Gjest Purple Skrevet 12. juni 2009 #421 Del Skrevet 12. juni 2009 Da får jeg prøve det en gang Har prøvd intervallprogrammet på tredemølla, men da var det bare stigningen som endret seg, så jeg var litt usikker på om det gikk an å stille inn noe mer der. Men kanskje like greit å gjøre det manuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #422 Del Skrevet 13. juni 2009 Da får jeg prøve det en gang Har prøvd intervallprogrammet på tredemølla, men da var det bare stigningen som endret seg, så jeg var litt usikker på om det gikk an å stille inn noe mer der. Men kanskje like greit å gjøre det manuelt. Det er ikke noe vanskelig å kjøre intervaller selv. Jeg vil anbefale deg å varme opp 5-10 minutter først, også kjøre intervaller en liten stund for deretter å roe nedi 5-10 minutter igjen. Kjør gjerne 1 minutt "på" og 1 minutt "av" i begynnelsen. Hvor fort du må kjøre merker du selv. Du skal ikke klare å fortsette lenge etter det harde intervallet ditt, da skal du være så sliten at du trenger en pause, men pausen skal ikke være så lang eller rolig at du rekker å kjøre deg langt ned igjen, den skal bare være såpass at du senker pulsen litt før du går på neste harde intervall. Dagens treningsøkt: 15 min jogging 2,56 km 70 min styrketrening 5 x 4-6 bryst, skuldre, triceps, også slengte jeg på litt mage. Gjør alltid det under en styrkeøkt nå, tar med litt mage til tross for at det bare står på programmet 1 gang i uka. Skal ha skikkelig sixpack nå. I morgen har jeg planer om å prøve å jogge 90 min. Så får vi se hvordan det går. Regner med at det bør gå bra. Kjenner at foten er stiv og øm, men håper den overlever joggeturen likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #423 Del Skrevet 14. juni 2009 Dagens treningsøkt ble ikke verdens beste, men annet er vel heller ikke å forvente dagen etter et utdrikningslag Synes i det minste jeg er flink som kom meg av gårde i dag. Det var min kjære kg-venninne Ansjoni som ble drukket ut, og jeg måtte bare holde ut to the bitter end, siden festen var i min leilighet :gjeiper: Det ble ikke så seint da, men det ble mer enn nok drikke. Spiste en del mat med hvetemel også i går, noe magen min absolutt ikke er glad i, så har tilbragt mye av natta og en del av dagen i dag på do. Planen var å løpe i 90 min sammenhengende, men etter 45 min var det bare å innse at jeg måtte ta en pause fra løpinga. Magen gjorde fullt opprør. Dermed ble økta som følger: 45 min jogging, 8,22 km 25 min styrketrening, mage og rygg 45 min jogging, 8 km Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. juni 2009 #424 Del Skrevet 15. juni 2009 45 min jogging, 8,22 km 25 min styrketrening, mage og rygg 45 min jogging, 8 km Løpefantomet!!! Halloooo, dritbra! Blir spennende å løpe sammen med deg, se hvor lang tid jeg bruker på å komme meg opp til ditt nivå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #425 Del Skrevet 15. juni 2009 Løpefantomet!!! Halloooo, dritbra! Blir spennende å løpe sammen med deg, se hvor lang tid jeg bruker på å komme meg opp til ditt nivå Var litt skuffa over at jeg måtte dele opp den økta da, men fant ut at det var greit å ta en liten løpepause midt inni siden magen var så fryktelig kranglete. Tror du er i såpass god form at løpeformen din vil komme fort. Særlig om du fortsetter med den geriljatreninga til D. Du skal ikke melde deg på halvmaraton i september du også da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. juni 2009 #426 Del Skrevet 15. juni 2009 Du skal ikke melde deg på halvmaraton i september du også da? Jeg er litt usikker, for jeg har kuldeastma og den kicker til når det kryper ned mot 10 grader. Så jeg er redd det blir et stort personlig nederlag hvis jeg ikke klarer å gjennomføre pga det. Men, jeg skal tenke på det. Se litt nå etter hvert hvordan formen utvikler seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #427 Del Skrevet 15. juni 2009 Skjønner at det kan bli et nederlag hvis du ikke fullfører ja I fjor var jo været helt nydelig under Oslo Maraton, satser på at det blir like deilig i år også. Sliter selv hvis det blir for kaldt pga. astma. Dagens treningsøkt: 20 min sykkel ute 15 min jogging 2,62 km 55 min styrketrening bryst, biceps, mage 5 x 4-6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #428 Del Skrevet 16. juni 2009 Møkkatrening! Fikk dårligere tid enn planlagt, dermed tenkte jeg først at jeg måtte løpe litt kortere enn jeg først hadde tenkt. Men i det jeg begynner å løpe kjenner jeg smertene på forsida av leggene, jeg hater den fordømte beinhinnebetennelsen! Ergo kunne jeg ikke løpe heller, dermed ble det beinstyrke, noe jeg slett ikke hadde tenkt. Søndag var jeg skikkelig øm på sida av høyre lår, merket det da jeg våknet, og lurte på om jeg hadde dulta borti noe i fylla på lørdag. Utover søndagen fikk jeg et kjempeblåmerke på sida, men tenkte ikke sånn veldig over det. Da jeg skulle ta knebøy i dag reiv det skikkelig i muskelen, så det er tydelig at jeg ikke bare har dulta borti noe, og jeg er blå/gul/grønn over nesten hele sida av låret. I tillegg har foten jeg tråkka over på blitt verre igjen. Den har hele tida vært litt stiv og hoven, men i dag hovnet den skikkelig opp og ble vond. Oppsummert ble treningsøkta som følger: 20 min sykling ute 10 min jogging 55 min styrketrening bein og mage Misfornøyd og drittlei. Kroppen var ikke samarbeidsvillig i det hele tatt. Aner ikke hvordan morgendagens trening blir. Skal smøre og massere beina i kveld, så blir de forhåpentligvis bedre til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 16. juni 2009 #429 Del Skrevet 16. juni 2009 Hei på deg. Hvis du har antydning til beinhinnebetennelse, er blå/gul/grønn over hele låret, og i tillegg har hovnet opp i foten, bør du ta deg en pause. Du må passe deg litt så du ikke ender opp med permanente skader. Dette hørtes ikke bra ut! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #430 Del Skrevet 16. juni 2009 Tenker det blir spinning kl 18. Har ikke vondt av å bevege på meg, bare det ikke blir løping. Ingen løping før i helga nå, og massasje hver dag, så går det nok greit. Antydningene til beinhinnebetennelse pleier å forsvinne med litt hvile, varmende krem og massasje. Håper bare inderlig ikke det er instruktøren jeg ikke kan fordra som skal ha den ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 16. juni 2009 #431 Del Skrevet 16. juni 2009 Tenker det blir spinning kl 18. Har ikke vondt av å bevege på meg, bare det ikke blir løping. Ingen løping før i helga nå, og massasje hver dag, så går det nok greit. Antydningene til beinhinnebetennelse pleier å forsvinne med litt hvile, varmende krem og massasje. Håper bare inderlig ikke det er instruktøren jeg ikke kan fordra som skal ha den ... Kanskje hun er syk eller død eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. juni 2009 #432 Del Skrevet 16. juni 2009 Kanskje hun er syk eller død eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #433 Del Skrevet 17. juni 2009 Dagens treningsøkt: 20 min sykkel ute 10 min oppvarming spinningsykkel 55 min sport spinning Bedre enn fryktet egentlig etter bare 4 timers søvn i natt. Klarte å kjøre på ganske hardt under spinninga, så alt i alt ganske greit fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #434 Del Skrevet 18. juni 2009 Dagens treningsøkt ble litt annerledes enn tenkt, ettersom treningssenteret ikke klarte å få høytaleranlegget til å funke. Skulle på morgenspinning, men den timen ble avlyst. Siden folk da ikke ble så inmari fornøyd ble det en improvisert styrke/coretime på 45 min i stedet. Brukte balanseputer/bosu, catslides og manualer. 20 min sykling ute (i regnet faktisk) 15 min jogging 45 min styrke/core Det var ikke så ille å sykle i regnet. Har heldigvis godt regntøy. Det ble litt klamt, men det spilte egentlig ingen rolle, for det var bare bukse og jakke som ble klamt, ikke tøyet jeg skulle trene i. Tror jeg skal bli litt flinkere til å sykle selv om det regner, så lenge det ikke virkelig pøsregner er det ikke noe problem egentlig. Helt greit fornøyd med treninga, selv om den ikke ble helt sånn jeg hadde tenkt. Tror jeg skal fortsette å bruke catslides én gang i uka, det tok mye bedre på magemusklene enn min vanlige magetrening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #435 Del Skrevet 18. juni 2009 Begynner forresten virkelig å bli fornøyd med kroppen nå. Fikk kommentarer av ei av de andre jentene på senteret som trener mye. Hun syntes jeg hadde blitt voldsomt forandret, vi har jo "kjent" hverandre en god stund nå, og hun syntes jeg hadde blitt så slank og utrolig godt trent. Det er alltid hyggelig å høre Synes det er fryktelig vanskelig å bli overbevist om at jeg har fått skikkelige resultater av treninga. At jeg kommer inn i klærne mine er på en måte ikke bevis nok. Men når folk kommenterer det, folk som har sett utviklinga mi, da må jeg jo nesten tro på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 18. juni 2009 #436 Del Skrevet 18. juni 2009 Kjekt å få tilbakemeldinger fra andre Men ikke bare bare å kommentere kroppen til andre vil jeg tro, så når noen først gjør det så er det nok oppriktig! Møtte igjen ei jeg ikke har sett på lenge tidligere uken her, og hun hadde blitt skikkelig veltrent siden sist. Men fikk meg ikke til å kommentere det, selv om jeg ble skikkelig imponert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #437 Del Skrevet 18. juni 2009 Kjekt å få tilbakemeldinger fra andre Men ikke bare bare å kommentere kroppen til andre vil jeg tro, så når noen først gjør det så er det nok oppriktig! Møtte igjen ei jeg ikke har sett på lenge tidligere uken her, og hun hadde blitt skikkelig veltrent siden sist. Men fikk meg ikke til å kommentere det, selv om jeg ble skikkelig imponert Terskelen er nok temmelig høy for å kommentere ja, men vi har jo prata en del om trening og sånn, også var det jo så positiv tilbakemelding så da regnet hun nok med at det ble tatt godt i mot Hadde vært verre andre veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 18. juni 2009 #438 Del Skrevet 18. juni 2009 Ja, det må du! For du ser DRITBRA ut Er catslides de dustemattene man har under føttene? I hates them, men bare fordi de gjør alt dobbelt så tungt og vanskelig. Klarer ikke bli glad i dem, føler at de stopper meg fra å gjøre øvelsene helt ut og ordentlig. Fokuserer bare på å ikke skli i alle retninger. Burde vel egentlig øve med dem sånn sett, for jeg er redd D kommer til å introdusere dem på en av PT-timene snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #439 Del Skrevet 18. juni 2009 Ja, det må du! For du ser DRITBRA ut Er catslides de dustemattene man har under føttene? I hates them, men bare fordi de gjør alt dobbelt så tungt og vanskelig. Klarer ikke bli glad i dem, føler at de stopper meg fra å gjøre øvelsene helt ut og ordentlig. Fokuserer bare på å ikke skli i alle retninger. Burde vel egentlig øve med dem sånn sett, for jeg er redd D kommer til å introdusere dem på en av PT-timene snart Det er de teppebitene ja. Jeg likte dem egentlig litt også jeg da, nettopp fordi de virka veldig effektive. Dessuten har jeg begynt å trene mageøvelser på alle tre styrkeøktene mine, og da blir jeg så lei av de samme hele tida. I tillegg tok jo en del av øvelsene vi gjorde i dag også på bryst, rompe osv. Fikk litt inspirasjon til nye øvelser av den timen. Omvendt planke, har du tatt det noen gang? Er sikker på at jeg kommer til å være dritstøl i rompa og bakside lår i morgen, bare fordi jeg aldri har tatt den før Nå omtaler de jo catsliden her på KG også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. juni 2009 #440 Del Skrevet 18. juni 2009 Synes de forklarte de catslidene dårlig på KG, jeg synes de kunne ha illustrert med flere bilder faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg