 #434 Skrevet 13. mai 2009 (endret) Var det Bulgaria som hadde den fæle sangen - med de mange artistene som sang surt og ikke passet sammen?... Har fått et eller annet jævlig på hjernen Endret 13. mai 2009 av ninuska_
Haris Pilton Skrevet 13. mai 2009 #435 Skrevet 13. mai 2009 Var det Bulgaria som hadde den fæle sangen - med de mange artistene som sang surt og ikke passet sammen?... Har fått et eller annet jævlig på hjernen Ja det var nok den - nr 11 som jeg ikke orket skrive noe på
juliane Skrevet 13. mai 2009 #436 Skrevet 13. mai 2009 Var det Bulgaria som hadde den fæle sangen - med de mange artistene som sang surt og ikke passet sammen?... Har fått et eller annet jævlig på hjernen Jeg har gått rundt med: "Can you feel the rhythm in my heart, the beat's going DUM TEK TEK!" på hjernen i hele dag. Har en mistanke om at "dum tek tek" har blitt sagt høyt noen ganger også, syns folk har sett litt rart på meg av og til.
ninuska_ Skrevet 13. mai 2009 #437 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har gått rundt med: "Can you feel the rhythm in my heart, the beat's going DUM TEK TEK!" på hjernen i hele dag. Har en mistanke om at "dum tek tek" har blitt sagt høyt noen ganger også, syns folk har sett litt rart på meg av og til. Haha. Uf, Grand Prix er farlige saker!
Arwen Skrevet 14. mai 2009 #438 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har plutselig fått en dårlig magefølelse jeg, tror ikke vi går videre i kveld :dåne: Leste i bloggen til Jostein Pedersen at Hellas hadde oppfordret seerne til å ikke stemme på Norge fordi Alexander Rybak var så uhøflig. det kan kanskje hende de sier det fordi de er redd han skal stjele seieren fra deres deltaker. Han er jo også favoritt.
Gjest Skya Skrevet 14. mai 2009 #439 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har plutselig fått en dårlig magefølelse jeg, tror ikke vi går videre i kveld :dåne: Leste i bloggen til Jostein Pedersen at Hellas hadde oppfordret seerne til å ikke stemme på Norge fordi Alexander Rybak var så uhøflig. det kan kanskje hende de sier det fordi de er redd han skal stjele seieren fra deres deltaker. Han er jo også favoritt. Jeg også. Men håper det er bare fordi jeg er nervøs for at festen jeg har planlagt på lørdag skal gå i vasken. Men den dommersaken har nok ikke vært noe pluss for Alexander...
Arwen Skrevet 14. mai 2009 #440 Skrevet 14. mai 2009 Jeg også. Men håper det er bare fordi jeg er nervøs for at festen jeg har planlagt på lørdag skal gå i vasken. Men den dommersaken har nok ikke vært noe pluss for Alexander... Kanskje det samme her, er jo ikke noe gøy å se på hvis vi ikker er i finalen. *krysser fingre* Dommersaken tror jeg går hardere utover dommeren nå, han har jo gjort et eller annet med den svenske deltageren også. Litt sært.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå