Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Høres ut som om dere har det veldig fint! Kan ikke klage når han sover 19-06 nei! :fnise: Tenk at han har blitt så stor allerede - sprøtt!! Tok megselv i å lure på om jeg skulle kjøpe 62 eller 68 i går, og kom til å tenke på at det ikke er lenge siden jeg kjøpte verdens minste lue til han 10 dager etter han var født! Skulle hatt en pauseknapp så man kunne nyte øyeblikkene litt lenger...

Kos deg masse på fest - hurra for et par glass vin!! :jepp:

Nei klager ikke ;) Ja han har blitt stor og full fart inn i str 74! Det meste i 68 begynner å bli snuppete her...Så når jeg kjøper klær til han nå må jeg kjøpe 80! Hjelpes!

Veldig trist å legge bort klær som har blitt for små synes jeg :( Men får jo håpe vi får en til som kan bruke det ;)

Skal bli godt med litt vin nå! Ikke vært på fest siden i fjor sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satser på å bruke en del opp igjen (om en god stund) her også, men har et lite håp om at det blir mer rosa neste gang! (En unnskyldning for å handle mer!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så aktiv her for tiden jeg heller - er jo mye hyggeligere å kose på lillegutt!!

Din er nok større enn min - her var vi 7800 og 68 cm på 6 måneder-kontroll. Har begynt på 74-haugen, men det meste er litt for stort foreløpig da...

Så gøy med tenner! Merket dere noe på han før de kom? Ingen tenner her så langt, men lurer på om det kan være noe på vei, for i natt våknet han 100 ganger, og ville liksom ikke roe seg (noe han aldri har hatt problemer meg før på natterstid..). Virker som det var noe i munnen som plaget, men ser ikke noe, så blir spennend fremover :)

Håper dere fortsetter å kose dere sammen - det er en fantastisk tid - smil fra morgen til kveld som du sier. De begynner liksom å få med seg mer nå, og verdsetter litt underholdning på en annen måte :fnise: Godt det er igjen noen måneder før jobbstart! Når begynner du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen Lucky? da, du har jo falt ut av mine innlegg... Inn igjen med seg!!

Smakte vinen godt i går?

Jeg koser meg sånnnnn med litt vin et par kvelder i uka, at jeg nesten blir bekymra... hehe. Men bare nesten.

Har også begynt å bruke 74, men kun fra HM og kanskje Lindex og slikt. Dvs jeg kjøpte noen velourbukser fra lindex i 68 (for flere uker siden), og de satt jo som pølseskinn. Verken fint eller behagelig.

Egentlig så synes jeg du burde endre nick til Lucky!... nå som du har lillegutten din hos deg. Så fantastisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stor Lillegutt har blitt :strix:

Kos deg i bursdag Happy.gif

Ja blitt stor gutt nå :) Deilig tid :strix:

Koselig i bursdag ja!

Satser på å bruke en del opp igjen (om en god stund) her også, men har et lite håp om at det blir mer rosa neste gang! (En unnskyldning for å handle mer!)

Ja vi får ta det vi får :) Håper egentlig på gutt neste gang også jeg da, men alt er en bonus og jeg håper jo vi kan få fler :) Men shopping av klær er veldig moro :strix:

Er ikke så aktiv her for tiden jeg heller - er jo mye hyggeligere å kose på lillegutt!!

Din er nok større enn min - her var vi 7800 og 68 cm på 6 måneder-kontroll. Har begynt på 74-haugen, men det meste er litt for stort foreløpig da...

Så gøy med tenner! Merket dere noe på han før de kom? Ingen tenner her så langt, men lurer på om det kan være noe på vei, for i natt våknet han 100 ganger, og ville liksom ikke roe seg (noe han aldri har hatt problemer meg før på natterstid..). Virker som det var noe i munnen som plaget, men ser ikke noe, så blir spennend fremover :)

Håper dere fortsetter å kose dere sammen - det er en fantastisk tid - smil fra morgen til kveld som du sier. De begynner liksom å få med seg mer nå, og verdsetter litt underholdning på en annen måte :fnise: Godt det er igjen noen måneder før jobbstart! Når begynner du?

Min er nok litt større da ja ;) Har brukt 74 en stund, men bruker også en del 68, men kommer jo helt ann på hvilket merke det er på klærne :)

Hadde ikke mye smerter ved tannfrembrudd, men sikler MASSE! Ser ut som om det kommer fler snart nå, så det kan jo bli spennende! Blir litt biting i puppen om dagen :(

Er jo en helt herlig tid ja, bare nyter og savner han med en gang han har lagt seg :fnise:

Sånn det ser ut nå, så skal jeg ikke begynne å jobbe igjen før i august :) Når skal du begynne?

Næmmen Lucky? da, du har jo falt ut av mine innlegg... Inn igjen med seg!!

Smakte vinen godt i går?

Jeg koser meg sånnnnn med litt vin et par kvelder i uka, at jeg nesten blir bekymra... hehe. Men bare nesten.

Har også begynt å bruke 74, men kun fra HM og kanskje Lindex og slikt. Dvs jeg kjøpte noen velourbukser fra lindex i 68 (for flere uker siden), og de satt jo som pølseskinn. Verken fint eller behagelig.

Egentlig så synes jeg du burde endre nick til Lucky!... nå som du har lillegutten din hos deg. Så fantastisk ;)

Ikke rart jeg detter ut, så lite aktiv som jeg er om dagen :sjenert:

Vinen smakte deilig! Ikke flink til å kose meg med det ellers, høres jo veldig deilig ut da ;)

Veldig forskjell på str fra de ulike butikkene, og jeg liker heller at det er litt stort enn for lite ;)

Kanskje jeg skulle endre nicket mitt ja! Er jo virkelig helig nå :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kosa meg veldig i bursdag i går og det ble noen glass vin og noen deilige drinker :sikle:

Hadde gått veldig fint med lillegutt også, hadde sovnet før sju og fikk mat en gang i løpet av natten :) Hadde tatt morgenen kl 5 da! Men mamma mente det bare var koselig :fnise:

Sov ikke så lenge jeg heller, men klarer liksom ikke sove så lenge lenger...man blir vant med mindre søvn tror jeg ;)

Deilig at første overnatting gikk så fint, da er det jo ikke så skummelt neste gang tenker jeg :)

Nå har vi spist deilig middag og sitter i hver vår sofa med pc i fanget og skal vi danse på tv'en :) Deilig lørdag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese om lillegutten din, han høres bare helt herlig ut!! Og så godt å komme seg ut og ta noen glass vin og drinker :Nikke: Gleder meg til det er min tur!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Innom å legger igjen en liten oppdatering på livet her i lucky heimen :)

Blir lite tid til å være her om dagen, så overhode ikke oppdatert noe sted :( Veldig synd, siden jeg gjerne skulle fulgt med på dere alle, men sånn har det altså blitt...

Her i heimen går det fortsatt fint og lillegutt har nå blitt 8 mnd!

Stort sett veldig blid gutt og full fart om dagen :) Krabber/ åler seg i en veldig fart om dagen og begynner å reise seg opp i ting...så nå må det følges med ;) Sitter fint gjør han også!

Gullet har fått 8 tenner allerede, så der er han ganske tidlig ute :) Minuset med det er at han biter i puppen :( Noe som fører til at det blir lite amming :( Men han spiser to grøtmåltider om dagen, brød til lunsj og middag, så han får jo i seg masse mat og han er flink til å spise :)

Sover fremdeles fint, men ikke hele natten enda...våkner 1-2 ganger og spiser..ikke alltid han er like sulten, men vil ha kos ;) Han har flyttet på eget rom, og det er veldig deilig! Savner han jo i senga, men han er en skikkelig ål om dagen, så har det best i sin egen seng :fnise:

Jeg har søkt om utvidet permisjon, så jeg skal være hjemme frem til barnehagestart 1.august, så det skal bli fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre fra deg! :klemmer:

Så flott at du kan være hjemme med store, lille gutt! :hjerte: Det blir godt til dere!

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 mnd, så stor han er blitt!! :)

Og så aktiv krabat han høres ut som... godt han spiser godt med grøt da, og høres fornuftig ut og ha han inne på eget rom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres koselig ut! 8 tenner!!! Det var da voldsomt! Skjønner godt at det blir lite amming med et sånt monster på puppen! :fnise: Bra han er glad i annen mat da, det er jo tross alt det han skal spise resten av livet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvidet permisjon kan anbefales :Nikke:

Her har frøkna akkurat begynt i barnehage, og hun blir 2 om en måned. Hun går tre dager i uka, og det synes jeg er nok.

Meeeen... Jeg synes og det nå var litt godt å få litt "fri".

Biting i pupp... Jeg var jo heldig, frøkna fikk ikke tenner før hun var 10 måneder, så opplevde lite å bli bitt.. Men nå... Haha, vel hun avslutter med å bite, med et lurt glis... For jeg har alltid tatt bort puppen når hun biter, lar henne få en sjanse til, men biter hu da tar jeg den bort.

Og ikke stress med natte søvn, det er ikke alle som sover natten gjennom på den tiden. Hr har frøkna enda ikke hatt en natt hvor hun sover hele natten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...