Happy Feet Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1801 Skrevet 3. februar 2010 Hei liljan og til min dagbok! Koselig at du titter innom og moro å høre at du har vært og snikt her før. Jeg syns det er veldig moro å snike rundt selv, så gøy at noen har sniklest hos meg også. Artig at det bare er en dag som skiller oss. Spennende og koselig å ha noen å følge som er like langt som en selv, så gleder meg til å følge deg videre. Spennende tider! ****** I dag har jeg fått den strekkmerke-kremen jeg bestilte på Lookfantastic for nesten en måned siden. Har ventet fælt og mistenkte at den hadde blitt stoppet i tollen, selv om den var akkurat under 200 kr, men så kom den i dag uten å ha blitt fortollet. Gleder meg til å smøre inn magen. Mageskinnet kjennes rett og slett litt for lite ut om dagen. Stramt og litt ubehagelig, så nå skal det smøres! Ellers er det ikke så mye nytt om dagen. Jeg jobber og teller ned til helg! I går var vi innom Kid og handlet mer utstyr til lillegutt. Det er nemlig -30 % på alt barneutstyr, så da ble det mer sengetøy, håndklær, kluter og denslags. Etter å ha vart på Princess tidligere, er vi vel egentlig dekket på det området der nå. Ble også "lurt" på to kjempedigre soveputer. Sånne store man ser på film som hodet synker ned i. De var utrolig deilige, har sovet så godt i natt! Det har vært pute over alt hvor enn jeg har snudd meg. 2 for 1, så det var et skikkelig kuppp! Gleder meg til et nytt møte med kjempeputene i natt.
Miss I.W. Skrevet 3. februar 2010 #1802 Skrevet 3. februar 2010 Innom å ser hvordan det står til her, mens jeg venter. Tror jeg har glemt å gratulere med halvgått svangerskap! Godt kremen endelig kom! Hvis det er noen trøst så har mine strekkmerker kommet der huden ikke er stram... Vi får håpe krem og gode gener gjør at du slipper unna det værste!
honning Skrevet 5. februar 2010 #1803 Skrevet 5. februar 2010 Hei Happy Feet! Så koselig med barneutstyr-handling hos dere for tida :rødme: Lurt å gjøre det nå som det er rabatter og mulighet for å gjøre noen gode kjøp. Kos deg med kjempeputene, og ha ei flott helg
DDuck Skrevet 5. februar 2010 #1804 Skrevet 5. februar 2010 Hvor får du kjøpt kjempepute?? Vil ha! :dåne:
Happy Feet Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1805 Skrevet 6. februar 2010 Hei Missiw (er så spent på hva som skjer hos deg om dagen, regner med at du endelig har fått hilse på litja :rødme: Gleder meg til oppdatering!) honning og dinedama. Kjempeputene er kjøpt på Kid, til to for en! Betalte bare kr 249,- og de er sååå gode. Løp og kjøp! Veldig koselig å handle babyutstyr, ja. I går ble det en sparkebukse, en body og en bukse i str 50 som matcher. Det står born to rule på sparkebuksa og den er så søt. Og så kjøpte jeg en tynn, lue som passer til. Lua har ører, noe kjære synes var så utrolig teit! Han mente han kom til å bli mobba av de andre babyene. I går og i dag har jeg hatt veldig vondt i bekkenet. Eller, jeg tror det er bekkenet etter å ha lest litt på nettet. Startet med at jeg skulle snu meg i senga på morgenen i går og det var som en kniv som stakk meg under magen på siden, litt over lysken. Hadde stikkende smerter i hele går, rundt det området. I dag også, men det kjennes heldigvis mye bedre ut i dag. Lurte veldig på hva det kunne være, men siden det ikke var vondt i magen, bare på nedsiden, slo jeg meg til ro med at det ikke er noe farlig. Etter å ha lest på nettet i dag, er jeg helt sikker på at det er bekkenet. Skal prøve å ta det litt med ro, men det kjennes heldigvis bedre ut nå. Nå skal jeg rydde litt her hjemme, så skal vi en tur ned til byen og så skal vi bake boller etter det. Deilig med helg! Ha en fin lørdag, alle sammen!
pusilus Skrevet 6. februar 2010 #1806 Skrevet 6. februar 2010 God helg Happy Feet Kjekt med litt klesshopping til den lille :rødme: Jeg har i det siste fått gjort litt småtass-shopping til venninner som har fått, det er så mye fint der ute
Lucky? Skrevet 6. februar 2010 #1807 Skrevet 6. februar 2010 Lua har ører, noe kjære synes var så utrolig teit! Han mente han kom til å bli mobba av de andre babyene. Søte mannen da Så leit med kranglete bekken da Håper det ikke blir værre utover i svangerskapet... Ha en fin lørdag og kos dere med bollebaking
Cuba Skrevet 6. februar 2010 #1808 Skrevet 6. februar 2010 Koselig å lese litt hos deg igjen! :D Får ikke skrevet så mye - ikke så lett med en arm Ha en super lørdagskveld!
dreia Skrevet 6. februar 2010 #1809 Skrevet 6. februar 2010 Litt på etterskudd, men - halvvegs Kjempeputer? *grøsse av kvelningsfornemmelse* Eg foretrekker ganske flate, småharde puter sjølv. Men eg har ei pute mellom anklar og knær og ei "kosepute" som eg held rundt (for å unngå å rulla over på magen *magesovar*), og der er heilt klart dei tjukkare, mjuke variantane å foretrekka. Så koselig med shopping til babyen. :rødme: I går og i dag har jeg hatt veldig vondt i bekkenet. Eller, jeg tror det er bekkenet etter å ha lest litt på nettet. Startet med at jeg skulle snu meg i senga på morgenen i går og det var som en kniv som stakk meg under magen på siden, litt over lysken. Hadde stikkende smerter i hele går, rundt det området. I dag også, men det kjennes heldigvis mye bedre ut i dag. Lurte veldig på hva det kunne være, men siden det ikke var vondt i magen, bare på nedsiden, slo jeg meg til ro med at det ikke er noe farlig. Etter å ha lest på nettet i dag, er jeg helt sikker på at det er bekkenet. Skal prøve å ta det litt med ro, men det kjennes heldigvis bedre ut nå. Er det bekkensmerter? Eg har også slike smerter enkelte gonger, og eg trudde det var dei berømte ligamentsmertene. :klø: Eg har faktisk slitt særlig med dei i dag. Nesten umulig å bevega seg, iallfall innimellom, så mannen måtte ta handlinga aleine. Ha ein fin kveld.
Happy Feet Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1810 Skrevet 6. februar 2010 God helg Happy Feet Kjekt med litt klesshopping til den lille :rødme: Jeg har i det siste fått gjort litt småtass-shopping til venninner som har fått, det er så mye fint der ute Det er utrolig mye fint til babyer! Var i byen og måtte titte litt på babytøy i dag også, men i dag ble det bare med kikking og drømming. Søte mannen da Så leit med kranglete bekken da Håper det ikke blir værre utover i svangerskapet... Ha en fin lørdag og kos dere med bollebaking Ja, han er litt søt da. Men ikke imponert over ører på ei lue, nei! Det får han bare venne seg til, det er jo så søtt! Særlig sånne bjørnete drakter med hette med ører... :rødme: Ble litt sent med bollebaking i dag, så det ble utsatt til i morgen. Skal heller få fylt opp fryseren med noen sjokoladekjeks i dag. Koselig å lese litt hos deg igjen! :D Får ikke skrevet så mye - ikke så lett med en arm Ha en super lørdagskveld! Koselig å se deg, Cuba! Skjønner at det ikke er så lett å skrive med en arm, nei. Håper alt står bra til med dere!
Happy Feet Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1811 Skrevet 6. februar 2010 Litt på etterskudd, men - halvvegs Kjempeputer? *grøsse av kvelningsfornemmelse* Eg foretrekker ganske flate, småharde puter sjølv. Men eg har ei pute mellom anklar og knær og ei "kosepute" som eg held rundt (for å unngå å rulla over på magen *magesovar*), og der er heilt klart dei tjukkare, mjuke variantane å foretrekka. Så koselig med shopping til babyen. :rødme: Er det bekkensmerter? Eg har også slike smerter enkelte gonger, og eg trudde det var dei berømte ligamentsmertene. :klø: Eg har faktisk slitt særlig med dei i dag. Nesten umulig å bevega seg, iallfall innimellom, så mannen måtte ta handlinga aleine. Ha ein fin kveld. Takk for halvveisjubel! Veldig deilig å ha kommet over i 2. halvdel. Da er kjempepute tydeligvis ikke noe for deg. Hehe, kosepute høres koselig ut og kjekt for å unnga magesoving. Jeg liker heldigvis ikke å ligge på magen jeg, det er jeg glad for nå. Jeg lurte litt på om det er ligamentsmerter jeg også, men etter å ha lest blant annet dette slo jeg meg til ro med at det kanskje er det. Symptomene passet, men jeg er neimen ikke sikker. Ubehagelig er det i alle fall. En fin kveld ønskes deg også.
dreia Skrevet 6. februar 2010 #1812 Skrevet 6. februar 2010 Jeg lurte litt på om det er ligamentsmerter jeg også, men etter å ha lest blant annet dette slo jeg meg til ro med at det kanskje er det. Symptomene passet, men jeg er neimen ikke sikker. Ubehagelig er det i alle fall. Hmm... Eg har innimellom problemer med å gå i normalt tempo, særlig i motbakkar og alltid i trapper. Trapper er virkelig drepen for magen. (Og me bur i øverste etasje i blokk utan heis. ) Men akkurat dei plutselige stikka har eg heile tida innbilt meg at er ligamentsmerter, eg. Sidan dei ikkje varer så veldig lenge om gongen. (Maks nokre dagar.) Mens andre smerter eg har hatt - særlig i jula - har eg lurt på om har vore symfyseløysing (ein type bekkenløysing). Heldigvis blei det bedre, og nå får eg det berre av og til. Men egentlig er det berre rein gjetting frå mi side.
lilljan Skrevet 6. februar 2010 #1813 Skrevet 6. februar 2010 Særlig sånne bjørnete drakter med hette med ører... :rødme: Det hadde prinsen. Han var bare så søt i den.Var veldig trist å pakke den bort når prinsen var vokst fra den. Heldigvis kan jeg ta den frem igjen :rødme: Prinsen så ut som en liten bjørn som satt på hoften min. Ha en fin lørdag!
Happy Feet Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1814 Skrevet 6. februar 2010 Hmm... Eg har innimellom problemer med å gå i normalt tempo, særlig i motbakkar og alltid i trapper. Trapper er virkelig drepen for magen. (Og me bur i øverste etasje i blokk utan heis. ) Men akkurat dei plutselige stikka har eg heile tida innbilt meg at er ligamentsmerter, eg. Sidan dei ikkje varer så veldig lenge om gongen. (Maks nokre dagar.) Mens andre smerter eg har hatt - særlig i jula - har eg lurt på om har vore symfyseløysing (ein type bekkenløysing). Heldigvis blei det bedre, og nå får eg det berre av og til. Men egentlig er det berre rein gjetting frå mi side. Hmmm, ikke lett å bli klok på disse gravide kroppene. Jeg driver jo også bare med rein gjetting på hva det kan være. Men bare det er normalt, og det virker det jo som det er, så er jeg fornøyd (i alle fall så lenge det ikke er for plagsomt ). De første dagene ble jeg litt bekymret for hva det kunne være, men nå har jeg slått meg til ro med at det er helt normalt. Det hadde prinsen. Han var bare så søt i den.Var veldig trist å pakke den bort når prinsen var vokst fra den. Heldigvis kan jeg ta den frem igjen :rødme: Prinsen så ut som en liten bjørn som satt på hoften min. Ha en fin lørdag! Åh, så herlig! Kan tenke meg han var helskjønn. :rødme: Må kjøpe sånn til lillegutt etterhvert jeg også. En fin lørdag til deg og!
Lucky? Skrevet 7. februar 2010 #1815 Skrevet 7. februar 2010 Ja, han er litt søt da. Men ikke imponert over ører på ei lue, nei! Det får han bare venne seg til, det er jo så søtt! Særlig sånne bjørnete drakter med hette med ører... :rødme: Ble litt sent med bollebaking i dag, så det ble utsatt til i morgen. Skal heller få fylt opp fryseren med noen sjokoladekjeks i dag. De bjørnedraktene er kjempesøte Sjokoladekjeks er nammis det også da Kos deg med bollebaking og ha en deilig søndag
Happy Feet Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #1816 Skrevet 8. februar 2010 (endret) Hei Lucky? Jeg hadde en fin søndag med bollebaking (eller, jeg har sett på mannens bollebaking, det er han som er bolleeksperten hjemme) besøk av mamma og søster, husvask, trening og superdeilig kalvestek til middag. Har med rester på jobb, så nå bare gleder jeg meg til lunsj! Jeg koser meg og kjenner lillegutt som dunker i magen hver dag. I skrivende stund er det mange søte, små dunk i magen. I går kveld da jeg hadde lagt meg, kom det et så kraftig dunk at jeg nesten skvatt. Jeg kjente det godt utenpå magen, men da kjære skulle kjenne etter, ble det som vanlig helt stille. Lille luringen! 21 uker i dag! Endret 8. februar 2010 av Happy Feet
Lucky? Skrevet 8. februar 2010 #1818 Skrevet 8. februar 2010 21 uker Flink mann du har da Skulle likt å sett sambo bake boller Deilig å kunne dele litt på oppgavene da Så herlig med spark fra lillegutt
lilljan Skrevet 8. februar 2010 #1819 Skrevet 8. februar 2010 Mannen er bolleekspert Jeg hopper både for meg og deg og 21 uker
dreia Skrevet 8. februar 2010 #1820 Skrevet 8. februar 2010 Godt eg ikkje er aleine om å bli danka ut av mannen i bollebaking. Det har hendt fleire gonger at eg har starta bollebakinga, men har måtta gi opp og gitt oppgava til mannen. *udugelig*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå