Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med passerte 26 uker. Med våren i anmasj så kommer nok tiden til å gå fort framover, og du har lillegutt i armene før du vet ordet av det :rødme:

Koselig at søsteren din gleder seg slik til å bli tante :) Jeg har selv vært ivrig tante i mange år. Ingenting er som de søte små som er såååå glad når tante kommer på besøk :hjerte: Nå begynner de bli ganske store og gleder seg veldig til en fetter noe som varmer et tantehjerte!

Ha en fin dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt topp å bli tante ja, så jeg forstår søstera di godt som gleder seg masse :hjerte:

Tenk 26 uker og under 100 dager igjen. Så fort tida egentlig går :nigo:

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjøp av vogn osv ;) Høres veldig kjekt ut, skjønner godt du må trille litt på den av og til.

Står alt bra til med deg om dagen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter og takk for koselige hilsener. :klemmer:

Litt lite på KG om dagen og når jeg endelig logger meg inn, er KG nytt og etter min mening ganske rotete. Liker det ikke, men kanskje jeg bare må venne meg til det? :sur:

Står alt bra til med deg om dagen?

Alt står så absolutt bra til. Bare ikke så flink til å oppdatere her. Er i en periode hvor jeg føler meg litt tom for ord, på en måte. Ikke så mye på hjertet og har heller ikke så mye overskudd når jeg kommer hjem fra jobb til å sette med ned foran pc'en.

Men alt er bare bra med meg. Magen vokser og vokser. Det har skjedd mye de siste to ukene. Jeg syns jeg hele tiden har hatt mye mage, men plutselig har den poppet fram enda mer. Selv om jeg er vant til å være slank og ha helt flat mage, trives jeg egentlig godt med den nye kulemagen min også. Eneste er at den er litt i veien. Begynner å kjenne det godt når jeg skal bøye meg eller hvis jeg bare skal smette forbi noe. Jeg er vant til å smyge meg fram over alt, og tror jeg fortsatt kan det, helt til magen tar imot. Det er litt uvant.

Formen er veldig fin, men merker at jeg ikke har så mye overskudd som tidligere. Likevel kommer jeg meg veldig fint gjennom arbeidsdagen, det er først når jeg kommer hjem og middagen er laget og spist, at sofaen frister mer enn alt annet. Likevel får jeg til to, tre treninger i uka og i tillegg har jeg fått meg noen lange gåturer. Har funnet en fin runde som inneholder 45 minutter oppoverbakke. Føler meg veldig sprek når jeg går den runden og kjenner det godt i kroppen. På en god måte.

Treningen på Sats går også veldig fint. Var der både på onsdag og i går kveld og jeg kjenner at jeg faktisk nå har bedre kondisjon enn før jeg ble gravid og det er veldig moro og motiverende og gjør at jeg bare får lyst til å trene mer. Har endelig kommet over den kneika hvor jeg må manne meg opp for å orke å gå på trening. Nå er trening veldig gøy og jeg gleder meg til å komme på Sats. Sikkert fordi jeg kjenner at jeg er i så god form. Veldig moro, håper jeg klarer å holde det gående resten av svangerskapet også.

Var som sagt og trente i går kveld og trening fredag kveld er en skikkelig god start på helga. Det gjør så godt for både kropp og sjel og det beste av alt er når jeg kommer hjem, dusjer og steller meg for kvelden, tar på kosedressen og kryper opp i sofaen, klar for fredagsunderholdning på tv. DA koser jeg meg, slapper godt av og har samtidig veldig god samvittighet og god følelse i kroppen etter å ha tatt meg skikkelig ut på trening.

I går sovnet jeg imidlertid etter bare en 20 minutter i sofaen, så det ble ikke så mye sofakos, men veldig deilig likevel. En god start på helga. :)

En lat start på denne dagen. Har spist frokost, gått en liten tur med hunden og ser nå egentlig på film (ble bare avbrutt av telefon, så jeg sitte her mens jeg venter på at kjære skal bli ferdig). Både jeg og kjære kjente oss litt trøtte i kroppen, så da blir det en litt myk start på lørdagen. Vi får nyte sånne late lørdagsmorgener med film så lenge vi kan, ikke mange helgene igjen nå til det sikkert blir slutt på det. ;)

Tenk at det bare er en uke igjen til påskeferie! Det skal bli så deilig med hele ti dager fri! Gleder meg og teller ned! :strix:

Ønsker dere alle en fin helg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til dere :hug:

VIktig å sappe av litt innni mellom ;) JEg syns du er en ræser både på jobb og trimming :jepp: Jeg har ikke sjangs å holde et slikt tempo som deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, koselig lørdagsmorgen, kos dere masse med den! :)

Vi koste oss. :nigo: Dagen i går startet på samme måte, må passe på så lenge vi kan. Bare ca 13 uker igjen til det kommer en ny sjef i huset, som kanskje ikke tillater denslags lørdags- og søndagsmorgener. ;)

God helg til dere :hug:

VIktig å sappe av litt innni mellom ;) JEg syns du er en ræser både på jobb og trimming :jepp: Jeg har ikke sjangs å holde et slikt tempo som deg :fnise:

Takk - jeg har hatt en veldig fin helg. Håper du også har hatt det. :)

Jeg er i ganske fin form, så det går greit å både jobbe og trene. Men viktig å slappe av også ja, jeg er flink til det og. :Nikke: Det er det kveldene stort sett går med til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 27 uker! :)

Kommer gullungen deres like tidlig som vår, er det bare 10 uker igjen i magen ;).

Kjempedeilig at det snart er påske nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med 27 uker :strix: Med lysere og varmere tider i møte, kommer nok den siste tiden til å rase av sted :)

Høres ut som om du har hatt en super helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: innom for å oppdatere meg litt. Høres ut som dere hadde en fin helg.

Jeg er forresten litt misunnelig på 10 dagers påskeferie, men der får jeg igjen for å jobbe i helsevesenet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så langt du har kommet! :overrasket: Skal si tiden går fort!

Jeg synes du er kjempeflink som trener sånn! :tommelsmil: Det mår være deilig!

Jeg er heller ikke så veldig fornøyd med forandringen jeg. Noe er verre og annet er bedre. Blir sikkert lettere etter litt bruk, håper jeg.

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så her er du :)

Husker jeg drev og dro til folk i bakhodet og sånn med magen som jeg ikke var helt vant til at var der nå jeg skulle smyge meg forbi. :ler:

Lykke til, spennende tider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 27 og ei halv veke! :hoppe: (Litt treig, ja.)

God påske! :kaklehone:

Litt misunnelig på den lange påskeferien din, gitt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :klem: Det er så koselig å komme inn hit og finne så mange fine hilsener fra dere!

Og Klips, så hyggelig at du fant turen innom. Velkommen skal du være! :)

Kommer gullungen deres like tidlig som vår, er det bare 10 uker igjen i magen ;).

Ja, guri! :overrasket: Skulle deg skje meg og, er det plutselig ikke så lang tid igjen. Husker du knapt rakk å begynne permisjonen. Kjente jeg fikk litt dårlig tid nå. :fnise:

Husker jeg drev og dro til folk i bakhodet og sånn med magen som jeg ikke var helt vant til at var der nå jeg skulle smyge meg forbi. :ler:

:ler:

Ønsker dere alle en riktig god påske! :kaklehone:

Jeg for min del har startet påskeferien nå. Hele ti dager med fri! :nigo:

Skjønner godt at dere som ikke har det, er litt misunnelig ja. :fnise: Det er en ubeskrivelig deilig følelse å ha hele ti ubrukte, blanke dager liggende foran seg med masse tanker og planer om hva de skal brukes til.

Ikke at jeg har så veldig mange planer, det går mest i; kose meg, slappe av, sove så lenge jeg vil, spise lange, deilige frokoster, god mat, få trent en del osv. Men det er herlige planer!

Snakker om mat, nå er det frokost! Helgefrokost med god tid er kos.

Ha en fin lørdag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig med ti dagers fri da :strix: Litt misunnelig ja...men skal bare jobbe mandag og tirsdag jeg da, så har jeg også fri :) Kunne fått fri de dagene også, men siden vi ikke skal reise noe sted valgte jeg å jobbe og heller spare fridagene til seinere....

Ha en super påske vennen og kos deg masse :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med ti dagers fri da :strix: Litt misunnelig ja...men skal bare jobbe mandag og tirsdag jeg da, så har jeg også fri :) Kunne fått fri de dagene også, men siden vi ikke skal reise noe sted valgte jeg å jobbe og heller spare fridagene til seinere....

Ha en super påske vennen og kos deg masse :kose:

Kjempedeilig! :Nikke:

Skjønner godt at du heller vil spare litt fridager til senere. Med fri på onsdag, blir det jo en fin lengde på ferien uansett. I min jobb er jeg så heldig å ha fri i jula og påsken i tillegg til 5 ukers ferie, så jeg bruker ikke en eneste feriedag. Heldig er jeg! :nigo:

Tusen takk, en riktig god påske til deg også! :klemmer:

Innom for å ønske en god helg og en god påske!!!! :kaklehone:

Tusen takk, i like måte. :klem:

Endret av Happy Feet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lat dag. Igjen! Jeg mener at jeg skrev det forrige lørdag også. Men pytt, jeg har jo ferie og da er det lov til å være lat.

Har hatt skikkelig vondt i hodet i dag. Det er så typisk for første dag med ferie eller langfri for meg. Da skal jeg endelig slappe av og bang - jeg våkner med skikkelig vondt i hodet. Det slår ikke feil. Kunne ikke skjønne hvorfor jeg skulle ha så vondt i hodet i dag, jeg som vanligvis er plaget en del med migrene, har omtrent ikke hatt det i svangerskapet. Men så kom jeg på hvorfor. Første feriedag. Heldigvis pleier det å gå over på en dag og jeg våkner som et nytt menneske i morgen.

Derfor har dagen vært litt lat. Etter frokost så vi på film. Samme prosedyre som forrige helg, da var det også film etter frokost både lørdag og søndag. Etter det har jeg surret litt her hjemme med klesvask, småryddig, bretting av tøy osv, så har da fått gjort litt.

Lillegutt er veldig aktiv om dagen. I skrivende stund kjenner jeg mye i magen. Setter så stor pris på hver bevegelse fra han. Blir bare mer og mer glad i han for hver dag og hver gang jeg kjenner han. :hjerte: Sparkene kjennes veldig godt og så har jeg begynt å kjenne annen bevegelse godt også.

Denne uka har halsbrannen blitt veldig plagsom. Har hatt litt under store deler av svangerskapet, men nå den siste uka har det begynt å brenne skikkelig. Det tidligere har ikke vært noe i forhold. Ekkelt og ubehagelig er det.

Har også en del kynnere. Skjønte ikke hva det var før jeg var hos jordmor. Magen blir hard som en fotball. Jordmor sa at det var kynnere. Det gjør ikke vondt, men er bare litt ubehagelig med den stramme, steinharde magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...