Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Koselig å høre fra deg! :klemmer:

Så flott at du kan være hjemme med store, lille gutt! :hjerte: Det blir godt til dere!

Ja veldig glad for at vi får til å være hjemme så lenge med han :) Vil nyyyte han så lenge som mulig ;)

8 mnd, så stor han er blitt!! :)

Og så aktiv krabat han høres ut som... godt han spiser godt med grøt da, og høres fornuftig ut og ha han inne på eget rom!

Ja går virkelig unna om dagen, men utrolig morsomt også da :) Skjer jo noe nytt hele tiden! Eget rom er veldig deilig :)

Herlig med oppdatering på herlige lucky-gutten :strix:

Lurer på utvidet permisjon her også :)

Ja han er herlig om dagen :hjerte: Tror utvidet permisjon er en investering for livet rett og slett :) Blir jo ikke rik på det, men koser meg så veldig og vil jo ikke gå glipp av noe!

Så koselig med oppdatering :klem:

Takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres koselig ut! 8 tenner!!! Det var da voldsomt! Skjønner godt at det blir lite amming med et sånt monster på puppen! :fnise: Bra han er glad i annen mat da, det er jo tross alt det han skal spise resten av livet! :jepp:

Ja tennene renner på ;) Veldig deilig å være ferdig med den ammingen også, selvom det var veldig kos :) Skal jo over på vanlig mat ja, så deilig at han spiser det aller meste han får servert :)

Utvidet permisjon kan anbefales :Nikke:

Her har frøkna akkurat begynt i barnehage, og hun blir 2 om en måned. Hun går tre dager i uka, og det synes jeg er nok.

Meeeen... Jeg synes og det nå var litt godt å få litt "fri".

Biting i pupp... Jeg var jo heldig, frøkna fikk ikke tenner før hun var 10 måneder, så opplevde lite å bli bitt.. Men nå... Haha, vel hun avslutter med å bite, med et lurt glis... For jeg har alltid tatt bort puppen når hun biter, lar henne få en sjanse til, men biter hu da tar jeg den bort.

Og ikke stress med natte søvn, det er ikke alle som sover natten gjennom på den tiden. Hr har frøkna enda ikke hatt en natt hvor hun sover hele natten...

Tror nok utvidet permisjon er en veldig god investering :Nikke: Gleder meg til vår og sommer med gullet, skal bare nytes :) Får nok bare vært hjemme til han er halvannet her i huset da, med tanke på at vi ønsker flere barn....så må jeg nok ut å jobbe igjen for å få permisjonspenger ;)

Stresser ikke med den nattesøvnen...tenker at det retter seg selv etterhvert :) Han er jo sulten når han våkner på natten, så hvorfor skal han ikke få seg mat? Nei...dette ordner seg :)

Så koselig å høre om dagene deres :) 8 mnd allerede, så stor gutt! :)

Takk :) Begynner å bli stor nå ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det fort mot jul og jeg tror faktisk vi er i rute :) En del julegaver er i boks, resten har jeg en plan for når skal bli ferdig i allefall ;)

Årets julerengjøring er ikke helt i rute ennå...ikke så lett å få gjort alt med lillegutt i hus, men det gjør ingenting :) Vi kommer nok i mål i år også ;)

Var på helsestasjonen her om dagen og lillegutt er nå 9630 g og 74 cm, så ikke så veldig liten om dagen, men helt perfekt :hjerte:

Full turbo om dagen og han er overalt! Reiser seg til stående i alt han får tak i, men mangler litt kontroll på å sette seg ned igjen... så her må det følges med ;)

I dag skal vi på babysvømming og lillegutt elsker det! Han er helt i hundre når vi er der og har blitt veldig trygg på vannet, både over og under, moro!

Ellers ikke mye nytt som skjer her i heimen... synes mensen kan dukke opp snart da, ikke kommet tilbake etter fødsel ennå! Har jo ikke tenkt å begynne å prøve på neste helt enda, men greit å komme igang med syklusene igjen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlg med en sånn stor gutt! Synes det er moro å prøve å henge med i utviklingen - det skjer jo nye ting nesten hver dag! Tror lille her gleder seg til å begynne å reise seg opp, for han er ganske frustrert og vil helt tydelig bevege seg! :fnise: Så spennende å tenke på nestemann alt! Jeg er ikke helt klar for det enda, rent psykisk, men det blir nok et forsøk til her også. Tro hvordan det er for oss IVFere....? Får vi automatisk IVF igjen, eller må vi prøve og feile en stund først? Hmm... Får ta en telefon til st olavs...

Ha en flott dag med lillegullet ditt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det fort mot jul og jeg tror faktisk vi er i rute :) En del julegaver er i boks, resten har jeg en plan for når skal bli ferdig i allefall ;)

Årets julerengjøring er ikke helt i rute ennå...ikke så lett å få gjort alt med lillegutt i hus, men det gjør ingenting :) Vi kommer nok i mål i år også ;)

Var på helsestasjonen her om dagen og lillegutt er nå 9630 g og 74 cm, så ikke så veldig liten om dagen, men helt perfekt :hjerte:

Full turbo om dagen og han er overalt! Reiser seg til stående i alt han får tak i, men mangler litt kontroll på å sette seg ned igjen... så her må det følges med ;)

I dag skal vi på babysvømming og lillegutt elsker det! Han er helt i hundre når vi er der og har blitt veldig trygg på vannet, både over og under, moro!

Ellers ikke mye nytt som skjer her i heimen... synes mensen kan dukke opp snart da, ikke kommet tilbake etter fødsel ennå! Har jo ikke tenkt å begynne å prøve på neste helt enda, men greit å komme igang med syklusene igjen da :)

Så morsomt!!

Her var frøkna fortsatt rolig i den alderen, hun begynte jo ikke å gå før hun var 18 måneder og krøp skikkelig først når hun var 12-13 måneder, mener jeg å huske..

Jeg kom ikke i fast syklus før hun var rundt 10 måneder, synes egentlig det var greit jeg... :sjenert:

Tenker vi prøver en runde til, vi har ett egg igjen på frys som jeg tenker jeg setter inn, men jeg tar ikke noen ny runde med full IVF, det er jeg for gammel til, synes jeg selv.

Julerengjøring?? Pøh, det er så mørkt at det er ingen som ser noe likevel...

:tommelsmil: for julegavene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koslig med oppdatering fra deg. Jøss, så stor gutten din har blitt! :hjerte:

Så deilig med gutten som elsker vannet! Er det svømmekurs nr 2?

Jula kom på en måte litt raskt på meg her! Jeg har bestilt julekort og kjøpt og pakket inn nesten alle gavene, og skulle bare kose meg i hele førjulstiden. Men plutselig var den her! Må se om jeg får vasket vinduer og fått opp julegardiner, samt staker til helga.

Rundvask av kjøkken tar jeg nok etter jul. Resten tar vaskedama... :nigo:

Men gleder meg til å begynne med julebaksten. Bare så synd at jeg ikke bør spise så mye av den. :plystre:

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlg med en sånn stor gutt! Synes det er moro å prøve å henge med i utviklingen - det skjer jo nye ting nesten hver dag! Tror lille her gleder seg til å begynne å reise seg opp, for han er ganske frustrert og vil helt tydelig bevege seg! :fnise: Så spennende å tenke på nestemann alt! Jeg er ikke helt klar for det enda, rent psykisk, men det blir nok et forsøk til her også. Tro hvordan det er for oss IVFere....? Får vi automatisk IVF igjen, eller må vi prøve og feile en stund først? Hmm... Får ta en telefon til st olavs...

Ha en flott dag med lillegullet ditt! :)

Utviklingen til barna er veldig spennende! Hver alder frem til nå har vært en deilig tid og det blir nok bare bedre og bedre også ;) Er nok ikke så lenge til lilletass er på vei rundt i stua hos dere heller :)

Blir ikke prøving helt med det første, men tiden flyr fort og jeg vil ha to tette....hvis vi får det til fort denne gangen da :)

:klemmer:

Så morsomt!!

Her var frøkna fortsatt rolig i den alderen, hun begynte jo ikke å gå før hun var 18 måneder og krøp skikkelig først når hun var 12-13 måneder, mener jeg å huske..

Jeg kom ikke i fast syklus før hun var rundt 10 måneder, synes egentlig det var greit jeg... :sjenert:

Tenker vi prøver en runde til, vi har ett egg igjen på frys som jeg tenker jeg setter inn, men jeg tar ikke noen ny runde med full IVF, det er jeg for gammel til, synes jeg selv.

Julerengjøring?? Pøh, det er så mørkt at det er ingen som ser noe likevel...

:tommelsmil: for julegavene!

Veldig forskjell på når barna begynner å krype og gå, ser det på barselgruppen også :) Spent på når han begynner å gå, tror nok han gjør det før han er et år egetnlig...men det gjenstår å se ;)

Får håpe det er et skikkelig gullegg som ligger der på fryseren da :pls: Når tenker dere sette igang med det?

Sant det med julevasken, er jo ingen som ser :) Gulvene tas jo stadig pga lillegutt kryper og da blir han jo møkkete med en gang det er litt møkkete på gulvene :fnise:

Koslig med oppdatering fra deg. Jøss, så stor gutten din har blitt! :hjerte:

Så deilig med gutten som elsker vannet! Er det svømmekurs nr 2?

Jula kom på en måte litt raskt på meg her! Jeg har bestilt julekort og kjøpt og pakket inn nesten alle gavene, og skulle bare kose meg i hele førjulstiden. Men plutselig var den her! Må se om jeg får vasket vinduer og fått opp julegardiner, samt staker til helga.

Rundvask av kjøkken tar jeg nok etter jul. Resten tar vaskedama... :nigo:

Men gleder meg til å begynne med julebaksten. Bare så synd at jeg ikke bør spise så mye av den. :plystre:

Ja han blir stor! Går så fort....trist, men alt som skjer er jo så gøy også da!

Han er faktisk på svømmekurs nr 3 :) Begynte på første kurset når han var 7 uker...

Jula kommer like fort hver år....men man blir jo alltid ferdige til slutt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering :hoppe:

Å, så artig når han begynner å komma seg litt rundt. Det er travelt, men veldig kjekt å følgja med på utviklinga. :nigo: Han høyrest herlig ut! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Annonse

Hei hei jenter :) Her er det virkelig lenge siden jeg har vært :sjenert:

Fikk lyst til å gi et lite livstegn her fra Lucky heimen bare :)

Lillegutt nærmer seg nå 17 måneder (hvor ble det av tiden???), så her er det full fart om dagen! Han er virkelig en herlig liten tass, som om mulig man bare blir mer og mer forelsket i :hjerte:

I går var starten på hverdagslivet her i heimen igjen, lillegutt hadde første dag i barnehagen :/ Gikk fint både i går og i dag, så i morgen skal han være der lengre og også ta luren sin der! Blir nok veldig uvant, siden jeg knapt har vært borte fra han... Men jeg begynner å jobbe igjen på mandag, så da begynner den virkelige hverdagen!

Blir godt å komme i gang igjen, men blir nok veldig rart også! Skal jobbe 80% da, så får en fridag i uken med lillegutt :)

Håper alt er bra med dere andre også :) Altfor mye å oppdatere seg på, men skal prøve å få tatt et lite besøk her og der en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høyra frå deg igjen. :vinke: Tida går så utrulig fort. Eg syns det var i går at eg gjekk og venta på pjokken, og nå har han allerede begynt på storbarnavdeling. :overrasket: Om ikkje tida har gått fort i permisjonen, skal eg lova deg at den flyyyr etter du begynner på jobb igjen! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivelig å høre fra deg :) Greit med barnehagestart når det kanskje er litt roligere der :) Vi har enda ikke fått brev med oppstartsinfo, tenkte oss en tur og klage på det i morgen. Greit å vite om vi får de dagene vi har ønsket oss, spes i forhold til ny jobb for meg..

Spennende dag i morgen, håper det går godt for både mor og barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig å høre fra deg :) Tenk at han er blitt så stor allerede! Så bra barnehagestarten har gått bra så langt, håper det blir like bra i morgen :) Masse lykke til med jobbstart! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om dere har kommet godt i gjenge dere også! Godt at barnhageoppstarten gikk så fint.. Lille begynner neste tirsdag, og jeg er sikker på at han får det kjempemoro, men jeg gruer meg jo litt likevel...

Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...