Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

Den siste måneden siden 12 uker har gått utrolig fort! Synes nesten akkurat at jeg jublet for 12 uker, jeg.

Det var det jeg synes også :ler: Når jeg leste to uker til ul så måtte jeg sjekke hvor langt du var kommet :) Deilig når ukene går så fort da :)

Deilig med litt shopping, og veldig deilig når man finner ting på salg også da! Den kremen så fin ut, håper den hjelper mot strekkmerker da ;)

Ha en fin søndag :kose:

Jeg tipper: :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei honning, pusilus, Rosa76, Gossip girl og Lucky?. Takk for koselige hilsener og tipping. :)

Da ser lista sånn ut:

Missiw - :babyjente:

Happy Feet - :babygutt:

Devilina - :babygutt:

Cuba - :babyjente:

honning - :babyjente:

pusilus - :babyjente:

Rosa76 - :babyjente:

Gossip girl - :babygutt:

Lucky? - :babyjente:

Moro! :hoppe: Foreløpig leder :babyjente: suverent.

I dag har har vi fotagrafert magen for første gang. Er jo litt moro å ha til senere. Må få tatt jevnt og trutt framover, så jeg kan se utviklingen fra menneske til flodhest. :fnise:

Skal legge ut senere, hvis jeg får til. ;) Har ikke lagt ut bilder før...

Tiden har gått fort, ja! :dåne: Særlig de siste ukene. Før jeg aner ordet av det, ligger jeg på fødestua. :ler: Jeg skjønner at jeg må ta vare på tiden som gravid og nyte den, for den raser jo avsted. Syns tiden har gått veldig fort med de jeg har fulgt siden de ble gravide her, men trodde ikke den skulle gå så fort når jeg ble det selv.

Nå sitter jeg og psyker meg opp til litt jobbing. Det er så tungt å ta fram jobbeting i helga, men jeg må bare. Uka vil bli så mye lettere hvis jeg får unna litt i dag. Så det er vel bare å sette i gang!

Ønsker dere alle en fin søndag. Her er det kaldt, men veldig vakkert ute med blå himmel og snø som glitrer i solskinn. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tuktet kjæresten til å tippe også. Han har ikke noen følelse, men jeg sa at han må velge noe, og da ble det gutt.

Hei dinedama. :vinke: En av hver er et veldig bra tips! :fnise: Jeg vil egentlig tippe det jeg også, for det veksler hvert minutt. Jente er notert! :)

Tippeliste:

Sambo - :babygutt:

dinedama - :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kremen så fin ut, håper den hjelper mot strekkmerker da ;)

Ja, får håpe det! Jeg har lest at kremer vel egentlig ikke hjelper mot strekkmerker, men jeg må jo prøve fordet. ;) Kommer strekkmerkene (og det gjør de jo sikkert!) vet jeg i alle fall at jeg har gjort mitt og smurt meg med krem. Dessuten er det sikker koselig å smøre inn den voksende magen litt... :)

Nei, NÅ må jeg jobbe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er visst hormontrollet :sprettoy: som bestemmer over strekkmerkene, dessverre. Men en vil jo gjerne prøve, og det skader vel ikke å smøre seg og hjelpe huden litt.

Dessuten er det veldig kos å smøre magen! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne: Som vekene går unna her, då! :overrasket:

Egentlig har dei siste vekene gått ganske raskt for min del også, men det er nok på grunn av all juleferien. Den siste veka, etter det var tilbake på jobb - not so much. :filer:

Har du kjent noko meir antydning til liv frå :babyjente:? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er visst hormontrollet :sprettoy: som bestemmer over strekkmerkene, dessverre. Men en vil jo gjerne prøve, og det skader vel ikke å smøre seg og hjelpe huden litt.

Dessuten er det veldig kos å smøre magen! :rødme:

Dessverre er det vel sånn, ja. :snurt: Hehe, husker et litt frustrert innlegg hos deg da du oppdaget dine første strekkmerker. :fnise: Sikkert veldig kos å smøre inn magen, ja. :Nikke:

:dåne: Som vekene går unna her, då! :overrasket:

Egentlig har dei siste vekene gått ganske raskt for min del også, men det er nok på grunn av all juleferien. Den siste veka, etter det var tilbake på jobb - not so much. :filer:

Har du kjent noko meir antydning til liv frå :babyjente:? :lur:

Ja, her går ukene unna! :dåne: Men skal være enig i at tida ikke går like fort nå som jeg har begynt å jobbe igjen. Det er gruuusomt å stå opp om morgenen og det kjennes som om uka aldri vil ta slutt.

Jente er notert! :lur: Og ja, det hender jeg kjenner noen små dytt i magen. Har aldri kjent sånt før, så jeg koser meg med tanken på at det er minien, selv om jeg liksom ikke tør tro det helt... Koselig tanke er det uansett. Jeg må bare smile og stryke meg litt på magen når jeg kjenner det. :rødme:

Håper alt står bra til med deg og magen. Tenker på dere! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste:

Sambo - :babygutt:

dinedama - :babyjente:

dreia - :babyjente:

Ananan - :babygutt:

naerin - :babyjente:

:babyjente: leder suverent! Åh, jeg er så nysgjerrig på hva det er... :dåne: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[:babyjente: leder suverent! Åh, jeg er så nysgjerrig på hva det er... :dåne: :hoppe:

Jeg også :hoppe: Håper dere kan se det på ul'en da, hadde vært moro :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, guri! :dåne: Håper virkelig vi kan få sett det på UL'en. Som jeg sa til kjære, vi får håpe babyen ligger sånn til at vi kan se hva det er, at den ikke for eksempel kniper bena sammen. Da sa kjæresten: kniper den bena sammen, så er det garantert jente! :hoho:

Koselig at du er nysgjerrig på mine vegne, Lucky?. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Når er det ul-en er? *teflonhjerne og nysgjerrigper* ;)

Den er ikke før om 14 dager... :sjenert: Jeg snakker jo om den som om det skulle vært i morgen, men jeg er så forferdelig spent. :hoppe: Men, fortsatt en stund til altså, så jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet. Håper de neste ukene går superfort!

:legrine:

Har han erfaring med sjenerte jenter, kanskje? Han har då klart å få deg :gravid: i det minste. :tunge1:

:fnise:

Hehe, vet ikke hvor han har det fra jeg.. Det kan i alle fall ikke være meg har har i tankene. :sjarmor::fnise:

I går er jeg nesten 100 % sikker på at jeg kjente liv. Jeg lå i en stol man kan slå ut og halvveis ligge i etter jobb. Var litt sliten, så måtte hvile litt. Bare lå der og slappet av og så kjente jeg plutselig et dunk i magen. Har kjent det flere ganger før, men har bare vært det ene dunket, så har liksom ikke fått kjent nok etter før det har vært over. Men så kom det et dunk til, bare enda litt sterkere. Og ett til. Og enda ett. Så kom kjæresten og la hånda på magen min og et siste dunk kom, men han kjente ikke noe. Hele 5 dunk. Det var en så merkelig følelse at jeg bare måtte le. Men så utrolig koselig. :rødme: Det må jo være babyen, hva ellers kan det være liksom? La meg til i samme stol og stilling etter jobb i dag, men da kjente jeg ingen ting.

Jeg blir helt varm inni meg når jeg tenker på de søte dunkene. :hjerter:

Og så merket jeg noe litt merkelig i dag. Da jeg tok av meg den svarte bh'en jeg har hatt på meg i dag, var det en hvit flekk akkurat der hvor brystvortene er. På begge sider! Kommer det noe ut av puppene allerede?! :haar::hakeslepp: Guri land, det er mye rart som skjer i kroppen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ville si hei til mamma`n sin :rødme:

14 dager er jo ikke lenge :hoppe: ,da har jeg jo forhåpentligvis fått brev også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...