Gå til innhold

Bolledeig sin bolebok


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Hei!

JEg er en snikleser som nå står frem. :) Har lest mange tråder her inne om ketose/ketolyse, og du har mye bra å komme med. Har lest i treningsdagboken din og, og .. wow :)

Kan jeg bare spørre hvordan du taklet overgangen fra ketose til "normalen"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Tusen takk for det :) Tilbake på KG nå etter ferie og fri fra det meste, inkludert internett ;)

Jeg er en litt sånn periodevis ketogen person. Jeg bruker det for å gå ned i vekt fort eller se bra ut til spesielle anledninger. Jeg fungerer bedre både helsemessig og kognitivt på rimelig lavkarbo, så jeg spiser aldri mye, men er skjelden i ketose. Det vurderes riktignok til noen uker nå i høst siden jeg ideelt sett burde miste en del kg dødvekt før jeg skal løpe 10km så jeg har mindre å drasse på :ler:

Men i perioder der treningsmengdene er høy spiser jeg mer "normalt". Blir ikke nok trykk på styrketreningen uten karbs. Planer for høsten 09 og liknende kommer etter hvert i denne boka, jeg har ikke gitt den opp helt ennå... Et eller annet sted må jeg jo sutre når jeg driver med all denne løpingen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Velkommen tilbake! Nå når jeg selv sitter uten nett merker jeg hvor avhengig jeg egentlig er... Ingen abstinenser i ferien? Jeg får forhåpentligvis nett i løpet av de neste dagene. Det er grenser for hvor morsomt det er å sitte på McDonald's, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjører ditt eget opplegg da skjønner jeg. :ler: Kunne du forresten fortalt meg oppskriften på den blomkålsmosen? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bolledeig

Jeg bare koker blomkål, moser den, tilsetter litt smør og salt og pepper :) Eventuelt kan du også krydre den med gressløk men jeg synes det er nok med "vanlig" krydder.

Ting er litt kaotisk om dagen, så når jeg får kommet inn i mine gamle rutiner igjen blir det mer ivrig logging :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Bolledeig
Hei Bolledeig! Fikk tips om at du kanskje vet om det er elipsemaskin på Blindern athletica? :)

*kjempetreig*

Ja, det er det :)

Jeg har ikke vært flink på loggingen i det siste, nå er det full sjerpings ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk du litt ulming i magen av 5 gram kreatin? :klø: Har tatt min første dose, og med tanke på min sære mage, begynner jeg pent. Og nå ulmer det litt. Det kan også være pga stress, men man vet aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Denne boka gir meg dårlig samvittighet, de siste sidene er bare skal begynne å logge, jeg lover nå skal jeg logge, etc etc. Så nå blir det en ny bok, og denne stenges.

Takk for følget :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...