Gå til innhold

shopperi, shoppera


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Cantaloupe

De flettetightsene så jeg på tirsdag, og vurderte om jeg skulle ta med meg et par brune, men så ble det ytterjakke istedenfor. Kaaaanskje jeg må gå tilbake neste uke og se om de har noen igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal legge ut bilde i morgen jeg!

det er tights, i strikk, med sånne fletter på.

de har de hvertfall på alle i Bergen da. nå vet jeg ikke hvor dere hører til men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har noen av dere sett noe på Living doll bloggen?

livingdoll.blogg.no

jeg lurer sånn på hvordan hun i huleste har råd til så mye dyre klær.. dior og givenchy sko, mulberry vesker osv osv.. heldiggris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg har såå lyst på sånn tights fra Bikbok... Helt min stil. Men jeg er fortsatt (!!!!!!) for stor til å passe inn i en tights jeg kjøpte på BikBok i L i fjor, så tviler på at strikkeightsen er noe bedre... Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen av dere sett noe på Living doll bloggen?

livingdoll.blogg.no

jeg lurer sånn på hvordan hun i huleste har råd til så mye dyre klær.. dior og givenchy sko, mulberry vesker osv osv.. heldiggris!

Ja, jeg oppdaget den nettopp og lurte på akkurat det samme! Leste litt og det ser ut til at hun får mange spørsmål om det.. Hun svarte noe sånn "jeg prioriterer heller dyre klær i stedet for mange billige". Men hvis jeg har lest rett er hun en student som ikke jobber (?) og bor i Oslo... :klø: Får litt pappa-betaler-vibber, men jeg skal ikke dømme :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg oppdaget den nettopp og lurte på akkurat det samme! Leste litt og det ser ut til at hun får mange spørsmål om det.. Hun svarte noe sånn "jeg prioriterer heller dyre klær i stedet for mange billige". Men hvis jeg har lest rett er hun en student som ikke jobber (?) og bor i Oslo... :klø: Får litt pappa-betaler-vibber, men jeg skal ikke dømme :plystre:

jeg kan liksom ikke forstå foreldre som øser ut med penger for at deres unge døtre skal kjøpe luksusvarer.. virker bare tullete syns jeg. greit med foreldre som bidrar i fht. bosted, skole osv.. men ja. det er nå så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superfascinert av livingdoll :fnise: Men synes det er rimelig festlig at alle fjortisene henger seg opp i hvor mye hun bruker på klær. Jeg synes det er spennende å se litt andre ting enn bare H&M klær så jeg liker bloggen hennes og blåser egentlig i hvor hun får pengene fra :) Kanskje det ikke er så kult å innrømme at hun er sponset av mamma og pappa :fnise:

Tror foreldrene eier et galleri, men vet ikke om hun tullet eller ikke, men å drive galleri kan sikkert være lønnsomt det ;)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, apropos tenåringer som shopper sykt dyre klær.. sett mogis.se? Hun har rike foreldre og er ikke redd for å si at det er de som sponser henne, og hun shopper for syyke summer.. imponerende garderobe! Hun har f.eks. nettopp kjøpt en Herve Leger-kjole til 14.000!

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

disse skoene fant jeg plutselig på H&M online, det var bare 1 par igjen og de var i str 37, så jeg bestilte de like godt!

ble litt usikker om jeg likte de egentlig, men de så kule ut da.. syns jeg.

kule til sorte strømpebukser og en kul kjole i vinter! de var litt grove på en måte, så føler det går an å bruke de om vinteren også..

post-18917-1255511402_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja jeg håper de er så bra som de ser ut! :jepp:

blir spennende å få de..

skal i bursdag på lørdag og skal spandere på meg noe nytt imorgen, helst en kjole tror jeg.. usikker. noen som vet om jenny skavlan kolleksjonen ble revet ut av butikkene på 123?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...