*Enigma* Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #941 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hva mener du med å ikke gå så langt ned? På kiloene eller i knærne? Jeg har fått beskjed om å legge vektene i bakken mellom hver reps nå slik at jeg ikke "jukser" og benytter meg av energien som ligger i den forrige repsen. Så får jeg alle reps fullverdige.. Husk at jeg kjører strake markløft da Jeg skal ikke bøye meg så langt ned som jeg har gjort til nå, fordi da krummer jeg ryggen. Jeg er forresten enig med deg i at 8-10 reps er for å bygge masse, rart at hun kom med den.. Spurte du henne? Jeg har jo program nå for styrkeøkning og eksplosivitet og ligger på 3-5 sett á 4-6 reps, eller en variasjon av 5x5 kan man også kalle det. Jeg har aldri hatt så bra økning som nå Jeg kjenner at jeg også bygger litt masse, men det tror jeg også kommer av ekstremtimen der jeg kjører veldig utholdende + at man aldri kommer unna litt ekstra masse når man trener styrke da :gjeiper: Jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort hvis jeg var deg, man vil jo gjerne høre på PT'en, men jeg kjenner jeg er uenig med 8-10 reps hvis målet ditt er å øke så lite som mulig i masse. Evt kan du dele kroppen slik du foreslo, det er nok litt mer skånsomt å kjøre 8-10 reps på overkroppen også kanskje du får jobbet mer med teknikken også? Tror jeg skal dele det opp ja. Vil jo gjerne ha mer muskelmasse i overkroppen. Vil ha mer markert rygg, skuldre og armer. Samtidig vil jeg ikke ha noe særlig mer på beina. Er litt redd for å bli for stor i overkroppen også, nå som jeg endelig klarte å se på et bilde av meg selv og ikke synes jeg så bælfeit ut. Får teste ut over et par måneder, og så se an resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #942 Del Skrevet 21. oktober 2009 Gårsdagens treningsøkt: Opp litt over 5 for å dra på morgenspinning. 60 min gåtur til/fra senteret 10 min oppvarming spinningsykkel 55 min sport spinn Ymse form i dag etter seminar/middag/barbesøk i går. I dag blir det gåtur, ellipse og stretching. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 21. oktober 2009 #943 Del Skrevet 21. oktober 2009 *løpe til senteret for å kanskje se deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #944 Del Skrevet 21. oktober 2009 *løpe til senteret for å kanskje se deg* Sorry, jeg ble for sliten. Gikk en tur på 6-7 km, trengte litt frisk luft og få tømt hodet litt. Onsdag er bare restitusjon uansett, men trengte å røre litt på meg. Orket bare ikke gå til senteret og ha stretchingtime. Tror det hadde vært fare for at jeg sovnet under timen. Er dødstrøtt nå. Irriterer meg grenseløst at en kvelds festing slår meg så totalt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #945 Del Skrevet 21. oktober 2009 Irriterer meg grenseløst at en kvelds festing slår meg så totalt ut. *kremt* Alderen som tynger kanskje? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #946 Del Skrevet 21. oktober 2009 *kremt* Alderen som tynger kanskje? :gjeiper: Er litt redd for det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #947 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er litt redd for det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #948 Del Skrevet 21. oktober 2009 Også bare ler du, ditt skabberakkel? :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #949 Del Skrevet 21. oktober 2009 Også bare ler du, ditt skabberakkel? :slår: Nå lo jeg høyt her, noe jeg sjelden gjør når jeg sitter alene. Skabberakkel... Har vel ikke noe jeg skulle sagt, jeg er jo eldre enn deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #950 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nå lo jeg høyt her, noe jeg sjelden gjør når jeg sitter alene. Skabberakkel... Har vel ikke noe jeg skulle sagt, jeg er jo eldre enn deg. Jammen merker du så mye til at alderen tynger da? Alder er bare et tall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 21. oktober 2009 #951 Del Skrevet 21. oktober 2009 Også bare ler du, ditt skabberakkel? :slår: Nå lo jeg også høyt! Håper formen er bedre. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #952 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jammen merker du så mye til at alderen tynger da? Alder er bare et tall. Merker ikkeno jeg! Vi er da både unge og spreke fremdeles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 21. oktober 2009 #953 Del Skrevet 21. oktober 2009 Unge spreke deilige foler (eller no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #954 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nå lo jeg også høyt! Håper formen er bedre. -misa Formen er bedre Tror jeg skal gi opp prosjektet med å ta igjen søvn. Det blir man bare mer trøtt av. Merker ikkeno jeg! Vi er da både unge og spreke fremdeles! Selvsagt! Men må si jeg er litt skuffet over at du velger Londontur over medlemsfest altså. Unge spreke deilige foler (eller no) Oh, yes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #955 Del Skrevet 22. oktober 2009 Dagens treningsøkt: Gå: 60 min, 6 km 15 min oppvarming tredemølle: 2,73 km, 11 km/t 70 min styrketrening bryst, skuldre og rygg 5x4-6 + core: - Skrå brystpress: 12,5/10 - 13,6/6 - 15/4 - 15/4 - 15/2 (feilet da jeg prøvde på 3.rep) Ny pers! - Sidehev: 6/5 - 6/5 - 6/5 - 6/5 - 6/5 - Sittende skulderhev: 8,6/4 - 8,6/4 - 8,6/5 - 8,6/5 - 8,6/6 - Nedtrekk: 32/6 - 32/6 - 32/6 - 32/6 - 32/5 (Sett 1, 3 og 5 rette, 2 og 4 langt bak) - Sittende roing: 25/10 - 32/6 - 32/6 - 32/6 - 32/5 Fikk skikkelig god kontakt med musklene i dag, nøye med teknikken etter PT-timen tidligere i uka. - Rygghev: 15 - 15 - 15 - Serie med omvendt crunch, rotasjon m/med.ball og liggende benhev x 3: 40 + 3/30 + 2/10 - Hoftesansemotorikk på bosu m/push up: 6 - 6 Ny pers i skrå brystpress, og pers i hoftesansemotorikk! Godt fornøyd med denne treningsøkta med andre ord. Håper å komme meg opp tidlig i morgen for å trene før jobb. Store planer om 4x4-intervaller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. oktober 2009 #956 Del Skrevet 22. oktober 2009 Gratulerer med pers!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 22. oktober 2009 #957 Del Skrevet 22. oktober 2009 PEEERS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #958 Del Skrevet 23. oktober 2009 Gratulerer med pers!! PEEERS Takk, takk Deilig med sånne økter hvor man får litt skikkelig motivasjon. Tidlig oppe for å trene på morgenen i dag. Skal på medlemsfest i kveld, og siden jeg må innom polet og sånn før vorspiel/sushi hos misa var det nødvendig å trene før jobb. Var så vidt jeg orket å komme meg opp da alarmen ringte kl 5 i morges. Senga var definitivt mer fristende. Dagens økt: 40 min tredemølle, 7,85 km: 4 min oppvarming 10,5 km/t 4x4 intervaller, 13,3 km/t og 11 km/t 4 min nedtrapping 10,5 km/t Magen er skikkelig i ulage i dag. Skjønner ikke helt hvorfor, har ikke spist noe som skulle påvirket magen de siste dagene. Begynner å bli grundig lei nå. Spørs om jeg ikke må stramme inn en liten stund igjen og være veldig, veldig nøye med hva jeg spiser. Har slappet litt mer av i det siste, mest fordi jeg ikke har fått umiddelbar diaré av selv ørsmå mengder hvetemel. Ubehag, litt vondt i magen og litt ekstra doflying kan jeg leve med. Særlig siden det delvis kan fikses med litt ekstra yoghurt og idoform. I dag derimot ble det nesten krise på tredemølla, nå er det fullt fokus på hva jeg får i meg igjen, så får vi se om det hjelper på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. oktober 2009 #959 Del Skrevet 23. oktober 2009 I tillegg til hveteallergi, har du andre intoleranser som du stadig forsker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #960 Del Skrevet 23. oktober 2009 I tillegg til hveteallergi, har du andre intoleranser som du stadig forsker på? Nei, men begynner å lure på om jeg må teste litt mer nå. Kan virke som om magen kicker på andre ting også. Har ingen anelse om hva, så det kan bli litt problematisk. Får se an de nærmeste dagene. Kutte ut alt som har det minste spor av hvete i seg og se om magen fortsatt krangler. Da må man i så fall se på meieriprodukter tror jeg, og det håper jeg inderlig ikke er et problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg