*Enigma* Skrevet 28. september 2009 Forfatter #861 Del Skrevet 28. september 2009 Nei, du har vel bare hatt flaks Jepp, bare flaks :gjeiper: Gratulerer med flott resultat!! :D Gratulerer med vel gjennomført løp! Tusen takk Sier det igjen her, gratulerer så utrolig mye med dagens innsats! Dritbra jobba, er kjempestolt av deg. Hva løp Hr. K. på da? -misa Takk for det, vennen. Hr. K løp på 1:44 så det var veldig bra! Neste års mål for meg er under 1:50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 28. september 2009 #862 Del Skrevet 28. september 2009 Syns du har vært så flink!! Nå må du passe på kroppen litt etter påkjenningen, spesielt knær og ankler! Er det ikke godt å være ferdig? Sikkert litt likt følelsen jeg hadde etter birken, blir veldig motivert, men samtidig så er det så godt å slippe å trene så utrolig målrettet mot en spesiell ting. Jeg nyter tiden med nesten bare styrke nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. september 2009 Forfatter #863 Del Skrevet 28. september 2009 Syns du har vært så flink!! Nå må du passe på kroppen litt etter påkjenningen, spesielt knær og ankler! Er det ikke godt å være ferdig? Sikkert litt likt følelsen jeg hadde etter birken, blir veldig motivert, men samtidig så er det så godt å slippe å trene så utrolig målrettet mot en spesiell ting. Jeg nyter tiden med nesten bare styrke nå.. Veldig deilig å være ferdig, samtidig som jeg sitter med en liten tomhetsfølelse. Hva skal jeg nå trene til, liksom? Sentrumsløpet er så inmari langt unna akkurat nå, og der gjelder det egentlig bare å holde formen, også legge inn litt intervaller da for å øke O2-opptaket mitt litt, og ha litt ekstra til å dra på i oppoverbakker osv. Beina føles faktisk helt fine. Skal på basic spinning i dag har jeg tenkt, bare for å få løst opp det lille som sitter i lysken. Ellers føles beina utrolig bra. Er egentlig veldig tent på å dra ut og løpe eller noe sånt i dag, men vet at det vil være utrolig dumt, så det skal jeg selvfølgelig ikke gjøre. Må få kjøpt inn litt mer løpeklær, sånn at jeg kan løpe ute så lenge som mulig. Det er så deilig å løpe, akkurat mens jeg løper så forsvinner alle kjipe tanker, jeg får et lite pusterom, og det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 28. september 2009 #864 Del Skrevet 28. september 2009 Hva skal jeg nå trene til, liksom? Hvorfor trener vi? Jo, fordi det er gøy! Fordi det er morsomt å utfordre seg selv! Fordi det er sosialt! Fordi vi koser oss med det! Det er så viktig å ikke glemme det, sett deg mål som du ønsker å nå og har det bra med å jobbe mot! Jeg skal løfte tungt, før skulle jeg sykle! Det er alltid rom for å utvikle seg selv om man ligger på et godt nivå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. september 2009 Forfatter #865 Del Skrevet 28. september 2009 Hvorfor trener vi? Jo, fordi det er gøy! Fordi det er morsomt å utfordre seg selv! Fordi det er sosialt! Fordi vi koser oss med det! Det er så viktig å ikke glemme det, sett deg mål som du ønsker å nå og har det bra med å jobbe mot! Jeg skal løfte tungt, før skulle jeg sykle! Det er alltid rom for å utvikle seg selv om man ligger på et godt nivå! Nå var det jo ikke helt sånn ment da Det er ikke sånn at jeg nå ikke er motivert til å trene, eller plutselig synes det er kjedelig å trene. Men jeg har liksom hatt dette som mål i et halvt år. Jeg har vært superfokusert og nå er det plutselig over. Just like that. Nå er det et halvt år til neste mål, og med dårligere forutsetninger til å holde motivasjonen til forbedring oppe ettersom jeg får kort tid til utetrening før løpet. Mye av motivasjonen nå har jo kommet av at løypa jeg løper er helt nydelig. Jeg vil så gjerne ha et nytt mål nå snart. Et stort mål, en skikkelig utfordring, og siden jeg nå nok må endre litt tankegang i forhold til styrketrening ettersom jeg ønsker å satse litt på løping og ikke kan bli for tung, så kan jeg ikke sette veldig høye mål på styrketreninga. Klart, jeg har som mål å i det minste å komme opp i 65 kg i markløft før jul, dvs 8-10 kg over kroppsvekt. Burde være oppnåelig siden jeg nå ligger på 57,5/6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 28. september 2009 #866 Del Skrevet 28. september 2009 New York Marathon om 1 mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. september 2009 Forfatter #867 Del Skrevet 28. september 2009 New York Marathon om 1 mnd! Hehehe, det krever nok penger jeg ikke har, eh, også vet jeg vel ikke helt om helmaraton er tingen for meg Får vel bare slå meg til ro med at det ikke skjer noe før 24.april. Prøve å fokusere på hvor mye jeg faktisk har muligheten til å forbedre meg ettersom jeg har såpass mye tid. Har forhåpentligvis råd til å kjøpe pulsklokke for oktoberlønninga. Det vil jo være en god hjelp og god motivasjonsfaktor framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 28. september 2009 #868 Del Skrevet 28. september 2009 Hmmm okå, da må vi finne andre ting: http://db.kondis.no/ Terminliste over alle løp i Norge Kanskje vi kan finne noe der? Ellers forstår jeg veldig godt dette med å føle seg litt tom, men det er jo bare som du sier, man kan jo fint jobbe mot mål som er langt frem i tiden, bare at det er litt rart når man har vært så intenst fokusert den siste tiden slik som du har vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. september 2009 Forfatter #869 Del Skrevet 28. september 2009 Hmmm okå, da må vi finne andre ting: http://db.kondis.no/ Terminliste over alle løp i Norge Kanskje vi kan finne noe der? Ellers forstår jeg veldig godt dette med å føle seg litt tom, men det er jo bare som du sier, man kan jo fint jobbe mot mål som er langt frem i tiden, bare at det er litt rart når man har vært så intenst fokusert den siste tiden slik som du har vært. Fikk jo lapp med info og oppfordring om å melde meg på Oslos bratteste rett etter løpet i går. Tror jeg må ha sett lettere sjokkert ut, for de lo av meg og sa at jeg sikkert var fin igjen i beina til da :gjeiper: Menneh, 2,5 km med en stigning på 407m, nah, ain't gonna happen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 28. september 2009 #870 Del Skrevet 28. september 2009 Fikk jo lapp med info og oppfordring om å melde meg på Oslos bratteste rett etter løpet i går. Tror jeg må ha sett lettere sjokkert ut, for de lo av meg og sa at jeg sikkert var fin igjen i beina til da :gjeiper: Menneh, 2,5 km med en stigning på 407m, nah, ain't gonna happen ... Jeg tror kanskje jeg hadde vært litt skeptisk til den der jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 28. september 2009 #871 Del Skrevet 28. september 2009 Fikk jo lapp med info og oppfordring om å melde meg på Oslos bratteste rett etter løpet i går. Tror jeg må ha sett lettere sjokkert ut, for de lo av meg og sa at jeg sikkert var fin igjen i beina til da :gjeiper: Menneh, 2,5 km med en stigning på 407m, nah, ain't gonna happen ... Ooooo, den kunne faktisk jeg tenke meg å se nærmere på! *finne link* -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. september 2009 Forfatter #872 Del Skrevet 28. september 2009 Dagens treningsøkt ble bare helt rolig, mest for å få varmet opp og løst opp litt. 15 min rolig på AT, 2 km 10 min lett oppvarming, spinningsykkel 30 min spinn basic. Fikk løst opp litt i lysken, der hadde jeg stivnet litt, ellers føles kroppen fin. Snakket litt med PT om løpet i går også. Hun mente jeg burde være godt fornøyd med tida mi. Fikk også understreket at det hadde hjulpet masse med den coachingen hun ga meg. Får se hva jeg trener i morgen. Tror hele uka kan komme til å bli litt alternativ. Mye som skjer på jobb, og jeg er ikke helt sikker på om kroppen blir veldig glad for mye styrketrening denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 28. september 2009 #873 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg så deg i dag! Du gikk ut av spinningsalen rett før intervalltimen?! Jeg så ikke at du kom inn, og ikke at du var der da jeg kom inn, men plutselig så jeg at du gikk ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. september 2009 Forfatter #874 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg så deg i dag! Du gikk ut av spinningsalen rett før intervalltimen?! Jeg så ikke at du kom inn, og ikke at du var der da jeg kom inn, men plutselig så jeg at du gikk ut... Stemmer, jeg var innom for å hente vannflaska mi. Den stod igjen på sykkelen etter basictimen Så etter deg, men så deg ikke. Så bra at du tok turen på intervall i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 28. september 2009 #875 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg satt og kikka ned ganske lenge. Surra så fælt med å få festa skoene. Så det var nok derfor du ikke så meg. Ja, måtte jo prøve timen igjen! Slitsomt, men deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 28. september 2009 #876 Del Skrevet 28. september 2009 Gratulerer med vel gjennomført Oslo Maraton! Hva med Human race den 24.oktober? Går til et godt formål også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. september 2009 Forfatter #877 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg satt og kikka ned ganske lenge. Surra så fælt med å få festa skoene. Så det var nok derfor du ikke så meg. Ja, måtte jo prøve timen igjen! Slitsomt, men deilig! Bra du liker timen, det er jo en kjempegod time. Gratulerer med vel gjennomført Oslo Maraton! Hva med Human race den 24.oktober? Går til et godt formål også Takk for det Kunne kanskje være en idé å prøve seg? Akkurat nå er jeg vel egentlig ikke i humør til å trene eller gjennomføre noe som helst. Drittdag, drittøkt, totalt utkjørt og umotivert. Skulle trene i dag, sleit med å komme meg av gårde. Tenkte å kjøre styrke, selv om motivasjonen var på bånn, og jeg var trøtt og sliten. Kom på treningssenteret og kjente at jeg hadde mest lyst til å snu i døra. Beina var blytunge, og jeg hadde absolutt ikke huet med meg, så styrke var uaktuelt. Kan ikke kjøre styrke hvis konsentrasjonen ikke er på plass. Da må jeg ha fullt fokus på det jeg gjør, ellers er det bortkasta, ikke vil jeg skade meg heller. Ble en spinningtime da. Trengte å bli trent, og instruktøren i dag er helt grei. Hun maser ikke, sier egentlig ikke så mye i det hele tatt annet enn instruksjoner om å legge på mer, eller ta av motstand, reise oss eller sette oss. I dag passet det aldeles utmerket. Orket ikke noe hyling eller motivasjon for den saks skyld. Fikk tatt meg greit ut da, men ikke fornøyd likevel. Jeg skulle ha trent styrke i dag, hele uka blir litt ustrukturert i forhold til trening, jeg får ikke tid til det jeg vil og jeg har ikke overskudd til det heller. Håper kroppen og huet er litt mer samarbeidsvillig i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. september 2009 #878 Del Skrevet 29. september 2009 Det høres ut som en liten bølgedal i formkurven, men det er vel naturlig etter en oppkjøring til konkurranse Kroppen skjønte at målet var nådd, og nå sier den at den vil hvile litt Tror jeg, da Men det går jo oppover igjen, det er en trøst. Og med den jernhelsa di er det sikkert ikke lenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 29. september 2009 #879 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg ville tatt meg en liten pause med god samvittighet selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 29. september 2009 #880 Del Skrevet 29. september 2009 Koselig å se deg i dag Syns du var flink som spinnet til tross for lav motivasjon. Husk at det er lov til å ta pause OG nyte det! Stor nattaklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg