Gå til innhold

Spire! Hvor er du?


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pingting: Ja, 12 uker i morgen. :jepp: Synes tiden har gått seeeeeint jeg. :fnise:

Åh, turen var helt fantastisk. Vi har sett så utrolig mye fint. LA, Vegas (hvor jeg mistrivdes skikkelig, men min kjære vant 200 dollar, så litt gøy var det da :lol: ), Hearst Castle, Santa Barbara, Big Sur, Monterey akvarium, Redwoodtrær, Oregonkysten, regnskoger i Washington, Seattle...og myemye mer. Det var så deilig å være bare oss to, på skikkelig kosetur. :happy:

Wind: Takk for det. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem! :klem:

Se til å få opp en ticker, nå!! :jepp:

:goodbye:

Jaaaa, jeg må vel det. Har ikke turt å tenke på det engang, i frykt for å jinxe det hele. :sjenert: Har det på samme måte med babyklær, bøker, sytøy osvosv. Jeg burde vel slappe litt mer av nå... *engstelig som alltid*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjemn :) Så bra at dere har hatt en fin tur og at formen er bra!

Så deilig å se den lille på UL :hjerte: Jeg passet lillesøsteren til en venninne på bare 3 mnd i går, ble litt verpesyk :sjenert: Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hmmm, lurer på om den er for nusselig? :fnise: Er jo veldig svak for nusselighet jeg da... :sjenert:

Har nettopp kommet hjem fra Harry Potter på kino. Jeg går alltid inn med så dårlige forventninger som det går an å få, så jeg ble faktisk litt positivt overrasket. Ikke noe mesterverk akkurat, men de klarte ihvertfall å få med en del viktige ting. :jepp:

Resten av kvelden skal bestå av mozell, smågodt (Nerds fra Willy Wonka :hoho: ) og gode serier på dataen. Deilig med en skikkelig slapp-av-kveld på sofaen. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i kveld, Belle!

(hoho, jeg er visst litt poetisk anlagt i dag)

:hug:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke reise på jobb i dag. :sur: Sånn, da har jeg fått klagd litt til dere også. :fnise: Jeg føler jeg ikke har fått tid til å slappe av hjemme før en fullstendig utmattende jobbperiode. *sukk* Litt pessimistisk, utmattet og selvmedlidende i dag. :sjenert:

MEN, jeg skal på Deftoneskonsert neste helg! :hoppe: Gleder meg noe helt sykt mye. :happy: Og jeg får se bestis for første gang siden jeg ble gravid. :strix:

Ha en fin søndag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, skal du på jobb på annen kant av landet igjen?

Det er lov å klage. Og det er lov å være pessimistisk, utmattet og selvmedlidende. :klemmer:

Hurra for konserter å se frem til! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...