Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Takk for gratulasjoner og gladmeldinger alle sammen. :klem:

Etter gårsdagen føles det som om et tonn er løftet fra skuldrene våre. Vi var så redde for at det ikke skulle være noe der inne, mest pga. alle blødningene jeg har hatt, at gliset stod fra øre til øre så snart vi så det lille bankende hjertet. :hjerte: Ifølge mannen ble visst sykepleieren rørt da hun så oss så glade. :fnise: Det gikk også litt opp for oss at ''shit, det er faktisk noe inni der!'' :overrasket: , for det så litt ut som et bittelite menneske (på 18mm :ler: ) med hode, hjerte og begynnende tær. :rødme:

Nå har vi også fått bestilt hotell i Los Angeles forresten. :hoppe: Vi brukte hotwire (for de som ikke vet: det er en side hvor hoteller legger ut ''resterom'' uten å skrive hvilket hotell det er. Man får kun vite antall stjerner og generell plassering (f.eks. Beverly Hills-West Hollywood som vi valgte), og så er det litt russisk rulett på hvilket hotell det faktisk er.) og landet på Sofitel Los Angeles og sparte 1500 kr i forhold til hotels.com på de tre nettene vi skal være der. :nigo:

Resten av uken blir en smule hektisk. I kveld skal jeg spise middag med venninne, i morgen skal jeg på kino med kompis og på torsdag skal jeg hjem til mamma på besøk i tillegg til å ha en liten tv-kveld med bror (som bor hjemme). På fredag tar vi første fly til Oslo. :hoppe: I tillegg skal det pakkes og planlegges. Og jeg som har forestilt meg at vi har kjempegod tid. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så herlig med en sånn gladmelding! Må være en helt fantastisk følelse å kunne se det bittelille hjertet, og så deilig at alt så bra ut også. Da er du bare 10 dager før meg i løypa, da! :hjerte:

Los Angeles høres nyyyyydelig ut, kjenner jeg er litt misunnelig. Her blir det Gøteborg i november, det er ikke helt det samme men det er da i det minste en liten smak av utlandet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk :rødme: Så godt å høre, både om Babybelle og om USA-turen! :jepp:

Såå masse dere har å glede dere over nå, og såå velfortjent det er! :hjerte:

Kos dere og nyt alt sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en hektisk uke du har fremfor deg :dåne:

Moro at dere kan dra til USA da, høres ut til å bli en super ferie :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir sikkert siste innlegg fra meg før vi reiser. Er usikker på om jeg har mulighet til å komme innom når jeg er borte. :nigo:

Var på facebookfilmen i går med en kompis og den var kjempebra! :jepp: Jeg klarte også å karre meg opp av sofaen og bli med mamma, søster og stesøster en liten tur på kjøpesenteret. Mamma er jo helt i hundre nå, etter at vi var hos legen på mandag, og er til og med klar til å begynne å kjøpe babyklær. :hoho: Vi var til og med i babyavdelingen og tittet litt, men hun ble enig med seg selv om at det kanskje var litt i tidligste laget... :fnise:

Ellers: jeg har fått supergod luktesans så nå har alle - absolutt alle - dårlig ånde. :lol: I tillegg har jeg problemer med å få i meg skikkelig mat, for jeg klarer plutselig ikke å få noe ned. Jeg og en venninne har som tradisjon å spise taco og se film. Jeg elsker taco og kan (kunne? :klø: ) glatt spise taco fire dager på rad uten å bli lei (ja, det har skjedd), men jeg klarte rett og slett ikke å få ned mer enn en halv lefse. :vetikke: Det har ikke noe med at jeg er kvalm, for det har jeg ikke vært på noen dager nå, jeg blir bare plutselig mett med en gang jeg skal til å spise. Og så blir jeg skrubbsulten med en gang etterpå. Merkelig. Det gjelder vel bare å finne noe jeg klarer å spise, og som forhåpentligvis er noe annet enn epler, snop og pommes frites - det eneste som har vært godt de siste par dagene. :sjenert:

Dere får ha noen fiiiine uker mens jeg er borte. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tur! :hoppe: Forsterka luktesans vet jeg forresten alt om. Min blir bare sterkere og sterkere, selv om jeg hele tida tenker at "nå går det ikke an å lukte bedre/mer".. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner igjen det med luktesansen, ja. Selv klarte jeg ikke å være i nærheten av verktøy med gummihåndtak. De luktet skikkelig tåfis! Når mannen ba meg hente en hammer, så gjorde jeg det mens jeg holdt pusten og holdt hammeren så langt ut fra kroppen som mulig. :fnise:

God tur og kos dere masse masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den luktesansen :spy: Jeg holder pusten når jeg åpner kjøleskapet en sjelden gang, herregud som det stinker, men i følge han jeg bor med har det alltid luktet slik :ler:

Og mat ja, jeg har vel økt matbudsjettet med alle lystene mine som plutselig er der og plutselig forsvinner igjen :roll:

Nå er det ferie :hoppe: Goooooooood tur :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD TUR! :hoppe:

Heldige, heldige du, dere må kose dere litt ekstra for oss som sitter igjen i Norge og på KG! :gjeiper:

Håper dere får en kjempefin tur og gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det når du er tilbake! Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...