LekeHusmor Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #361 Del Skrevet 8. februar 2009 gud jeg blir SPRØ av nettet.. det er helt ubrukelig!! men har snakket med tele2 og de skulle se på saken. virker som det er noe med det trådløse, for når jeg kobler meg på via kabel så funker det som bare søren. IRRITERENDE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #362 Del Skrevet 8. februar 2009 jeg bliR GAAAAAAL AV NETTETTT! jesus altså. kan ikke forstå hvorfor det skal være så forbanna ustabilt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 8. februar 2009 #363 Del Skrevet 8. februar 2009 er irriternde og frustrerende når ting ikke funker!! sammen med deg .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. februar 2009 #364 Del Skrevet 8. februar 2009 Haha, Family Guy er såååå morsomt da!! Jeg skal ikke tvinge deg, men se på disse to: http://www.youtube.com/watch?v=cNkp4QF3we8 & http://www.youtube.com/watch?v=6OkcucXIuVI Jeg dævver hvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #365 Del Skrevet 8. februar 2009 liker ikke family guy ogsånn.. ikke min type humor. uff jeg er sulten men orker ikke kokkelere.. lyst å bestille mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. februar 2009 #366 Del Skrevet 8. februar 2009 liker ikke family guy ogsånn.. ikke min type humor. uff jeg er sulten men orker ikke kokkelere.. lyst å bestille mat Hehe, den er grei Bestill mat da vel! Skal begynne på en gulrotkake hvert øyeblikk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #367 Del Skrevet 8. februar 2009 ikke snakk om baking en gang hadde noen fiskepinner fra forrige gang jeg lagde i fryseren, så stekte opp de og lagde karripotetmos, kokte noen gulerøtter og blandet ut creme fraiche med rømme. så det ble OK det. godt meg mat hvertfall.. nå sitter jeg og ser på high school musical av alle ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. februar 2009 #368 Del Skrevet 8. februar 2009 ikke snakk om baking en gang hadde noen fiskepinner fra forrige gang jeg lagde i fryseren, så stekte opp de og lagde karripotetmos, kokte noen gulerøtter og blandet ut creme fraiche med rømme. så det ble OK det. godt meg mat hvertfall.. nå sitter jeg og ser på high school musical av alle ting Haha, " " den er så bra! Faen i helvete, hvorfor ser du på High School Musical???! Også ikke Family Guy a dø?! You're weird........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #369 Del Skrevet 8. februar 2009 i know den går på tv! så da får jeg bare titte litt. zac efron er jo ikke akkurat _stygg_ hadde egentlig tenkt å se på det der nye gameshowet men det fristet liksom ikke så mye. oppfordrer alle til å se på Match Point på NRK kl 21:15 i dag. utrolig bra film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. februar 2009 #370 Del Skrevet 8. februar 2009 i know den går på tv! så da får jeg bare titte litt. zac efron er jo ikke akkurat _stygg_ hadde egentlig tenkt å se på det der nye gameshowet men det fristet liksom ikke så mye. oppfordrer alle til å se på Match Point på NRK kl 21:15 i dag. utrolig bra film! Åh, han er ikke bare det - han er drittfiin! Jeg var så forelska i han for noen år siden, før han ble superkjendis, så jeg følte en liten stund at han egentlig var min, siden jeg oppdaga han før hele HSM-oppstyret.. Helløøøuu, Vanessa Hudgens kan jaffal gå og legge seg.. Har sett Match Point - veldig bra ja! Også er jo Scarlett med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 8. februar 2009 #371 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg ser på gameshowet og underholdes stort, men jeg elsker jo japansk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 8. februar 2009 #372 Del Skrevet 8. februar 2009 Zac Efron! Makan til juletre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #373 Del Skrevet 8. februar 2009 Zac Efron! Makan til juletre. han er jo ikke stygg da!! jeg lurer på om det bor en fjortis gjemt inni meg. jeg er litt sur fordi jeg ser at NRK har valgt å tekste Match Point på nynorsk. burde ant det og i den anledning skal jeg liste opp noen filmer jeg gleder meg til å se på kino i år: He's just not that into you - hun som spiller hovedrollen var min favoritt i Home and Away Engler og Demoner Gomorrah Benjamin Button Valkyrie The Reader Duplicity .. kommer nok fler etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 8. februar 2009 #374 Del Skrevet 8. februar 2009 han er jo ikke stygg da!! Han er bare så fløtepen at jeg tror han egentlig er dame. Jeg hadde fått angst om jeg hadde våknet opp med han ved siden av meg etter en tur på byen. Angst og mengder med foundation på puta fra godeste Zac. Ikke at jeg driver med slikt lenger da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. februar 2009 #375 Del Skrevet 8. februar 2009 - hun som spiller hovedrollen var min favoritt i Home and Away Dama til Borat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #376 Del Skrevet 8. februar 2009 nå lo jeg godt, o-ren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #377 Del Skrevet 9. februar 2009 forbaskede møkkanett. endelig summet meg til å sette meg ned for å se de GG episodene jeg ikke har fått med meg.. dvs 5 stk. og så funker det som bare det, inntil alt plutselig stopper opp 30 min uti moroa? nytter ikke uansett hva jeg gjør, har prøvd hundre forskjellige ting. i give up. and i hate tele2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 9. februar 2009 #378 Del Skrevet 9. februar 2009 Zac er ganske søt i Hairspray, men litt for glætt ellers, for min smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #379 Del Skrevet 9. februar 2009 eller ikke.. er jo ikke trøtt etter å ha ligget syk i hele dag. gidder ikke legge meg før jeg er trøtt, begyner 1 imorgen så er ingenting å stresse med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. februar 2009 #380 Del Skrevet 9. februar 2009 Zac Efron? seriøst? faen... dere trenger hjelp, asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå