Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Høres ut som om dere har fått en skikkelig gullgutt! Mor får tilogmed sove litt om morgenen - bonus! :) Gleder meg til min lille skal kles opp til 17.mai neste år - da skal vi gå i tog med 1.klasse! Mannen her kommer til å sprekke av stolthet, synes det er fryktelig stas alt nå han! :fnise:

Ha en fin onsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som om dere har fått en skikkelig gullgutt! Mor får tilogmed sove litt om morgenen - bonus! :) Gleder meg til min lille skal kles opp til 17.mai neste år - da skal vi gå i tog med 1.klasse! Mannen her kommer til å sprekke av stolthet, synes det er fryktelig stas alt nå han! :fnise:

Ha en fin onsdag! :)

Ja tror vi har vært veldig heldige med lillegutt og at han er så flink til å sove :) Jeg er et skikkelig murmeldyr selv, så en kolikkunge hadde ikke passet inn her hjemme :fnise: Veldig deilig å kjenne seg skikkelig uthvilt, så jeg nyter det! Kan jo snu når som helst...

Blir nok stas 17.mai neste år ja, kan tenke meg mannen din gleder seg til å vise han frem også :)

:klemmer:

Så deilig at magetrøbbelet er borte :tommel: Han høres helt eksemplarisk ut :rodmer:

Veldig deilig at magetrøbbelet er borte! Slitsomt å se på lillegutt ligge å presse uten å få ut noe som helst...

I dag har vi vært hos legen med lillegutt for å sjekke ut en prikk han ble født med. Legen sa at det var helt vanlig og ikke noe å bekymre seg over og at lillegutt var helt perfekt :hjerte: Godt å få sjekket ut i allefall ;)

Nå ligger han på verandaen i skyggen og sover og jeg burde vært ute å luket litt...men ikke noe lyst å finne til det i dag :sjenert:

I kveld skal jeg å klippe meg, det blir deilig :strix:

I morgen skal vi på første barselgruppetreff...blir spennende å se hvem de andre er og ikke minst få målt og veid lillegutt :) Har ikke vært på helsestasjonen siden 23.april, så han har nok vokst en del siden det....ser det på klærne i allefall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at du har funnet ut at det var melka! :) Det er jo relativt enkelt å droppe, i forhold til mange ting.

Hum, kanskje han slekter på deg med sovinga? Det hadde vært kjekt om lille tulla mi gjør det også, jeg er ganske avhengig av søvnen min jeg.. *hviske til snuppa at hun må ha godt sovehjerte før hun kommer ut* :fnise:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig deilig :) Får håpe lillemor skjønner at mor er glad i å sove hos deg også :Nikke:

Tenk nå er det virkelig ikke lenge igjen hos deg! Jeg fødte jo i uke 39+4, så bare en uke unna der du er ;)

Gikk fint på helsestasjonen i dag og lillegutt veier nå 6234 g og er 61 cm, så han har vokst siden sist!

Skulle være første barselgruppesamling i dag også, men bare jeg og en til som møtte opp...veldig koselig hun andre og jeg kjenner henne litt fra før, så vi kan jo få det koselig vi ;)

I kveld har vi bare slappet av og mor har bedrevet nettshopping :sjenert: Er så utrolig mye fint til lillegutt, så klarer ikke la være!

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble du fin på håret også? Jeg lengter etter både en klipp og få en glossy farge av noe slag. føler meg litt grå mus på håret nå..

Godt med en gutt som vokser seg stor og sterk! ;) Er det klær du handler til ham? ;) Spørs om det blir så mye shopping på oss fremover, når vi har fått barn.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble du fin på håret også? Jeg lengter etter både en klipp og få en glossy farge av noe slag. føler meg litt grå mus på håret nå..

Godt med en gutt som vokser seg stor og sterk! ;) Er det klær du handler til ham? ;) Spørs om det blir så mye shopping på oss fremover, når vi har fått barn.. ;)

Ja ble bra på håret :) Tok bare klipp, da jeg er fornøyd med den fargen jeg har nå :)

Veldig deilig at lillegutt vokser som han skal, deilig å slippe å bekymre seg for det :Nikke: Er klær til han ja :sjenert: Blir ikke mye shopping på meg om dagen, alt går jo til han :fnise: Neida er ikke så ille, men klarer ikke dy meg når det kommer til han :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig og varm dag i dag :sol: Lillegutt klarer seg veldig fint i varmen synes jeg, men vi holder jo oss i skyggen da! Passer best, for jeg orker heller ikke solen lenger :fnise:

I dag har vi ikke gjort stort annet enn å kose oss på formiddagen og nå i kveld har vi vært i bursdag til tanta til mannen, koselig :)

Lillegutt har lagt seg, veldig deilig at han har begynt å legge seg litt før oss :Nikke: Så nå har jeg åpnet min første øl på nesten ett år, og den nyyytes :) Ikke savnet det så veldig, men smakte ikke feil ;)

Blir bare en siden jeg ammer, men lillegutt våkner ikke før mellom 3-6 en gang, så det er jo ikke noe problem med en liten øl da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med første øl! :) Har heller ikke savnet øl og vin så veldig, men som du sier så smaker det vel greit når man endelig får lov igjen! :fnise: Tenk at lillegutt har blitt så stor alt - snart 10cm lenger enn da han ble født! Tiden flyr!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink han er til å sove! Fy søren så heldig du er :) :) :) har bestilt en slik til neste gang jeg også, men sjansen er vel større for at hun ligner på storesøsknene ;) men de sover om morran mine da om ikke annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med første øl! :) Har heller ikke savnet øl og vin så veldig, men som du sier så smaker det vel greit når man endelig får lov igjen! :fnise: Tenk at lillegutt har blitt så stor alt - snart 10cm lenger enn da han ble født! Tiden flyr!!

Smakte godt det :Nikke:

Ja de vokser fort! Deilig det da, men synd med alle klærne som må legges bort...men har mye klær som venter på å bli brukt også ;)

Så flink han er til å sove! Fy søren så heldig du er :) :) :) har bestilt en slik til neste gang jeg også, men sjansen er vel større for at hun ligner på storesøsknene ;) men de sover om morran mine da om ikke annet :)

Ja føler meg veldig heldig som har en tass som er så glad i å sove :) Kan jo nesten bli litt bekymret til tider, men når han er våken er han veldig med og "skravler" i vei og vi ser jo at han utvikler seg godt, så da er nok alt bra ;)

Deilig med barn som sover på morgenen :Nikke:

Nyter deilig vær :strix:

Skjer ikke så mye om dagen og har vært hjemme for det meste, deilig :) Koselig å ha mannen hjemme litt ekstra nå som det er pinse :) Ser han setter pris på det og det gjør jeg og lillegutt også :Nikke:

Herligste lyden i dette huset om dagen er lillegutt som babler i vei med pappaen sin :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bestilt en sovebaby, en etter aktiviteten i magen de siste dagene tror jeg vi må se langt etter det eksemplaret :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som Pusilus sier, regner med at vi får en veldig aktiv en her også - håper bare døgnrytmen kan tilpasses resten av verden når han kommer ut! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bestilt en sovebaby, en etter aktiviteten i magen de siste dagene tror jeg vi må se langt etter det eksemplaret :fnise:

:fnise: Lillegutt var også aktiv i magen, så krysser fingerne for at lita blir glad i å sove også :Nikke:

Godt å lese at alt bare er fryd og gammen hos dere! :klemmer:

Ja vi koser oss veldig :klemmer:

Enig med Loffen :)

:klemmer:

Som Pusilus sier, regner med at vi får en veldig aktiv en her også - håper bare døgnrytmen kan tilpasses resten av verden når han kommer ut! :fnise:

:fnise: Ja vi får satse på det! Har ikke hatt en natt som har vært kaotisk enda, så det er veldig deilig :) Men klart det kan komme og kanskje når tennene kommer....vi får bare nyte hver dag som går fint :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagene flyr i vei og på onsdag er lillegutt 3 måneder! Hjelpes!

På fredag var han 63 cm og 6300 gram, så begynner å bli stor! Merker det på klærne også, stas å ta i bruk nye klær, og synd å legge bort det som er for lite...

I går hadde vi :sengekos: for første gang på nesten ett år! :fnise: Gikk fint det, ikke vondt og mannen mente det ikke var noe forskjell :fnise:

I dag skal vi på hytta til mamma og pappa å grille, koselig :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, gratulerer med ettårsdagen :gjeiper: Kjenner meg igjen i det der ja...

Og tremånedersgutt da, kjære vene så fort det går. Nå har jeg en ukes tid igjen før sommerferie, håper vi kan ta en kafetur igjen etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 måneder! :hoppe:

Det er så herlig å lese her inne om en så snill og herlig liten gutt :) Jeg bestiller også en sånn sovebaby. Lillegutt var ikke ille han heller, men ville ha mat litt for ofte i for mange måneder på nettene :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...