Gå til innhold

Bolledeig sin bolebok

Fremhevede innlegg

Gjest Bolledeig
Skrevet

First things first: Jeg hater tidligtreninger. Argh. Jeg foretrekker mine treninger på fulle glykogenlagre. Men siden man ikke alltid får viljen sin;

Møkkatrening

Benkpress med hantler

10 kg x 9

10 kg x 9

10 kg x 9

Nedtrekk

40 kg x 8

40 kg x 8

45 kg x 8

45 kg x 8

Band-pull aparts

x8

x8

x8

x8

Skulderpress med hantler

10 kg x 5f WTF?!?

10 kg x 8

10 kg x 8

De to siste settene gikk på ren aggresjon og viljestyrke. Først og fremst aggresjon

Holde 50 kg x max tid x 3

Triceps extension

3/12 x 8

3/12 x 8

3/12 x 8

Veldig lite moro. Heldigvis er det ny dag, nye muligheter i morgen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, tidligtreninger er hat. Har ingenting å gi (kondisjon kan derimot være genialt på morgenen). Ellers er det dritt med slike økter hvor alt går trått, men sånn er det jo bare innimellom. Prøver jeg å si til meg selv. :erter:

Gjest Bolledeig
Skrevet

Hehe, takk for det :ler:

Tittelen reflekterte godt følelsene mine, kan du si.

Skrevet
:ler: Da er vi forskjellige. Jeg elsker morgentreninger. Jammen godt ikke alle er inne i studioet på en gang, det hadde blitt trangt :Nikke:
Gjest Bolledeig
Skrevet

Hehe, hadde jeg vært flinkere å spise ordentlig tidlig på dagen hadde det vært andre boller, vil jeg tro. For to år siden ville jeg aldri satt mine bein i et treningsstudio etter klokken ett om dagen, så alt er vel egentlig hva man er vant til...

Hvis du har lyst på følelsen av alle i treningsstudio på en gang, er mandager mellom 18-20 et stalltips :ler: da trener man i høyden!

Skrevet

Før klarte jeg ikke trene rett etter skole / jobb (rundt 4-5-6 på ettermiddagen) mens nå klarer jeg nesten ikke trene etter middag, føler jeg bare lengter til sofaen hele tiden :fnise: Så nå girer jeg meg opp på kontoret, spiser frukt og en karbobar og hufser meg til trening... er utrolig hva man tror man er godt innvant med og så kan endre, det er jeg helt enig i!

PS - forutsetter at jeg har spist solid frokost og en større lunsj, om ikke så funker ikke trening rett etter jobb :)

Og angående Møkkatrening, man har jo noen sånne innimellom uansett, har man ikke? Der alt er bare isj og æsj og tungt og jævli... mens andre ganger er det ikke måte på åssen det går unna!!

Morsomt det med Mandag mellom 18-20, spesielt om det er sånn ca. tidlig februar :fnise: Men nå synes jeg det er litt mindre folk på treningssenterene faktisk, det verste "rushet" er visst over... kjipt for de som ramler av, men mer plass på meg :lur:

Gjest fragment
Skrevet
kjipt for de som ramler av, men mer plass på meg :lur:

Tja, de kommer igjen i januar...

Gjest Bolledeig
Skrevet

De kommer igjen i januar ja, men først og fremst kommer de igjen i slutten av april/begynnelsen av mai når bikiniangsten tar dem ;)

Skrevet

I mai har jeg sittet og lest til eksamener og diverse de foregående årene, så jeg hadde helt glemt akkurat den bølgen der... kanskje jeg blir så "heldig" å oppleve den i år?

Gjest Bolledeig
Skrevet

Eksamen forsterker bare bikiniangsten, med all trøstespising av sjokolade som gjerne er forbundet med lange økter på lesesalen ;)

Forøvrig ble det en ny runde på BOSU på meg i dag. Hadde først tenkt å trene litt styrke etterpå, men har treningsverk av en annen verden og to treninger foran meg i morgen, så droppet tanken. Så fikk jeg lyst å trene intervaller, men siden det eneste kondisjonsapparatet ledig var et der man syklet med armene, ble det uaktuelt.

Ble bare litt konservativ stretching før jeg tuslet hjem...

Blir kanskje en unødvendig lang handletur på meg senere, bare for å få beveget litt mer på meg :)

Skrevet

En eksamensperiode uten trening er å be om trøbbel for min del. Dummeste tiden å la være å trene på. All den stillesittingen gjør at ryggen streiker totalt.

Var du på formiddagstrening i dag og? ;) Bosu kl 10?

Gjest Bolledeig
Skrevet

Nope, var klokken 1745 :-D

Jeg trener forøvrig aldri mer enn i eksamensperiodene. Det er det eneste gyldige fraværet fra lesesalen i min bok, og da blir det minst en trening om dagen. Men jeg tar det igjen (og vel så det) i matmengdene :ler:

Skrevet

Skjønner at vi aldri kommer til å bumpe borti hverandre ;) Såsant du ikke kommer på en flowtime på lørdag da.

Skrevet
En eksamensperiode uten trening er å be om trøbbel for min del. Dummeste tiden å la være å trene på. All den stillesittingen gjør at ryggen streiker totalt.

Jau. Etter eksamensperioden var ryggen alltid ganske gåen. Glad jeg slipper det maset der mer...

Skrevet

Får alltid så lyst på boller når jeg er innom her... Lurer på hvorfor? :fnise:

:hallo:

Gjest Bolledeig
Skrevet

Hihihihi :ler:

I dag var det en time på ball. Var rimelig jalla, men helt greit med tanke på tidspunktet på dagen (grytidlig), men jeg ble ikke direkte imponert over treningseffekten. Må nok suppleres med en del egentrening på slutten om det skal telle som en frittstående økt. Nuvel.

Planen for kvelden er å få kjørt litt kardio, og muligens ta meg en ny runde med litt grundig stretching for å prøve å løsne litt opp i hofte og hamstring.

Gjest Bolledeig
Skrevet

Ble en bevegelighetstime, noen markløft og litt lek på ellipsen til jeg ikke gadd mer og gikk hjem. Blitt nesten tre timer trening i dag...

Nå skal jeg bort på butikken og kjøpe smågodt :sikle: Må ha dessert etter middag.... Spesielt siden jeg skal på diett fra mandag og det kan bli lenge til neste gang ;) Skal riktignok prøve å pakke på meg litt masse, men jeg tviler på det er rom for smågodt i den dietten likevel :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...