Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med tremånedersdagen!

Har du og lillegutt planer på fredag? Lyst til å ta en kafétur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, gratulerer med ettårsdagen :gjeiper: Kjenner meg igjen i det der ja...

Og tremånedersgutt da, kjære vene så fort det går. Nå har jeg en ukes tid igjen før sommerferie, håper vi kan ta en kafetur igjen etter det :)

Godt det ikke bare er her det har vært :sengekos: tørke :fnise:

Tiden flyr ja! Veldig klar for å treffe deg igjen, bare å si ifra en dag du har tid ;)

:humpe:

Kos dere. :fnise:

:fnise:

3 måneder! :hoppe:

Det er så herlig å lese her inne om en så snill og herlig liten gutt :) Jeg bestiller også en sånn sovebaby. Lillegutt var ikke ille han heller, men ville ha mat litt for ofte i for mange måneder på nettene :fnise:

:klemmer:

Veldig deilig med en som sover mye, tror vi har vært veldig heldige med det :Nikke: Sender over litt sovestøv til deg :klemmer:

Gratulerer med 3-månedersgutt! :babygutt:

Og at dere var kjappere enn at det ble ettårsjubileum :fnise:

Takk ;)

Ja rakk det akkurat før det var gått ett helt år :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tremånedersdagen!

Har du og lillegutt planer på fredag? Lyst til å ta en kafétur?

Takk :)

Å det var synd jeg ikke så det før i dag da :( Skulle gjerne møtt deg i dag, men vi får ta en dag snart da ;)

Gratulerer med 3-månedersdag :strix:

Takk :strix:

Tre måneder allerede??!!

:hoppe: for lillegutt!

Ja tenk det! Går veldig fort, men en herlig tid :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er lillegutt 3 måneder allerede! Synes det går fort, men samtidig har vi jo hatt han her hos oss lenge også :)

I dag har vi vært på 3 måneders kontroll og gullet veier nå 6360 g og er 61,5 cm :strix:

Fikk vaksine i dag også, en sprøyte i hvert lår...hylte bra, men sovnet etter litt :) Så da er det bare å krysse fingerne for at han ikke får noen reaksjoner på vaksinen :pls:

Skal på jentekveld i dag, men skal ha han med meg da. Synes det er best siden jeg ikke vet hvordan formen hans blir :) Hadde planer om å ta meg en øl eller to også, men tror det utgår også, greit å kunne amme han om han blir utilpass :Nikke:

Ellers er alt toppers her i heimen, dagene flyr og vi koser oss ;) Blir lite kg tid dessverre, men sånn er det innimellom :sjenert:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jentekvelden blir bra :skravle:

Skjønne godt at det er lite KG tid jeg nå som lillegutt har kommet :)

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jentekvelden blir bra :skravle:

Skjønne godt at det er lite KG tid jeg nå som lillegutt har kommet :)

God helg :klem:

Jentekvelden gikk fint og lillegutt var i form ;)

Blir ikke så mye tid lenger nei...når han sover er det mye annet som skal gjøres for jeg liker å bruke tiden når han er våken til å være med han ;)

Tre måneder ? Er det mulig at det har gått så fort? Håper dere har ei fin helg :)

Ja det er helt utrolig! Helgen har vært fin :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var denne helgen over og en ny uke i gang igjen ;)

Jentekvelden var super koselig og lillegutt fikk ingen reaksjon på vaksinen på fredag, så han sovnet godt mens vi skravlet ;)

På lørdag kom feberen på han, men var i fin form allikevel...litt trøttere bare :) Var bare hjemme å koste oss på lørdag og det var deilig!

I går var jeg og lillegutt hos en kollega sammen med en annen kollega, koselig :) De har hver sin jente på 9 og 10 år og de ordna og styra med lillegutt ;) Trillet mange turer med han og var super stolte :fnise:

I dag skal vi på helsestasjonen på fysioterapi time...lillegutt har en favorittside og jeg vil bare sjekke det ut før han blir skjev... Prøver jo å stimulere den andre siden også, men merker han bruker lengre tid for å snu seg til den siden :/ Greit å høre :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge mine hadde også favorittside, K kom ut med hodet på skakke han, så der sleit vi lenge med fysio. Med M gikk det seg til veldig fort med enkle øvelser :)

Ha en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det hos fysio? Skal til fysio på tirsdag med hun lille, da hun har en favorittside.. og få sjekket ut dette. vi bekymrer oss for at hun skal få skeivt hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser :klemmer:

Koselig :klemmer:

Kjekt å sjekke opp favoritt sida ja!

Absolutt :Nikke:

Begge mine hadde også favorittside, K kom ut med hodet på skakke han, så der sleit vi lenge med fysio. Med M gikk det seg til veldig fort med enkle øvelser :)

Ha en fin søndag :)

Ja tror det er veldig vanlig :Nikke: Sover jo bedre på den ene siden jeg også :fnise:

Hvordan gikk det hos fysio? Skal til fysio på tirsdag med hun lille, da hun har en favorittside.. og få sjekket ut dette. vi bekymrer oss for at hun skal få skeivt hode.

Greit å få sjekket det ut :Nikke: Var en ørliten låsning i ytterste leddet i nakken, så vi har nå vært hos manuell terapeut å hatt en bahandling ;) Håper det gikk fint med lillemor også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff...må bli flinkere til å oppdatere og å holde meg oppdatert her inne :sjenert:

Dagene bare flyr!

Gikk fint hos fysio :) Hun mente det var minimalt og akkurat på grensen til å gjøre noe med, men siden jeg kjenner henne så sa hun at jeg kunne ta en tur til manuell terapeuten for å få en sjekk der også... Hadde time hos han på mandag og han dro og knakk litt på lillegutt og mente det var en bitteliten låsning i det ytterste leddet i nakken, men lillegutt er ikke skeiv og er ikke plaget av det, så bare å fortsette slik vi gjør og så satt han opp en oppfølgingstime i august ;) Kjekt å sjekke ut :Nikke:

Ellers hadde vi en koselig lunsj med Kvist i forrige uke, lillegutt sov da, men jeg hadde det i allefall koselig ;)

Helgen var uten store planer, bare kosa oss og fikk unna litt her hjemme :)

Mandag var jeg og lillegutt en tur i byen sammen med mamma og da ble det masse nye klær på meg! Herlig! Har ikke kjøpt meg så mye etter lillegutt kom, greit å vente til kroppen er tilbake igjen:nikke: Men nå viser vekta det samme som før jeg ble gravid, så da var det greit å shoppe litt :strix:

Tirsdag hadde vi babytreff her hjemme og vi var 8 babyer! Gikk unna, men var veldig koselig :) Moro å se hvordan lillegutt ser på de andre barna :hjerte:

I går var siste babysvømming før sommeren, gleder oss til å begynne på nytt kurs til høsten igjen :) Lillegutt koser seg masse og synes det er helt greit å dykke ;)

Etter svømmingen var det lunsj hos en gammel klassevenninne og sønnen hennes, koselig :) Lillegutt arvet masse fine klær etter gutten hennes, helt supert!

Kvelden ble avsluttet hos iss sammen med kipa :) Skravling og sushi! Deilig!

Ble en hektisk dag i går, så i dag skal vi bare være hjemme på dagen og i kveld skal vi å treffe noen venninner fra høgskolen :)

Lillegutt er veldig grei å ha med seg og sovner der vi er, det er deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Travle dager for deg!

Så fint at han sovner der dere er, det er praktisk. Jeg tror det er lurt å venne de til å være med overalt helt fra begynnelesen av.

Også tilbake til matchvekt allerede!? Det er ikke verst! Da er det deilig med nye klær. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Høres ut som om dere har det fint begge to. Så deilig å være tilbake på startvekt. Jeg har tre-fire kilo igjen, men de har satt seg på magen sånn ar jeg ikke får igjen noen av buksene mine.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Travle dager for deg!

Så fint at han sovner der dere er, det er praktisk. Jeg tror det er lurt å venne de til å være med overalt helt fra begynnelesen av.

Også tilbake til matchvekt allerede!? Det er ikke verst! Da er det deilig med nye klær. :smilbla:

Ja det går unna, men liker at ting skjer også jeg da :fnise:

Veldig greit med en som faller til ro der vi er, siden mannen jobber så mye så er det pes å skaffe barnevakt for å møte jentene liksom...

Deilig at vekta er på plass igjen :Nikke: Nye klær er aldri feil heller :fnise:

Høres ut som om dere har det fint begge to. Så deilig å være tilbake på startvekt. Jeg har tre-fire kilo igjen, men de har satt seg på magen sånn ar jeg ikke får igjen noen av buksene mine.. :kjefte:

Ja vi har det veldig fint og lillegutt er bare helt herlig :hjerte:

Satt lenge igjen en 3-4 kilo her også, men nå er de borte :) Kroppen har jo forandret seg litt og puppene veier nok mer enn hva de gjorde før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...