Gjest Skya Skrevet 14. mai 2009 #441 Skrevet 14. mai 2009 Kanskje det samme her, er jo ikke noe gøy å se på hvis vi ikker er i finalen. *krysser fingre* Dommersaken tror jeg går hardere utover dommeren nå, han har jo gjort et eller annet med den svenske deltageren også. Litt sært. Nå har jeg brukt flere mnd på å overbevise mine skeptiske gjester om at dette blir morsomt. Da vil da ta seg ut om hovedpersonen selv ikke dukker opp!!! Næhh... Det er 10 av 18 (?) som går videre, og den soleklare favoritten på forhånd kan ikke unngå å komme med da. Når starter semifinalen forresten?
Arwen Skrevet 14. mai 2009 #442 Skrevet 14. mai 2009 Ja, det hadde tatt seg ut Den starter klokka ni. Jeg tror jeg skal se på Sverige, synes ikke Synnøve var så veldig bra som kommentator.
Gjest Skya Skrevet 14. mai 2009 #443 Skrevet 14. mai 2009 Fikk ikke med meg forrige semifinale, så har ikke hørt henne som kommentator. Liker henne godt som stunt-reporter, men det blir kanskje ikke det samme...
juliane Skrevet 14. mai 2009 #446 Skrevet 14. mai 2009 Jeg er skikkelig utålmodig, vil at det skal begynne nå!
henine Skrevet 14. mai 2009 #447 Skrevet 14. mai 2009 Ja, det hadde tatt seg ut Den starter klokka ni. Jeg tror jeg skal se på Sverige, synes ikke Synnøve var så veldig bra som kommentator. Jeg ser alltid mgp på svensk tv. Jeg liker de svenske kommentatorene
Meaty Skrevet 14. mai 2009 #448 Skrevet 14. mai 2009 Jeg også. Men håper det er bare fordi jeg er nervøs for at festen jeg har planlagt på lørdag skal gå i vasken. Jeg også! Hva skal vi finne på hvis Rybak ikke kvalifiserer seg, liksom. Blir vel SingStar da. Ojojoj nå begynner det! Og selvfølgelig regner det ute, da fungerer parabolen her dårlig, bildet hopper og lyden blir borte. Samboer'n har gått og surmult i flere uker når jeg har snakket om MGP, han kan ikke fordra Fairytale og kunne ikke brydd seg mindre. Men han er britisk da, stakkar.
Poppzy Skrevet 14. mai 2009 #450 Skrevet 14. mai 2009 Jeg også. Kjenner det i magen ja. Håper i alle fall at vi går videre
henine Skrevet 14. mai 2009 #454 Skrevet 14. mai 2009 Han fra Kroatia var kjekk :rødme: Hehe.. Ja, det kan jeg si meg enig i. Det er nok desverre for han, det eneste som var bra med han
Skravla Skrevet 14. mai 2009 #455 Skrevet 14. mai 2009 Kroatia...... en eneste stor gjesp... Irland er litt mer fart.
Gjest Skya Skrevet 14. mai 2009 #456 Skrevet 14. mai 2009 Han fra Kroatia var kjekk :rødme: Men det var da også det eneste positive med han og.
Søtpotita Skrevet 14. mai 2009 #457 Skrevet 14. mai 2009 Nummer 1 var kjedeleg, Irland som nummer to er berre ein parodi på eit dårleg jenteband... Er dessutan litt imponert over Moskva sin presentasjon av landa, spesielt jenta med hus på hovudet
sleazejenta Skrevet 14. mai 2009 #459 Skrevet 14. mai 2009 Irland var ikke så verst gitt... Men herregud, dauer om ikke mr Rybak går til finalen, for jeg har også planlagt fest på lørdag, hehe. Og så fortjener han det, selvfølgelig
Søtpotita Skrevet 14. mai 2009 #460 Skrevet 14. mai 2009 Latvia....drit...mann med lyyys stemma....kan det bli meir vakkert?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå