Gå til innhold

shopperi, shoppera


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Jeg liker sorte best jeg :) Men brune og chestnut er fine de også! Kommer vel an på hva du har av yttertøy også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tenker på en måte at jeg aldri kommer til å bruke de kåper osv.. blir nok mest til boblejakken min, som er mørkeblå. og jeg bruker MYE jeans.. og så har jeg en liten issue med sorte sko :ler: jeg vet ikke hvorfor, men jeg syns det er så stilig på andre men liker ikke å bruke det selv. kanskje fordi jeg bruker sorte sko når jeg serverer, men samtidig så går jeg jo ikke akkurat i støvletter heller :klø:

har egentlig aldri likt chestnut fargen, men plutselig har jeg begynt å få øynene opp for den :vetikke:

forøvrig er jeg GLAAAAD for jeg har funnet ut at eieren av butikken jeg har begynt i, eier en annen butikk her i byen også, hvor de selger bl.a Tiger of Sweden, Soaked in Luxury og St.Tropz-merket, og jeg får 50% der :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forøvrig er jeg GLAAAAD for jeg har funnet ut at eieren av butikken jeg har begynt i, eier en annen butikk her i byen også, hvor de selger bl.a Tiger of Sweden, Soaked in Luxury og St.Tropz-merket, og jeg får 50% der :strix:

Deilig!! :hjerter: Jeg søker på en jobb der jeg får 40% på blant annet carlings, urban og bik bok, og det hadde vært så herlig.. St. Tropez har mye fint :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da har jeg shoppet litt igjen :nigo:

kjøpte med meg en fin sort genser hjem fra jobb i dag, helt enkel og i veldig god kvalitet :)

og så har jeg bestilt litt mer på H&M, for det meste korallfargede plagg :ler:

er på utkikk etter ny parfyme; og i morgen går jeg på jakt. skal huske å lete etter Escada parfymene, de pleier jeg å like.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh nå har du gjort meg helt obsessed med å finne Escadas Ibiza hippie.. :gjeiper: Jeg ha.. Skulle helst hatt den til under 200 kr på eBay, men neida.. det skal ikke være lett - og de fleste skal ha 20 dollar i shipping. Madness! Men jeg må ha!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

jeg var også på vill leting etter noen Escada parfymer i dag. men fant bare magnetism.. :dry:

shoppet mer i dag også gitt, to kjoler/tunikaer fra Saint Tropez. det er en underbar luksus å kunne ta med seg plagg hjem uten å betale for de! :ler: de må jo selvfølgelig enten leveres tilbake eller betales for da.. :fnise: begge kjolene var fine, men min kjære syns jeg så ut som et telt i den ene - så den går tilbake.. var litt enig med han. var veldig svææære posete armer, fint på andre men på meg ser det bare ultraforstørrende ut. den andre var veldig fin, men skikkelig gjennomsiktig :klø: vet ikke helt hvordan jeg skal bruke den. kan være jeg vil ha den i en annen farge. jommen skal jeg se om jeg kan få tatt et bilde av den og lagt inn her!

kjøpte også to jeans på bikbok, hadde en tilgodelapp så.. en til 99 som var på salg, den var høy i livet og med "flared legs", veldig fin, men jeg fikk den jo søren meg ikke igjen i livet :sur: dvs, jeg fikk den igjen, men det var V-O-N-D-T. så spørsmålet er om jeg skal bytte den, eller om jeg skal bare vente til jeg går ned litt. da blir den nemlig veldig fin :rolleyes:

men si meg, er det høye livet på vei "ut"? Hva tror dere?

Den andre var også for liten, så den må i retur. men var ganske mye fin på bikbok nå, så jeg skal nok klare å finne noe. har lovet meg selv å kjøpe litt mer farger, ettersom samboern min isted sa: hvorfor går du bare i grått og mørke farger for tiden? før gikk du i så mye sterke, lyse og fine farger, og da var du så fin.. :rødme:

det er jo opplagt at jeg unngår de sterkeste fargene fordi jeg ikke ønsker å se ut som en vannballong, men det er jo lov å håpe at magepartiet mitt krymper etterhvert.. det er hvertfall planen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Høyt liv er spådd å være trendy hele 2009.

...ellers er lov å drite litt i trendene, og gå i ting man føler ser kult ut på seg selv ;)

Og man ser bedre ut i knalle farger. Det virker ikke forstørrende. Det får en bare til å se friskere og sunnere ut :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

årr. når du også sier det da så :P neida, men jeg liker farger jeg altså. bare føler at da ser man så godt hvor stor jeg er. men om jeg får si det selv, så er jeg faktisk riktig fin i pastell og fersken-korall-aktige farger :nigo:

så da får det bli det.

jeg har brukt høyt liv hele tiden, bortsett fra det siste året da, men jeg tenker at når det har vært "in" så lenge, så blir det vel snart "ut".. spent på hva som skal komme isteden :gjeiper: snekkerbukse?

eller.. det var jo in for ikke så lenge siden. hmm. vel. den som lever får vite svaret på dette meget viktige spørsmålet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Mtp på at både syttitallet og femtitallet er inspirasjonen i år (skjønner ikke åssen de greier det... To så VIDT forskjellige tiår stilmessig!), så blir nok høyt liv trendy ut året hvertfall.

Jeg ønsker meg kropp til å kunne gå med min RÅlekre knallrøde hotpants med høyt liv som jeg kjøpte på Gina Tricot i fjor... Men jeg kjøpte den uten å prøve, og jeg ser rett og slett gravid ut i den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

til sommeren grafis, da skal vi ha kropp til å gå i høyt liv!! :tommelsmil:

jeg ønsker meg kropp til å kunne gå i en vanlig jeans med en enkel singlet til. uten å føle meg fleskete. det er mitt mål!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg KAN gå med jeans og singlet... Men jeg føler meg ikke helt vel i det. Men det er mest pga overarmene. Jeg ønsker å kunne gå med high waist-ting og føle meg lekker, det er målet mitt! Særlig siden sommer-stilen min er rockabilly, der er high waist en ganske viktig del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kan jeg skjønne grafica!

liten plan for meg og mitt well-being:

- finne ut hvordan hud jeg har, og hva jeg trenger av renseprodukter

- finne ut hva for hår jeg har (:fnise:) og hva jeg trenger av shampo & balsam

- finne ut hvilken kroppsform jeg har, og kjøpe de der trinity bøkenegreiene for å se hva som kler min form

jeg har nemlig ikke den klassiske pæreformen eller timeglass ellernoe.. har en rar rett form, som er litt fortung, og jeg har veldig svai rygg. ikke enkelt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nå har jeg bestilt meg et prøve-sett fra Everyday Minerals! gratis liker vi :tommelsmil:

hvis de er så "glowing" som de påstår, så kan det godt være jeg kommer til å like de altså. jeg savner ofte litt glød i ansiktet mitt. syns folk er så fine når de har lite sminke på, men allikevel så gløder de på en måte.

gleder meg til det kommer :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- finne ut hvilken kroppsform jeg har, og kjøpe de der trinity bøkenegreiene for å se hva som kler min form

jeg har nemlig ikke den klassiske pæreformen eller timeglass ellernoe.. har en rar rett form, som er litt fortung, og jeg har veldig svai rygg. ikke enkelt :roll:

Trinity bøkene :fnise: Søtt navn!

Du mente Trinny & Susannah regner jeg med :ler:

Jeg kjenner meg sååå igjen i kroppsformen - jeg er også svai i ryggen. Er det fordi vi er litt fortunge :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...