LekeHusmor Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #101 Del Skrevet 4. februar 2009 er dette virkelig en ting? jeeesus. lurer på hvordan det funker! må jo være ytterst merkelig å ha på seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 4. februar 2009 #102 Del Skrevet 4. februar 2009 Alt de finner på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 4. februar 2009 #103 Del Skrevet 4. februar 2009 du snek deg visst imellom ja jeg shoppet håndkrem på salg burde nesten kjøpt flere når jeg tenker meg om! greit å ha en hjemme, en i vesken og en på jobb.. kostet jo bare 30 kr. hvilken kjøpte du? jeansene er alt for lange til meg hvertfall.. så da er det håp det kommer mange fler fine også, gå på mexx.no og se! bl.a en veldig fin modell som er litt bootcut.. gleder meg jeg er litt "kælvbeint" og ser strengt tatt best ut i bukser med litt sleng eller rette ben. men de drainpipsene satt ganske så fint på meg likevel så da hadde jeg flaks! mest fornøyd av alt med at de passet i str 28 eller jeg er jo mest fornøyd med at de var fine da. hehe. lurer på hva jeg skal ha til den som er høy i livet.. :klø: Jeg kjøpte en fra Avène og en fra A-Derma... Vet ikke helt om jeg likte noen av dem så godt, de var så parfymerte. Favoritthåndkremen min har akkurat gått ut av produksjon (), og jeg sliter med å finne en ny. Åh, nå gleder jeg meg enda mer til jeg kan ut og shoppe nye jeans! Vanskelig det med hva man skal ha til jeans som er høye i livet, ja... Ingen brilliante forslag herfra, dessverre. Men du kan jo ha rumpe-push-up under! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 4. februar 2009 #104 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Henger meg med som stor fan av den første buksen Jeg har kjempelyst på en sånn, men tror jeg har for store hofter. Det er veldig fint å kombinere litt, liiitt "flagrete" topper til. Det funker hvertfall ikke med stramme topper på meg, gjerne hvite, da vises alt som jeg ikke liker Men med flagrete topper men jeg litt sånn eller sånn, altså litt sånn "tucked in". Skjuler mage veldig bra, hvis det var det du var "redd for" edit: blæ, skrivefeil OG linkefeil Endret 4. februar 2009 av dalieo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #105 Del Skrevet 4. februar 2009 oo dalieo, det var fint ja! desverre har jeg ikke akkurat noe sånt i skapet.. hmm. må lete litt ja! og buksen er jo veldig blå, så er ikke alt som passer heller.. vil ikke se ut som en hippie kollegaen min har også ganske store hofter, og hun var rålekker i den buksen.. skikkelig bootylicious så det er håp i dag har jeg bare kjøpt smådilldall.. qtips, sånn hårfjerningsrull, hårspenner og et par sorte ballerinas på H&M. de var jo ikke akkurat supergode å gå i, men håper det bedrer seg. trenger det nemlig til jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 5. februar 2009 #106 Del Skrevet 5. februar 2009 Ohoi, kanskje jeg må dra innom Mexx og prøve litt bukser da Du forresten, har fått med meg at du bor i Bergen.. har du studert der? Bra studentby? Jeg må søke skole nå snart og aner ikke hvor jeg skal :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #107 Del Skrevet 5. februar 2009 ja jeg bor og jobber og har studert og skal studere i bergen elsker byen, super studentby! bare pøs på med alle spørsmål du måtte ha, vet hvordan det er å være i tvil og ikke vite hvor man skal vende seg.. så bare fyr løs om hva som helst! boligpriser, studentmiljø, utesteder, forskjellige fakulteter osv.. hvor er du forresten fra opprinnelig, dalieo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 6. februar 2009 #108 Del Skrevet 6. februar 2009 Herlig, tusen takk! Jeg har det akkurat sånn, vet ikke helt hva jeg skal studere engang. Men psykologi står høyt! Hva studerte/studerer du? Det jeg lurer mest på om Bergen er egentlig studentmiljøet.. det er det jeg er mest nervøs for, på en måte. Og er det slik at alt er i sentrum, altså universitet og høyskole? Er boligprisene høye for etroms eller små leiligheter? Finnes det egne for studenter til lavere priser? Hmm, da hadde jeg ikke mer akkurat nå, men kommer sikkert på noe senere Vil helst ikke si hvor jeg kommer fra, er litt paranoid for å bli gjenkjent her Men bor i Bærum til April, så flytter jeg hjem, og så forhåpentligvis til Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 6. februar 2009 #109 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) whoups, spammet deg litt Endret 6. februar 2009 av dalieo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #110 Del Skrevet 6. februar 2009 Herlig, tusen takk! Jeg har det akkurat sånn, vet ikke helt hva jeg skal studere engang. Men psykologi står høyt! Hva studerte/studerer du? Det jeg lurer mest på om Bergen er egentlig studentmiljøet.. det er det jeg er mest nervøs for, på en måte. Og er det slik at alt er i sentrum, altså universitet og høyskole? Er boligprisene høye for etroms eller små leiligheter? Finnes det egne for studenter til lavere priser? Hmm, da hadde jeg ikke mer akkurat nå, men kommer sikkert på noe senere Vil helst ikke si hvor jeg kommer fra, er litt paranoid for å bli gjenkjent her Men bor i Bærum til April, så flytter jeg hjem, og så forhåpentligvis til Bergen ok, trenger ikke si hvor du kommer fra, bare lurte på hva du liksom var vant til vel. jeg ville regnet 3500-4000 for et sted å bo i kollektiv/dele leilighet, og rundt 5000 for en egen hybel. i sentrum da. utenfor sentrum hvor du er avhenging av buss er det billigere. du kan også søke på studentboliger, se på sib.no. jeg har en venninne som går på psykologi og hun er storfornøyd! alt er i sentrum her, og sentrum er VELDIG oversiktlig og enkelt å forholde seg til.. deilig syns jeg masse koselige caféer, butikker og steder å være.. alle universitetesfakultetene er også i sentrum, utenom medisin og tannlege. anbefaler absoltt bergen, det er en flott by! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 6. februar 2009 #111 Del Skrevet 6. februar 2009 Åja, sånn sett, kommer fra en liten plass Så bra! Jeg hadde egentlig innstilt meg på å studere i Trondheim, men har liksom en "følelse" for Bergen.. aldri vært der, kjenner ingen derfra, men har skikkelig lyst å flytte dit Stort pluss for oversiktlig sentrum! Bodde i Oslo og likte det ikke noe særlig, så håper Bergen er litt mer.. koselig, på en måte. Oslo blir litt for stort og "kaldt" for meg Ikke minst synes jeg Bergensdialekten er veeldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. februar 2009 #112 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg er enig med LekeHusmor; Bergen er en veldig fin studentby! Det er akkurat passe størrelse på den slik at man enkelt kan komme seg dit man skal, bussene går rimelig ofte hvis man velger å bosette seg litt utenfor, og det skjer mye spennende hver uke. Noe for enhver smak De fleste utdanningsinstitusjonene holder til i sentrum, og så har du noen (f.eks. Høgskolen, avd. for helse- og sosialfag og NHH) som ligger litt utenfor, men ikke verre enn at det tar 15 min med buss. Jeg kjente heller ingen når jeg flyttet til byen, men man blir fort kjent med andre når man er student. Og på psykologi er det jo flere hundre å velge blant Og så er man delt opp i mindre seminargrupper hvor man er 15-20 personer hvis man velger å ta seminar-modellen. Bergen kan anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #113 Del Skrevet 7. februar 2009 jeg kjenner at i dag blir dagen hvor jeg registrer meg på ebay igjen! har klart å holde meg vekk i tre år, men nå klarer jeg ikke mer. dessuten skal jeg kjøpe Abercrombie and Fitch Fierce parfymen til min kjære, han har bursdag snart.. og A&F sender ikke til norge. så da har jeg ikke noe valg! ting jeg også vil se etter er: Uggs Live Lux parfymen 8 parfymen fra A&F skinnjakke til min kjære solbriller, til både meg og min kjære og så dukker det nok opp en haug med andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 7. februar 2009 #114 Del Skrevet 7. februar 2009 jeg kjenner at i dag blir dagen hvor jeg registrer meg på ebay igjen! Ble det en vellykket registrering (les: handel) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 7. februar 2009 #115 Del Skrevet 7. februar 2009 Lykke til på eBay Det er altfor enkelt å bli hekta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #116 Del Skrevet 7. februar 2009 oh, I know mischa.. var suuuperhekta for noen år siden. derfor jeg bare måtte stenge kontoen min har ikke turt å åpne den igjen faktisk enda. sitter å kikker, men får se om jeg gjør det i morgen i dag har jeg ikke kjøpt noe som helst, bare mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 8. februar 2009 #117 Del Skrevet 8. februar 2009 Har tenkt på å registrere meg på ebay etter å ha lest litt rundt i shoppingdagbøker her, men hvis man blir fullstendig hekta er det kanskje like greit å bare la det være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #118 Del Skrevet 8. februar 2009 kan fort bli hekta ja, men det er ikke til å komme fra at man kan gjøre noen skikkelige kupp på ebay.. store merkevarer, som uggs f.eks, er absolutt billigst der.. pluss at du kan finne gamle ting, fine vintage ting ogsånn. så jeg skal absolutt registrere meg igjen! nettet har bare vært så ustabilt i dag at jeg har ikke hatt sjans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 8. februar 2009 #119 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er jo lett å bli hekta, men samtidig er det mye som absolutt lønner seg å handle på eBay! Særlig (amerikanske) merkevarer som er utilgjengelige i Norge eller hårreisende dyre... OPI-lakkene, f.eks. De koster 130 kr i butikk her i Oslo, mens på eBay gir jeg som regel rundt 60 kr inkl. frakt. Det synes jeg utgjør et godt kjøp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 8. februar 2009 #120 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja, kjæresten min kjøpte en kjempebillig (i forhold til vanlig pris) nixonklokke der Hmm, kommer nok til å ende opp med å registrere meg, jeg også etterhvert Har bare veldig dårlig selvkontroll når det gjelder shopping, så holder meg unna så lenge jeg klarer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå