Gå til innhold

shopperi, shoppera


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Wehey!

Shoppingdabok også, jo. :)

Jeg har denne i rød:

http://www.boros.co.uk/Lucia-Satchel-Handbag-PRODVY0835310/

Så ikke no' sludder om Guess-vesker altså! :fnise:

:ler:

det var ikke vondt ment.

kult at du fant frem til boken min :nigo:

*Må ha på Mine innlegg! :) *

:tommelsmil:

lite shopping om dagen.. for jeg er litt blakk.

men i morgen begynner jeg i ny jobb, på Mexx, så da blir det nok litt shopping der :fnise: de sa de hadde meget gode personalrabatter! har allerede sett en veske som jeg kunne tenkt meg.. :lur:

i dag har jeg kjøpt en pakke med smør, og en boks med Choco Pops :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, får se om de har noe fint der. har aldri handlet der før, og er litt usikker på om de har noe til min smak.. men vil jo hvertfall tro at de har en del fine basisvarer :)

hvordan er deres inntrykk av Mexx??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Litt mer voksent, men fine basisplagg i utrolig god kvalitet :tommelopp:

Lykke til i ny jobb i morgen, lekis!

Oooh, er du sånn lek--pike kanskje? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer voksent, men fine basisplagg i utrolig god kvalitet :tommelopp:

Lykke til i ny jobb i morgen, lekis!

Oooh, er du sånn lek--pike kanskje? :lur:

:fnise: nei du, ikke akkurat.. da må jeg ned 10 kg først! :gjeiper:

håper de har noe fint på Mexx, slik at jeg kan utnytte personalrabatten ;)

Heeei! Jeg sjekker ikke etter nye dagbøker altfor ofte. ;) Men velkommen hit, her må jeg følge med! :jepp:

:vinke:

har igrunn bare ventet på at du skulle stikke innom :fnise:

jeg har glemt å skrive at jeg har kjøpt en ny bukse i helgen! en sort chinos, fra bikbok.. den var på salg. måtte kjøpe den, fordi jeg hadde glemt buksen min til jobb hjemme. og det er jeg egentlig glad for, fordi jeg likte den veldig godt! :nigo:

Imorgen MÅ jeg huske å gå til BikBok og bytte en annen bukse jeg har kjøpt, pluss høre om jeg får bytte buksedressen jeg har kjøpt.. Jeg så nemlig i ettertid at lappen var revet av, og så bare knytt på igjen. Men har kvittering og alt, og den er jo ikke brukt, så jeg håper de godtar det :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I want:

ring

ring 2

benefit sminke

skulle gjerne hatt et gavekort på asos på et par tusen ja :fnise:

Jeg kunne gjerne tenkt meg å prøve en av parfymene fra Clean.. vet noen hvor jeg kan få tak i det i Norge? :klø:

har noen prøvd de, lukter de noe særlig i det hele tatt?

Har amor amor summer edition nå, men skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte den. liker den ikke egentlig, og den lukter i bare 5 min eller så..

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I want:

ring

ring 2

benefit sminke

skulle gjerne hatt et gavekort på asos på et par tusen ja :fnise:

Jeg kunne gjerne tenkt meg å prøve en av parfymene fra Clean.. vet noen hvor jeg kan få tak i det i Norge? :klø:

har noen prøvd de, lukter de noe særlig i det hele tatt?

Har amor amor summer edition nå, men skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte den. liker den ikke egentlig, og den lukter i bare 5 min eller så..

Clean-parfymene har jeg sett på salg flere steder nå i det siste... På Kicks, blant annet, og Esthetique. Men om de har det på "dine" parfymerier, det kan jeg dessverre ikke si noe om. ;) De er ihvertfall å få her til lands!

Realness of Concealness-settet lønner det seg å bestille direkte fra Benefit fremfor via Asos eller LF/HQhair. Men det går nok dessverre ikke under tollgrensa lenger. :sur: Ellers har du alltid eBay... :lur:

Mexx er en fin butikk, forresten! Også har de innimellom bukser som er lange nok til meg innimellom, hipp hurra! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah! du har peiling du itla :) bra!

da skal jeg ta turen innom esthetique her i morgen og se om de har clean parfymene.. skal selvfølgelig bare lukte, og SÅ bestille på SN ;)

har du prøvd det benefit-settet? :klø: lurer på om det er bra.. har aldri hatt noe sminke fra benefit, men er merkelig tiltrukket av det.. hehe. de har så mye kult liksom, og så liker jeg de morsomme navnene på alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg skjønner ikke ring-greia jeg. Jeg liker ikke å gå med ringer. Særlig ikke sånne svære greier. Ubehagelig! Takke meg til bare forlovelsesring :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah! du har peiling du itla :) bra!

da skal jeg ta turen innom esthetique her i morgen og se om de har clean parfymene.. skal selvfølgelig bare lukte, og SÅ bestille på SN ;)

har du prøvd det benefit-settet? :klø: lurer på om det er bra.. har aldri hatt noe sminke fra benefit, men er merkelig tiltrukket av det.. hehe. de har så mye kult liksom, og så liker jeg de morsomme navnene på alt!

Teste i butikk og så kjøpe på nett er en veldig bra taktikk. :lur:

Det settet er helt allright. Jeg hadde en skikkelig Benefit-dille for et års tid siden, men den har dabbet litt av igjen - ikke egentlig fordi produktene ikke er bra, men fordi jeg prøver å unngå for mye kjemiske tilsetningsmidler og sånt. Men det ser jo så utrolig kult ut med Benefit! Også så kule navn, ja... :ler: Nettbutikken deres har visst forresten tilbud nå om at hvis du handler for $35 får du en gratis BadGal i blått. (Lurer på om de kan ha brent inne med litt mange av dem? :ler:) Så da må du bare finne ut av om du har lyst på blå øyne. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg :hjerte: ringer, så jeg syntes ringene var coool'e! :Nikke: Armbånd og kjeder elsker jeg også, men har jeg på meg "feil" genser så ser man ikke at jeg har på armbånd og det er ikke alltid kjeder passer til antrekket, men ringer - det kan man alltids bruke :jepp:

Jeg har Highbeam fra Benefit.. Jeg har fullsize og jeg fikk den i gave, og trodde det var neglelakk! :fnise:

Men det er en fin highlighter :Nikke: Lys, lys rosa med masse perlemorskimmer! Jeg bruker den av og til på kinnben, under øyebrynet og i cupid's bow (på overleppen..)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teste i butikk og så kjøpe på nett er en veldig bra taktikk. :lur:

Det settet er helt allright. Jeg hadde en skikkelig Benefit-dille for et års tid siden, men den har dabbet litt av igjen - ikke egentlig fordi produktene ikke er bra, men fordi jeg prøver å unngå for mye kjemiske tilsetningsmidler og sånt. Men det ser jo så utrolig kult ut med Benefit! Også så kule navn, ja... :ler: Nettbutikken deres har visst forresten tilbud nå om at hvis du handler for $35 får du en gratis BadGal i blått. (Lurer på om de kan ha brent inne med litt mange av dem? :ler:) Så da må du bare finne ut av om du har lyst på blå øyne. :

hva er badgal? :klø: *sjekke*

må inn å sjekke på hele nettbutikken jeg.. selvom det sikkert ikke er så lurt :fnise:

jeg leste igår at biore inneholder parabener og at de ikke vil svare på om de tester på dyr.. :nei: da tenkte jeg på deg :fnise:

Jeg :hjerte: ringer, så jeg syntes ringene var coool'e! :Nikke: Armbånd og kjeder elsker jeg også, men har jeg på meg "feil" genser så ser man ikke at jeg har på armbånd og det er ikke alltid kjeder passer til antrekket, men ringer - det kan man alltids bruke

Jeg har Highbeam fra Benefit.. Jeg har fullsize og jeg fikk den i gave, og trodde det var neglelakk!

Men det er en fin highlighter Lys, lys rosa med masse perlemorskimmer! Jeg bruker den av og til på kinnben, under øyebrynet og i cupid's bow (på overleppen..)

helt enig med deg i ring-filosofien.. men det vet du jo :fnise:

jeg også elsker ringer, og får ikke nok! har to ringer jeg har fått av min kjære som jeg bruker alltid, uansett, og så diller jeg meg opp med alt mulig annet dyrt som billig ellers :) og de to ringene jeg viste tidligere, føler jeg at jeg MÅ ha til i sommer altså!! o gode gud, kan du ikke kaste noen penger ned til meg :pls:

men highlighter derimot, har jeg aldri skjønt hva jeg skal bruke til :klø:

syns det er fint, men vet liksom ikke hva jeg skal gjøre med den! :ler:

Ja, de var veldig fine altså, ringene! Men jeg bare greier ikke å gå med det :fnise:

:fnise:

--

jeg hadde jo første dag på Mexx igår, og jeg må si at selvom mye av det var litt for klassisk for min stil, så hadde det par fremtidige kjøp altså ;) spesielt mange fine gensere! og en veske jeg faktisk falt veldig for :hjerte:

så får vi se hvor lenge lønnen holder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Jeg er altfor flink til å bruke mine innlegg, men nå fant jeg deg :)

Interiør o.l. kvalifiserer definitivt til å ha med i shoppingdagboken :Nikke: Skulle gjerne malt litt og fikset litt i leiligheten vår, men det blir mest sannsynlig flytting til sommeren, så jeg får drøye det litt.

Blir spennende å følge med på shoppingen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klø:

jeg har lyst på noen killer shoes. men jeg er ikke noen guru på høyhælt-gåing.. vil dere si at dette er en vanesak? at hvis jeg bare gjør det litt etter litt, så blir jeg vant med det til slutt?

jeg er ganske liten og skulle gjerne vært en sånn som likte å gå på high heels.. mamma f.eks går utelukkende i det, og påstår at hun syns det er behagelig :roll:

hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg vet hvertfall av erfaring at wedges er MYE mer behagelig å gå på, og en fin måte å trene seg opp til høye hæler på! :tommelopp: Ellers så er det å starte med "tynne", lave hæler, for å øve opp balansepunktene og gåmåten. Jeg har et par ballerinas med to cm hæl, og holdningen min endres totalt når jeg går med de, fordi det er jo tross alt en hæl på de, selv om den ikke synes så godt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk på høye heler hele vgs, så jeg har det i meg, det vet jeg.. men nå er jeg sånn som er knust i bena etter å gått på høye heler en kveld :ler:

kan være fordi alle jeg har er 10 cm eller mer da, ingen mellomting her i gården :fnise:

drømmer om å gjøre byen utrygg i disse :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...