Mischa Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #101 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg er ikke borte.. jeg trener og trener Eller altså jeg går mest da, til og fra jobb og rundt omkring. Jeg vet jeg burde måle og ikke veie meg, men merker jo at klærne fra i fjor fortsatt sitter feil eller er for trange, så er opplagt at det ikke går helt min vei. En bekjent har begynt med karboblokkere, er nesten litt fristet men har lest mye negativt også så skal la være! At jeg i det hele tatt tenker på det skremmer meg egentlig litt Nå er det snart for varmt til å trene inne i leiligheten og i og med at vi snart flytter så vet jeg ikke hvordan det blir å hoppe rundt i en ny leilighet når naboen under er en gammel dame. Men det er Elixia like ved så skal nok få meldt meg inn! Målet mitt er jo å komme i form til sommerferien, det er nøyaktig 6 uker igjen, så tiden er knapp! Så 50-tallet igjen her om dagen, men etter en kort ferietur var jeg bomfast på 60,2 igjen! Nesten så jeg håper vekten har hengt seg opp Hvordan kan jeg veie på grammet det samme hver uke? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #102 Del Skrevet 2. juni 2009 Har kjørt to treningsvideor i helgen, Ministry of Sound Pump It Up - Aeroburn og Ministry of Sound Pump It Up - The Beach Body Workout, kanskje kroppen var lei av å gå og ville ha litt god gammel aerobic igjen for i dag tidlig veide jeg 58.5 kg så det føles som det går i riktig retning! Men tar vel ikke mange timene før jeg er tilbake på 60.2 kg Trodde egentlig det skulle være for varmt å trene i leiligheten når solen strålte og varmet opp stua, men det var nesten litt deilig å trene i varmen - akkurat som man får enda mer ut av treningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #103 Del Skrevet 8. juni 2009 Dårlig treningshelg gitt.. presset meg gjennom The Power of Three av Davina McCall på lørdag, men både fredag og søndag var jeg uopplagt og sliten. Starter ny uke med å gå til jobb, det gikk veldig greit. Deilig med litt frisk luft (frisk og frisk.. forpestet og forurenset kanskje ) Har vært så sliten og trøtt store deler av helgen, lurer på om det skyldes den usunne maten jeg spiste :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. juni 2009 #104 Del Skrevet 8. juni 2009 Det kan godt hende at det har noe med kostholdet å gjøre ja. Jeg merker godt på kroppen om jeg er sunn eller ikke. Spiser jeg sunt og trener så får jeg mer energi med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #105 Del Skrevet 10. juni 2009 Da har jeg hvertfall enda en grunn til å styre unna kaker og is Typisk, føler meg litt pjusk. Satte i gang med trening i går men hver eneste bevegelse var slitsom og jeg fant ut at det var best å gi seg fremfor å presse gjennom en trening. Kroppen hadde ikke lyst gitt.. Så nå håper jeg det går raskt over for sommerferien nærmer seg og jeg vil helst bli kvitt et par kg før jeg drar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #106 Del Skrevet 16. juni 2009 Nå har jeg vært dårlig i en uke og har fått nok Er det samme som går igjen altså, blir slapp og sliten, stiv og vond i muskler/ledd, hetetokter, snufsete, øm i halsen, til tider veldig anpusten.. merkelige greier! Føler meg litt bedre i dag så jeg gikk til jobb, og i går gikk jeg hjem fra jobb + litt hit og dit (så ca 60-90 min rask gange). Nå har jeg meldt meg inn i Elixia med oppstart i august.. whæææ.. gruer meg Kan noen gi meg noen betryggende ord Jeg er ærlig talt helt grønn.. aner ikke hvordan apparatene fungerer eller hvordan man oppfører seg i timer Får man noe opplæring eller er det bare å prøve/feile..?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 16. juni 2009 #107 Del Skrevet 16. juni 2009 Må få deg på mine innlegg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. juni 2009 #108 Del Skrevet 16. juni 2009 Nå har jeg meldt meg inn i Elixia med oppstart i august.. whæææ.. gruer meg Kan noen gi meg noen betryggende ord Jeg er ærlig talt helt grønn.. aner ikke hvordan apparatene fungerer eller hvordan man oppfører seg i timer Får man noe opplæring eller er det bare å prøve/feile..?! Bestill deg veiledningstime og få deg et program! For meg var et program helt nødvendig, ellers hadde jeg bare tasset rundt på måfå og ikke hatt noen fremgang i det hele tatt. Gratulerer med innmelding, det er et nytt steg videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #109 Del Skrevet 17. juni 2009 Bestill deg veiledningstime og få deg et program! For meg var et program helt nødvendig, ellers hadde jeg bare tasset rundt på måfå og ikke hatt noen fremgang i det hele tatt. Gratulerer med innmelding, det er et nytt steg videre!! Ja så bra det finnes slikt Ser for meg at det fort kunne blitt slikt at jeg tasset rundt på måfå ja! Og det vil jeg jo ikke! Grugleder meg litt jeg altså Må kjøpe meg noe anstendig treningstøy også, når jeg trener hjemme kan jeg ha på meg små, korte hotpants men føler ikke for å sprade rundt i det på treningssenter Det er vel noen regler for hva man har lov til å ha på seg også :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #110 Del Skrevet 22. juni 2009 58.6 viste vekten i dag tidlig..altså ikke gått noe ned de to siste ukene, men det har blitt en del fråtsing (tilsammen tre dager med drikking.., diverse smågodt og sjokolader, hjemmelaget brownie, iskaffer, caffe latte, taco, .. + +) - så ja.. kroppen har hatt nok å jobbe med I tillegg til at jeg ikke trente på en hel uke + at forrige uke ble litt laber.. har gått en del, men ikke noe særlig intensitet! Nå drar jeg på ferie om 18 dager! Nå må det bli beinhard innsats!! Alle tips for hvordan jeg skal klare motivere meg i 18 dager fremover tas i mot! Skal i selskap til helgen og det kan bli en prøvelse med tanke på mat og alkohol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #111 Del Skrevet 25. juni 2009 Æsj føler meg pløsete og tykk, har aldri vært så misfornøyd med kroppen før en ferie. Ingen av sommerklærne fra i fjor sitter fint lenger. Gruer meg til å reise på sommerferie Skulle gjerne trent to ganger daglig, men igjen føler jeg meg sliten, utmattet og i dårlig form. Kroppen orker rett og slett ikke.. blir så frustrert Måtte bare få det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #112 Del Skrevet 30. juni 2009 Innom igjen.. føler meg litt bedre, men er midt oppi en flytteprosess og sammen med varmen er det nesten umulig å få til trening.. Jeg må nok bare godta den kroppen jeg har den sommeren her.. Better luck next time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #113 Del Skrevet 6. juli 2009 Flytting er rene treningsøkten! Vekten viser 58.1 kg.. så litt fremgang har det vært. Dette var riktignok tidlig om morgenen og jeg var dødssulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. august 2009 Forfatter #114 Del Skrevet 4. august 2009 Har kommet hjem fra ferie, og da ble det ingen trening på nesten 3 uker Men selv om jeg hadde med treningstøy eller hvertfall klær jeg kunne mosjonert litt i, så er det faktisk et ork å få til på ferie. I tillegg var formen redusert, jeg ble litt småforkjølet der nede.. mistenkte selvfølgelig svineinfluensa, men det var ikke direkte influensasymptomer og formen var helt ok, så var nok bare en liten sydenforkjølelse (kanskje det hadde noe med air condition som stod på de første dagene..) "Heldigvis" var det 20-25 min gåavstand til sentrum av byen, så vi gikk minst 45-50 min hver eneste dag - stort sett opptil det dobbelte. Så da fikk vi i det minste rørt på oss Men så har jeg spist hva jeg vil - hver eneste dag.. det har blitt is, snacks, alkohol, fet mat, godteri, desserter.. ja.. det meste av nei-mat egentlig. Så vekten har nok krypt litt oppover, men tror ikke det er altfor ille. Dessuten har jeg jo meldt meg inn på Elixia og vært på min første treningsøkt der! Jeg hadde aldri vært i nærheten av en tredemølle, så det var jo et under bare det Planen er å få til 3 treninger på senteret i uken, så får alt annet bli en bonus. Gidder ikke være overambisiøs i begynnelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. august 2009 Forfatter #115 Del Skrevet 17. august 2009 Hmm.. vekten er ikke så ille selv om jeg har blåst lang marsj i kostholdet den siste tiden, men det er vel muskler som forsvinner og som er blitt mer til fett det da Jeg har kommet i gang på treningssenter, men har ikke testet timer enda. Heller ikke hatt personlig trener - som jeg måå før jeg setter i gang med vekter og skumle maskiner Så har bare testet ut tredemølle, ellipsemaskin og ergometersykkel. Gruer meg litt til å teste ut timer, fordi jeg får litt sosial angst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 7. september 2009 #116 Del Skrevet 7. september 2009 Hvordan går det på Elexia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 7. september 2009 Forfatter #117 Del Skrevet 7. september 2009 Hei:hallo: Det går bra på Elixia Har fortsatt ikke brukt personlig trener-timer eller kommet meg på time, men jeg sliter ut ellipsemaskinen og tredemølla Nei jeg trener "bare" tre ganger i uken, har lyst å variere med turer i skog og mark og de fantastiske treningsvideoene mine som jeg er så glad i, men så langt har jeg ikke kommet enda og så har jeg skeiet veldig ut med mat de siste ukene.. blitt en del junk og mye godis og kake, men jeg trener hvertfall regelmessig - så da gjelder det bare å få skjerpings på kostholdet så er jeg på riktig spor igjen Takk for oppmuntring hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 17. september 2009 #118 Del Skrevet 17. september 2009 Hei:hallo: Det går bra på Elixia Har fortsatt ikke brukt personlig trener-timer eller kommet meg på time, men jeg sliter ut ellipsemaskinen og tredemølla Nei jeg trener "bare" tre ganger i uken, har lyst å variere med turer i skog og mark og de fantastiske treningsvideoene mine som jeg er så glad i, men så langt har jeg ikke kommet enda og så har jeg skeiet veldig ut med mat de siste ukene.. blitt en del junk og mye godis og kake, men jeg trener hvertfall regelmessig - så da gjelder det bare å få skjerpings på kostholdet så er jeg på riktig spor igjen Takk for oppmuntring hvertfall! Det viktigste er at man trenger og gjør det man liker best selv og at man har det bra med det. Ikke at man gjør det andre mener man bør gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. november 2009 Forfatter #119 Del Skrevet 9. november 2009 Huff da, havnet på side 2. .. da er det lenge siden jeg har vært innom Vært litt i dårlig form i det siste + mye som skjer, pusser opp i heimen etc. så har ikke kommet inn i vektnedgang-modus ennå, men nå måå jeg. Ellers havner jeg der jeg var i fjor, og det gidder jeg ikke! Kanskje jeg rekker en treningsøkt i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #120 Del Skrevet 15. desember 2009 Nå har jeg endelig kommet meg over gruppetreningsfrykten! Jeg har vært på pilates og dance aerobic. Pilates ble nesten for rolig for meg, ble helt rastløs.. Men merker at jeg gir mer når jeg er på gruppetrening enn hjemme foran tv'n. Sliter med push-up da, har virkelig fiskebollearmer! Dance aerobic burde komme med en advarsel, ble nærmest løpt ned av hissige damer som kunne alle trinnene fra før Det var tydeligvis ikke rom for nye folk/nybegynnere!! Ellers kommer det snart en hel bråte nye treningsdvd'er som jeg måå ha! Clubland - The workout of your life, Davina Fit 2009, Ministry of Sound Pump It Up 2010, Tracy Anderson Mat Workout og Pussycat Dolls Workout + Cream Anthems Ibiza workout Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå