Happy Feet Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #1821 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Tusen takk for 21-ukers jubel, jenter! Tida flyr og nå nærmer det seg jammen 22 uker. Magen vokser og lillegutt sparker og turner der inne. :rødme: En kveld denne uka fikk kjære gleden av å kjenne det for første gang han også. Tidligere har det vært putt stille når han har lagt hånden på magen, men denne kvelden bød lille gutt skikkelig på seg selv med fem-seks spark som kjentes veldig godt. Moro at kjære også endelig også kan kjenne og føle at det er en liten en i magen min. Deilig med fredag! Har vært mye å gjøre på jobb denne uka, så har vært helt utslitt når jeg har kommet hjem. Smaker derfor ekstra godt med fredag og snart helg nå. Planen er å kooose meg masse! Ellers er sexlivet dødt om dagen... Kjære vil ikke, han er redd for å skade babyen... Jeg føler meg ikke helt komfortabel selv heller, så er ikke akkurat sånn at jeg absolutt må ha sex, men jeg savner jo den nærheten det gir. Og med kroppen full av hormoner, tenker jeg at det sikker ikke er babyen som er problemet, men at jeg ser fæl ut med magen og kroppen som forandrer seg. Vi har alltid hatt et aktivt sexliv og han har alltid vært veldig flink til å gi meg og kroppen min komplimenter, men nå er det slutt på komplimentene. Så jeg tenker at han sikker synes jeg ser fæl ut! Dumme hormoner, det er sikkert bare jeg som overreagerer, men likevel gjør det meg lei meg til tider... Og jeg tenker på etter fødselen og at ting sikker aldri kommer til å bli som før igjen... Endret 12. februar 2010 av Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. februar 2010 #1822 Del Skrevet 12. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #1823 Del Skrevet 12. februar 2010 Takk, dinedama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. februar 2010 #1824 Del Skrevet 12. februar 2010 Så herlig at mannen endelig har fått kjenne lillegutts spark da Må ikke ha slike tanker da vennen Du ser sikkert flott ut med magen, han er nok bare redd for å skade den lille Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. februar 2010 #1825 Del Skrevet 13. februar 2010 Du ser sikkert strålende ut snuppa Har hørt at det er flere vordende fedre som er redd for at den lille skal bli skadd under akten, men jeg forstår at du synes det er vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #1826 Del Skrevet 13. februar 2010 Takk for gode ord Lucky? og pusilus. Det er nok bare hormonene mine som løper litt løpsk... Hvis jeg ser litt uhormonelt på det, så kan jeg jo skjønne at noen menn blir sånn. I det ene sekundet kjenner de babyen sparke og i det neste, så skal man liksom hoppe i høyet og alt skal være som før... Må jo si jeg har tenkt på den lille inni der når vi har holdt på jeg også, selv om det jo sies at det ikke skal være skadelig, så er han jo der... Litt bedre humør i dag. Det ble nemlig en liten runde på morgenen i dag og det var kjære som tok initiativ. Ellers, en fin helg så langt. I går kveld var vi på trening, noe som kjennes veldig godt ut. Psyket meg opp hele dagen, jeg er fortsatt der at det er utrolig tungt å skulle reise på trening. Men desto mer fornøyd med meg selv når økten er gjennomført. I dag har vi hatt en lat og koselig morgen. Mamma og søster har vært på besøk nå. Søster hadde kjøpt masse fint til lillegutt. Både klær, håndkle, kluter og en veldig søt trekk opp-sak som spiller vuggesang. :rødme: Søster fikk også gleden av å kjenne lillegutt sparke. Hun gleder seg veldig til å bli tante før første gang. Det er mange som gleder seg stor til å hilse på han. Ønsker dere alle en fortsatt fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. februar 2010 #1827 Del Skrevet 13. februar 2010 Litt bedre humør i dag. Det ble nemlig en liten runde på morgenen i dag og det var kjære som tok initiativ. Så koselig at alle gleder seg til å hilse på lillegutt da og må være herlig for de rundt deg å endelig kunne kjenne sprak de også Flinke dere var som trente i går da Deilig! Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 13. februar 2010 #1828 Del Skrevet 13. februar 2010 Hei Happy Feet! Godt at humøret er bedre i dag. Det er nok ikke enkelt med de hormonene, og man får vel iblant tanker som man ikke burde ha fått da. Det må nok føres rart å "holde på" når dere kjenner lillegutt sparke inni der like før, og jeg er helt sikker på at du er veldig fin med gravidmagen din. Det er jo kjempefint jo :rødme: Høres ut som at dere har hatt ei veldig fin helg så langt. Ha en flott lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #1829 Del Skrevet 14. februar 2010 Lucky? og honning Gravidmage er egentlig veldig fint, ja. Jeg syns jo andre gravide ser veldig flotte ut og jeg trives egentlig godt med magen min, men hormonene tenker at kjære sikkert ikke liker den... Dumme tanker! Apropo magen, i helga må jeg få tatt bilde av den. Den har nemlig vokst ganske så mye siden sist bilde, som jeg tror var 16+4. Nå er det en skikkelig babykul der og nå kan man i alle fall se at jeg er gravid og ikke bare "gravid? eller spist for mye ribbe i jula?" Det er så deilig med helg! Jeg går og sier det flere ganger i løpet av helga, jeg koser meg sånn! Ikke at vi nødvendigvis gjør så mye, bare det å kose seg hjemme og gjøre det vi har lyst til i eget temp er så deilig! I går ettermiddag/ kveld bakte jeg sjokoladekjeks og lagde hjemmelaget pizza til middag. Så var det OL til vi sovnet på sofaen begge to. Jeg er så hjemmekjær, så jeg liker sånne helger veldig godt. I dag skal vi lage Semler, som er fastelavensboller på svensk vis. Kjære er jo svensk, så vi må ivareta de svenske tradisjonene. Vi (eller rettere sagt kjære) bakte boller forrige helg. Toppen av bollene skal skjæres av, litt av bolleinnmaten skal tas ut og blandes med mandelmasse, som bollene fylles med. Så blir det litt krem oppå der før det avskjærte topplokket legges på bollen igjen og så strør vi melis på toppen. Veldig godt, og veldig mektig! Har også planer om å bake en annen kake, men får se hvor stor arbeidsiveren er. Kjenner meg litt søndagslat, men vi skal i alle fall på trening om ikke så mange timene. Jeg er i full gang med å psyke meg opp. Jeg har ikke lyst til å trene, men jeg har lyst til å ha trent! Og så skal vi på morsdagsbesøk til mamma etter det. God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 14. februar 2010 #1830 Del Skrevet 14. februar 2010 Åhh jeg ønsker ofte at Handy er svensk, synes språket er driiiitsexy! Men det er lettere sagt enn gjort. Høres ut som en fott helg og søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #1831 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg har også alltid syntes det, så det var ikke verst at jeg havnet opp med en svenske. Etter mange år i Norge er vel språket mer svorskt nå, men når vi møttes var han helsvensk. Veeeldig sexy! Litt lettere sagt enn gjort å få Handy svensk, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #1832 Del Skrevet 15. februar 2010 22 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 15. februar 2010 #1833 Del Skrevet 15. februar 2010 22 uker i dag! Gratulerer så mye med 22 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. februar 2010 #1834 Del Skrevet 15. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #1835 Del Skrevet 17. februar 2010 Tusen takk, jenter! I dag er det enda mer å juble for, tenk at honning endelig er gravid. Det er så fantastisk og jeg er så utrolig GLAD på honning sine vegne! :strix: Ellers ikke så mye spennende å rapportere om. Er så trøtt og sliten om ettermiddagene nå. Kveldene går med til å "se" på OL, men i realiteten betyr det å sove på sofaen til OL og sjangle i seng litt utpå kvelden. Men, nå er vi over halvveis til helg! Og bare to morgener igjen å stå opp tidlig! Det for fortsatt helt grusomt å stå opp om morgenen. Kvalmen henger fortsatt veldig i, men heldigvis bare når jeg våkner og så er det borte iløpet av en halvtimes tid. Så egentlig ikke så voldsomt plagsomt, men jeg synes alikevel veldig synd på meg selv hver morgen. I helgene kjenner jeg ikke et snev av kvalme, så det er tydelig at det henger sammen med litt for lite søvn på ukedager. Lillegutt er veldig aktiv om dagen. Det er så koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. februar 2010 #1836 Del Skrevet 17. februar 2010 Lillegutt er veldig aktiv om dagen. Det er så koselig. Så herlig De bollene hørtes veldig gode ut Mener mamma også pleide å lage slike boller før :klø: Svensk er et sexy språk ja Bare to dager igjen til det er helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #1837 Del Skrevet 19. februar 2010 Bollene ble veldig gode, Lucky?. Mulig den varianten finnes i Norge også, kanskje bare jeg som tror det er en svensk tradisjon siden jeg ikke er vant til dem. Veldig gode og veeeldig mektige. ****** Snaaart helg! Og ikke bare en vanlig helg, jeg har nemlig fri på mandag! Og etter det kort arbeidsuke med fri på fredag også! To litt langhelger på rad! Jeg er heldig! Det er så deilig at det bare blir lysere og lysere ute for tida. Jeg har nesten litt vår/påskestemning om dagen. Og etter neste uke er det faktisk bare 4 hele uker til påskeferie, så det begynner jo faktisk å nærme seg. Var på butikken i går og kjøpte kvikklunsj og appelsiner og påskefølelsen ble ytterligere forsterket. Dårlig start på dagen i dag. Ei parfymeflaske gitt i gulvet på badet. Tusen knas og en halv flaske parfyme utover badegulvet. Tror det kommer til å lukte rimelig parfymert når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. februar 2010 #1838 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Påske følelse her også Har nemlig kjøpt meg Lilla sjokolade påske egg i butikken Mangler bare kolibriegg nå Endret 19. februar 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. februar 2010 #1839 Del Skrevet 19. februar 2010 Så deilig med to langhelger etterhverandre da Vil også ha en langhelg snart Deilig med påskefølelse! Gleeeder meg til lysere kvelder og varmere vær *drømme* Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 19. februar 2010 #1840 Del Skrevet 19. februar 2010 Tiden går fort! Herre, nesten 23 uker allerde! Jeg har i det minste oppdatert meg på siste side i dagboka di! Ha en deilig langhelg, Happy Feet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå