Skybert Skrevet 15. desember 2009 #121 Del Skrevet 15. desember 2009 Mischa. Nå har jeg lest igjennom alle kommentarene dine, og må si jeg er imponert. Trene hjemme er ikke bare-bare. Trenger bra motivasjon! Håper du stikker innom, og forteller endringene dine. Selv om jeg er en treningstudio person, ble jeg inspirert til å prøve treningsvideo... stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #122 Del Skrevet 5. januar 2010 Mischa. Nå har jeg lest igjennom alle kommentarene dine, og må si jeg er imponert. Trene hjemme er ikke bare-bare. Trenger bra motivasjon! Håper du stikker innom, og forteller endringene dine. Selv om jeg er en treningstudio person, ble jeg inspirert til å prøve treningsvideo... stå på! Så hyggelig Skal begynne å poste nye reviews når jeg kommer i gang med de nye DVD'ene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #123 Del Skrevet 5. januar 2010 I går tok jeg en ny sjanse på dance aerobic :gjeiper: Det begynte dårlig! Fikk beskjed om at de egentlig skulle begynt på ny koreografi den dagen, men instruktøren hadde glemt musikken og man måtte derfor ta fjorårets dans (som alle kan ut og inn!) Det førte til at så og si alle de nye forsvant fra timen etter kort tid.. jeg ble værende, kavet og holdt på! Men da satser vi på at det går strålende neste time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #124 Del Skrevet 6. januar 2010 I går var jeg på Just Dance! Det var gøy Hadde ikke trodd jeg skulle bli så svett og sliten, men det ble jeg! Høyt tempo hele veien og det er jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #125 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Mine treningsdvd'er: Davina - Superbody Workout Ministry of Sound Pump It Up: The Ultimate Dance workout Davina Fit 2009 Ministry of Sound - The Beach Body Workout Davina - The Power of 3 Davina McCall - High Energy Five Pacha Dance Workout Elle MacPherson - The Body Workout Clubland - Work It Out Davina McCall - My Three 30 Minute Workouts Ministry of Sound: Pump it Up - High Energy Ministry of Sound: Pump It Up - Dancemix Ministry of Sound Pump It Up - Aeroburn Tracy Anderson - Dance Cardio Workout Ministry of Sound - Pump It Up - Burn it Lose It Ministry of Sound Pump It Up 2010 - kommer snart i posten Clubland - The Workout of your life - kommer snart i posten Cream Anthems - Ibiza workout - kommer snart i posten Pussycat Dolls Workout - komemr snart i posten Tracy Anderson Mat Workout - denne hadde jeg lastet ned, men har rotet den bort og gikk derfor til innkjøp av en ny Endret 6. januar 2010 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #126 Del Skrevet 30. januar 2010 Åhh nå må jeg bare få ut litt frustrasjon Har trent mandag-fredag og når jeg veier meg, så har jeg gått opp 1,2 kg siden forrige helg. Føler meg også "tung". Greit nok at jeg skeiet ut litt i går, men 1.2 kg?! Det var utrolig deprimerend og umotiverende.. Særlig fordi jeg forrige uke hadde gått ned 1 kg. Og nå veier jeg mer enn for to uker siden? Dette blir et skikkelig sutrete innlegg, men jeg følte hvertfall at treningen gikk riktig vei! Men neida.. Vet det bare er en ting å gjøre: trene enda mer og spise mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 2. februar 2010 #127 Del Skrevet 2. februar 2010 Imponert over alle treningsdvd`ene dine Kjedelig å gå opp i vekt, men jeg har iallefall innsett at jeg må trene mye hvis jeg skal spise det jeg har lyst på og likevel gå ned. Så det er nok kostholdet det er mest å hente på ifht vektreduksjon, for meg ihverfall. Men du har vel klart å gå ned endel før? Har du noe spesielt mål eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #128 Del Skrevet 2. februar 2010 Det er ikke mye jeg har tenkt meg ned, kanskje 5 kg Har jo klart det før, men dessverre er det veldig vanskelig å vedlikeholde nivået på kostholdet/treningen i lengden, og nå og da har man perioder hvor man ikke får trent eller perioder hvor det er ekstra mye mat (jul!) og da kommer kiloene krypende igjen. Men jeg er heldigvis ikke helt tilbake der jeg var i fjor Føler meg som et standardeksempel på yo-yo dieting nemlig Ja det er klart, kostholdet har mye å si! Det er jo begrenset hvor mye tid man har til å trene! Jeg straffet meg selv med en økt Ministry of Sound Powermix 2010 lørdag morgen, men det trengtes for å si det sånn. For på kvelden var det fest, og selv om jeg holdt meg unna potetgull og kaker så ble jeg på et tidspunkt sent på kvelden litt fristet, og tar man den éne biten er det ofte gjort Men elsker å trene mandager for da er man liksom i gang! Så i går ble det en ekstremt slitsom økt med dance aerobic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 2. februar 2010 #129 Del Skrevet 2. februar 2010 Omtrent det samme som meg da For tiden er jeg visst nærmere 66 kg enn 65, men målet er å komme ned på 60 kg i første omgang. Aller helst 58, men når jeg 60 skal jeg være veldig fornøyd Jeg har også klart det en gang før, nesten i hverfall, men så glemmer man seg og *vips* tilbake der man var. Dritt Hehe, Ministry of Sound Powermix 2010 en lørdags morgen høres ut som litt av en straff Du har tydeligvis bedre selvdisiplin enn meg! Jeg har samme problemet når det gjelder chips og kaker, det er alt eller ingenting :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #130 Del Skrevet 7. mai 2010 Har ikke vært superaktiv her inne, men jeg trener fremdeles :gjeiper: Vi driver med noen litt sånne halvveis oppussingsgreier i leiligheten så pga. støv og slikt har treningsvideor vært utelukket. Det blir rett og slett helsefarlig! Men Elixia er flittig besøkt Har funnet noen favorittimer, men de siste ukene har jeg våget meg på noen nye timer også Føler vekt og kropp stagnerer litt når det blir lite variasjon, så må bare kaste meg ut i de litt skumle timene Men timer med vektstang er jeg fortsatt redd for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå