*Enigma* Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #961 Del Skrevet 25. oktober 2009 Lang treningsøkt i dag, men det var egentlig veldig deilig. 15 min oppvarming spinningsykkel 90 min spinning, langkjøring 60 min styrke bein og armer 5 x 4-6 Markløft: 62,5/6 - 62,5/6 - 62,5/6 - 62,5/6 - 62,5/6 + et oppvarminssett med bare stang. Knebøy: 40/6 - 40/5 - 40/6 - 40/5 - 40/5 (Sett 1,3 og 5 sumostilling, 2 og 4 rette) Sittende tåhev: 30/6 - 30/6 - 30/6 - 30/6 - 30/6 Tåhev på step i smith: 85/6 - 87,5/6 - 90/5 - 90/6 - 90/6 Ny pers! Vekt inkl. stang. Sideliggende ettbensløft: 15v - 15h - 15v - 15h Bicepscurl: 8/5 - 8/6 - 8/5 - 8/5 - 8/5 Tricepspress: 8/6 - 8/6 - 8/5 - 8/5 - 8/5 30 min gåtur hjem. Gikk ikke til senteret i dag ettersom det regnet sånn, men da jeg skulle hjem var det jo ikke så farlig likevel siden jeg bare skulle hjem og i dusjen. Deilig å gå i regnet egentlig. Dersom det blir nok påmeldte blir det styrketrening hver fredag morgen med ei av jentene på jobb. Hun er sal/styrkeinstruktør, og da blir det helkroppsprogram. Har fundert litt på hvordan jeg skal få til å bli med på det, og har funnet ut at hvis jeg trener rygg, skuldre og core på mandager, bein og armer på tirsdag, og bryst + core på lørdag, så går det fint å kjøre helkropp på fredag. Da blir det kondisjon på torsdag, kanskje fredag ettermiddag, og langkjøringa søndag. Det er bare for to måneder, så det burde funke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #962 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dagens treningsøkt: 60 min gåtur til/fra senteret. 60 min spinn intervall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #963 Del Skrevet 27. oktober 2009 Var på morgenspinning kl 06:30 i morges, og har planer om å trene styrke i kveld. Hvis det fungerer greit skal det bli fast innslag hver uke fram til jul. Dagens økt så langt: 60 min sport spinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #964 Del Skrevet 28. oktober 2009 Trening tirsdag kveld: 60 min gåtur til/fra treningssenteret: 6 km 1 t styrketrening, bryst 3x8-10 og core: - Flies: 10/10 - 10/9 - 10/8 - Benkpress: 20/10 (oppvarming) - 30/7 - 30/8 - 30/5 På 2. og 3. sett spottet en av de nye instruktørene meg. Han tilbød seg det helt av seg selv. Sånt setter man pris på - Omvendt crunch: 40 - 40 - 40 - siderotasjon m/med.ball: 3/30 - 3/30 - 3/30 - Benhev: 2/10 - 2/5 + 0/5 - 2/10 Tas i serier: omv. crunch - siderotasjon - benhev, pause og så ny serie. - Hofteflex m/push up på bosu: 4,5 og 3,5 dvs. jeg klarte hofteflex og ned på push ups, men kom bare halvveis opp igjen på siste push up i hvert sett. - Sideliggende bekkenhev: 15h - 15v - 15h - 15v - 15h - 15v - Planke: 40 sek - 40 sek - 40 sek, 20 sek pause mellom - Kryssdrag: 6,8/10 - 9/8 - 9/8 - Crunch: 40 - 40 - 40 - Liggende rygghev: 20 - 20 - 20 - Ryggstrekkere: 20 - 20 Dagens "trening" 2 t, 15 min gåing, tilsammen litt over 14 km. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #965 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) I går møtte jeg den ene av de to nye ernæringsfysiologene som nå er knyttet til senteret mitt. Vi avtalte på forhånd at jeg skulle føre matdagbok i 3 dager, fra søndag til tirsdag for å se hva jeg spiste. Litt viktig at man får med en helgedag siden man da gjerne har et helt annet spisemønster. Jeg sendte henne også en mail der jeg presiserte hva jeg var ute etter. Jeg er nemlig ikke særlig interessert i å betale en person for å si ting jeg kan fra før, så vanlig ernæringsråd var ikke så aktuelt for meg. Jeg forklarte at jeg har tatt en kroppsanalyse med jobben, og at jeg ønsket å gå ned i fettprosent og litt opp i muskelmasse uten å endre for mye på vekta. Nevnte også at jeg kunne en del om kosthold, at jeg allerede førte matdagbok på egenhånd og at jeg ønsket råd spesifikt mot målet mitt. Var veldig spent da jeg møtte opp i går, ville jeg få skikkelige råd, eller ville det bli en totalt bortkasta time der jeg bare ville få høre ting jeg egentlig kan minst like mye om selv? Heldigvis var hun flink og grundig. Hun noterte seg resultatene av kroppsanalysen, vi snakket litt om hva jeg ønsket å oppnå og nøyaktig hva innen for ernæring jeg trengte hjelp med. Nå er jeg mer opptatt av tall enn det hun er. Jeg har jo et mål om å komme ned i en fettprosent på 18,5. Hun er ikke så veldig glad i å snakke om vekt, kalorier osv. Sånn sett har hun nok et mer sunt forhold til de tingene enn meg. Vi snakket en del om det også for det er jo noe av grunnen til at jeg ønsket råd fra en ernæringsfysiolog. Jeg vet veldig godt hva jeg kan spise, og det var noe hun kommenterte, at matdagboken min var et skoleeksempel på hvordan man bør spise. Problemet mitt er at jeg spiser for lite og at jeg er ”redd” for kalorier. Vi snakket mye om nettopp det. Hvorfor jeg spiser for lite, hva jeg kan gjøre for å endre tankegangen min og hvordan jeg kan klare å spise mer. Jeg spiser nå 5 måltider pr. dag; de tre hovedmåltidene frokost, lunsj og middag og to mellommåltider (rett etter trening og kveldsmat). Jeg går ikke ofte rundt sulten, annet enn rett før måltidene, og da spiser jeg jo. Mens jeg snakket med henne så begynte jeg å innse hvor opphengt jeg faktisk er i hva jeg spiser, hvor mye kalorier som er i det jeg spiser, hvor mye fett, proteiner, karbohydrater … Telle, telle, telle. Hun kommenterte det hun også, at jeg helt sikkert hadde bedre oversikt over slike ting i hodet enn henne. Uansett, det viktigste hun sa var at jeg spiser alt for lite hvis jeg skal bygge muskelmasse. Det er rett og slett ikke fysisk mulig for meg, med mitt kosthold og mitt aktivitetsnivå å legge på meg, verken fett eller muskler slik jeg spiser nå. Dermed er målet mitt å få inn to mellommåltider til, et mellom frokost og lunsj, og et mellom lunsj og middag. Det er de tidene på dagen da jeg går lengst uten å spise, samtidig som det er den tida på døgnet man gjerne bruker mest energi. Mellom frokost og lunsj går det 4,5 – 5 t og mellom lunsj og middag går det som regel en 5-6 t. Fikk noen forslag til mellommåltider jeg kunne spise. Det er jo også noe jeg sliter med. Siden jeg allerede spiser 5 måltider om dagen blir det litt vanskelig å variere nok. Mitt daglige kosthold inneholder allerede havregrøt, müsli med yoghurt, frukt/grønnsaker og brød. Må få kjøpt inn nøtter/mandler, knekkebrød, sunn kjeks (har helt dilla på fullkornsspeltkjeksene til kavli om dagen), tubeost og ferdige smoothies fra bama. Tror nok jeg kommer til å putte inn litt proteinbarer/shaker i blant også for variasjonens del. Hvert av mellommåltidene skal ligge på mellom 80-100 og 250 kcal. Det betyr at jeg kommer til å ligge rett over 2000 kcal pr dag. Kjenner jeg ikke er helt komfortabel med tanken på å skulle ligge såpass ”høyt”, men vi skal se an hvordan det går. Hun mener jeg mest sannsynlig kan ligge enda høyere, mens jeg trenger litt tid til å venne meg til å skulle spise mer. Jeg skal jo også passe på og ikke spise for mye, sånn jeg legger på meg fett i stedet. Er litt sliten i huet, for det ble en del informasjon på en gang, og vi snakket veldig mye om problemene jeg har i forhold til mat og å skulle spise nok, men jeg får en mail fra ernæringsfysiologen når hun har fått gått gjennom notatene sine, også får jeg en oppfølgingstime i begynnelsen av januar. Deilig å få bekreftet at jeg gjør mye riktig, at kostholdet jeg har er supert, og helt riktig. Jeg trenger ikke endre på de matvarene jeg spiser, det er det å få i meg nok jeg må passe på. Det er tross alt enklere å endre på, enn om jeg hadde måttet legge om kostholdet helt. Hun skal også regne litt på hvordan fordelingen av fett, proteiner og karbohydrater er, og gi meg en tilbakemelding i forhold til resultatet, om jeg må gjøre noen endringer. Fikk med meg et hefte om kosthold fra henne også. Har ikke fått sett så nøye på det enda, men det blir spennende lesning i dag. Ordningen med ernæringsfysiologene er slik at man kan bruke klippene man har på personlig trener hos ernæringsfysiologen også. Dermed kan man få kombinert trening og ernæring på en fin måte. Endret 29. oktober 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #966 Del Skrevet 29. oktober 2009 Første dag med nytt spisemønster og jeg er drittlei allerede. Føler jeg ikke gjør noe annet enn å spise, og er mett hele tida. Blæh! Håper virkelig den følelsen gir seg etterhvert, ellers gir jeg opp hele prosjektet tror jeg. Ikke nok med at jeg føler meg mett hele tida, men det er så mye styr også. Passe på å ha med seg mat på jobb og greier ... God treningsøkt i dag, men for trøtt til å logge. Veileder S (er det ikke det han heter da, han nye?) er alltid blid, hilser og småprater litt. Trivelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 30. oktober 2009 #967 Del Skrevet 30. oktober 2009 Spennede lesning! Også er det jo kjempesmart at man kan bruke PT-klippene på ernæringsfysiologene også. Har vurdert å kjøpe PT-timer selv, men tror jeg venter til etter jul. Hentet denne fra den andre boken din, så jeg ikke starter noen diskusjon der : Nei, hadde det vært vektnedgang som var målet så hadde jeg nok ikke fått beskjed om at jeg spiste for lite. Målet er å få litt mer muskelmasse og gå ned i fettprosent, samtidig som vekta skal holde seg noenlunde på samme nivå. Hvordan skal du klare å gå opp i muskelmasse uten å gå opp i vekt, de to henger da nødvendigvis sammen? :klø: Hva sa ernæringsfysiologen til dette? -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 30. oktober 2009 #968 Del Skrevet 30. oktober 2009 Første dag med nytt spisemønster og jeg er drittlei allerede. Føler jeg ikke gjør noe annet enn å spise, og er mett hele tida. Blæh! Håper virkelig den følelsen gir seg etterhvert, ellers gir jeg opp hele prosjektet tror jeg. Ikke nok med at jeg føler meg mett hele tida, men det er så mye styr også. Passe på å ha med seg mat på jobb og greier ... God treningsøkt i dag, men for trøtt til å logge. Veileder S (er det ikke det han heter da, han nye?) er alltid blid, hilser og småprater litt. Trivelig! Mange sliter med å spise mye og ofte, lucy hadde samme problemet da hun gikk opp i kcalinntak per dag. Men jeg tror du kan trøste deg med at det stort sett er en tilvenningssak. Don't give up! Det er S han heter, eller, det er hvertfall forbokstaven i navnet hans. Hadde vært litt rart å gå rundt og hete bare S. (Dårlig fredagshumor, know. ) Han er så koselig! Også har han så herlig dialekt, hehe. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #969 Del Skrevet 30. oktober 2009 Spennede lesning! Også er det jo kjempesmart at man kan bruke PT-klippene på ernæringsfysiologene også. Har vurdert å kjøpe PT-timer selv, men tror jeg venter til etter jul. Hentet denne fra den andre boken din, så jeg ikke starter noen diskusjon der : Hvordan skal du klare å gå opp i muskelmasse uten å gå opp i vekt, de to henger da nødvendigvis sammen? :klø: Hva sa ernæringsfysiologen til dette? -misa Jeg synes også det er veldig bra opplegg at man kan bruke klippekortene for PT til ernæringsfysiolog og vice versa. Det gjør kanskje terskelen litt lavere for å få hjelp fra en ernæringsfysiolog også. Greit at PT-ene nok er flinke, men dette var absolutt verdt pengene. Nå skrev jeg jo holde vekta på noenlunde samme nivå Jeg er klar over at jeg kommer til å gå litt opp i vekt, og det er i grunnen greit. Jeg har gått enda mer ned i vekt i det siste, så jeg kan godt legge på meg et par kg, men jeg har ikke lyst til å gå opp la oss si 5 kg da. 1-3 kg er greit, tror jeg. Hun spurte meg om det, siden jeg sa at jeg var veldig opptatt av vekt og hva jeg puttet i meg osv. om det var greit å gå opp litt og om jeg var klar over at det var stor sjans for at jeg la på meg litt, og om jeg var klar for å gjøre det. Jeg har et ekstremt ambivalent forhold til det der. Jeg er så opphengt i et tall, samtidig som jeg vil ha visuelle resultater som ikke går overens med det tallet jeg ser for meg i hodet mitt. Det er også noe av grunnen til at jeg ikke vet om jeg klarer å gjennomføre dette prosjektet. Samtidig så så jeg jo i dag at etter å ha spist mye i går, så ser kroppen min finere ut. Når jeg spiser lite så blir jeg litt innhul øverst på magen, samtidig som nedre del nærmest buler ut. Det er jo egentlig ganske typisk for tynne jenter, og ikke for å tråkke noen på tærne her, men særlig pent er det egentlig ikke. Mange sliter med å spise mye og ofte, lucy hadde samme problemet da hun gikk opp i kcalinntak per dag. Men jeg tror du kan trøste deg med at det stort sett er en tilvenningssak. Don't give up! Det er S han heter, eller, det er hvertfall forbokstaven i navnet hans. Hadde vært litt rart å gå rundt og hete bare S. (Dårlig fredagshumor, know. ) Han er så koselig! Også har han så herlig dialekt, hehe. -misa Hehehe, også jeg som trodde han het. S :gjeiper: S er veldig, veldig søt! Han er alltid så blid, hjelpsom og imøtekommende, så ser han jo ikke så halvgæren ut heller Må innrømme at jeg er litt svak for fyren. Setter også veldig stor pris på at han faktisk kommer opp i styrkeavdelingen og tilbyr seg å spotte osv. Det har jeg savnet litt fra en del av de andre veilederne, ingen av dem tilbyr seg å hjelpe, eller går rundt og er tilgjengelige. Terskelen blir litt høyere for å be om hjelp når de står ved pc-en eller skravler med hverandre. Synes også det er litt rart at de ikke går bort til folk som trener fryktelig feil og sier i fra. Jeg skal gi dette prosjektet tid fram til jul. Hvis jeg da ikke ser positive resultater så tror jeg kanskje jeg gir opp. Det er rett og slett ikke behagelig å spise så mye. Samtidig så har jeg jo da ny time med ernæringsfysiologen, så kanskje hun klarer å overtale meg til å fortsette hvis jeg er i ferd med å gi opp. Samtidig så klødde hun seg litt i hodet over at jeg ønsket å gjøre forandringer på en symetrisk kropp med veldig sunne, flotte verdier. Jeg lurer litt på hvor grensen går for å tippe over til det usunt kroppsfikserte og hvor jeg ligger i forhold til det. Føler at veldig mye av tiden min går med til å tenke mat, kropp osv. Merker jo også det på holdninger på jobb og fest. Det er mye mer akseptabelt å snakke negativt om trening og sunt kosthold enn å være veldig opptatt av det. Folk har også vanskeligheter med å forstå at jeg faktisk legger så mye tid i trening og kosthold som jeg gjør. Det er ikke bare noe jeg gjør når det er konkurranse på jobb, eller noe jeg gjorde bare for å gå ned i vekt. Det er noe jeg er genuint opptatt av, til tider kanskje litt vel opphengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 30. oktober 2009 #970 Del Skrevet 30. oktober 2009 Nå skrev jeg jo holde vekta på noenlunde samme nivå Jeg er klar over at jeg kommer til å gå litt opp i vekt, og det er i grunnen greit. Jeg har gått enda mer ned i vekt i det siste, så jeg kan godt legge på meg et par kg, men jeg har ikke lyst til å gå opp la oss si 5 kg da. 1-3 kg er greit, tror jeg. Det er også noe av grunnen til at jeg ikke vet om jeg klarer å gjennomføre dette prosjektet. Samtidig så så jeg jo i dag at etter å ha spist mye i går, så ser kroppen min finere ut. Når jeg spiser lite så blir jeg litt innhul øverst på magen, samtidig som nedre del nærmest buler ut. Det er jo egentlig ganske typisk for tynne jenter, og ikke for å tråkke noen på tærne her, men særlig pent er det egentlig ikke. Det blir uansett spennende å følge deg, men hvis du føler at kcaltelling og matfokus tar overhånd vil jeg faktisk anbefale det ikke å gjøre det. Når du fra før av har et, som du sier, ambivalent forhold til mat, er sikkert ikke mer fokus en god ide. Man vet jo at mange av de som driver med feks. bodyfitness sliter med spiseforstyrrelser nettopp fordi fokuset på mat er så voldsomt. Jeg skal gi dette prosjektet tid fram til jul. Hvis jeg da ikke ser positive resultater så tror jeg kanskje jeg gir opp. ... Jeg lurer litt på hvor grensen går for å tippe over til det usunt kroppsfikserte og hvor jeg ligger i forhold til det. Føler at veldig mye av tiden min går med til å tenke mat, kropp osv. Teller du kcal hver dag, type veie alt du spiser? For akkurat det tror jeg ikke er spesielt sunt i lengden. Merker jo også det på holdninger på jobb og fest. Det er mye mer akseptabelt å snakke negativt om trening og sunt kosthold enn å være veldig opptatt av det. Folk har også vanskeligheter med å forstå at jeg faktisk legger så mye tid i trening og kosthold som jeg gjør. Det er ikke bare noe jeg gjør når det er konkurranse på jobb, eller noe jeg gjorde bare for å gå ned i vekt. Det er noe jeg er genuint opptatt av, til tider kanskje litt vel opphengt. Det irriterer meg også, det er mye mer legitimt å si at man liker å sløve i sofaen med junkfood, for da føler andre seg så mye bedre. Når vi begynner å snakke om trening og kosthold, tror jeg mange oppfatter det som et angrep på dem selv + at det påvirker samvittigheten deres, og da må det gå ut over noen. Av akkurat disse årsakene så prøver jeg å la være å snakke trening og kosthold på jobb og fest. Man blir bare sett på rart likevel, så jeg sparer de samtalene til dere. Altså, "vanlige" folk kommer aldri til å skjønne greia likevel. Men, man bør også være obs på at man ikke bare snakker trening ved hver mulige anledning, de som ikke trener spesielt mye og/eller spiser sunt har sikkert ikke noen interesse for å høre så mye om det. Hehehe, også jeg som trodde han het. S :gjeiper: S er veldig, veldig søt! Han er alltid så blid, hjelpsom og imøtekommende, så ser han jo ikke så halvgæren ut heller Må innrømme at jeg er litt svak for fyren. Setter også veldig stor pris på at han faktisk kommer opp i styrkeavdelingen og tilbyr seg å spotte osv. Det har jeg savnet litt fra en del av de andre veilederne, ingen av dem tilbyr seg å hjelpe, eller går rundt og er tilgjengelige. Terskelen blir litt høyere for å be om hjelp når de står ved pc-en eller skravler med hverandre. Synes også det er litt rart at de ikke går bort til folk som trener fryktelig feil og sier i fra. Enig, han er en skikkelig søtnos! Virker veldig koselig og ålreit. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #971 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Det blir uansett spennende å følge deg, men hvis du føler at kcaltelling og matfokus tar overhånd vil jeg faktisk anbefale det ikke å gjøre det. Når du fra før av har et, som du sier, ambivalent forhold til mat, er sikkert ikke mer fokus en god ide. Man vet jo at mange av de som driver med feks. bodyfitness sliter med spiseforstyrrelser nettopp fordi fokuset på mat er så voldsomt. Teller du kcal hver dag, type veie alt du spiser? For akkurat det tror jeg ikke er spesielt sunt i lengden. Jeg fører mat- og treningsdagbok hver dag ja. Så jeg har en liten følelse av at jeg kanskje tipper over, samtidig så er det større sjans for at jeg dropper å spise eller overspiser hvis jeg ikke gjør det. Det irriterer meg også, det er mye mer legitimt å si at man liker å sløve i sofaen med junkfood, for da føler andre seg så mye bedre. Når vi begynner å snakke om trening og kosthold, tror jeg mange oppfatter det som et angrep på dem selv + at det påvirker samvittigheten deres, og da må det gå ut over noen. Av akkurat disse årsakene så prøver jeg å la være å snakke trening og kosthold på jobb og fest. Man blir bare sett på rart likevel, så jeg sparer de samtalene til dere. Altså, "vanlige" folk kommer aldri til å skjønne greia likevel. Men, man bør også være obs på at man ikke bare snakker trening ved hver mulige anledning, de som ikke trener spesielt mye og/eller spiser sunt har sikkert ikke noen interesse for å høre så mye om det. Nei, jeg drar sjelden i gang en lang lekse om trening selv på fest, men av en eller annen grunn så kommer vi alltid inn på det likevel. Når man da først har begynt og folk snakker nedsettende om trening og riktig kosthold, så blir jeg provosert hvis jeg er småfull, og da er man i gang. Men du har helt rett, vanlige folk kommer aldri til å skjønne greia. Enig, han er en skikkelig søtnos! Virker veldig koselig og ålreit. -misa Jaaa, bare lfrykter jeg gjorde et litt eh, dårlig inntrykk på medlemsfesten.:gjeiper: Herregud, en søt fyr kommer og snakker litt og smiler, og man blir helt satt ut. Ikke bra Endret 30. oktober 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 30. oktober 2009 #972 Del Skrevet 30. oktober 2009 S er veldig ålreit, jeg ville nok ikke hatt ham som veileder da jeg tror jeg nesten kan mer enn ham nå, men han er lett å prate med og viser engasjement i jobben som er veldig positivt og som ikke alle på senteret forstår at er viktig. Sånn sett tror jeg at senteret har hatt kjempegodt av endel nyansatte, de får en liten innsprøytning med ny giv og engasjerte folk! Når det gjelder maten *Enigma*, så tror jeg du og jeg har snakket om det i det uendelige allerede. Jeg vet så godt hvor du er, så bare husk at jeg støtter deg og vil at du skal gjøre dette slik at du selv har det bra. Jeg teller ikke kcal lenger, går kun etter metthetsfølelsen.. Altså at jeg aldri bør være sulten. Hvis jeg klarer å unngå det har jeg klart å få i meg nok mat. Funker faktisk kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #973 Del Skrevet 30. oktober 2009 S er veldig ålreit, jeg ville nok ikke hatt ham som veileder da jeg tror jeg nesten kan mer enn ham nå, men han er lett å prate med og viser engasjement i jobben som er veldig positivt og som ikke alle på senteret forstår at er viktig. Sånn sett tror jeg at senteret har hatt kjempegodt av endel nyansatte, de får en liten innsprøytning med ny giv og engasjerte folk! Når det gjelder maten *Enigma*, så tror jeg du og jeg har snakket om det i det uendelige allerede. Jeg vet så godt hvor du er, så bare husk at jeg støtter deg og vil at du skal gjøre dette slik at du selv har det bra. Jeg teller ikke kcal lenger, går kun etter metthetsfølelsen.. Altså at jeg aldri bør være sulten. Hvis jeg klarer å unngå det har jeg klart å få i meg nok mat. Funker faktisk kjempebra! Takk for støtte Bare håper jeg klarer å komme over bøygen med å skulle spise sånn, så går det vel bra etterhvert. Har spist 3 ganger så langt på jobb i dag, og det føles ikke helt bra, men man venner seg vel kanskje til det. Ville ikke hatt S som veileder, nei. Til det fungerer nok ikke han for meg, men som et trivelig tilskudd og som spotter er han perfekt. Greit å få inn noen nye, engasjerte mennesker. Kanskje det smitter litt over på de andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 30. oktober 2009 #974 Del Skrevet 30. oktober 2009 Greit å få inn noen nye, engasjerte mennesker. Også er han ikke så verst å se på heller. De kan godt ansette litt flere sånne. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #975 Del Skrevet 30. oktober 2009 Også er han ikke så verst å se på heller. De kan godt ansette litt flere sånne. -misa Jeg synes han er kjempesøt. Veldig min type Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 30. oktober 2009 #976 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg synes han er kjempesøt. Veldig min type Kanskje han blir det. S -----> <----- Enigma -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 30. oktober 2009 #977 Del Skrevet 30. oktober 2009 Også er han ikke så verst å se på heller. De kan godt ansette litt flere sånne. -misa Jeg synes han er kjempesøt. Veldig min type Hehe.. Han er ikke min type. Litt før søt og snill. Men, eller, det var feil, for han er jo en pen gutt og veldig veldig hyggelig, men.. Jeje, you know.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 30. oktober 2009 #978 Del Skrevet 30. oktober 2009 HAHAHAHAAAAA! Misa du kom i mellom gitt! Dere vet at vi snart må slette bøkene våre og opprette nye, for altså.. Det står mye sladder her egentlig. Oioi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #979 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kanskje han blir det. S -----> <----- Enigma -misa Tror kanskje ikke helt det Tenk om noe sånt skjer, også må jeg se ham hver dag på treningssenteret. Jeg vil ikke bytte treningssenter!!! Hehe.. Han er ikke min type. Litt før søt og snill. Men, eller, det var feil, for han er jo en pen gutt og veldig veldig hyggelig, men.. Jeje, you know.. Jeg tenkte helst utseendemessig. Nå vet jeg jo ikke så veldig godt hvordan han er som person, men jeg har en tendens til å falle for gutter innen min egen bransje, og som kanskje er litt mer bad boy enn S. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #980 Del Skrevet 30. oktober 2009 HAHAHAHAAAAA! Misa du kom i mellom gitt! Dere vet at vi snart må slette bøkene våre og opprette nye, for altså.. Det står mye sladder her egentlig. Oioi. Litt sladder må være lov. Jeg har heldigvis mesteparten av sladderet i den andre boka mi, så ingen planer om å stenge denne boka enda Men kanskje neste år? Nytt år, nye muligheter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg