Gå til innhold

shopperi, shoppera


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Etter å ha hengt så mye rundt i deres bøker så tenkte jeg å starte en egen shoppe-dagbok :ler: er ikke helt sikker på om behovet egentlig er der, siden jeg har en ordentlig dagbok også. men merker det blir mye nettsurfing og ønsking osv, og da hadde det vært fint å ha et sted å legge inn alle potensielle kjøp og ønsker! :nigo:

kan jo begynne med at jegharsååålystpådennevesken :fnise:

men jeg tror igrunn at jeg aldri (med mindre jeg blir filthy rich når jeg er ferdig utdannet advokat) vil kunne forsvare eller ha samvittighet til å bruke SÅ mye penger på én veske.. tyvärr :roll:

det er jo stas med chanel, dior osv osv, men jeg liker egentlig ofte bedre merkene som ligger "hakket under" de.. er ikke helt sånn som har lyst å betale 3000 ekstra for to doble c'er på vesken min. selvom de er veldig fine da.. :rolleyes:

vel, dagens info om meg: jeg er fryktelig inkonsekvent :fnise:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei! :) Den veska der var råstilig, om enn ikke helt min stil. tipper en kan få en ganske kul, rocka look med den. synd at slike lekkerbiskener koster skjorta da...

Bruker å bruke en 500-1500 på vesker jeg, rundt 1000 lappen kanskje. finner på salg, i utlandet osv osv. må være skinn! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei! :) Den veska der var råstilig, om enn ikke helt min stil. tipper en kan få en ganske kul, rocka look med den. synd at slike lekkerbiskener koster skjorta da...

Bruker å bruke en 500-1500 på vesker jeg, rundt 1000 lappen kanskje. finner på salg, i utlandet osv osv. må være skinn! hehe

:vinke:

så koselig at du stikker innom!

Vesken er dødskul.. men det som du sier, den er ganske spesiell. så OM jeg skulle lagt så mye penger i en veske, så hadde jeg nok kjøpt en som var mye mer klassisk.. En Chloe veske kanskje, eller en fra Mulberry.. de er så fine :rødme: