Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ut som at du og lillegutt får kosa dere masse sammen ja, og så deilig med en så snill unge :)

Ikke verst å være tilbake til gammel vekt igjen allerede. Jeg tror selv at jeg aldri har handla så mye før som det året jeg var i permisjon (klær til megselv altså, ikke mini ;) ) Det gjør godt å fornye garderoben litt igjen :nigo:

Lurt å få sjekka opp hos fysio bare for å være på sikre sida forresten :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med en liten oppdatering fra deg :) Trivelige dager du har hatt :strix:

Ja vi koser oss veldig :) Må prøve å bli flinkere til å holde meg oppdatert nå, kan jo ikke gå glipp av litas fødsel ;)

Ser i allfall ut som dere trives sammen i permisjon dere to! :rodmer:

Ja vi koser oss veldig! Nydelig tid som bare må nytes :Nikke:

Ser ut som at du og lillegutt får kosa dere masse sammen ja, og så deilig med en så snill unge :)

Ikke verst å være tilbake til gammel vekt igjen allerede. Jeg tror selv at jeg aldri har handla så mye før som det året jeg var i permisjon (klær til megselv altså, ikke mini ;) ) Det gjør godt å fornye garderoben litt igjen :nigo:

Lurt å få sjekka opp hos fysio bare for å være på sikre sida forresten :Nikke:

Ja vi koser oss veldig! Synes han er veldig snill, veldig lite gråt og stort sett bare veldig blid ;)

Frem til nå har jeg så og si bare handlet til lillegutt, elsker å handle klær til han! Er jo såå mye fint ;) Blir litt gal :fnise:

Men veldig deilig å handle til meg selv også :) Brukte mye av de vanlige klærne under graviditeten, så de har fått litt merkelig fasong nå :fnise:

Veldig greit å få sjekket opp hos fysio! Merker at jobben min preger meg veldig der, så ser jo etter om alt er som det skal hele tiden :sjenert:

Koselig kveld med jentene i går, deilig mat og masse skravling :) Lillegutt var snill, men ble litt trøtt etterhvert....sovnet i bilen på vei hjem og sov helt til halv sju før han fikk mat igjen, deilig :)

I dag er planen en liten tur til byen og på butikken, ellers bare slappe av og kose oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på bytur i dag. Masse å se på der i dag, det er matboder og greier overalt. Deilig med liv i byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg på bytur i dag. Masse å se på der i dag, det er matboder og greier overalt. Deilig med liv i byen :)

Deilig når det er litt liv i byen :Nikke: Ble bare en liten tur her i byen, så dro vi til moss...

:strix:

:kyss2:

Nok en deilig dag er over og lillegutt ligger å sover ;)

Ble ikke lange byturen her i byen i dag...i det vi parkerte ringte mamma :) Hun hadde fri i dag og ville møte oss. Så da ble det en liten tur på et senter her i byen, før vi kjørte til en annen by for å sjekke et senter der :) Mamma hadde ikke vært der før, så hun ville se der. Veldig fint senter og der har de polarn o pyret butikk....den er lagt ned her i byen og jeg liker de klærne godt :sjenert: Så da ble det masse mye klær på lillegutt i dag, sponset av mormor :tommelsmil:

Resten av dagen har vi bare slappet av og kosa oss, deilig :strix:

Før lillegutt la seg badet vi sammen, det er så koselig :) Moro å bade sammen med han nå, han er helt i hundre!

Nå er beina høyt plassert og jeg skal bare slappe av resten av kvelden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg gleder meg til jeg og lille kan bade sammen!! Men tør ikke nå, ikke før han holder hodet sitt mer selv! Vinglegutt! :fnise: Høres ut som om dere har harmoniske dager, håper det er like bra som det høres ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg gleder meg til jeg og lille kan bade sammen!! Men tør ikke nå, ikke før han holder hodet sitt mer selv! Vinglegutt! :fnise: Høres ut som om dere har harmoniske dager, håper det er like bra som det høres ut! ;)

Gled deg til det! Jeg kunne jo ikke bade før etter 6 ukers kontrollen, men mannen hadde han med seg i badekaret tidlig og det gikk fint ;) De store hodene er ikke lett å ha kontroll på nei :fnise:

Vi har det like bra som det høres ut ;) lillegutt er supersnill, så ikke ofte han skriker og om han så gjør er det lett å vite hvorfor....Han er en sol fra morgen til kveld :hjerte:

Stille og rolig lørdag her i dag :) Mens lillegutt tok lang luren sin fikk jeg ordnet opp her hjemme, skiftet på sengene og vasket og sotert klær, deilig :)

Ellers har vi bare vært hjemme å kost oss og sånn blir resten av dagen også :) Så i kveld blir det god mat og film her...ikke det beste været, så lite st.hans feiring her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille og rolig feiring her også, selv om vi har finvær :)

Deilig det :Nikke: Heldig som har finvær da! Send litt hitover :pls:

I går kveld badet vi begge to sammen med lillegutt, koselig :) Han var helt i hundre og smilte og plasket, storfornøyd med å ha både mamma og pappa med seg :hjerte:

I dag har vi sovet lenge og nå er mannen og lillegutt hos svigers en tur... Rart å ikke ha han her, men får vel prøve å nyte det litt også ;) Litt hønemor kjenner jeg :sjenert: Men blir nok ikke så lenge, kommer nok hjem når han blir sulten ;)

I dag er det ett år siden eggløsningen som førte til lille vakre gullet :hjerte: Rart å tenke på....

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært borte fra lillegutt for første gang :) Var på et homeparty hos en venninne på mandag og lillegutt var hjemme sammen med pappaen sin ;) Hadde gått veldig fint og lillegutt hadde tatt flasken fint! Veldig rart å være borte fra han så lenge, men var jo godt også :fnise: I går var jeg hos tannlegen og da var lillegutt hos kipa, hadde gått fint det også!

Godt med gode barnevakter som jeg stoler på :Nikke:

I dag har vi ingen store planer, deilig! Lillegutt sover på verandaen nå, så får vel prøve å få gjort litt her hjemme mens han sover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å være borte fra disse små var skikkelig fælt første gangen, selv om jeg visste at hun hadde det bra sammen med mormor :) Nå har jeg kommet over kneiken kjenner jeg, så da blir det ikke like fælt de neste gangene hun blir passet av noen.

Du er flink til å gjøre ting hjemme mens lillegutt sover synes jeg, jeg klarer ikke det helt jeg :sjenert::fnise: koser meg heller med å sitte og se på henne og strikke på et av mange prosjekter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å være borte fra disse små var skikkelig fælt første gangen, selv om jeg visste at hun hadde det bra sammen med mormor :) Nå har jeg kommet over kneiken kjenner jeg, så da blir det ikke like fælt de neste gangene hun blir passet av noen.

Du er flink til å gjøre ting hjemme mens lillegutt sover synes jeg, jeg klarer ikke det helt jeg :sjenert::fnise: koser meg heller med å sitte og se på henne og strikke på et av mange prosjekter ;)

Ja det blir nok bare lettere å dra fra han, men litt uvant! Har jo vært sammen 24/7 i nesten 4 mnd liksom :sjenert:

Prøver å få gjort unna en del når han har langluren sin :) Han sover som oftest mellom 3-5 timer i strekk, så da blir det en runde med rydding og vasking før jeg slapper av ;)

Innom med en :klemmer:

:kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Godt med gode barnevakter og en god pappa :Nikke: Her har Lita vært på trilletur tre ganger med besteforeldre slik at jeg har fått sovet litt, men den første gangen var det neimen ikke lett å sove :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...