Gå til innhold

oh happy days

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg er kjempe misunnelig på deg, tenkt å ha over 30 grader nå da.

Jeg har vist ikke fått med meg hvor lenge du skal være borte :sjenert:

Og så tar jeg gjerne mot tilgang til bloggen din :nigo:

Skrevet

Hei Lekehusmor! Nå var det lenge siden jeg har vært innom. Så kult at du har dratt til Australia! Jeg eelsker Australia :D Vært der to ganger (5 og 7 uker) og savner det masse.

Jeg tar gjerne i mot tilgang til blogg også :) Artig å lese om hvordan du har det. :klem:

Skrevet

jeg må bare si til dere "ukjente" (ikke dere temar og mariab) som spør om tilgang til bloggen min, at dere ikke kommer til å få det. rett og slett fordi den er privat og jeg har ikke lyst at alle skal kunne se hva jeg foretar meg. om dere ønsker tilgang fordi dere skal studere her nede og har lyst å se hvordan det er, beklager, men bare send meg spørsmål om det er noe dere lurer på så skal jeg svare som best jeg kan.

Skrevet

Igår så jeg koala på TV og tenkte på deg.

:tommel:

Skrevet

Håper du har det fint der du er :)

Skrevet
Igår så jeg koala på TV og tenkte på deg.

:tommel:

:hoppe:

så koselig!

Håper du har det fint der du er :)

:klemmer: takk i lige måde! Håper alt står bra til hjemme hos dere, med dere alle.

:hallo:

Jeg ser du er inne her ;) Håper alt går bra :klemmer:

:lur: du følger med du! inne og sniker litt vettu. men skriver så mye i bloggen at jeg glemmer å skrive her!

Koser meg såå med bloggen din :)

tusen takk! så koselig av deg å si :) jeg har jo oppdatert 19 ganger på 10 dager, så fint å vite at det blir likt ;)

--

hvis det er noen av dere "vennene" mine her inne jeg har glemt å gi tilgang til bloggen, please si fra!

og til dere som bruker blogspot: kan jeg få en oversikt over kommentarene mine på noe vis? en sånn side som viser meg nye kommentarer ellernoe?

Skrevet

Hvor finner jeg bloggen din? Jeg tror ikke jeg har fått tilgang.. Skjønner godt at du ikke vil legge til de som du ikke "kjenner" så godt, respekterer det i såfall..

Er det kun i Sydney du skal være? Jeg var mest i Queensland, utrolig herlig og varmt der <3

Skrevet

hmm du skal ha fått tilgang mariab :) skal sjekke igjen

Skrevet

Jeg vil veldig gjerne få tilgang :Nikke:

Skrevet
Hvor finner jeg bloggen din? Jeg tror ikke jeg har fått tilgang.. Skjønner godt at du ikke vil legge til de som du ikke "kjenner" så godt, respekterer det i såfall..

Jeg finner den heller ikke.

Skrevet

skal funke nå :)

bare ta litt hensyn og ikke nevn det til folk og sånn, så er det all good for meg :)

Skrevet

Bare innom og legger igjen en :hug: Følger med deg, og tenker masse på deg! :klemmer:

Gjest skorpio
Skrevet

Tjoho! :vinke:

Stikker bare innom for å si at jeg følger med på bloggen og tenker på deg der nede! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...