Gå til innhold

shopperi, shoppera

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

for de som leser Marie Claire her..

jeg er helt hodestups forelsket i den svarte parkasen fra GAP på side 91 i det nyeste bladet, altså det med Maggie Gyllenhaal på forsiden :grine:

jeg måå få tak i den! men når jeg sendte mail til de, GAP altså, så sa de bare at jeg måtte se i butikkene.. vel.. bor i Norge liksom! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal jo faktisk til london/brighton på søndag! :hoppe:

har liksom glemt å glede meg litt. og jeg har også litt penger å shoppe for, det er det beste av alt! :nigo:

jeg har lyst på noen råe kjoler.. og jeg trenger noen hverdags-vintersko, har bare støvletter nå. og så trenger jeg en vinterjakke, som er kåpe! jeg har en duffelcoat, og en mørkeblå boblejakke, men trenger noe midt i mellom. hehe. har jo den grå fra H&M med pelskrage også, men den liker jeg ikke :sjenert: dustete av meg å ta av lappen på den.. får ikke levert den tilbake heller :sur:

vet ikke hva jeg skal gjøre med den.. blæ!

men hvertfall. kjøpe i england:

- medisiner (Boots :hjerte:)

- veske! kanskje en Marc Jacobs.. :sjenert: ellernoe som ligner! hehe. vil ha en slouchy skinnveske med sånn rem til å ha over kroppen men samtidig rem til å bære på armen.. hvis noen skjønner :ler:

- killer dresses :fnise:

- casual vintersko.. kanskje noen bikerboots aktige.. vet ikke om det er meg :klø:

- vinterjakke av noe slag, som ikke er boblis eller duffel.

ellers trenger man jo alltid det som er flott :ler:

jeg skal hvertfall være flink og tenke over det jeg kjøper, om det er noe jeg kan bruke og som passer til andre ting jeg har.. vil ikke kjøpe sånne ubertrendy ting som det bare ender opp med at jeg ikke klarer å føle meg vel i, eller ting som jeg bruker en gang og så er jeg lei av de.

vil kjøpe meg ting som jeg elsker, og bruker igjen og igjen!

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva syns dere egentlig om disse skoene?

klarer ikke bli enig med meg selv :ler:

post-18917-1257459222_thumb.png

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du hadde en bra "ønskeliste" til turen jeg ;) Men hva slags medisiner er det du pleier å kjøpe i England? Har de mye bra som vi ikke har i Norge?

Jeg klarer ikke bli enig med meg sjøl om UGGs og lignende jeg heller. Jeg syns nok egentlig ikke at de er fine, men de ser sååå gode og varme ut! :sjenert: Tøfler til utendørs bruk :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du hadde en bra "ønskeliste" til turen jeg ;) Men hva slags medisiner er det du pleier å kjøpe i England? Har de mye bra som vi ikke har i Norge?

Jeg klarer ikke bli enig med meg sjøl om UGGs og lignende jeg heller. Jeg syns nok egentlig ikke at de er fine, men de ser sååå gode og varme ut! :sjenert: Tøfler til utendørs bruk :gjeiper:

ja, de har masse bra!

medisiner mot forkjølelse bl.a, og hostesafter mot tørrhoste ogsånn. jeg elsker å handle på boots, masse fancy greier :ler:

ja jeg er også sånn med uggs, men de er bare så gode at jeg ender nok med et par.. men spørsmålet er om de naglegreiene på var kule, eller bare teite :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hamstrer også forkjølelsesmedisiner på Boots! :jepp: Særlig sånne "decongestants", det får man vel overhodet ikke uten resept i Norge. Og Lemsip... Boots er rett og slett helt, helt fantastisk. Også er graviditetstester veldig mye rimeligere der enn her, for de som måtte være interessert i sånt. :ler:

Jeg tror jeg synes UGGs/etterligninger er finere uten den spennesaken... Jeg fant frem mine i går, og det ER virkelig som å gå med tøfler ute. Men lekre er de virkelig ikke. ;) Subber gjør de også - akkurat som ekte tøfler. :lol:

God tur! Heldiggris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh no..

jeg er på ebay kjøret igjen :dåne:

har akkurat aktivert kontoen min som har vært deaktivert i tre år :sjenert:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ble ikke noe england på meg, endte opp som singel isteden.. :sjenert:

så prøver å trøste meg selv med litt shopping.

forelsket meg helt i denne kjolen, tenk så fin med sorte strømpebukser og de berømte nye yndlingsskoene mine til.. litt rufsete hår, og smoky eyes! perfekt til alle kommende jule-happenings!

og siden Gina Tricot ikke hadde den på nettbutikken sin, så har jeg ringt ut til butikken i Åsane og fått de til å holde av i str 34 og 36 til meg ut morgendagen.. har fri i morgen, skulle jo egentlig vært på ferie, så da setter jeg meg på bussen ut dit og sikrer meg årets julekjole.

håper det blir fint hvertfall.. at den ikke er for jalla liksom. typisk meg å se for meg at noe skal bli såå fresht og så ser det bare teit ut.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh høres ut som du har kul stil altså :Nikke:

såå misunnelig, jeg kan ikke gå i sånne kjoler, har altfor mye dissende sideflesk til det gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke noe england på meg, endte opp som singel isteden.. :sjenert:

så prøver å trøste meg selv med litt shopping.

forelsket meg helt i denne kjolen, tenk så fin med sorte strømpebukser og de berømte nye yndlingsskoene mine til.. litt rufsete hår, og smoky eyes! perfekt til alle kommende jule-happenings!

og siden Gina Tricot ikke hadde den på nettbutikken sin, så har jeg ringt ut til butikken i Åsane og fått de til å holde av i str 34 og 36 til meg ut morgendagen.. har fri i morgen, skulle jo egentlig vært på ferie, så da setter jeg meg på bussen ut dit og sikrer meg årets julekjole.

håper det blir fint hvertfall.. at den ikke er for jalla liksom. typisk meg å se for meg at noe skal bli såå fresht og så ser det bare teit ut.

Såpass! :klem: Var det noe som kom helt plutselig?

Den kjolen så jo veldig fin ut på X-faktor da, så det er helt klart lov å håpe :jepp: Snillt av de å legge av klær for deg da hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litt i tvil om jeg skal gidde å ta bussen helt ut til åsane for å bare kjøpe den kjolen.. :sjenert:

for det første er jeg litt i tvil om jeg kommer til å se bra ut i den, siden jeg tror den er slim fit og jeg er jo ikke akkurat helt slim.. og paljetter forminsker jo ikke akkurat.

og den virker veldig gul-gull og det er ikke så fint til meg som er blond :roll:

er den verdt bussturen og alt styret? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg dro ut dit igår og det var igrunn vellykket!

denne og denne, som ser mye kulere ut på enn der. den er litt sånn sølvaktig, og veldig tjukk i stoffet. litt sånn beyonce inspirert føler jeg.

gullkjolen var et kapittel for seg selv, skikkelig Grand Prix altså! men allikevel syns jeg den var ganske kul, det var så kult snitt på den, sånn 60 talls på en måte.. jeg liker det :hjerte: men den var skikkelig ræva gina-tricot-kvalitet, så spørs hvor lenge den holder.. jeg skal hvertfall bruke den med sorte strømpebukser, h&m-skoene mine og en sort boyfriend blazer eller sort skinnjakke over, på søndag når jeg skal ut å spise og feire bursdagen min med venninnene fra jobb.

edit: ser at Gina-linken ikke funker, det er isåfall den Ebba knittet minidress det er snakk om.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...