Gå til innhold

Jeg leser, derfor er jeg.

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ting jeg gleder meg til:

- reiser sørover til jul

- å se Anne Grete Preus live

- å skulle på teater to ganger før jul

- Bergen i romjula for å treffe X :strix: (Jeg har blitt lovet date!)

- julebord med jobben

- årets vennejulebord i Oslo :hjerte:

Nå skal jeg tusle meg til bussen, skal jobbe sent i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å skulle på date! :strix:

Og jeg gleder meg til å høre hvordan det gikk :fnise:

Også håper jeg at vi får tid til å treffes når du kommer sørover i julen :jepp: Skal du en tur til London også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det snart et år siden jeg flyttet nordover. Rart å tenke på, egentlig. Jeg tror man ved å bo så langt unna ser klarere hve som er ens nærmeste venner. Hvem som er flinke til å holde kontakten, hvem som viser at de bryr seg og tenker på deg. I begynnelsen brukte jeg mye tid på å ringe ulike venner, nå blir det ferre og ferre jeg tar meg tid til å ringe. Hvorfor skulle jeg? De som aldri ringer meg, hvorfor skulle jeg bruke tid, energi og penger på å ringe dem? Nei, da vil jeg heller bruke mer på de som viser at de bryr seg. Synes det er feil at det alltid er jeg som skal ta iniativ...

Endret av Bokalven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til London? :hakeslepp:

Når skulle jeg liksom fått tid til det?

Du reiser jo hvert år, så da tenkte jeg at du kanskje tok en liten tur i år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du reiser jo hvert år, så da tenkte jeg at du kanskje tok en liten tur i år også.

Holder det ikke med Oslo/akershus, Oppland og Bergen på mine ti feriedager? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj - for en møkkadag. Jeg har hjemlengsel, min beste venn her har flyttet tilbake til Danmark (forrige helg), jeg er sliten, generelt sur og grinete, og tenker mer og mer på de som liksom er "venner" hjemme i Oslo. Venner my arse. Ikke gidder de sende en liten sms en gang. ALLTID jeg som tar kontakt. Jeg gidder ikke mer. Ikke F om jeg forsøker treffe folk når jeg er i Oslo, når de tydligvis ikke bryr seg alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...