Gå til innhold

Mitt liv i et nøtteskall

Inwe

Anbefalte innlegg

Gjest TittTitt

God påske :kose:

No har jeg gjort slik at jeg følger deg :hoppe: Jeg bare kopierte linken i dagboken din, inn på der vi kan redigere hvem vi følger. Gleder meg til å lese i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen alle sammen.

Nå har jeg sovet i ca 3 timer, og skal på min siste vakt på jobben ever! Jeg kommer til å dø av trøtthet!

3 timer??? :sjokk: Jeg håper du er klar over at du ikke slipper unna T i kveld uansett hvor trøtt du er :lol:

HEIA Batt + vodka sier jeg bare :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovi en og en halv til nå da :P Så det skal nok gå fint Envy.

Følger du bloggen min Titt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt
Følger du bloggen min Titt?

:jepp:

Tror det. Du står ihvertfall under mine bloggvenner, kommer opp der når noen har blogget. 13 timer siden sist du blogget :ler: Bildet ditt er stilig, kan ikke se deg såå godt, men kan se at du er en pen jente. Og fint navn :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :) Skal legge deg til i linklista mi, så jeg får fulgt deg litt bedre også :jepp:

Elsker det bildet, det er fra opptaksprøven min til fotoskolen, men kommer nok fler bilder etterhvert, så det er bare og følge med :)

---

I går var vi ute. Min fetter og hans kamerat dro tidlig i dag, så vi tenkte vi skulle si hadet. Selvom de ikke var med oss ut, siden de skulle på fler konserter var de iallefall litt med på vorset. Dro på et dansested med Envy og S. Glemte lommeboka hjemme, så måtte hjem og hente den.

Da møtte jeg verdens ekkleste fyr som drev og holdt rundt meg og fulgte etter meg hjem. Skumelt ass. Jaja, jeg kom meg iallefall på dette dansestedet! Dansa litt med både Envy og S før vi dro hjem igjen og hadde nach.

Meninga var at man skulle døgne, men jeg hadde jo nesten ikke sovi natta før og vært på jobb før på dagen! Så jeg la meg, og fikk egentlig ikke sagt hade, men en koselig kveld det var det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såååå flink du er å ta bilder.. Hadde vi bare bodd nærmere hverandre skulle jeg hyra deg inn til å ta samboer bilde av oss... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne: Takktakk :) Nå har jeg studert detta i 4 år da ;) Men det er fortsatt like gøy å få sånne tilbakemeldinger :hoppe:

Jente79: Nei, har ingen kg-blogg gitt. Har en på blogspot, kan pynte litt mer der ;)

----

God morgen alle sammen.

Jeg vil sove, nå! Ferien kunne fint ha vart en uke lenger for min del altså. Dessuten hadde jeg lekser i påsken som jeg ikke har rørt. Glemte det helt jeg :sjenert: Jaja, jeg er vel antageligvis ikke den eneste.

S ligger å snorker for seg selv, jeg vil krype godt inn i armene hans og sove videre.. Men i kveld er jeg alene hjemme, det skal bli deilig. Da skal alt handle om meg. Ligge på sofaen og se på tv, blogge, kg osv. Kanskje en liten lur. Er så deilig å bare være seg en gang i blandt også, selvom jeg foretrekker og ha folk rundt meg hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa synes jeg nesten de jeg leier hos er litt frekke altsaa. Jeg bor som jeg har sagt foer i en studenbolig, og har tenkt aa flytte i en stoerre sammen med Envy og S. Fikk en mail om at jeg sto paa vente liste og sendte dette tilbake;

Hei

Lurte på om det var mulighet for å få vite hvor på denne ventelista man er? Sånn at man vet litt mer om vi skal søke på andre leiligheter også. Om det ikke blir ledig kan vi også ta en 3 roms 52m2, men vi vil helst ha 60m2.

mvh

.....

Fikk tilbake;

Vi er som du forstår, avhengig av at noen sier opp en 3 roms – vi kan ikke se å ha mottatt noen enda – minner om at

Dere har jo to-2 mnd. oppsigelse – neste frist innen 30.04.

Mvh

......

Altsaa, jeg er ikke dum! Jeg skjoenner at de maa flytte ut foer vi kan flytte inn. Og jeg vet jeg har oppsigelsestid, antageligvis skal jeg ikke flytte fra studentbyen uansett, for det har jeg ikke raad til. Er det bare jeg som synes det der var et litt frekt svar? Han kunne jo bare sagt at han ikke visste enda, for det er ingen som har sagt opp leilighetene.

Jaja, tastaturet paa skolen har forresten plutselig bestemt seg for aa ikke vaere norsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nr1: hahahaha @ unorsk tastatur, minner meg om når jeg får mlder fra.. du vet :gjeiper:

nr2: Jo, det syns jeg var jævli frekt, når skal man liksom få et konkret svar på dette her a? like før jeg sender pappan min på dem, da blir det leilighet, det skal jeg love deg :ler: menneh, har ikke sukkerspinn nettopp flyttet inn i en 52kvm? det MÅ da være fler, siden det plutselig var en ledig NÅ liksom, midt året? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet egentlig ingenting. Jeg synes virkelig ikke det virker som de gidder å prøve å svare på det jeg spør om engang :klø:

---

I går var jeg å klipte meg med mamma. Håret mitt et relativt mye kortere, og helt anderledes enn deg jeg hadde trodd det skulle bli! Alle klipper håret mitt sånn som dette, uansett om det skal være langt eller kort, tror det er pga krøllene. Det var iallefall kjempefint i går, krøller, brunt med lyse striper, glans og alt man kunne tenke seg. Det var værre da jeg skulle fikse det selv i dag tidlig, jeg er ikke fornøyd i det hele tatt med hvordan det ble i dag.

Jaja.. bad hair day. Antageligvis for uvant. Deilig å bli kvitt alt det slitte da :) Og i morgen skal jeg dusje det slik at jeg må fikse hele selv, det kan hende det blir bedre :)

Mamma og pappa spandere middag i går også. Jeg er bortskjemt jeg. Også møtte jeg bestevenninne N og spilte Settlers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal man ikke være litt bortskjemt da??? iallefall så lenge foreldrene har råd?

Pappa har kjøpt nye sommerdekk til meg og fikset bilen, jeg betalte ikke noe. I tilegg har han fyllt opp 1,5 tank til meg på en mnd... så er vel litt bortskjemt jeg og...

Og det tar noen dager før man blir vant til ny sveis... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne: Ja det er deilig å være bortskjemt når man slipper å spørre om å låne :)

----

Jeg er sliten.

Har gjort mye i dag. Hatt preformance-art og blåst opp et lite basseng og bada offentlig. Selvom jeg ikke bada, jeg tok bare bilder. Gøy var det iallefall. Særlig å se reaksjonene til andre.

Også har jeg laget god middag. Kylling, marinert i olje og krydder. Stekt med hvitløk, løk og paprika :sikle:

Ellers skal jeg snart legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil sove. Hater å ikke ha helg. Eller, det er helt greit helt til dagen kommer, da er det ikke noe morsomt lengre. Kanskje det er greit at jeg ikke fikk så mange helgevakter i mai :klø:

Nå kommer T snart, så skal vi gå ned til Oslo s og møte bestevenninne N og S også kjører S oss til sommerjobben. Der skal vi lære opp de nye! Det blir kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...