*Enigma* Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #901 Skrevet 9. oktober 2009 Hehe, det måtte jeg gjøre forrige uke også, da var alle benkene opptatt så jeg satt og presset uten støtte. Det var en helt ny utfordring altså! Og sikkert veldig bra for meg Det er nok bra ja, og man må holde enda mer fokus på teknikk. Er utrolig støl i dag, selv i muskler jeg ikke merket at jeg fikk sånn tak på Ikke helt sikker på om jeg er så happy for akkurat det, men
*Enigma* Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #902 Skrevet 9. oktober 2009 Dagens treningsøkt ble ikke helt som planlagt. Hadde tenkt å kjøre 4x4 intervaller, men de møllene jeg liker (de har to forskjellige typer) var opptatt, og jeg kan ikke fordra de andre. Vet ikke helt hva det er for noe med dem jeg ikke liker, men jeg liker dem altså ikke. Hadde ikke så god tid i dag heller, siden jeg skulle på kino. Dermed ble det 20 min ellipse, level 4, speed: 23,1. Så kom misa, og jeg holdt henne med selskap i 20 min, fart: 6,5 km/t. Hyggelig å gå og skravle litt. Gikk til og fra senteret også, så fikk da beveget meg en del, typisk restitusjon kan man vel kalle det. Fryktelig kjedelig, men jeg hadde sikkert ikke vondt av det. I morgen blir det spinning (med mindre det er instruktør H som har timen) og styrketrening bein og armer med mindre jeg er like støl eller verre da. Men planen er i det minste styrke, hvis ikke får jeg utsette det til søndag.
Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #903 Skrevet 10. oktober 2009 Dagens treningsøkt ble ikke helt som planlagt. Hadde tenkt å kjøre 4x4 intervaller, men de møllene jeg liker (de har to forskjellige typer) var opptatt, og jeg kan ikke fordra de andre. Vet ikke helt hva det er for noe med dem jeg ikke liker, men jeg liker dem altså ikke. Jeg liker også bare den ene typen. Lurer på om vi liker den samme!
*Enigma* Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #904 Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Jeg liker også bare den ene typen. Lurer på om vi liker den samme! Hehehe, man har jo gjerne sine preferanser. Jeg liker de som er lysest. Dagens treningsøkt var vond! Nå har jeg ikke trent bein skikkelig på ganske lang tid. Allerede etter de 2 første øvelsene var beina mine gelé, og da hadde jeg jo bare bulgarske utfall og sumoknebøy igjen Det går så fint når man på forhånd er skjelven i beina. *host* Det ble en god økt da, selv om beina var forvandlet til skjelvende geléklumper før jeg var kommet halveis, og jeg også begynte å stivne etterhvert. Var veldig i tvil om jeg kom til å klare å gå hjem, men det hjalp faktisk litt. Er mindre stiv nå, men frykter morgendagen. Ikke kommer jeg til å kjøre langkjøring heller, for det er H som skal ha timen, og jeg gidder ikke sitte i bakfylla etter kveldens fest og irritere meg grønn over en dårlig instruktør i hele 90 min. Mulig jeg slenger meg på spinningtimen som går litt seinere, men den er bare en activetime, og jeg synes egentlig ikke de varer lenge nok. Er jo ikke engang sikkert jeg kommer meg ut av senga i morgen :gjeiper: Uansett dagens treningsøkt var som følger: Gikk til og fra treningssenteret: 60 min, 6 km (hadde jo det blondeste øyeblikket i hele min historie her om torsdagen da jeg satt og funderte på farten (km/t) når jeg brukte 60 min på 6 km. . Til mitt forsvar var jeg forferdelig sliten! 15 min tredemølle: 11 km/t, 2,73 km. 80 min styrke: bein og armer. Gikk litt ned i kg på armer i dag, F pirket litt på teknikken min og ville ha meg til å endre litt på stillingen på armene, noe som gjorde 7-7-7-øvelsen såpass mye hardere at i dag ble det 7-7-4, ned 800 g og bare 2 serier. Det holdt i massevis i dag, så får jeg heller bare jobbe meg opp igjen til 7-7-7 og 3 serier og 7 kg litt etterhvert. Endret 10. oktober 2009 av *Enigma*
Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #905 Skrevet 10. oktober 2009 Hehehe, man har jo gjerne sine preferanser. Jeg liker de som er lysest. Det er så lenge siden jeg har vært på tredemøllene, så jeg husker ikke hvilke jeg liker. Hm, kanskje jeg burde ta en økt der snart? Gikk til og fra treningssenteret: 60 min, 6 km (hadde jo det blondeste øyeblikket i hele min historie her om torsdagen da jeg satt og funderte på farten (km/t) når jeg brukte 60 min på 6 km. . Til mitt forsvar var jeg forferdelig sliten!
*Enigma* Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #906 Skrevet 10. oktober 2009 Da har jeg hentet pakke fra NordicNutrition. Kunne ikke fatte og begripe hva de skulle sende meg en svær eske for, når jeg bare hadde bestilt 2 esker med proteinbarer. Det viste seg da at de hadde sendt med ikke mindre enn 12 poser med Chef Jay's protein puffs. Også jeg som egentlig ikke spiser så mye sånn snacks. Jaja, de går vel kanskje ned.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 10. oktober 2009 #907 Skrevet 10. oktober 2009 Da har jeg hentet pakke fra NordicNutrition. Kunne ikke fatte og begripe hva de skulle sende meg en svær eske for, når jeg bare hadde bestilt 2 esker med proteinbarer. Det viste seg da at de hadde sendt med ikke mindre enn 12 poser med Chef Jay's protein puffs. Også jeg som egentlig ikke spiser så mye sånn snacks. Jaja, de går vel kanskje ned. Smaksprøver eller bare en feil?
*Enigma* Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #908 Skrevet 10. oktober 2009 Smaksprøver eller bare en feil? Neida, på pakkseddelen hadde skrevet på at jeg skulle ha dem med penn, så jeg tipper det er smaksprøver, men 12 poser med samme smak da??? Så hvis noen vil ha så er det bare å si i fra.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 10. oktober 2009 #909 Skrevet 10. oktober 2009 Neida, på pakkseddelen hadde skrevet på at jeg skulle ha dem med penn, så jeg tipper det er smaksprøver, men 12 poser med samme smak da??? Så hvis noen vil ha så er det bare å si i fra. Skulle gjerne sagt ja takk, men det er laget av soyaprotein..
Gjest fragment Skrevet 10. oktober 2009 #910 Skrevet 10. oktober 2009 Det viste seg da at de hadde sendt med ikke mindre enn 12 poser med Chef Jay's protein puffs. Hehe, jeg bestilte to små fillesaker til 20-30 kroner for å få den gratisesken med proteinostepop. Synes til og med de var ganske gode
Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #911 Skrevet 10. oktober 2009 Hehe, jeg bestilte to små fillesaker til 20-30 kroner for å få den gratisesken med proteinostepop. Synes til og med de var ganske gode Proteinostepop? Høres...eh...interessant ut...
*Enigma* Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #912 Skrevet 11. oktober 2009 STØL! Herregud, ingen anelse om hvordan jeg skal komme meg opp av senga, langt mindre bevege meg i dag. Er jo nødt til å komme meg ut på en gåtur eller noe sånt, for å prøve å få løst opp litt, men litt usikker på hva/hvor/hvordan enda.
Gjest fragment Skrevet 11. oktober 2009 #913 Skrevet 11. oktober 2009 Proteinostepop? Høres...eh...interessant ut... Ja, ikke sant? Det var faktisk ostepop!
*Enigma* Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #914 Skrevet 11. oktober 2009 Ja, ikke sant? Det var faktisk ostepop! Ikke helt sikker på om jeg er veldig fristet, men det kan jo være helt greit Er ikke så glad i ostepop egentlig. Det ble bare en times gåtur i dag. Klarer knapt å røre på meg. Er stokk stiv, vet ikke helt hvordan jeg skal klare meg gjennom morgendagen, pleier alltid å bli verre 2. dagen. Blir bare en halvtimes tid på ellipsemaskina i morgen tidlig. Skal på konsert på kvelden, så rekker ikke så mye trening.
*Enigma* Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #915 Skrevet 12. oktober 2009 Fortsatt så støl at jeg holder på å bli gal. Alt er vondt, til og med å sitte, for da må jeg sitte på den støle, ømme stumpen min. Å gå er tortur, reise seg, sette seg. Føler meg som en gammel dame. 35 min, 12,55 km på ellipsemaskin hjalp ikke noe særlig, annet enn på samvittigheten. Burde snart lære at å kjøre på for fullt med beinstyrke når man ikke har trent bein på en måneds tid er kjempedumt! Begynne litt forsiktig kanskje, legge på lette vekter ... Neida, lærer aldri. Må vel regne med å være støl i morra også.
*Enigma* Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #916 Skrevet 12. oktober 2009 Har forresten smakt QNT Delicious Proteinbar banan i dag, likte den godt, kanskje litt i overkant mye banansmak? Uansett liker jeg konsistensen på disse barene veldig godt. Kommer nok til å kjøpe flere av QNT-barene. Har også kjøpt Sprek-barene med yoghurt og blåbær fra TN, likte dem også. Veldig annerledes, men gode. Perfekte som mellommåltid i forbindelse med trening.
Gjest fragment Skrevet 12. oktober 2009 #917 Skrevet 12. oktober 2009 Har også kjøpt Sprek-barene med yoghurt og blåbær fra TN, likte dem også. Veldig annerledes, men gode. Perfekte som mellommåltid i forbindelse med trening. Uff, disse var helt grusomme etter min smak. Bestilte en slags pakkeløsning fra TN i sommer, og fikk med en eske med Sprek-barer m/ yoghurttrekk. Endte opp med å kaste halve esken, etter å ha tvunget i meg et par stykker. Vi er tydeligvis forskjellige når det gjelder akkurat disse
*Enigma* Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #918 Skrevet 12. oktober 2009 Uff, disse var helt grusomme etter min smak. Bestilte en slags pakkeløsning fra TN i sommer, og fikk med en eske med Sprek-barer m/ yoghurttrekk. Endte opp med å kaste halve esken, etter å ha tvunget i meg et par stykker. Vi er tydeligvis forskjellige når det gjelder akkurat disse Jeg var i utgangspunktet veldig skeptisk, og jeg tror absolutt ikke jeg ville likt jordbærbarene. Kunstig jordbær er ikke helt min smak, men de med blåbær syntes jeg ikke var så ille Litt avveksling til all sjokoladen. Nå er jeg veldig, veldig glad i barer med mørk sjokolade da. Må passe meg litt sånn at de med banan ikke blir "godteri".
*Enigma* Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #919 Skrevet 13. oktober 2009 Fryktelig støl på 3. dagen. Ikke sjans i havet til å bli helt bra til i morgen heller. Det ble ikke så mye trening i går, bare den halve timen på ellipsemaskina på morgenen, men jeg stod og hoppet og danset i 2 t 30 min - 2 t 45 min i går, så jeg tror vel egentlig ikke det var så farlig at jeg gikk glipp av ordentlig trening. Gjør ingenting spesielt for å gå ned i vekt om dagen, har festa ganske mye, og spist en god del både snacks og sjokolade, likevel fortsetter jeg å gå ned i vekt. Lurer på om jeg har et enormt stort behov for kalorier om dagen, eller hva det er som får meg til å gå ned. Det er ikke snakk om enorme vekttap altså, men vekta har sakte, men sikkert krøpet nedover 2,5 kg siden 14. september. 2,5 kg er ikke voldsomt mye på 1 måned, litt over en halv kg i uka, men det er ikke så enormt mye å ta av lenger heller, og buksa i størrelse 27" begynner å bli i løseste laget. Likevel føler jeg meg ikke tynn. Ser jeg meg i speilet så synes jeg slett ikke jeg ser tynn ut. Ikke at jeg føler meg direkte feit heller, men jeg føler ikke at kroppen min ser ut som om den veier det den veier. Jeg føler jeg ser mye større ut, og skulle gjerne sett litt mer petite ut. Faen så kroppsfiksert man blir når man trener og prøver å spise riktig!
Gjest lucy d-.-b Skrevet 13. oktober 2009 #920 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg vet det ikke er en morsom tanke, men kan det være muskler som forsvinner? De er som vi alle vet ferskvare, og trener man dem ikke blir de sakte men sikkert mindre.. Du har jo ikke trent så mye styrke verken før maraton eller i restitusjonsperioden etterpå, og vært i mye forbrenningaktivitet i tillegg.
Fremhevede innlegg