Gå til innhold

*Enigma*s treningsdagbok

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Gjest lucy d-.-b
:ler: Så søte vi er!

Fransk ja, det er det meningen kjæresten og meg skal lære oss i sommer. Blir jo spennende å se (høre) hva som kommer ut av det prosjektet. :gjeiper:

-misa

Da kan du lære meg etterpå :nigo: Jeg bare "jukser" fransk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da voldsomt til avsporinger i treningsdagboka mi om dagen da ;) Dette er en treningsdagbok, ikke skravlebok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Det var da voldsomt til avsporinger i treningsdagboka mi om dagen da ;) Dette er en treningsdagbok, ikke skravlebok ;)

:lol:

Vi kan skravle i min nye dagbok! istedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening ble bare tragisk. Har vært trøtt og sliten i hele dag, og det var så vidt jeg fikk tvunget meg selv på trening. Hadde det ikke vært for det siste klistremerket hadde jeg aldri kommet meg av gårde, men nå har jeg altså 75.

Stakk bare på active spinning i dag. Trengte å "bli trent" for en gangs skyld. Var tidlig ute, så jeg fikk 15 min grei oppvarming først, også 45 min active spinn. 20 min sykling ute i tillegg. Har nesten ikke fått i meg mat i dag, og er skikkelig slapp.

Er nok en kombinasjon av varmen og lite mat som gjør meg så sliten. Får håpe jeg føler meg litt bedre i morgen. Skal sykle til og fra jobb i alle fall, så får vi se. Om det blir kino blir det all treninga jeg får i morgen, hvis det ikke blir kino så stikker jeg nok til senteret og trener styrke på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Hei vennen, ja det var litt lite mat til en slik aktiv kropp :troest: Det er nok dessverre ikke uvanlig at man mister matlysten i denne varmen. Jeg har i dag veiet opp for den med å spise junk. SMART ;)

Håper virkelig du slenger deg med på bootcamp etter hvert, syns at både du og misa skal være med! Da er dere et par, også slipper en eller annen stakkar (som sikker hadde blitt deg hvis misa ikke var med, noe jeg nå altså har bestemt at hun skal) å kjøre med irriterende M. Hun klaget forresten som et uvær i dag, først hadde hun astma (men ville ikke ta medisin), så hadde hun problemer med knærne, så problemer med ryggen, syt klag syt klag. Hvis du har så store problemer så IKKE kjør så harde timer da :klaske: Makan!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen, ja det var litt lite mat til en slik aktiv kropp :troest: Det er nok dessverre ikke uvanlig at man mister matlysten i denne varmen. Jeg har i dag veiet opp for den med å spise junk. SMART ;)

Håper virkelig du slenger deg med på bootcamp etter hvert, syns at både du og misa skal være med! Da er dere et par, også slipper en eller annen stakkar (som sikker hadde blitt deg hvis misa ikke var med, noe jeg nå altså har bestemt at hun skal) å kjøre med irriterende M. Hun klaget forresten som et uvær i dag, først hadde hun astma (men ville ikke ta medisin), så hadde hun problemer med knærne, så problemer med ryggen, syt klag syt klag. Hvis du har så store problemer så IKKE kjør så harde timer da :klaske: Makan!!

Det er ikke mye nei, og de 1374 kcal innkluderer 3 shakes, fordi jeg følte jeg måtte få i meg mer energi. Ikke orker jeg junk heller, spiser generelt veldig lite junk, og det er enda mindre fristende nå i varmen. Da frister det mer med spekeskinke, salater og frukt. Det er det jo ikke akkurat flust med kalorier i.

Skal prøve å hive med meg på bootcamp utover. Kan gjøre om litt på treningsprogrammet mitt for sommeren. Det er jo ikke så lang tid, men hvis ikke misa blir med så spørs det. Orker ikke trene med slitsomme M. Den klaginga hennes er jeg vant med fra kickboxinga. Alt er feil, hun har vondt her og vondt der og det er synd på henne. Alle andre som klager og som virkelig har grunn til å klage er det ikke synd på :roll:

Dagen i dag ser ikke bedre ut i forhold til mat. Har fått i meg én shake, blandet med kaffe, og det ser ut til at det holder lenger i forhold til hvor fort jeg blir sulten. Føler meg fortsatt stappmett og jeg som hadde tenkt å få i meg en shake til som mellommåltid før lunsj. Kanskje jeg klarer den etter lunsj. Bør jo få i meg noe før jeg sykler hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Skal prøve å hive med meg på bootcamp utover. Kan gjøre om litt på treningsprogrammet mitt for sommeren. Det er jo ikke så lang tid, men hvis ikke misa blir med så spørs det. Orker ikke trene med slitsomme M. Den klaginga hennes er jeg vant med fra kickboxinga. Alt er feil, hun har vondt her og vondt der og det er synd på henne. Alle andre som klager og som virkelig har grunn til å klage er det ikke synd på :roll:

Denne gangen var vi partall og da trente M med J, så hvis det hadde vært en ekstra person der hadde nok D kjørt sammen med ham/henne. Så det kan slå ut positivt også ;) Ellers kan man jo håpe at M skal ta ferie snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig du slenger deg med på bootcamp etter hvert, syns at både du og misa skal være med! Da er dere et par, også slipper en eller annen stakkar (som sikker hadde blitt deg hvis misa ikke var med, noe jeg nå altså har bestemt at hun skal) å kjøre med irriterende M.

Skal prøve å hive med meg på bootcamp utover. Kan gjøre om litt på treningsprogrammet mitt for sommeren. Det er jo ikke så lang tid, men hvis ikke misa blir med så spørs det. Orker ikke trene med slitsomme M.

Jeg tror ikke jeg er i god nok form (enda) til å være med dere treningsfantaster på bootcamp. :sjenert: Det kommer bare til å være demotiverende å se virkelig hvor mye bedre formen deres er. :laugh: Ser for meg at Enigma løøøøøøper opp bakken med en halvveis skrekkslagen misa på ryggen, og i neste etappe kryyyyper misa opp bakken med en leende Enigma på ryggen. :gjeiper:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster en enkelttime på senteret deres? Og hvor holder de bootcampen? Har alltid hatt lyst til å prøve, ser beinhardt ut, men morro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster en enkelttime på senteret deres? Og hvor holder de bootcampen? Har alltid hatt lyst til å prøve, ser beinhardt ut, men morro :)

Mener det koster 150 kr for en enkelttime, men du kan jo bare be om en prøvetime første gangen ;) De er ganske snille på det. Bootcampen holdes på senteret, sender deg pm om hvor det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Jeg tror ikke jeg er i god nok form (enda) til å være med dere treningsfantaster på bootcamp. :sjenert: Det kommer bare til å være demotiverende å se virkelig hvor mye bedre formen deres er. :laugh: Ser for meg at Enigma løøøøøøper opp bakken med en halvveis skrekkslagen misa på ryggen, og i neste etappe kryyyyper misa opp bakken med en leende Enigma på ryggen. :gjeiper:

-misa

HIHIHI, nå skal sant sies at vi slapp å løp med hverandre på ryggen, og jeg tror du virkelig er i god nok form, og husk at man må presse seg litt for å komme et steg videre. Du har i allefall ingenting å tape på å prøve, det er jo bare gøy ;) Vi hadde mye morro i går, jeg hadde smurt meg inn med solkrem for anledningen noe som gjorde at hele jeg var glatt og M fikk ikke tak noe sted når vi skulle løfte hverandre eller ta dips på hverandres knær :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bootcampen er kun for medlemmer, men du kan jo høre om du kan ta det som en prøvetime, de bruker å være ganske greie. :) Men, kan du ikke bare begynne sammen med oss da?? ;)

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b
Mener det koster 150 kr for en enkelttime, men du kan jo bare be om en prøvetime første gangen ;) De er ganske snille på det. Bootcampen holdes på senteret, sender deg pm om hvor det er :)

Det er ganske lett å smiske seg til en gratistime ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bootcampen er kun for medlemmer, men du kan jo høre om du kan ta det som en prøvetime, de bruker å være ganske greie. :) Men, kan du ikke bare begynne sammen med oss da?? ;)

-misa

Bootcampen er faktisk ikke bare for medlemmer. Har sett det tidligere når de kjører den faste bootcampen på morgen/ettermiddag at hvis man bare betaler så kan man være med som ikke-medlem også. Nå er jo dette bootcamp i stedet for Extreme strength også, så da tipper jeg det går ganske greit, særlig hvis hun ber om prøvetime ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-misa

Hehe, jeg trente der før, men byttet da jeg flytta :) Skal sjekke ut denne prøvetimen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lucy d-.-b
Hehe, jeg trente der før, men byttet da jeg flytta :) Skal sjekke ut denne prøvetimen da!

Jeg lurer på om det er slik at man får gratis prøvetime når man ringer på forskudd.. :klø: JODA! Sender deg en pm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bootcampen er faktisk ikke bare for medlemmer. Har sett det tidligere når de kjører den faste bootcampen på morgen/ettermiddag at hvis man bare betaler så kan man være med som ikke-medlem også. Nå er jo dette bootcamp i stedet for Extreme strength også, så da tipper jeg det går ganske greit, særlig hvis hun ber om prøvetime ;)

Det står på oppslagene rundt om at bootcampen kun er for medlemmer, men det overrasker meg ikke hvis de også tar med andre. Det er litt dumt å si nei takk til ekstra inntekt. ;)

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens "trening" bestod av 30 min sykling ute. Skal på kino, og hodepinen satte inn igjen, så orket ikke stikke på senteret for å trene styrke. Det får bli i morgen i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Dagens "trening" bestod av 30 min sykling ute. Skal på kino, og hodepinen satte inn igjen, så orket ikke stikke på senteret for å trene styrke. Det får bli i morgen i stedet.

:grine: Savnet deg..

Håper kino er bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...