LekeHusmor Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #381 Del Skrevet 9. februar 2009 Zac Efron? seriøst? faen... dere trenger hjelp, asså! vi er småtråkk vettu! jaja. sov til tolv i dag. sovnet jo ikke før 5 så. men det er ingen krise. gjelder bare å komme seg i seng i kveld, så er det opp tidlig igjen i morgen! hater litt å vite at jeg skal gå på jobb nå om 10 minutter, og så skal jeg komme hjem litt over 8 igjen. hele dagen gått liksom :klø: men det er ikke noe jeg får gjort noe med, så da får jeg bare la vær å tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #382 Del Skrevet 9. februar 2009 dumme E. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. februar 2009 #383 Del Skrevet 9. februar 2009 Hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. februar 2009 #384 Del Skrevet 9. februar 2009 Næmmen uffda, Lekis! Håper han ikke har vært stygg mot deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 9. februar 2009 #385 Del Skrevet 9. februar 2009 hva skjer søta mi??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #386 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) han er bare dum. vi skal jo på vinterferie til helgen, i 6 dager, sammen med min familie og noen venner av familien ogsånn. det har vært planlagt superlenge, og nå sier han plutselig at han ikke vil bli med han har litt fobi mot å kjøre i fjellet ogsånn, men vi skal liksom bare til Hafjell.. så det er ikke som vi skal over Hardagnervidda heller. så sa jeg at han kanskje kunne sagt det litt før, litt før enn 5 dager før avreise, han vet jo at mamma har betalt for oss og alt.. og så ble han helt brysk og skarp og sa bare sånn: tror du ikke jeg har prøvd å si det? du presset meg jo til å bli med, du bare spurte meg en gang i høst og jeg sa omtrent ikke ja en gang, jeg hater fjellet, jeg hater å måtte være sosial og styre rundt med masse folk kveld etter kveld, så hvordan kan du ha trodd at jeg har hatt lyst til å bli med!! og jeg blir så lei meg for vi har snakket om det mange ganger, familien min sa i julen at de gledet seg til han skulle være med ogsånn, og hver gang vi har snakket om det så har han sagt at han gleder seg, og han har ringt hjem for å høre om ski han kan låne og alt.. så jeg bare fatter ikke hva som plutselig skjer nå. og ikke minst gruer jeg meg til å si det til mamma, som har betalt for oss og ordnet så vi kan få det beste rommet så vi kan sove godt og ordnet bil så vi kan kjøre opp og ned når vi vil ogsånn... og alt dette kom opp mens vi satt på cafe i lunsjpausen min, og jeg begynte å gråte fordi jeg ble så lei meg for at han var så brysk mot meg, og så måtte jeg bare gå fordi pausen var over, og jeg har ikke hørt noen ting etter det. han må ha gått forbi butikken her for å komme seg ut av senteret... blir så lei meg for jeg hadde gledet meg sånn til å ha han med, og til å være sammen og gjøre litt utenom-hverdagslige ting sammen.. bare ha litt ferie sammen Endret 9. februar 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. februar 2009 #387 Del Skrevet 9. februar 2009 Han kunne ha sagt fra før ja, men samtidig så høres han nesten ut som min mann som brukte 6 månder på å si at han ikke ville pusse opp badet selv enda jeg hadde fått inntrykk av at det ikke var noe problem. Jeg skjønner meg ikke på mannfolk. Håper det ordner seg for deg vennen. Og jeg skjønne veldig godt at du ble lei deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #388 Del Skrevet 9. februar 2009 nei de er en egen rase, Nòtt.. jeg føler på en måte at det er fobien hans for å kjøre i fjellet som snakker. og det er det som gjør at det er vanskelig å forholde seg til, for jeg vet liksom ikke om han virkelig mener det eller ikke.. at han ikke vil være med. men jeg gidder ikke og vil ikke dra på en tur hvor jeg føler at jeg har dratt han med, for da kommer jeg til å gå rundt hele tiden og være var for hvordan han har det osv. og det er ikke ferie for meg.. da vil jeg heller dra uten han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #389 Del Skrevet 9. februar 2009 uff jeg står på jobb, og der har vi bare masse randome cd'er som blir satt på, og nå kom plutselig Nada Surf - If You Leave på.. den absolutt tristeste og fineste sangen jeg vet om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. februar 2009 #390 Del Skrevet 9. februar 2009 Skjønner godt at du da faktisk heller vil dra alene, enn å måtte gå rundt og tenke på om han har det bra eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. februar 2009 #391 Del Skrevet 9. februar 2009 Uff så dumt! Han kunne godt ha sagt fra litt tidligere! Nå har jo du gledet deg til at dere skal reise sammen. Mannfolk! Reis uten ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 9. februar 2009 #392 Del Skrevet 9. februar 2009 Det kan hende at det var fobien som snakket akkurat da, at han egentlig gleder seg og har lyst, men er redd, og at redselen ble litt stor akkurat da... Da er det veldig lett å gå i forsvarsposisjon! Men det er ikke greit at han sier sånt i lunsjpausa di, når dere ikke har mulighet til å snakke ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #393 Del Skrevet 9. februar 2009 takk for støtte jenter.. og nei grafica, det var liksom det. men hele greia ble bare dumt. jo mer jeg tenker over det, jo mer ser jeg at det var fobien som pratet. men når han da i andre sammenhenger har kommet med små kommentarer, så syns jeg hele greia blir vanskelg. han var liksom litt små morsom/spydig med at vi hadde planlagt meny for hele uken allerede. men altså, når vi er 22 stk som skal spise tre måltider sammen hver dag, så krever jo det litt planlegging? og når vi planla fikk vi også muligheten til å kunne handle inn litt i Sverige, da noen av de som skal være med også har hytte der.. vi kommer fra veldig forskjellige familier; jeg kommer fra en stooor familie, nesten litt sånn middelhavsaktig, masse folk, liv og røre.. har mange filleonkler og tanter, og venner av familien som jeg ser på som familie de også. vi gjør gjerne ting sammen mange på en gang, og det kan sikkert virke overvelmende på andre. han kommer fra en familie med 1 onkel, 1 fetter og en kusine, og så er de da 5; mor far og brødre. så det er jo litt forskjell. rundt bordet på julaften er vi nærmere 15-20 stk, mens de er 7. og det er ikke meningen å tre det ned over hodet på han, men det er jo valgfritt liksom. han sa jo han ville være med. og jeg blir litt fornærmet/såret over at hele familien min gjør hva de kan for "han" liksom, mamma spesielt, betaler og styrer og ordner, og så er dette liksom takken da.. de sender meldinger og sier at de syns det er så kjekt at han skal være med, og han sier liksom "uff, håper det ikke blir mye mas altså, det orker jeg ikke".. irriterer meg, den holdningen der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #394 Del Skrevet 9. februar 2009 og så har E litt problemer med å stå for hva han mener iblant, han har en tendens til å slenge ut av seg ting som han ikke egentlig mener, samtidig som han iblant ikke tør å si hva han mener.. alt avhenger liksom veldig av hvordan humør han er i når han sier det så det er ikke alltid så lett å vite hvor jeg har han. skulle ønske han bare kunne være litt mer åpen. hvis han ikke liker familien min, greit nok, men da får han stå for det også og ikke si at han vil bli med på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 9. februar 2009 #395 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er ikke lett Vi har også veldig forskjellige familier, min ikke så stor, men veldig avansert. Sondre sin er ganske stor på morens side, og alle søskenbarna hans er voksne (tredveåra) mens barna deres er liksom 0-14, så han "likte" ikke familien noe særlig før. Etter at vi ble sammen og ble "voksne", har det forandra seg veldig da... Nei, nå sidetracker jeg. Poenget mitt var vel at jeg håper det går bra, at han ombestemmer seg og begynner å glede seg, og at dere får en kjempefin tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #396 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) jeg fikk mld av han nå isted. "Du vet jeg vil på den turen. Men når jeg blir litt redd og skremt så kan jeg reagere slik. Men det blir hyggelig å koble av og komme seg litt vekk fra Bergen. Og jeg liker familien din veldig godt" fint det.. men hvordan skal jeg vite at han vil på den turen, etter det han sa isted? så jeg var kanskje litt unødnveig krass og skrev tilbake at jeg heller ville dra alene, enn å måtte gå rundt der oppe og bekymre meg for at han var plaget av snø, hunder, mas eller gudvethva. og da svarte han: Jeg vil være med. Tror det blir kjempe hyggelig : ) Blir bare fort negativ når jeg blir redd for turen opp. Men dette går bra. Og om det er mange hunder der, mange folk, rødvin eller matplanlegging uker i forveien, så plager det ikke meg. ..det er kanskje på tide at jeg "gir meg" nå men jeg kjenner at jeg ble litt provosert av den "matplanlegging uker i forveien". skulle likt å se han ordne med mat til 20 forskjellige personer en uke i strekk!! Endret 9. februar 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. februar 2009 #397 Del Skrevet 9. februar 2009 Nå ser det ut til at han prøver hardt å gjøre det godt igjen. Men skjønner at du er såret. Og det med "matplanlegging i uker" det må til når man er så mange som skal på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #398 Del Skrevet 9. februar 2009 ja du har rett Nòtt. han prøver jo, og fobier er jo en irrasjonell ting som man ikke kan styre reaksjonene sine til. uansett er det bare dumt å ta det over meldinger, så vi får bare snakke sammen om det når jeg kommer hjem. enten så blir han med eller så blir han ikke, han får bare ta å bestemme seg. nå kjeder jeg meg på jobb altså. har ikke hatt en eneste kunde siste timen :søvn: står å hører på musikk og spiser sjokoladebolle. henger noen grusomme tenåringer utenfor butikken her, like før jeg smeller til de. plagsomme, pubertale og hormonelle gutter. jeg har aldri skjønt greia med å "henge" på handlesentere - kan man ikke heller være hjemme hos hverandre? eller på cafe? de sitter liksom på noen benker utenfor her, og det har de gjort i snart to timer! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. februar 2009 #399 Del Skrevet 9. februar 2009 Høres ut som E prøver å gjøre det godt igjen. Det han sa om matplanlegging er ikke så farlig, han liker sikkert ikke å planlegge selv, og da blir det sånn. Og den guttegjengen utenfor: :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. februar 2009 #400 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, da mener jeg sånn at han blir litt stressa bare av å tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå