Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koselig med en liten oppdatering fra deg :) Trivelige dager du har hatt :strix:

Skrevet

Ser i allfall ut som dere trives sammen i permisjon dere to! :rodmer:

Skrevet

Ser ut som at du og lillegutt får kosa dere masse sammen ja, og så deilig med en så snill unge :)

Ikke verst å være tilbake til gammel vekt igjen allerede. Jeg tror selv at jeg aldri har handla så mye før som det året jeg var i permisjon (klær til megselv altså, ikke mini ;) ) Det gjør godt å fornye garderoben litt igjen :nigo:

Lurt å få sjekka opp hos fysio bare for å være på sikre sida forresten :Nikke:

Skrevet

Koselig med en liten oppdatering fra deg :) Trivelige dager du har hatt :strix:

Ja vi koser oss veldig :) Må prøve å bli flinkere til å holde meg oppdatert nå, kan jo ikke gå glipp av litas fødsel ;)

Ser i allfall ut som dere trives sammen i permisjon dere to! :rodmer:

Ja vi koser oss veldig! Nydelig tid som bare må nytes :Nikke:

Ser ut som at du og lillegutt får kosa dere masse sammen ja, og så deilig med en så snill unge :)

Ikke verst å være tilbake til gammel vekt igjen allerede. Jeg tror selv at jeg aldri har handla så mye før som det året jeg var i permisjon (klær til megselv altså, ikke mini ;) ) Det gjør godt å fornye garderoben litt igjen :nigo:

Lurt å få sjekka opp hos fysio bare for å være på sikre sida forresten :Nikke:

Ja vi koser oss veldig! Synes han er veldig snill, veldig lite gråt og stort sett bare veldig blid ;)

Frem til nå har jeg så og si bare handlet til lillegutt, elsker å handle klær til han! Er jo såå mye fint ;) Blir litt gal :fnise:

Men veldig deilig å handle til meg selv også :) Brukte mye av de vanlige klærne under graviditeten, så de har fått litt merkelig fasong nå :fnise:

Veldig greit å få sjekket opp hos fysio! Merker at jobben min preger meg veldig der, så ser jo etter om alt er som det skal hele tiden :sjenert:

Koselig kveld med jentene i går, deilig mat og masse skravling :) Lillegutt var snill, men ble litt trøtt etterhvert....sovnet i bilen på vei hjem og sov helt til halv sju før han fikk mat igjen, deilig :)

I dag er planen en liten tur til byen og på butikken, ellers bare slappe av og kose oss :)

Skrevet

Kos deg på bytur i dag. Masse å se på der i dag, det er matboder og greier overalt. Deilig med liv i byen :)

Skrevet

Kos deg på bytur i dag. Masse å se på der i dag, det er matboder og greier overalt. Deilig med liv i byen :)

Deilig når det er litt liv i byen :Nikke: Ble bare en liten tur her i byen, så dro vi til moss...

:strix:

:kyss2:

Nok en deilig dag er over og lillegutt ligger å sover ;)

Ble ikke lange byturen her i byen i dag...i det vi parkerte ringte mamma :) Hun hadde fri i dag og ville møte oss. Så da ble det en liten tur på et senter her i byen, før vi kjørte til en annen by for å sjekke et senter der :) Mamma hadde ikke vært der før, så hun ville se der. Veldig fint senter og der har de polarn o pyret butikk....den er lagt ned her i byen og jeg liker de klærne godt :sjenert: Så da ble det masse mye klær på lillegutt i dag, sponset av mormor :tommelsmil:

Resten av dagen har vi bare slappet av og kosa oss, deilig :strix:

Før lillegutt la seg badet vi sammen, det er så koselig :) Moro å bade sammen med han nå, han er helt i hundre!

Nå er beina høyt plassert og jeg skal bare slappe av resten av kvelden ;)

Skrevet

Å, jeg gleder meg til jeg og lille kan bade sammen!! Men tør ikke nå, ikke før han holder hodet sitt mer selv! Vinglegutt! :fnise: Høres ut som om dere har harmoniske dager, håper det er like bra som det høres ut! ;)

Skrevet

Å, jeg gleder meg til jeg og lille kan bade sammen!! Men tør ikke nå, ikke før han holder hodet sitt mer selv! Vinglegutt! :fnise: Høres ut som om dere har harmoniske dager, håper det er like bra som det høres ut! ;)

Gled deg til det! Jeg kunne jo ikke bade før etter 6 ukers kontrollen, men mannen hadde han med seg i badekaret tidlig og det gikk fint ;) De store hodene er ikke lett å ha kontroll på nei :fnise:

Vi har det like bra som det høres ut ;) lillegutt er supersnill, så ikke ofte han skriker og om han så gjør er det lett å vite hvorfor....Han er en sol fra morgen til kveld :hjerte:

Stille og rolig lørdag her i dag :) Mens lillegutt tok lang luren sin fikk jeg ordnet opp her hjemme, skiftet på sengene og vasket og sotert klær, deilig :)

Ellers har vi bare vært hjemme å kost oss og sånn blir resten av dagen også :) Så i kveld blir det god mat og film her...ikke det beste været, så lite st.hans feiring her :fnise:

Skrevet

Stille og rolig feiring her også, selv om vi har finvær :)

Skrevet (endret)

Stille og rolig feiring her også, selv om vi har finvær :)

Deilig det :Nikke: Heldig som har finvær da! Send litt hitover :pls:

I går kveld badet vi begge to sammen med lillegutt, koselig :) Han var helt i hundre og smilte og plasket, storfornøyd med å ha både mamma og pappa med seg :hjerte:

I dag har vi sovet lenge og nå er mannen og lillegutt hos svigers en tur... Rart å ikke ha han her, men får vel prøve å nyte det litt også ;) Litt hønemor kjenner jeg :sjenert: Men blir nok ikke så lenge, kommer nok hjem når han blir sulten ;)

I dag er det ett år siden eggløsningen som førte til lille vakre gullet :hjerte: Rart å tenke på....

Endret av Lucky?
Skrevet

Da har jeg vært borte fra lillegutt for første gang :) Var på et homeparty hos en venninne på mandag og lillegutt var hjemme sammen med pappaen sin ;) Hadde gått veldig fint og lillegutt hadde tatt flasken fint! Veldig rart å være borte fra han så lenge, men var jo godt også :fnise: I går var jeg hos tannlegen og da var lillegutt hos kipa, hadde gått fint det også!

Godt med gode barnevakter som jeg stoler på :Nikke:

I dag har vi ingen store planer, deilig! Lillegutt sover på verandaen nå, så får vel prøve å få gjort litt her hjemme mens han sover ;)

Skrevet

Det å være borte fra disse små var skikkelig fælt første gangen, selv om jeg visste at hun hadde det bra sammen med mormor :) Nå har jeg kommet over kneiken kjenner jeg, så da blir det ikke like fælt de neste gangene hun blir passet av noen.

Du er flink til å gjøre ting hjemme mens lillegutt sover synes jeg, jeg klarer ikke det helt jeg :sjenert::fnise: koser meg heller med å sitte og se på henne og strikke på et av mange prosjekter ;)

Skrevet

Det å være borte fra disse små var skikkelig fælt første gangen, selv om jeg visste at hun hadde det bra sammen med mormor :) Nå har jeg kommet over kneiken kjenner jeg, så da blir det ikke like fælt de neste gangene hun blir passet av noen.

Du er flink til å gjøre ting hjemme mens lillegutt sover synes jeg, jeg klarer ikke det helt jeg :sjenert::fnise: koser meg heller med å sitte og se på henne og strikke på et av mange prosjekter ;)

Ja det blir nok bare lettere å dra fra han, men litt uvant! Har jo vært sammen 24/7 i nesten 4 mnd liksom :sjenert:

Prøver å få gjort unna en del når han har langluren sin :) Han sover som oftest mellom 3-5 timer i strekk, så da blir det en runde med rydding og vasking før jeg slapper av ;)

Innom med en :klemmer:

:kyss2:

Skrevet
:klemmer: Har ikke så mye å bidra med, men leser :)
Gjest Alabama
Skrevet

:klemmer: Har ikke så mye å bidra med, men leser :)

Jeg også. :klemmer:

• 2 uker senere...
Skrevet

Håper alt er vel i Lucky-heimen! Ha en god helg! :klemmer:

• 2 uker senere...
Skrevet

Godt med gode barnevakter og en god pappa :Nikke: Her har Lita vært på trilletur tre ganger med besteforeldre slik at jeg har fått sovet litt, men den første gangen var det neimen ikke lett å sove :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...