Happy Feet Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #401 Del Skrevet 20. mars 2009 Klematis: Jepp, det er jammen godt! Jeg blir værende her og satser på at det blir en veldig kort pause i prøvingen. Cuba: Nei, tror ikke jeg må vente så lenge jeg heller. Sånn uflaks skal det ikke være mulig å ha, men jeg blir værende her uansett. Dere blir ikke kvitt meg så lett. Redlady: Hei, så hyggelig med nytt “ansikt” i dagboka mi. Kult navn og kult bilde! Takk for koselig hilsen. Jo mer jeg tenker over det, jo mer glad er jeg for beskjeden jeg fikk i går. Alle bitene har falt på plass og jeg gleder meg til å bli mitt vanlige jeg igjen med masse energi og overskudd, noe jeg ikke har hatt på mange måneder. Jeg kan bli meg selv for en kort periode, så håper jeg det ikke er lenge til trøttheten melder seg igjen, da fordi jeg har en spire i magen min. Golden Girl: Hei du, ja her har det skjedd litt av hvert.. Takk for hyggelige ord! Absolutt godt å vite hva det skyldes og nå får jeg jo ordnet opp i det og kan se framover igjen. Har ligget en del tanker og bekymringer i underbevisstheten siden ting har vært litt rart, så jeg føler meg veldig lettet. Det er en god følelse. Ønsker dere alle en god helg! ****** Deilig med helg! Siden jeg var hjemme fra jobb i går har jeg hatt følelsen av at det er mandag i dag, så denne helga kom brått på. Men skal ikke klage, skal bli veldig godt med fri. Håper på pent vær i helga, da blir det soling og påskestemning på terrassen. Satt litt ute i går, var så deilig. Utrolig godt å kjenne de første solstrålene som varmer ansiktet samtidig som man hører fuglene kvitre og snøen som drypper fra taket. Ah, deilig - dette er en fantastisk tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 20. mars 2009 #402 Del Skrevet 20. mars 2009 Wow, her skjer det ting! Må si som de andre, jammen bra dette er en god forklaring, selv om det dessverre har tatt litt tid før du fant ut av det. Hurra for nye muligheter! Alle bitene har falt på plass og jeg gleder meg til å bli mitt vanlige jeg igjen med masse energi og overskudd, noe jeg ikke har hatt på mange måneder. Jeg kan bli meg selv for en kort periode, så håper jeg det ikke er lenge til trøttheten melder seg igjen, da fordi jeg har en spire i magen min. Ja, vi får håpe energien bare tar en snarvisitt. Goood helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 21. mars 2009 #403 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Så bra at du fant ut av ting da! Håper det går bra og at dere kan starte opp igjen snart! Er så kjedelig å gå å føle på at noe ikke stemmer. Heldigvis tok du det på alvor og fikk svar på det. Virket utrolig grei han gynekolgen din da! Det er så godt å bli tatt alvorlig, og ikke sett på som hysterisk! Håper pausen blir kortest mulig og at du finner formen igjen ganske snart! Ha ei riktig god helg! Endret 21. mars 2009 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #404 Del Skrevet 21. mars 2009 Kirin: Ja, her skjer det saker og ting har fått sin forklaring. Tok litt tid, men det kunne tatt mye lenger tid, for jeg vurderte veldig om jeg skulle ta turen til gynekolog eller ikke. Nå er jeg bare glad og jubler for mye muligheter. Føles som å starte helt på nytt og det er deilig og spennende. Gooood helg til deg også! Missiw: Veldig godt å finne ut av ting, så nå gleder jeg meg til å få utskrapningen overstått så jeg kan starte på nytt. Gynekologen var helt fantastisk. Jeg fikk med kortet hans, så jeg skal bestille en time hos han igjen en stund etter utskrapningen for å sjekke at alt er i orden. Godt å ha noen som kjenner hele historien også, så jeg ikke må fortelle alt på nytt. Han tok meg så absolutt på alvor og var veldig forståelsesfull og det var utrolig godt. Jeg ble så glad da han skjønte meg at tårene begynte å strømme på før han i det hele tatt hadde fått undersøkt meg. Ble så lettet Tviler på at jeg hadde fått samme behandlingen hos fastlegen min. Han har vært mer opptatt av å stirre inn i skjermen og hamre på tastaturet enn å se på meg når jeg snakker. En riktig god helg til deg også! ****** I dag har jeg vært og trent, det var veldig deilig. Hadde tenkt til å kose meg hjemme med god samvittighet, føler meg jo stadig slapp og trøtt og når jeg nå vet årsaken, tenkte jeg at da må jeg lytte til kroppen og slappe godt av. Det kommer jo til å bli et opphold i treningen etter utskrapningen, så da fant jeg ut at det er bedre å få trent denne helga, så oppholdet ikke blir så veldig langt. Kjennes veldig godt å ha vært der, så jeg er glad jeg dro. Var en liten tur innom byen på vei til trening, måtte handle noen småting. Det er så deilig å rusle gjennom byen på lørdag formiddag før helgekaoset bryter ut. Er en så rolig og avslappet stemning. Jeg storkoste meg med vårsola som varmet ansiktet og syntes i det hele tatt livet var helt topp der jeg gikk. Nå skal jeg bake noen sjokoladekjeks, så er det fotballkamp på tv. Deilig lørdag! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #405 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Våknet av kvalme på morgenen i dag igjen. Dessuten kjennes det ut som om jeg har en stor stein i magen. Kjenner meg så støl. Det er nok litt psykisk siden jeg vet hva som er der, men har også tenkt over det tidligere, så det kan jo ikke bare sitte i hodet mitt. Det er faktisk ganske ubehagelig. Tror jeg skal gå og legge meg på sofaen og slappe av med noen blader. Selv om jeg har sovet som en stein i natt, føler jeg meg trøtt og sliten med null energi. Huff, ble litt klaging dette her. Synes plutselig litt synd på meg selv midt oppi alt.. Tydelig at jeg har stått opp på feil bein i dag! Kanskje jeg skal gå og legge meg og stå opp på nytt, med riktig bein! Jeg får bare glede meg over at ting blir mye bedre snart. Og det gjør jeg jo, har gledet meg siden jeg var hos gynekologen, men er tydelig at jeg er litt lei i dag... Går og koser meg på sofaen med litt te og ferske blader, da blir nok humøret mye bedre. Endret 22. mars 2009 av Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 22. mars 2009 #406 Del Skrevet 22. mars 2009 Skjønner godt du blir lei jeg. Slitsomt når en ikke har energi og kroppen er i ulage. Selv om du vet hva det skyldtes, blir du jo ikke noe mer energisk for det. Så kos deg på sofaen du, det hørtes ut som en god plan! Hørtes ut som en deilig bytur igår også!! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. mars 2009 #407 Del Skrevet 22. mars 2009 Skjønner godt at du blir litt lei en gang i blant Være kvalm og slapp og føle seg sliten i kroppen pga restene er jo ikke noe moro... Har du fått time til utskrapingen? Slapp av og hør på kroppen din i dag du Håper formen din blir bedre utover dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #408 Del Skrevet 22. mars 2009 Tusen takk for hyggelige og trøstende ord, Golden Girl og Lucky? Humøret er mye bedre nå. Er bare så lei av å stå opp, ha masse planer om hva jeg skal gjøre på fridagene og så kjenner jeg at jeg ikke orker noen verdens ting, helt ulikt meg selv. La meg til på sofaen med blader og god samvittighet, tenkte at all ryddingen i skuffer og skap jeg har hatt planer om lenge, men ikke hatt ork til, ikke tar skade av å stå urørt en stund til, samt at jeg fortjener å bare ta hensyn til meg selv og da ble alt så mye bedre. Skuffer og skap skal til pers etter utskrapningen, da får jeg sikkert masse ny energi etter hvert. Har hatt gravidhormoner i kroppen min i nesten 7 måneder nå, kom jeg på.. Først litt over 3 måneder som gravid, så 3,5 med disse restene, så når alt endelig er ute, DA skal jeg gå i gang med alt jeg har hatt lyst til, men ikke hatt overskudd til, disse månedene. Det gleder jeg meg til! I dag har jeg farget håret (etterveksten), farget øyebryn, skubbet kropp og ansikt, tatt ansiktsmaske og vært litt god mot meg selv. Veldig deilig når jeg i utgangspunktet er litt smålei, alt blir så mye bedre med en gang. Har i tillegg vannet blomster (stakkars, de har virkelig lidd den siste tiden, har ikke fått en dråpe vann før de har hengt med hodet), vasket litt klær og vært ute med hunden. Nå er jeg helt utslitt, så nå blir det sofa og blader igjen, så er det fotball på tv resten av kvelden. Lucky?: Jeg har ikke fått noen tid for utskrapningen enda, men forhåpentligvis blir det denne uka, sa gynekologen. Sykehuset fikk beskjed fra han på fredag, så tar de kontakt med meg. Han skulle anbefale dem at det ble gjort ganske kjapt, så håper jeg slipper å vente så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 22. mars 2009 #409 Del Skrevet 22. mars 2009 Til å ha lite overskudd synes jeg du har orket ganske mye jeg. Her holdt det å gå tur, resten får bare skure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #410 Del Skrevet 22. mars 2009 Ja, når jeg ser det skrevet ned, må jeg si jeg er litt fornøyd med meg selv, energinivået tatt i betraktning. Desto større grunn til å kose seg på sofaen, med goood samvittighet, resten av kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 22. mars 2009 #411 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) God samvittighet og god avslapping er en god kombinasjon! Endret 22. mars 2009 av Golden Girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #412 Del Skrevet 22. mars 2009 Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 22. mars 2009 #413 Del Skrevet 22. mars 2009 Høres godt ut med en velvære dag! Kos deg på søndagskvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. mars 2009 #414 Del Skrevet 22. mars 2009 Høres ut som om du har hatt en deilig og avslappende dag i dag. Det er godt det Måtte det beste laget vinne i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. mars 2009 #415 Del Skrevet 22. mars 2009 Måtte det beste laget vinne i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #416 Del Skrevet 22. mars 2009 Redlady: Tusen takk, jeg har kost meg med hvitvin og fotballkamp. Laget mitt tapte, men jeg koste meg uansett. Håper du også koser deg i kveld. Lucky?: Har "mitt" lag spilt mot "ditt" lag? Jaja, grattis med seieren i så fall, det var så fortjent, så fortjent. Vi kommer sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 22. mars 2009 #417 Del Skrevet 22. mars 2009 Uff las om timen hos gyno :kelmmer: Men er godt gu gikk slik du fant ut av dette Håper det snart blir baby på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 22. mars 2009 #418 Del Skrevet 22. mars 2009 Hmm!! Nå blir jeg nysgjerrig på det laggreiene deres her!! Mitt lag vant i dag da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #419 Del Skrevet 22. mars 2009 Gossip girl: Tusen takk. Ja, det var jammen godt! Nå gleder jeg meg til å starte på nytt! Cuba: Sender deg en PM jeg, så får vi se om ditt lag også knuste mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 22. mars 2009 #420 Del Skrevet 22. mars 2009 Gjorde nok det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå