Gå til innhold

Spire! Hvor er du?


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fin form i dag. :happy: Jeg kjente kvalmen komme snikende rundt halv 9, men de seabandsene funker skikkelig bra og så snart jeg tar dem på merker jeg at kvalmen begynner å forsvinne. Muligens det er skikkelig placeboeffekt, men når det funker gir jeg blanke f i akkurat hvordan. :fnise:

I går la jeg meg klokken 8. :sjenert: Natten har jo blitt punktert av ymse (dobesøk, for varmt, for kaldt, for mye klær på, hespetreets snorking (ja, jeg bor sammen med en skikkelig utrivelig dame...og to veldig trivelige damer), ubehagelige ørepropper, vondt i magen, fæle drømmer om et hav av blod), men alt i alt føler jeg meg sånn noenlunde uthvilt. Deilig.

Jeg fikk forresten sms av mannen nå nettopp og er i følge ham hans sugar mama. :hoho: Jeg tjente visst mer enn ham i fjor - noe jeg aldri skulle ha trodd for han jobber jo i Nordsjøen. :sjenert:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kose:

Hadde en dårlig natt jeg også, var mer våken enn jeg sov. Dum som jeg var så jeg også ut vinduet en av de mange gangene jeg var på do, det var hvitt på bakken :dåne: Jeg ble sellvfølgelig liggende og ergre meg over snøen :klaske:

Nå er det snart ferie på deg :hoppe:

Håper du får en fin arbeidsdag Belle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Hadde en dårlig natt jeg også, var mer våken enn jeg sov. Dum som jeg var så jeg også ut vinduet en av de mange gangene jeg var på do, det var hvitt på bakken :dåne: Jeg ble sellvfølgelig liggende og ergre meg over snøen :klaske:

Nå er det snart ferie på deg :hoppe:

Håper du får en fin arbeidsdag Belle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Hadde en dårlig natt jeg også, var mer våken enn jeg sov. Dum som jeg var så jeg også ut vinduet en av de mange gangene jeg var på do, det var hvitt på bakken :dåne: Jeg ble sellvfølgelig liggende og ergre meg over snøen :klaske:

Nå er det snart ferie på deg :hoppe:

Håper du får en fin arbeidsdag Belle :klem:

:haar: Snø? Håper ikke det kommer snø hjemme på lengelengelenge. Men vi skal jo bort da, så da driter jeg egentlig i det. :fnise:

Huff, sånne netter er ikke gøy å ha altså. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å drite i været hjemme når du skal bort ja :Nikke:

Du er så heldig som skal på tur, vi driver og funderer på en aldri så liten tur over dammen tidlig i februar :) Det er så mye fint å shoppe av det meste der :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at det er Seaband jeg må investere i! Jeg skal ikke klage så altfor mye altså, jeg er bare kvalm og uvel, men kaster ikke opp (enda!). Men fy søren, så sjaber og pjusk man føler seg, det hadde jeg aldri trodd før jeg ble gravid! Litt naiv, hehe.

Så fint å være sugar mama, han høres ut som en fyr jeg kan like! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å drite i været hjemme når du skal bort ja :Nikke :

Du er så heldig som skal på tur, vi driver og funderer på en aldri så liten tur over dammen tidlig i februar : ) Det er så mye fint å shoppe av det meste der :shoppe :

Det er visst bare bra at jeg kan drite i det, for i dag snør det visst hjemme hos meg også. :haar:

Gleder meg veldig. :jepp: Jeg tror vi har bestemt oss for å reise dersom legen sier det er ok. Jeg er jo uansett i veldig bra form, så... :vetikke:

*banker på din dør*

lenge siden jeg har besøk deg. Fint å lese at det går bra her på tross av kvalme og trøtthet..

: )

:vinke:

Skjønner at det er Seaband jeg må investere i! Jeg skal ikke klage så altfor mye altså, jeg er bare kvalm og uvel, men kaster ikke opp (enda!). Men fy søren, så sjaber og pjusk man føler seg, det hadde jeg aldri trodd før jeg ble gravid! Litt naiv, hehe.

Så fint å være sugar mama, han høres ut som en fyr jeg kan like! :ler :

Ja, det har hjulpet meg utrolig mye. :jepp: Jeg har ikke spydd jeg heller, og håper selvsagt å slippe unna, men er man kvalm så er man kvalm liksom, og da føler man seg dritt uansett om man spyr eller ei.

:fnise: Han er pent nødt til å godta det. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei i formen i dag. Tok nettopp av meg seabandsene (de er så veldig stramme, får vondt jeg...) og prøvde å utjevne med en appelsin, men jeg tror nok bare jeg må ta dem på meg igjen. Litt grønn her jeg sitter. :sjenert:

Ellers: jeg reiser hjem i morgen. :bolledeig: Bare 4 timer igjen + morgendagens 3 timer. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du er i bra form. :) Bortsett fra kvalmen da, men da er det jo kjempebra at seabands hjelper. :jepp:

God tur hjem i morgen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen. Da var jeg endelig hjemme igjen. :hjerte: Vi har hatt en herlig helg. Fredag ble en skikkelig daffekveld med tv-serier på sofaen. I går var vi hos et vennepar, sammen med et annet vennepar, spiste utrolig god mat og skravlet hele kvelden. Gøy. :happy: Dagen i dag har jeg tilbragt i sengen, med data på fanget. :nigo:

Formen har vært veldig svingende i det siste. I går spiste jeg 5 skiver (!! :overrasket: ) til frokost fordi jeg var sulten. Allikvel ble jeg dritkvalm under middagen i går og klarte såvidt å røre den fantastiske hovedretten. Samme greiene i dag. 4 skiver til frokost, men klarte såvidt å presse i meg to stykker pizza nå nettopp. Uten seabandsene hadde jeg vært fortapt. :fnise:

I morgen er D-dagen. :redd: Gruer meg egentlig mest, for jeg er så redd for at det ikke er noe der inne. Jeg har jo alle symptomer, men jeg klarer allikevel ikke å riste av meg bekymringene. Men sånn er det vel alltid. :bond: Vi får også høre med legen om hva han sier ang. USA-tur. Vi har definitivt bestemt oss for å reise dersom han gir klarsignal. :jepp:

Ellers ingen planer for resten av kvelden. Mannen har en kompis på besøk, så det blir nok fotball resten av kvelden for dem. :roll: Da er det egentlig bare én ting å gjøre: legge seg godt til rette under dyna og koooose seg med alle seriene jeg har gått glipp av mens jeg var på jobb. :happy:

Ha en fin søndagskveld alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med en skikkelig kosesøndag :hjerte:

Masse lykke til i morgen, krysser alt jeg har for at alt ser veldig bra ut i morgen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...