Gå til innhold

Spire! Hvor er du?


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Da er jeg tilbake på jobb etter en herlig rolig helg. På lørdag fikk jeg stappet i meg et par tusen kalorier i hamburger og pommes frites, før jeg sovnet klokken halv 10. :sjenert:

I går gjorde jeg absolutt ingenting. Jeg sov lenge, så hele sesongen av Elfen Lied, sov middagslur, stappet i meg enda et par tusen kalorier (en hel kurv jordbær med et tonn fløte og sukker over :sikle: ), så to filmer (Monsters vs. Aliens - utrolig morsom og Star Trek) og gikk og la meg igjen klokken halv 9. Jeg føler meg ihvertfall uthvilt i dag da. :lol:

Tenk, nå er det bare 5 små dager til jeg skal ha fri i en hel måned. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en kjempe flott helg :jepp:

Heldig du som skal ha en hel måned fri, så dagene kommer nok til å fly avgårde fremover :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Belle! :vinke:

Så herlig kompliment du fikk!! :jepp: Gjør alltid godt i sjela med en sånn en, eller hur ?

Deilig at testen fortsatt er positiv!!!! Ha en topp uke! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Behagelig helg. :) Og blir nok ikke dumt med en måned fri!

Jeg tenkte forresten på deg i helgen, for jeg så "Min nabo, Totoro". Syns jeg hadde lest noe om den her i boka di. Kjempesøt film. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er bare littegranne misunnelig på den fri mnd din :sjenert:

Det blir sikkert utrolig godt for deg og mannen :jepp:

Jeg hadde nok sikkert sovet bort den mnd uansett jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå heldige du som skal ha fri en hel måned!

Ønsker deg en fin uke!

:klem :

:jepp: Det skal bli herlig.

Høres ut som en kjempe flott helg :jepp :

Heldig du som skal ha en hel måned fri, så dagene kommer nok til å fly avgårde fremover :jepp :

Kjempeherlig helg, ja. Og jeg håper tiden flyyyyr avgårde til uke 12. :rødme:

Hei på deg, Belle! :vinke :

Så herlig kompliment du fikk!! :jepp : Gjør alltid godt i sjela med en sånn en, eller hur ?

Deilig at testen fortsatt er positiv!!!! Ha en topp uke! :nigo :

:vinke:

:fnise: Selv om jeg ikke har peiling på hvem fyren er, må jeg jo innrømme at det gjør litt godt for selvtilliten. :ler:

Åj en hel mnd, heldiggrisen :sjenert : *sjalu* :fnise :

Gleder meg! :hoppe:

Høres ut som noen fine og late dager ; )

En hel mnd fri :dåne : Heldiggris : )

Late dager er akkurat det jeg orker om dagen. :fnise:

Behagelig helg. : ) Og blir nok ikke dumt med en måned fri!

Jeg tenkte forresten på deg i helgen, for jeg så "Min nabo, Totoro". Syns jeg hadde lest noe om den her i boka di. Kjempesøt film. :jepp :

Åh, den er så fiiiin. Har faktisk tenkt på å dekorere et evt. barnerom med bilder fra den filmen. :sjenert:

Kjenner jeg er bare littegranne misunnelig på den fri mnd din :sjenert :

Det blir sikkert utrolig godt for deg og mannen :jepp :

Jeg hadde nok sikkert sovet bort den mnd uansett jeg :fnise :

Åh, det skal bli superdeilig. :hjerte:

:fnise: Jeg er litt redd for det jeg også. :lol: Men dersom det blir USA-tur skal jeg nok klare å snike inn nok søvn her og der. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå er jeg sliiiiten. :dåne: Jeg klarer rett og slett ikke å få nok søvn når jeg jobber disse lange dagene. Jeg klarer max 9 timer om natten (de resterende 3 timene går med på å stå opp, komme hjem fra jobb og spise), men natten blir så utrolig oppstykket fordi a) jeg må på do hver eneste natt, og b) jeg er som regel kvalm/har vondt i magen om natten. Hvor blir kvalitetssøvnen av? :bond: Heldigvis har jeg bare 3,5 dager igjen på jobb før MONSTERFRI begynner. :happy: Eller, jeg skal på kurs i Oslo i to dager neste uke da, men det er egentlig bare kos. Og så får jeg møte venninne som enda ikke vet om babybelle. :nigo:

Pssst. 7 uker i dag. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at du får litt kvalitetssøvn når du skal ha så mange fri dager!

Selv sov jeg sammenhengende i nesten 10 timer i natt, og følte meg nesten uthvilt da jeg stod opp! Er nok en engangsopplevelse for er selv oppe minst en gang i løpet av natta...

Ønsker deg en fin dag på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 uker :hoppe::strix: Herlig..

Opp på do hver natt, hva :klø:

:fnise:

Kjenner til den, jeg klarer å gå på do tre-fire ganger før jeg sovner også jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, 7 uker! :strix:

Skjønner det er slitsomt med tap av kvalitetssøvn altså, særlig når man har stort søvnbehov. Men det er kanskje greit å trene litt? Synes jeg har hørt noe om at babyer påvirker nattesøvnen bittelitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trene? :haar: Er du gal? :fnise: Nei, du har jo selvsagt rett i det, men når jeg er her på jobb orker jeg rett og slett ikke. Jeg kommer meg akkurat gjennom en arbeidsdag før jeg segner om i sengen og blir der til neste morgen. :sjenert: Men det er jo en ond sirkel da, så jeg burde vel egentlig ha presset meg. Hmmm. *hører sengen kalle :ler: * Men neste uke skal jeg definitivt få trent, ihvertfall to ganger før vi reiser. Lover. :Nikke:

Ellers travelt på jobb i dag. Jeg kan jo si at jeg får nok trening på jobb da. Eller, mosjon kan man vel kalle det. Jeg jobber ute (frisk luft minst 8 timer om dagen) og er i aktivitet de timene. Jeg må vel konkludere med at jeg ikke har så altfor dårlig samvittighet ang. trening. :fnise:

Planer ellers i dag: spise, snakke med mannen, sove. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn trene-trene, jeg mente at det sikkert er greit å trene/øve/venne seg til å få lite søvn! :ler:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin tirsdagskveld videre :klem :

Den ble fin, men veldig kort. :sjenert:

Ikke sånn trene-trene, jeg mente at det sikkert er greit å trene/øve/venne seg til å få lite søvn! :ler :

Åh, sånn trening ja. :klaske::flau: Og her legger jeg ut en hel avhandling om jobbemosjon vs. trening. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...