Gå til innhold

Bolledeig sin bolebok


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bolledeig

Takk takk :) I dag blir det en deload-økt på benk, rolig og sivilisert i forhold til gårsdagen.

I tillegg merker jeg at jeg holder på å bli virkelig støl :mrgreen: ideelt sett burde jeg egentlig hatt maksforsøket mitt på søndag, kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Bare støtteøvelser i dag. Type roing, nedtrekk, YTWL +++. Husker ikke / gidder ikke logge :ler: Ikke noe moro med treninger uten baseøvelser, i hvertfall ikke like moro :mrgreen:

Om jeg fremdeles kan gå tenkte jeg meg en ørliten joggetur i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bolledeig

I dag var det deload igjen, jobbet meg opp til 45 kg x 5 i benken som var rimelig uproblematisk (moro med tanke på at 5x42.5 var tungt for fire uker siden) og diverse støtteøvelser.

Planen fremover er MINST 47.5 x 5 på neste femmertrening (neste uke), deretter 50 x 3 (og dette skal være luft, eventuelt 3 tunge 52.5, ser an formen) og 55 x 1 og ny pers. Satser i hvertfall på det.

Nå er det bøy i vente, og skal bli meget spennende å se om det er ny pers på gang der. Har litt dårlig selvtillit i bøy, så jeg er jammen ikke sikker, men krysser fingre og tær :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Ikke kommet så langt. Jeg trener fortsatt men frem til de innfører 32-timersdøgn blir det lite treningsdagbokssniking :( Utsetter maksforsøket til neste uke, og kjører deload på beina denne uken.

Kjørte et par reppere på 85 i mark og 5x45 kg i benken i går da, det er jo lovende.

Åååh, så stressa :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Her går det unna.

For tiden blir det ikke tid til stort annet enn fjortentimers leseøkter, spising og soving. Presser inn noen mindre stressende treninger innimellom sånn at jeg ikke blir ordentlig deprimert av stressinga i tillegg til alt annet - og har noe kjekt å se frem til om dagene :) Hadde det ikke vært for trening hadde jeg trolig vært langt nedi kjelleren for lenge siden, det er ikke menneskelig å holde på sånn. Men heldigvis er jeg snart ferdig :bolledeig:

I dag ble det litt knebøy, og det ble litt markløft. Tok og trente litt hams og litt blablabla, og gikk hjem :) I morgen snuser jeg på litt Flow, om formen tillater, men må sjekke tilstanden til lårene i morgen tidlig først. Har prøvd meg på støl-yoga en gang - aldri igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det flow går ut på? Ser at så mange av dere snakkero m det her inne, men aner ikke hva det er. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det flow går ut på? Ser at så mange av dere snakkero m det her inne, men aner ikke hva det er. :sjenert:

Det er en gruppetime med hatha yoga, dynamisk power yoga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

En liten update. Var litt booty-building i dag

Markløft opp til 3x70. Egentlig veldig lett, men prøvde på sumo, og da var det plutselig ikke så lett lenger

Utfall bakover med 20 kgs stang (denne var ganske utfordrende balansemessig, brukte knebøystangen)

Zercher Squat, lett, få reps, bare fordi det var lenge siden sistw

Pallof Press

Glute bridge/planke/blablabla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bolledeig

Usj. Jeg kan ikke fordra røde dager og stengte treningssentre :kjefte:

Ja været har vært nydelig og jeg har vært ute og nytt solen, men jeg vil løfte vekter :( *sutreputre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også enig.

Jeg hadde jo glemte hele pinsa og sto og dro i døra til studioet idag tidlig, til ingen nytte... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, gjett om jeg hadde vært sint! Er litt autist når det kommer til slike ting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...