Gå til innhold

Spire! Hvor er du?


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

God tur, Belle, Bellemannen og Babybelle! :hjerter_rundt:

Nå har jeg forresten sett filmene du anbefalte! Dette er min DOM:

- Remember the Titans: kjempeherlig film! Elsker " interracial friendship "-filmer! :jepp:

- Mysterious Skin: What the....Jævlig sær film. Karakterene var overfladiske og dårlig spilt

( foruten homsevennen til hovedpersonen ). Hadde hovedpersonen framstått litt mer sympatisk så kanskje jeg hadde fattet mer empati for ham...men han gjorde rett og slett historien slett og utroverdig. Temaet er også for....spesielt interesserte, spør du meg! :ler:

- Almost famous: kjempesøt film! Jeg har faktisk sett den før! :)

- Equilibrium: KONGEFILM!!! Både jeg og samboer satt med hakeslepp! Genial! Som du sa: MYE bedre enn Matrix! Hvordan kan det ha seg at ikke denne filmen er mer kjent ? :klø:

Tusen takk for filmanbefalingene, Belle! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Equilibrium: KONGEFILM!!! Både jeg og samboer satt med hakeslepp! Genial! Som du sa: MYE bedre enn Matrix! Hvordan kan det ha seg at ikke denne filmen er mer kjent ? :klø:

:blink:

Nei, nå altså! Nå kan jeg ikke bli mer uenig med dere! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink:

Nei, nå altså! Nå kan jeg ikke bli mer uenig med dere! :ler:

Hva var det du ikke likte med den filmen ?? Du som liker litt kungfu-aktige greier!? Christian Bale så SUPERSHARP og stilig med de movesa!! Råkul, syns nå jeg!! :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det du ikke likte med den filmen ?? Du som liker litt kungfu-aktige greier!? Christian Bale så SUPERSHARP og stilig med de movesa!! Råkul, syns nå jeg!! :skravle:

Jeg syntes ikke historien var overbevisende. Plottet har man sett tusen ganger før, det var ikke noe som overrasket meg egentlig. Også var den litt forutsigbar, pluss at det er en del usammenhengende deler i plottet, og jeg synes å huske at jeg plukket opp en del plotthull. De har jo et godt utgangspunkt i settingen og karakterene, men de løper helt feil vei med det.

Plottwisten var helt usannsynlig, slosscenene likeså,

Pluss at Bale presterer nesten like dårlig som Keanu Reeves. Det ser jo ikke ut som om han har følelser når han liksom skal ha dem!

På den positive siden: slossinga er litt kul til å begynne med. Mange av de andre skuespillerene er veldig gode. det visuelle og redigeringa er bra. For min del funker den helt fint som en søndag-og-fyllesyk-på-sofaen-film. Men ikke mer.

Også har vi jo nettopp lært i The Shining-tråden at vi mener at farger og musikk er det eneste som skal til for å gjøre en film bra, så da var den kanskje ikke så verst? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke historien var overbevisende. Plottet har man sett tusen ganger før, det var ikke noe som overrasket meg egentlig. Også var den litt forutsigbar, pluss at det er en del usammenhengende deler i plottet, og jeg synes å huske at jeg plukket opp en del plotthull. De har jo et godt utgangspunkt i settingen og karakterene, men de løper helt feil vei med det.

Plottwisten var helt usannsynlig, slosscenene likeså,

Pluss at Bale presterer nesten like dårlig som Keanu Reeves. Det ser jo ikke ut som om han har følelser når han liksom skal ha dem!

På den positive siden: slossinga er litt kul til å begynne med. Mange av de andre skuespillerene er veldig gode. det visuelle og redigeringa er bra. For min del funker den helt fint som en søndag-og-fyllesyk-på-sofaen-film. Men ikke mer.

Også har vi jo nettopp lært i The Shining-tråden at vi mener at farger og musikk er det eneste som skal til for å gjøre en film bra, så da var den kanskje ikke så verst? :ler:

Her er vi virkelig HELT uenige! :ler:

Syns historien var både overraskende og ulikt noe jeg har sett før, Bale's tolkning var superb ( likte godt at det bare var subtile forskjeller på den følende og ikke-følende Preston )og han kan IKKE sammenlignes med "why-the-hell-is-he-an-actor" Keanu Reeves! Syns Bale er en seriøs og meget dyktig skuespiller....MEN: jeg tror ikke akkurat han er noen humorkonge, så sikkert dritkjip å jobbe med! :hoho:

Jeg syns plottet var bra; kunne kanskje vært en tanke mer innfløkt...vi kunne tilbrakt mer tid sammen med underground-folkene før historien litt for brått tok slutt.

Og du...hva med KROPPEN til Bale i den filmen, da ? Bare den gir hele filmen et terningkast 6 ;)

:ler:

Red: forksjeller til forskjeller! :hoho:

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du...hva med KROPPEN til Bale i den filmen, da ? Bare den gir hele filmen et terningkast 6 ;)

..........OK.

Godt poeng, du har helt rett. Det er en bra film! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fantastisk at dere fikk se hjertet som banka og at alt står bra til med BabyBelle :hjerte:

Håper dere har en super USA-tur. Jeg skulle gjerne ha blitt med i kofferten ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belle! Så bra at ting endelig ser ut til å ordne seg for dere ifht spiren :hoppe: Med :hjerte: som slår og alt er det jo virkelig ingen tvil! Gratulerer så masse :klem:

Håper derer koser dere på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Bare innom en liten tur her fra USA. Svarer dere (spesielt ang. filmene. Mysterious Skin-dårlig? Nei, nå har jeg aldri... :kjefte::fnise: ) når jeg kommer hjem til et stabilt nett neste onsdag/torsdag.

Vi har det veldig fint, både jeg, mannen og magen. :hjerte: Akkurat nå befinner vi oss i Lincoln City, Oregon og i dag er det shopping for alle penga! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Da var jeg hjemme igjen. Deilig. :happy: Dagen i går ble brukt til å tøyle jetlagen og dagen i dag har blitt brukt til rydding og baking. Min kjære har nemlig bursdag i dag. Hurra for ham! :strix:

Vi var på ultralyd i går. Utvendig, på magen. :rødme: Vi fikk se et sprellende lite krek som vinket til oss med både høyre fot og høyre arm. :hjerte: Siden alt så bra ut skal jeg si det på jobb i dag, selv om jeg ikke er 12 uker før i morgen. Er litt nervøs, men regner med det går bra.

Ellers er formen strålende. Kvalmen har vært helt borte siden vi kom til USA og trøttheten har gitt seg litt. Jeg føler (og mener) at magen har begynt å bule litt, men alle andre sier at den ser akkurat lik ut som før. :sjenert: Puppene har ihvertfall vokst, for nå må jeg snart gå til innkjøp av nye BH-er. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Belle, du er tilbake! :strix:

Er du 12 uker på vei i morgen allerede? :overrasket: Steike, så fort det fikk da?

Hvordan var turen? Fortell, fortell! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...