Mischa Skrevet 11. februar 2009 #461 Del Skrevet 11. februar 2009 (Men hvorfor vil du ha narko-sko, egentlig? Jeg skjønner ikke helt hvordan folk kan betale for sånne kuriositeter. Venninnen min har sorte lakk-snowjogs. Mystisk...). Sånne har jeg De var på salg til 199 kr og jeg var lei av at alle skoene mine ble våte og kalde før jeg kom til jobb, derfor kjøpte jeg narko-sko De har litt høy såle og gummikant, som gjør de perfekte for sørpeføret! Og angående UGGs, jeg har hatt EMU, UGGs og en kopi fra en annen skobutikk. Det er stor forskjell på the real thing og kopier, både passform - hvordan den føles og ser ut på foten og ikke minst kvaliteten på skinn og fôr! UGGs og EMU er jo saueskinn/ull som gjør at man er varm og tørr på bena hele dagen. Hvor kjøpte du sko LekeHusmor? Har hørt kopiene på LilleVinkel er ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. februar 2009 #462 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg sitter og er ganske så målløs over mobbingen og voldsgreia. Jeg vet ikke hva jeg skal si for noe egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #463 Del Skrevet 11. februar 2009 Sånne har jeg De var på salg til 199 kr og jeg var lei av at alle skoene mine ble våte og kalde før jeg kom til jobb, derfor kjøpte jeg narko-sko De har litt høy såle og gummikant, som gjør de perfekte for sørpeføret! Og angående UGGs, jeg har hatt EMU, UGGs og en kopi fra en annen skobutikk. Det er stor forskjell på the real thing og kopier, både passform - hvordan den føles og ser ut på foten og ikke minst kvaliteten på skinn og fôr! UGGs og EMU er jo saueskinn/ull som gjør at man er varm og tørr på bena hele dagen. Hvor kjøpte du sko LekeHusmor? Har hørt kopiene på LilleVinkel er ok hvordan er de da? holder de deg tørr? jeg kjøpte the lowest of the low, nemlig kopier fra DinSko.. til 299. og ja, jeg merker absolutt forskjell i kvalitet. disse er på en måte varme og kjekke de, men ikke myke og gode å ha på seg sånn som uggs er. i tillegg blir de utrolig våte! så jeg skal def. bestille meg ordentlige uggs når jeg kommer til pengene! Jeg sitter og er ganske så målløs over mobbingen og voldsgreia. Jeg vet ikke hva jeg skal si for noe egentlig. mener du nyhetssakene? nei det er ikke så mye å si! bare fælt at sånt skjer. men over til noe litt mer hyggelig, jeg likte tunfisksalaten din veldig godt! så nå skal jeg besøke deg i boken din og finne ut hva jeg skal få servert til lunch i dag og til slutt: er på jobb, kjeder meg, blæææ. vil ha ferie! ble pluteslig veldig matt av å tenke på at jeg skal stå her i 6 måneder til.. savner studiehverdagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. februar 2009 #464 Del Skrevet 11. februar 2009 mener du nyhetssakene? nei det er ikke så mye å si! bare fælt at sånt skjer. men over til noe litt mer hyggelig, jeg likte tunfisksalaten din veldig godt! så nå skal jeg besøke deg i boken din og finne ut hva jeg skal få servert til lunch i dag Jeg mente nyhetssakene ja. I dag er det nok ikke noe særlig mattips i boka mi - spiser fortsatt tunfisksalat jeg. Har nemlig rester igjen fra i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #465 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) rester går bra jaja. nå har jeg vasket gulvet hvertfall. her på jobb altså. E skal til en kamerat og se landskamp i dag, så da er jeg alene hjemme. kjenner at jeg trenger det nå, bare sløve og kose meg! men har allikevel litt jeg må gjøre: - sette på hvit klesvask - ta opp esker med klær fra boden og finne frem klær til turen - lakke neglene - støvsuge - vaske opp - betale noen regninger - bestille bursdagsgave til E og vet dere hva! det ble jo ingen USA tur på meg i påsken, thanks to my great friend. MEN jeg skal til barcelona med min kjære mor isteden! og søstern min vi skal i 4 dager.. og mamma betaler så da har jeg enda mer penger å bruke på shopping gud jeg gleder meg, tapas, rødvin, shopping, barca! jeg elsker den byen, det blir 7 gang jeg skal dit nå.. så jeg kjenner'n ut og inn og vet hvor jeg skal gå for å finne the goodies Endret 11. februar 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. februar 2009 #466 Del Skrevet 11. februar 2009 rester går bra jaja. nå har jeg vasket gulvet hvertfall. her på jobb altså. E skal til en kamerat og se landskamp i dag, så da er jeg alene hjemme. kjenner at jeg trenger det nå, bare sløve og kose meg! men har allikevel litt jeg må gjøre: - sette på hvit klesvask - ta opp esker med klær fra boden og finne frem klær til turen - lakke neglene - støvsuge - vaske opp - betale noen regninger - bestille bursdagsgave til E og vet dere hva! det ble jo ingen USA tur på meg i påsken, thanks to my great friend. MEN jeg skal til barcelona med min kjære mor isteden! og søstern min vi skal i 4 dager.. og mamma betaler så da har jeg enda mer penger å bruke på shopping gud jeg gleder meg! Så greit å sløve alene innimellom. Jeg er glad jeg ikke skal være alene. Der ut som du har nok å gjøre i dag du også. Jeg har ganske mye som skal gjøres jeg også, greit å ha noe å gjøre. Koselig med Barcelona tur, kjente jeg ble litt misunnelig nå. Vi skal male gjeste-/barnerommet i påsken vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #467 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Så greit å sløve alene innimellom. Jeg er glad jeg ikke skal være alene. Der ut som du har nok å gjøre i dag du også. Jeg har ganske mye som skal gjøres jeg også, greit å ha noe å gjøre. Koselig med Barcelona tur, kjente jeg ble litt misunnelig nå. Vi skal male gjeste-/barnerommet i påsken vi. ja jeg får bare stå på. slutter 16 på jobb så er vel hjemme til 16:30, skal gå innom fiskehandleren på vei hjem fordi jeg har lyst å lage meg litt god mat i kveld så må se om han har noe fersk fisk. tenkte å lage laksetartar blandet med avokado, og med en "dressing" av soyasaus og lime. veldig godt! hvis det er noen trøst er jeg misunnelig på deg også, fordi jeg har og veldig lyst å pusse opp. men vi vet liksom ikke om vi blir boende eller hva. og ja, dette har jeg helt glemt å skrive om, for jeg ble så utrolig oppgitt og lei meg da det skjedde. E eier jo leiligheten sin, og i bygget bor det to andre. altså tre leil. i bygget.. i tillegg er det på fremsiden et lite lokale, som ser ut som en sånn gammeldags butikk ellernoe. men det har stått tomt i 15 år.. og han som eier det har lagt det ut for salg. så hun som bor i øverste leiligheten ville kjøpe det, for å bruke det som atelier eller hva det heter. så da hadde hun en takstmann på besøk, og han kunne da fortelle at det er fukt og råte i hele bygget, fra kjelleren og opp igjennom veggene og helt opp til taket.. når han kom inn i leligheten vår, så sa han bare: hvordan orker dere å bo her, blir dere ikke syke? jeg fikk en følelse av at han tok i litt, men jeg må jo si at et par brikker falt litt på plass. jeg er veldig ømfintlig for alt mulig sånt egentlig, så forundrer meg ikke om grunnen til at jeg må bruke inhalator hver kveld er pga råten/muggen.. jaja. men dette dekkes visst ikke av forsikringen, så de skal nå da prøve å gå på han som eier butikklokalet, fordi takstmannen mente at noe av grunnen til at det hadde blitt så ille var fordi 20 kvadrat av bygget hadde stått helt urørt, kaldt og fuktig uten noen form for oppvarming eller "liv", i over 15 år. samtidig så er det flere som sier til meg at E burde gå på henne han kjøpte leiligheten av, for noe skjulte mangler ellernoe.. men ikke vet jeg. det eneste jeg vet er at det blir en stund til vi får flyttet, for E vil ikke leie ut en leilighet som det er råte i, forståelig nok. og han vil ikke selge heller.. de har fått et grovt anslag på at det vil koste 100-200 000 å fikse det, og de må da eventuelt ta opp et lån på boligen sammen. de andre naboene har leiligheter på 80-90 kvadrat, og E på 23, så de var heldigvis greie nok til å si at de ikke syns han skulle betale like lenge som de. E har også bare bodd der i halvannet år, mens de to naboene har bodd der i over 10. men blæ.. jeg var så klar for å flytte nå. og noe sier meg at dette her ikke er et problem som er løst innen 14 dager. ser for meg at det er en lang prosess å få fjernet sånn råte og fukt Endret 11. februar 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. februar 2009 #468 Del Skrevet 11. februar 2009 Å huff! Råte og fukt er ikke bra! Jeg mener E skal klage til hun som han kjøpte av, siden det bare er ett og et halvt år siden. Dere må flytte eller få utbedret det så fort som mulig! Men for Barcelona! Det blir godt for deg det tenker jeg. Så mye som du jobber og attpåtil bor i en leilighet du blir syk av. Og i dag, i dag SKAl du lakkere neglene!!! Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #469 Del Skrevet 11. februar 2009 Og i dag, i dag SKAl du lakkere neglene!!! Jeg også. så du har lagt merke til at jeg planlegger å gjøre det hver dag men så blir det aldri noe av? jeg syns det er så strevsomt, for må jo sitte i ro i evig tid etterpå.. tørker jo aldri, og så får jeg bare hakk i den men i dag er dagen. la oss gjøre dette til den store neglelakkdagen! fra nå av skal onsdag være min fikse-negler dag. da har jeg tv-kveld også, så da er jeg uansett hjemme og trøkker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. februar 2009 #470 Del Skrevet 11. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #471 Del Skrevet 11. februar 2009 urk. jeg er sliten i bena. og jeg må bestemme meg for bursdagsgave til tanten min og til mamma i dag.. mamma har jeg igrunn bestemt meg for å kjøpe en beige trenchcoat til, men tanten min er jeg litt mer usikker på. står mellom ballerinasko og veske egentlig. åå jeg blir gal av sånt,. er så redd for å kjøpe noe de ikke liker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. februar 2009 #472 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er vanskelig! Jeg kjøpte trenchcoat til mamma'n min i fjor! Veske er lettere å kjøpe enn sko, kanskje? Lurere på hva jeg skal kjøpe til broren min som har hatt bursdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. februar 2009 #473 Del Skrevet 11. februar 2009 Så utrolig kjedelig med fukt og råte i hele bygget. Jeg sier som loffen at E burde gå på hun han kjøpte leiligheten av siden det bare er et og halvt år siden. Jeg skal fikse neglene mine i morgen jeg. I dag er nemlig den store rydde dagen her hjemme og da kan jeg jo ikke bruke tid på negler. Jeg gleder meg til vi er ferdige med å pusse opp. Tenkte jeg skulle ta noen før og etter bilder av leiligheten. I første omgang er det bad og kjøkken som skal pusses opp helt. Gjeste-/barnerommet skal males og legges gulv på + at vi skal rive et slikt skap som står der inne. Ellers skal de andre rommene males, men det tar vi litt etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. februar 2009 #474 Del Skrevet 11. februar 2009 Innom og leser litt bare, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 11. februar 2009 #475 Del Skrevet 11. februar 2009 Idag skal jeg også lakke negler! Men kun om jeg får polert den ene lillefingerneglen min... Jeg polerer alle en gang i måneden, men den ene lillefingeren er helt ruglete og litt misfarga, merkelig :klø: Grattis med barcelonatur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. februar 2009 #476 Del Skrevet 11. februar 2009 Ingen dårlig erstatning med tur til Barcelona da, som mamma betaler til og med Det er en kjempefin by, kunne gjerne tenkt meg en tur tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #477 Del Skrevet 11. februar 2009 endelig alene hjemme. det trengte jeg nå. har i tillegg en stk lillesøster på skype som har sin første kjærlighetssorg og er litt utrøstelig.. stakkars. nå spiser jeg sandwich, veldig godt! ristet grovbrød med balsamicokrem, kalkunskinke, tomatskiver og pesto. så har jeg lagd meg litt laksetartar etterpå som jeg skal ha med avokado. og så må jeg for guds skyld huske å lakke neglene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #478 Del Skrevet 11. februar 2009 hjæælp plis! jeg har en avokado jeg har tenkt å spise. den virker helt fint og grønn, men under den stenen har vært så er det litt brunaktig.. betyr det at den er dårlig? skal spise den ASAP, så svar mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #479 Del Skrevet 11. februar 2009 jenter.. hjelp meg daaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. februar 2009 #480 Del Skrevet 11. februar 2009 Har spist "litt brune" avokadisser mange ganger...lever enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå