Gjest fragment Skrevet 30. desember 2009 #1021 Del Skrevet 30. desember 2009 Hurtigoppdatering fra mobil, ettersom nettet er nede. Bryst, triceps og skuldre sto for tur. Begynte med å makse i benk; 52,5 kilo. Prøvde 55 etterpå, men det gikk akkurat ikke. Første forsøk blir på 55 neste gang! Hadde jeg hatt fast treningspartner i høst ville nok resultatet vært bedre, menmen. Andre øvelser: skråbenk, cable cross, skulderpress, lateral raise, sidehev, fronthev, underhånds triceps pulldown. I kveld blir det quiz! Revansje fra forrige ukes fiasko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 30. desember 2009 #1022 Del Skrevet 30. desember 2009 Grattis med benkepers og lykke til på quizen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 31. desember 2009 #1023 Del Skrevet 31. desember 2009 Oh yeah!!!! Monsterbra benk fragment! Faeeeeen, nå må jeg løfte på som bare f*** (lol, mye poeng i den sensureringen der ja)!! Godt nytt år! Måtte det bli et sterkt et! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 31. desember 2009 #1024 Del Skrevet 31. desember 2009 Gratulerer med benkemaks!! Sterke dama!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 31. desember 2009 #1025 Del Skrevet 31. desember 2009 Gratulerer med maksing i benk, veldig bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 31. desember 2009 #1026 Del Skrevet 31. desember 2009 Takk! Er som sagt ikke helt fornøyd med fremgangen, men dersom jeg får trent bra de neste ukene skal jeg teste ny maks om 1-2 mnd. Vi vant for øvrig gårsdagens quiz! Premie: en halvflaske Absolut til hver... Lite begeistret for sprit, men det er vel nok av andre som har lyst på På grunn av nettproblemer får jeg ikke besøkt alle dagbøkene, men godt nyttår til alle sammen! Måtte 2010 bringe med seg mange gode treningsøkter og atskillig mange flere løftede kilo enn i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 3. januar 2010 #1027 Del Skrevet 3. januar 2010 Ny blogg: Let's work out II Håper noen med mange stjerner under avataren kan stenge denne tråden etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. januar 2010 #1028 Del Skrevet 3. januar 2010 It's done! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg