Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Frankrike

Russland

Tyskland

England

Spania

er de 5 som har gått rett videre til finalen!

Det er det jo hvert år da... utenom russland :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frankrike

Russland

Tyskland

England

Spania

er de 5 som har gått rett videre til finalen!

Syns flere av de landene hadde fine låt. Tyskland f.eks.

Skrevet

JA, Island gikk videre :klappe:

Skrevet

Da gikk både sverige og finland videre.

Skrevet

Bosnia hadde den sterkeste sangen i denne blokken. Hvis jeg kunne velge, ville det stått mellom Norge og Bosnia - men det blir vel sikkert ikke noen av de - det slår jo alltid "feil" i Grand Prix.

Skrevet

Jeg hadde trodd at Sveits ville gå videre. Men men, dette var jo bare oppvarming. Det er på torsdag at det gjelder! Jeg har til og med fått byttet til meg tidlig skift på jobben, sånn at jeg skal få sett semifinalen da. Men tør nok ikke å se når Alexander skal på scenen! :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg likte Tyrkia (men skuffet over sceneopptreden, syns koreografien var mye bedre i i videoen samt jenta mye søtere med rett hår), Sverige (men hvorfor må alle kvinnelige artister fra Sverige se ut som dragqueens :klø: ), Bosnia-Hercegovina, Sveits, Finland, likte videoen til Bulgaria`s kastratsanger, sexy , dramatisk middelalder theme men de missa totalt på scenen, hørtes ut som et makkverk. Han fra hviterussland hadde i det minste føna håret igår :biggrin: Han fant vel ut at limahl sveis kanskje ikke drar like mye damer :) hehehe

Jeg likte synnøve Svabo som kommentator, alltid litt frekk og spydig men så likte jeg Jostein Pedersen også da :)

Endret av mocci
Skrevet

Stakkars Sveits...:riste:

Gjest Gjest
Skrevet
Må heie på Bosnia siden min kjære er derfra :)

Tihihi, jeg ønsker meg også en kjære fra Bosnia! :rødme:

Skrevet

Bosniere er kjempesøte :rødme:

Gjest Raptuza
Skrevet

Go Armenia!!! Grin ikkje om me taper for den. Ein verdig vinnar, men vinn nok neppe....

Skrevet

Mine poeng for gårsdagen (ja, jeg sitter og fører opp mens jeg ser på :rodme: )

01. Montenegro - fikk ikke den med meg

02. Tsjekkia - 2 points

03. Belgia - 2 points

04. Hviterussland - 3 points

05. Sverige - 8 points

06. Armenia - 8 points

07. Andorra - 5 points

08. Sveits - 10 points, fordi det var bra sang, men vokalisten var blæ.

09. Tyrkia - 6 points

10. Israel - 4 points

11. Denne var for grusom til at jeg skrev noe som helst

12. Island - 8 points

13. Makedonia - 2 points

14. Romania - 3 points

15. Finland - 3 points

16. Portugal - 4 points

17. Malta - 10 points

18. Bosnia - 8 points

Skrevet (endret)

Var det Bulgaria som hadde den fæle sangen - med de mange artistene som sang surt og ikke passet sammen?... Har fått et eller annet jævlig på hjernen :fnise:

Endret av ninuska_
Skrevet
Var det Bulgaria som hadde den fæle sangen - med de mange artistene som sang surt og ikke passet sammen?... Har fått et eller annet jævlig på hjernen :fnise:

Ja det var nok den - nr 11 som jeg ikke orket skrive noe på :fnise:

Skrevet

:fnise: Jeg har gått rundt med: "Can you feel the rhythm in my heart, the beat's going DUM TEK TEK!" på hjernen i hele dag. Har en mistanke om at "dum tek tek" har blitt sagt høyt noen ganger også, syns folk har sett litt rart på meg av og til. :ler:

Skrevet
:fnise: Jeg har gått rundt med: "Can you feel the rhythm in my heart, the beat's going DUM TEK TEK!" på hjernen i hele dag. Har en mistanke om at "dum tek tek" har blitt sagt høyt noen ganger også, syns folk har sett litt rart på meg av og til. :ler:

Haha. Uf, Grand Prix er farlige saker! :fnise:

Skrevet

Jeg har plutselig fått en dårlig magefølelse jeg, tror ikke vi går videre i kveld :dåne:

Leste i bloggen til Jostein Pedersen at Hellas hadde oppfordret seerne til å ikke stemme på Norge fordi Alexander Rybak var så uhøflig. :ler: det kan kanskje hende de sier det fordi de er redd han skal stjele seieren fra deres deltaker. Han er jo også favoritt.

Skrevet
Jeg har plutselig fått en dårlig magefølelse jeg, tror ikke vi går videre i kveld :dåne:

Leste i bloggen til Jostein Pedersen at Hellas hadde oppfordret seerne til å ikke stemme på Norge fordi Alexander Rybak var så uhøflig. :ler: det kan kanskje hende de sier det fordi de er redd han skal stjele seieren fra deres deltaker. Han er jo også favoritt.

Jeg også. Men håper det er bare fordi jeg er nervøs for at festen jeg har planlagt på lørdag skal gå i vasken.

Men den dommersaken har nok ikke vært noe pluss for Alexander...

Skrevet
Jeg også. Men håper det er bare fordi jeg er nervøs for at festen jeg har planlagt på lørdag skal gå i vasken.

Men den dommersaken har nok ikke vært noe pluss for Alexander...

Kanskje det samme her, er jo ikke noe gøy å se på hvis vi ikker er i finalen. *krysser fingre*

Dommersaken tror jeg går hardere utover dommeren nå, han har jo gjort et eller annet med den svenske deltageren også. Litt sært.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...