*Enigma* Skrevet 16. april 2009 Forfatter #221 Del Skrevet 16. april 2009 Temmelig misfornøyd med dagens trening. Var ikke i form, og måtte holde meg til styrketrening. Riktignok økte jeg på flere av øvelsene, men følte at jeg ikke fikk max ut av økta likevel fordi jeg ikke klarte å holde konsentrasjonen oppe og fordi jeg hosta sånn. Dagens treningsøkt: 10 min jogging 60 min styrketrening skuldre, rygg og triceps 3 x 8-10. Jeg har skapt et lite monster da Kompis E har bedt om litt råd i forhold til å spise riktig og hvordan han kan trene. Nå er kosthold og trening alt han snakker med meg om omtrent. Kan jeg spise ditt, hvor mye bør jeg spise? Er dette sunt? Hvordan skal jeg gjøre den øvelsen? Osv. Jaja, han er jo litt søt da, så får vi se hvor lenge han holder ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 16. april 2009 #222 Del Skrevet 16. april 2009 gøy at han er engasjert og har lyst å prøve da og han er heldig som har deg til å spørre, det har hvertfall hjulpet meg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 16. april 2009 #223 Del Skrevet 16. april 2009 Herregud, dette må jo være verdens beste slankekur. Jeg fortsetter å gå ned i vekt, slankekuren kan ikke akkurat anbefales, da den gjør for jævlig vondt, men effektiv er den i alle fall ... Man må prøve å se det positive i ting, ikke sant? Ja, det må man faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. april 2009 Forfatter #224 Del Skrevet 19. april 2009 Endelig på trening igjen etter 2 dager hvor jeg har vært skikkelig dårlig. Har vært fryktelig forkjøla, og instruktøren på timen i dag bare himlet med øynene da jeg sa at jeg ikke var helt i form, så det kunne hende jeg gikk litt før. No shit, liksom :gjeipe: Men jeg kom meg igjennom 90 minutter spinning langkjøring. Utrolig deilig egentlig, for jeg fikk løsna opp litt. Instruktøren pratet på at hun skulle forsøke å få det inn som en fast time fra høsten av, og det håper jeg går igjennom. Jeg er ikke flink til å kjøre sånne rolige timer selv, men jeg vet jo godt at jeg trenger det når jeg trener så mye og hardt som jeg gjør, selv om jeg har slappet litt av på treninga mi de siste ukene, og ikke kjører 2-2,5 t hver dag. I morgen håper jeg jeg klarer en styrkeøkt. Har en travel uke foran meg med møte i sameiet på tirsdag, od@i inspirasjonsdag og reise til Bergen på onsdag, og jobb i Bergen torsdag og fredag. Regner med å få trent litt på torsdagen da i det minste. Så da blir det bare onsdag og fredag uten trening. I grunnen er det ille nok. Synes det er veldig gøy at E har blitt så engasjert, LekeHusmor Morsomt at han har tiltro til meg også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. april 2009 Forfatter #225 Del Skrevet 20. april 2009 Dagens treningsøkt: 10 min oppvarming på tredemølle, 80 min styrke bryst, biceps og mage. 5 x 4-6 reps. Økte fra 10 til 11,2 på flies og skrå brystpress, og fra 23 til 25,3 på biceps curl med kabel. Økning i det minste. Har gått ned en kg denne uka, håper på en måte at vektnedgangen fortsetter. Vil ytterligere ned i vekt. Det er i det minste et slags lyspunkt oppi det hele, jeg løfter tyngre og går ned i vekt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. april 2009 Forfatter #226 Del Skrevet 21. april 2009 Dagens treningsøkt: 70 min jogging/løping. Løp 12,2 km totalt, 10 km ble nådd etter 55 min og 50 sekunder, noe som er en forbedring siden sist på 1 min og 42 sek. De 5 første minuttene var oppvarmingstempo. Er småforkjøla, og løp mer oppover denne gangen, så godt fornøyd med en slik forbedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 21. april 2009 #227 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Hvordan holder du ut så lenge når du løper? Jeg hadde nok dødd av kjedsomhet, men folk er selvsagt forskjellige... Jeg er nok ingen langdistanseløper :/ Det verste er egentlig at jeg blir fryktelig stiv i nakken/skuldrene av langkjøring, enten det er inne på mølle eller ute. Endret 21. april 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. april 2009 Forfatter #228 Del Skrevet 21. april 2009 Hvordan holder du ut så lenge når du løper? Jeg hadde nok dødd av kjedsomhet, men folk er selvsagt forskjellige... Jeg er nok ingen langdistanseløper :/ Det verste er egentlig at jeg blir fryktelig stiv i nakken/skuldrene av langkjøring, enten det er inne på mølle eller ute. Jeg har på musikk, og deler opp løpinga mi, gjør forandringer hvert minutt i 5 minutters intervaller f.eks øker eller senker farten med 0,1 eller 0,2 hvert minutt, går opp og ned i elevation, osv. Nå har jeg liksom ikke så mye valg heller, jeg skal løpe Sentrumsløpet 3. mai, jeg må trene til det, dermed tenker jeg ikke: Uff, nei, jeg orker ikke, vil ikke. Det er rett og slett så enkelt som at jeg bestemmer meg for at dette skal jeg gjøre, også gjennomfører jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. april 2009 #229 Del Skrevet 22. april 2009 Jada, så enkelt er det Men må si jeg er imponert, selv om slankekuren kanskje ikke helt er å anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. april 2009 Forfatter #230 Del Skrevet 22. april 2009 Jada, så enkelt er det Men må si jeg er imponert, selv om slankekuren kanskje ikke helt er å anbefale Man trenger kanskje litt viljestyrke Men det er gjerne litt sånn at man må ikke tenke: nei, uff, dette er kjedelig. Nei, dette har jeg ikke lyst til. Jeg tenker: dette skal jeg gjennomføre. Greit, da gjør jeg det. Nei, slankekuren er nok ikke å anbefale. Det går seg vel til etterhvert. Kan jo ikke holde på sånn i evigheter heller. Tiden leger alle sår sies det. Gud så lei jeg er av å høre det, men en eller annen gang får jeg vel kanskje lyst på mat igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. april 2009 #231 Del Skrevet 22. april 2009 Åja, man må ha sånn ting som jeg ikke har ja, da skjønner jeg jo at det er lett Du må nok snart begynne å spise igjen ja, ellers kommer du til å bli altfor tynn. Mat er sunt, året rundt! Eller noe sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. april 2009 Forfatter #232 Del Skrevet 25. april 2009 Dagens treningsøkt ble litt annerledes enn jeg først hadde tenkt. Det var litt hardt å stå opp i morges, så jeg kom meg ikke av gårde fullt så tidlig som jeg hadde tenkt. I tillegg tok styrketreninga lenger tid enn jeg hadde regnet med. Dagens økt: 15 min på tredemølle (2,63 km) 1 t 35 min styrketrening rygg, skuldre og triceps 5 x 4-6 reps 15 min på tredemølle til slutt (2,63 km) Noe av grunnen til at det tok lenger tid i dag å gjennomføre økta enn forrige gang jeg kjørte tungt var at i stedet for å kjøre dips som dropset kjørte jeg fullt sett 5 x 10 med en 5 kg skive i fanget og beina på stepkasse. Vanligvis kjører jeg 5 x 6 som dropsett med beina i golvet og ikke vekt i fanget. I tillegg fant jeg fram sykkelen og syklet til og fra, litt over 3 km hver vei, brukte vel ca 12 min hver vei. Utover sesongen bruker jeg som regel 10 min hver vei, men jeg bruker ikke syklinga som hardtrening, det er mest en måte å komme seg dit på, så jeg legger ikke mye energi i å sykle fortere til, og fra er jeg som regel litt sliten etter økta. Ble veldig fornøyd da jeg endelig turte å prøve på meg jeansen min i går, den satt perfekt! Så tåpelig at jeg har vært så redd for å prøve den på meg når jeg vet jeg har gått ned, men det sitter i hodet. Klarer ikke venne meg til at jeg er sånn ca nede i matchvekt igjen, og er der jeg var tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 25. april 2009 #233 Del Skrevet 25. april 2009 Det er alltid digg når et plagg passer igjen La oss og gratulere for den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 25. april 2009 #234 Del Skrevet 25. april 2009 Tiden leger alle sår sies det. Gud så lei jeg er av å høre det, men en eller annen gang får jeg vel kanskje lyst på mat igjen. Livet suger, og av og til er det lov å ha det forjævlig! Tenk Du, jeg lurte på noe. Når jeg driver med knebøy og utfall så får jeg veldig vondt i knærne. Det går over med en gang jeg er ferdig, men mens jeg holder på er det veldig ubehagelig. Burde jeg ta det som et dårlig tegn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. april 2009 #235 Del Skrevet 25. april 2009 så kult med jeans som passer!! det er den følelsen jeg gleder meg aller mest til jeg blir så inspirert og motviert av å lese her inne hos deg - må komme meg på trening i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. april 2009 Forfatter #236 Del Skrevet 25. april 2009 Det er alltid digg når et plagg passer igjen La oss og gratulere for den! Takk for det Veldig deilig når man merker at ting passer igjen. Jeg er egentlig en jeansperson, så jeg har savnet å komme inn i jeansene mine Livet suger, og av og til er det lov å ha det forjævlig! Tenk Du, jeg lurte på noe. Når jeg driver med knebøy og utfall så får jeg veldig vondt i knærne. Det går over med en gang jeg er ferdig, men mens jeg holder på er det veldig ubehagelig. Burde jeg ta det som et dårlig tegn? Det er ikke et veldig godt tegn at du får vondt nei. Passer du på at du ikke faller innover eller utover med knærne? Viktig at knærne peker rett fram over tærne når du bøyer deg. så kult med jeans som passer!! det er den følelsen jeg gleder meg aller mest til jeg blir så inspirert og motviert av å lese her inne hos deg - må komme meg på trening i morgen! Jaa, det var kjempedeilig da jeg endelig turte å prøve dem (har utsatt det i det lengste fordi jeg har vært redd for en kjempenedtur) også passet de perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 25. april 2009 #237 Del Skrevet 25. april 2009 Ja jeg glemte å gratulere med å passe inn i jeans! Jeg har en ubrukt "vintage" kjole hengende som jeg døøøør etter å komme inn i, og tror ikke det er lenge til nå Jeg er nøye på at tærne er rette ja, det er mest i utfall at jeg kjenner det. Prøver å ta det sakte og rolig og ha full kontroll, men det er i det "bakerste" kneet det gjør mest vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. april 2009 Forfatter #238 Del Skrevet 25. april 2009 Ja jeg glemte å gratulere med å passe inn i jeans! Jeg har en ubrukt "vintage" kjole hengende som jeg døøøør etter å komme inn i, og tror ikke det er lenge til nå Jeg er nøye på at tærne er rette ja, det er mest i utfall at jeg kjenner det. Prøver å ta det sakte og rolig og ha full kontroll, men det er i det "bakerste" kneet det gjør mest vondt. Det hørtes litt rart ut. Da ville jeg heller kuttet ut utfall en liten stund, og tatt knebøy, kanskje helst uten noe vekt (vet ikke om du bruker noen form for vekt nå), og fortsatt å bruke ellipsemaskina en stund, så kan du heller innføre utfallene litt etterhvert og helst uten noen form for vekt da også. Krysser fingrene for at du kommer inn i kjolen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 25. april 2009 #239 Del Skrevet 25. april 2009 Har ikke brukt vekter i det siste, men skal la utfall være for en stund likevel. Søren og, det er jo en av favorittøvelsene mine Jeg tror kanskje bare knærne mine er litt stive, ikke vant til å bli brukt sånn, sånn at det går bedre etterhvert kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. april 2009 Forfatter #240 Del Skrevet 25. april 2009 Har ikke brukt vekter i det siste, men skal la utfall være for en stund likevel. Søren og, det er jo en av favorittøvelsene mine Jeg tror kanskje bare knærne mine er litt stive, ikke vant til å bli brukt sånn, sånn at det går bedre etterhvert kanskje? Ikke umulig det Vær flink med knebøy og ellipse, så kan du nok gjøre utfall etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg