Gå til innhold

Burn It! Lose It!


Mischa

Anbefalte innlegg

Da var ukens første treningsøkt gjennomført!

Pump It Up Aeroburn! :)

Puh, ble svett ja.. men igjen er det en del hopp og sprett og dansebevegelser, så jeg sliter litt med å henge med.. ;)

Men gøy er det jo! Masse kul musikk :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Hilser på de andre som skal trene seg pene til bikinisesongen ;) Det virket moro med treningsvideoer da! Bestiller du alle fra utlandet? Hvordan funker det med toll og betaling? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariajenta :hallo:

Jeg bestiller så og si alle treningsvideor fra play.com :) Da vet jeg at det funker å spille de av i DVD-spilleren (selv om jeg har sonefri DVD-spiller) og det er heller ikke fraktkostnader hos play.com, så det er kjempebra :tommelopp:

De koster sjeldent mer enn 150 kr stk (en god del er også på tilbud til 40-60 kr stk) og da er det jo under 200 kr grensen og jeg slipper toll og tull ;)

Veldig kjekt og nesten litt for lett :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fikk jeg lyst på også! :) Noen du kan anbefale som ikke er alt for avanserte bevegelsesmessig men allikevel får opp pulsen eller? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker jo veldig godt trent, så det er mulig det ikke blir utfordrende nok for deg - men er et greit alternativ til en treningsøkt de dagene man ikke orker å gå utenfor døren ;)

The Body Workout med Elle Macpherson er enkel og grei :) Ikke den mest utfordrende treningsvideon men den kombinerer styrkeøvelser og aerobic, med bruk av lette vekter.

The Ultimate Dance Workout med Deanne Berry er også ganske lett å følge med på og man blir rimelig svett på slutten :) Den er mer intensiv enn Elle Macpherson sin. Ser ut som de er utsolgt for den og at den kun selges brukt fra play.com :forvirret: Men denne er også temmelig bra Pump It Up - Burn It Lose It! Litt mer dansing i denne! Det finnes totalt seks ulike DVDr i Pump It Up-serien.

Ellers har jeg stor tro på Davina McCall sine DVDr, har kjøpt tre stykker, men ikke fått testet de enda! :Nikke:

Kan gi deg rapport når de er tried and tested! :hoppe:

Finnes mange andre under 'Sport & Fitness' hos play.com! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj nå føler jeg meg dårlig igjen :forkjola:

Typisk.. Jeg har nettopp hatt influensa så dette er kjipt!

Jeg mistenker alle de syke menneskene på bussen :dry:

De hoster, harker, nyser og snyter seg uten å ta hensyn til andre.. og å være stuck på en buss hver dag med alle disse syke menneskene som strengt tatt burde vært hjemme må jo gå galt.. :rope:

Jeg er nesten fristet til å bruke munnbind og hansker, men da ser jeg vel litt hysterisk ut :fnise:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du virker jo veldig godt trent, så det er mulig det ikke blir utfordrende nok for deg - men er et greit alternativ til en treningsøkt de dagene man ikke orker å gå utenfor døren ;)

The Body Workout med Elle Macpherson er enkel og grei :) Ikke den mest utfordrende treningsvideon men den kombinerer styrkeøvelser og aerobic, med bruk av lette vekter.

The Ultimate Dance Workout med Deanne Berry er også ganske lett å følge med på og man blir rimelig svett på slutten :) Den er mer intensiv enn Elle Macpherson sin. Ser ut som de er utsolgt for den og at den kun selges brukt fra play.com :forvirret: Men denne er også temmelig bra Pump It Up - Burn It Lose It! Litt mer dansing i denne! Det finnes totalt seks ulike DVDr i Pump It Up-serien.

Ellers har jeg stor tro på Davina McCall sine DVDr, har kjøpt tre stykker, men ikke fått testet de enda! :Nikke:

Kan gi deg rapport når de er tried and tested! :hoppe:

Finnes mange andre under 'Sport & Fitness' hos play.com! :)

Takk for tips! :blomst: Håper du ikke blir syk da...

Endret av Mariajenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så koselig Tusle

Ja jeg kommer med flere "anmeldelser" når formen er bedre :syk:

Akkurat nå orker jeg ikke trene :vetikke:

Hjelper ikke at det er superstressende på jobb da vi er kun noen få ansatte og en person er sykemeldt + en er halvveis i mammaperm! Det betyr at jeg nå gjør arbeidsoppgavene til to andre personer + mine egne! Hjelper ikke at alle de andre kommer inn til meg og maser på meg for å bli ferdig :dry:

Nå krysser jeg fingrene for at jeg blir ferdig innen fredag og at jeg ikke har lungebetennelse! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drakk en Cherry Coke i går.. huff, hadde jobbet overtid og var kjempesliten da jeg kom hjem! Var ikke lett å motstå når samboer satte den på bordet! 160 usunne kalorier!

Må lære meg å ikke å trøste meg med mat når jeg er sliten og ikke bruke usunn mat som premie når jeg er fornøyd med egen innsats og føler jeg må belønnes;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å lære seg at sunn mat og fungerer fint som premie. Men jeg vet at det ikke er bare bare.

Sikkert ikke enkelt når man bor sammen med noen. Men det som hjelper meg er å ikke ha det i huset. Ute av øyet, ute av sinn. Iallefall nesten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har helt rett, det som er i hus det blir fortært, så det gjelder bare å styre unna fristelsene i butikken!

Formen er fortsatt dårlig, hoster og slapp, så blir ingen trening på meg - orker rett og slett ikke :vetikke:

Håper jeg ikke har/får lungebetennelse, men føler meg ikke syk heller.. Jeg hadde vel ikke orket å dra på jobb om jeg hadde lungebetennelse :klø: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bolledeig

Prioriter å bli frisk du, spis masse frukt og drikk masse vann og te, så satser vi på at det slipper taket snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Sounds like a plan!

Er så ivrig på å komme i gang med treningen for fullt og jeg vet at når jeg er kommet ordentlig i gang så vil også immunforsvaret mitt bli bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er, Mischa :kose:

Jeg kjenner også presset nå som sommeren nærmer seg sakte men sikkert. Ble litt inspirert av å lese her! Spesielt fen Ministry of Sound-treningsvideoen du nevnte fikk meg ganske gira, har du den selv? Er den noe effektiv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

^

Jeg har kombinert Ministry of Sound DVD'ene med gåturer i raskt tempo og har gått ned i vekt hver eneste gang :tommelopp:

Så jeg vet de fungerer :Nikke: Vanskelig å velge ut en favoritt av de seks som har kommet ut! ':)

Jeg har bare ikke vært i form de siste ukene og er svært rastløs - var supermotivert til å komme i gang rett etter jul og så kom influensaen! Typisk! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Prøvde meg på en Davina McCall 30 minute workout i går - ble litt skuffet over DVDn. Davina er mer "useriøs" enn forventet og bakgrunnen er ekstremt irriterende og gir meg nesten epilepsi!

Var deilig å trene igjen, men i dag tidlig følte jeg meg dårligere igjen med klump i halsen.. :sur:

Tåler jeg ikke å trene lenger eller hva skjer? :klø:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ser formen min ut til å være litt bedre *bank i bordet*

I går gjennomførte jeg Elle MacPhersons "The Body Workout" - den er en fin og myk start - musikken er ganske døll og den er litt 90-talls til tider, men nydelig filmet i vakre omgivelser. Karen Voight er superfit og virker veldig profesjonell. Elle MacPhersons har jo da veldig gode gener. Den er ikke spesielt anstrengende men kombinerer cardio exercises med styrketrening slik at man får virkelig trent hele kroppen (armer, ben, mage, lår..) Og i tillegg er dette en av få treningsdvd'r som også tar med bruk av vekter. Jeg har 1.4 kg (3 pounds), men det er anbefalt å ligge mellom 0.5 og 1.5 kg (1-3 pounds).

Hele økten varer ca 50 min, men den passer godt for dager man ikke helt orker å gi den store innsatsen eller for nybegynnere :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så dårlig gjort å sette fram godteri på jobb :sur:

Jeg er flink til å la være å kjøpe ting, men når ting blir satt frem foran snuten min så blir fristelsen for stor. Merker jeg har lyst på mer etter å ha spist noen biter (i et meget svakt øyeblikk), men skal holde meg vekk fra godteskålen resten av dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...