Gå til innhold

Bolledeig sin bolebok


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gjest O-Ren Ishii
Jeg tror jeg hadde løpt rett på noen dersom jeg skulle sjekke sekundene på pulsklokken hele tiden utendørs. "Mann med barnevogn påløpt og drept i Frognerparken", liksom...

:ler:

Ellers er intervallfunksjon med alarm på pulsklokken en fin ting. :tommelsmil:

Endret av O-Ren Ishii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bolledeig

Søpletrening

Våknet opp i dag og veide inn til 2 kg under vanlig matchvekt, noe jeg egentlig syntes var ganske hyggelig. Sett maten jeg spiste i går var nok dessverre store deler av vektnedgangen tomme glykogenlagre. Spiste åpenbart ikke nok, gikk på trening, og skulle kjøre bøy opp mot ny max (90-100 kg)

Allerede rundt 55 kg begynte det å bli tungt. Hva faen?

Kom opp til 3x70 kg på bøy og hadde INGENTING å gi. Kastet inn håndkleet og kjørte høyreps på frontbøy og bulgarsk utfall før jeg dro hjem for å spise.

Utrolig nybegynnerfeil altså :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det kan skje den beste, også Boledeig. :fnise: Går sikkert bedre neste gang, sikkert vanskelig og få det noe verre iallefall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Det er lett for å gå på en smell når det gjelder matinntaket før styrketrening, ja. Jeg har selv gått ofte tom midt i økten, og det er utrolig irriterende når det skjer!

Apropos gå på en smell: Jeg må innrømme at jeg synes diskusjonen vår angående tredemølle var litt festlig, med tanke på mitt lille uhell i dag (jf. treningsdagboken min...) Når vi snakker om solen osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bolledeig

Ja jeg tenkte faktisk på det da jeg leste det :fnise: Er jo tydeligvis farlig å nevne slikt ;) Jeg hadde meg en kilometer med litt fart på møllen i dag også, men jeg var veldig nøye med å ikke prøve meg på noen triks som å bytte sang uten å se på og så videre med ulykken friskt i minne ;)

Ble en minitrening i dag også, litt nedtrekk, et par ikke helt godkjente hang-ups, teknikktrening i bøy og litt løping på møllen. Har også et tøyeprosjekt på gang, bakside lår er omtrent en eneste stor muskelknute etter en tilværelse med årevis på rumpen i mange timer hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Ny trening i dag

Benkpress - opp til 1x52.5, ny bom på 55, litt skuff

Chins - klarte to på egenhånd :bolledeig:, resten med strikk

Omvent roing og skulderrehabøvelser + planke og annen coretrening

Gleder meg vanvittig til påskeferien når jeg skal gå masse på ski og kose meg :D Skal bli morsomt å se om stakingen er blitt bedre nå som jeg er blitt sterkere i overkroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Da er påskebagen (nesten) ferdigpakket, og jeg forlater sivilisasjonen noen dager for å tilbringe tid sammen med familien. Blir forhåpentligvis en del skiturer og liknende, vet ikke om det blir nett så vet ikke hva som blir logget/ikke logget helt ennå...

Ha en alldeles strålende påske :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Jeg koser meg glugg ihjel. Er stort sett uten nett, uten at det er særlig problematisk. Får gått et par mil på ski hver dag. Meget moro :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Et par hver dag, det er sterkt :) Jeg har også fått gått på ski, men det ble omtrent mila dagen (derav et par kilometer skitbratt oppoverbakke... DET var kardio, det!!) Ski er bra kondisjonstrening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Både ja og nei. I oppoverbakke er det greit, dessverre er skiteknikken for dårlig til å komme opp i så god fart at det blir bra treningseffekt når det er flatt. Men pulsklokken har stort sett alltid klart å produsere fine tall :)

I går var det første studioøkt på ca en uke (som var katastrofal, og ikke logges) og i dag var det tre timer på tur i fjellet.

Godt å være i gang igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Det høres ikke ut som om du har ligget på latsiden i påsken! Eventuelle utskeielser er vel grundig rettferdiggjort gjennom skigåing, og det er sikkert en hyggelig tanke :) I går var mine foreldre på en sju timer lang tur, hvorav halvparten av tiden gikk med til bratt klatring til toppen. Det blir litt for mye oppoverbakker for min smak, men skulle gjerne vært med allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bolledeig

Hadde meg en tidlig ettermiddagstrening i dag, og det kjenner jeg det er lenge til jeg skal gjøre igjen. Trente jo omtrent oppå hverandre!

Ble benkpress, jobbet meg opp til 5x42.5 kg, burde egentlig kjørt tyngre men hadde ikke spotter i dag

Chins med lange negativer (holde igjen på vei ned)

Floorpress med frivekter

Planke, skulderrehab og annen moro mot slutten. I morgen blir det høyrepstrening av overkroppen. Ikke helt optimalt, men får ikke trent på "riktige dager" denne uka, og spiser som en hest, så jeg satser på det ordner seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Hadde en økt etter helgen og treningsfri. Kjørte markløft, kjørte opp mot 5x80, som var rimelig uproblematisk, noe jeg er svært fornøyd med med tanke på at jeg virkelig SLEIT med 1 rep på samme vekt for en stund tilbake. Jeg har også sluttet å kræsje stangen i leggen hele tiden. Hjelper det også :ler:

Etter markløften var det

Bulgarske utfall med 20 kg (møkkatungt)

Planke, sideplanke, glute bridge

Avsluttet med rygghev uten ekstravekt.

Var jo syk i påsken i en periode, uten mulighet til å kjøre verken mark eller bøy, så jeg er særdeles fornøyd med dagens økt. Satser på at morgendagen blir noenlunde ålreit også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en økt etter helgen og treningsfri. Kjørte markløft, kjørte opp mot 5x80, som var rimelig uproblematisk, noe jeg er svært fornøyd med med tanke på at jeg virkelig SLEIT med 1 rep på samme vekt for en stund tilbake. Jeg har også sluttet å kræsje stangen i leggen hele tiden. Hjelper det også :ler:

Etter markløften var det

Bulgarske utfall med 20 kg (møkkatungt)

Planke, sideplanke, glute bridge

Avsluttet med rygghev uten ekstravekt.

Var jo syk i påsken i en periode, uten mulighet til å kjøre verken mark eller bøy, så jeg er særdeles fornøyd med dagens økt. Satser på at morgendagen blir noenlunde ålreit også.

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...